eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bedoń › serwis sprzętu komputerowego



Ogłoszenie z dnia 2005-07-13

POZYCJA 34152

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Bedoń: serwis sprzętu komputerowego Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Skarb Państwa Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Zakład Informatyki Lasów Państwowych, do kontaktów: Mariusz Dobrowolski, Ewa Murawska, ul. Sienkiewicza 19, 95-020 Bedoń, tel. 042 6772543, 022 8258551 w. 147, fax 042 6772546, 022 8258551 w. 245, www.zilp.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: Skarb Państwa Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Zakład Informatyki Lasów Państwowych, Mariusz Dobrowolski, Ewa Murawska, ul. Sienkiewicza 19, 95-020 Bedoń, tel. 042 6772543, 022 8258551 w. 147 w godz. 9-12 od poniedziałku do piątku, fax 042 6772546, 022 8258551 w. 245, www.zilp.pl. 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: Skarb Państwa Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Zakład Informatyki Lasów Państwowych, Mariusz Dobrowolsk, ul. Sienkiewicza 19, 95-020 Bedoń, tel. 042 6772543 w godz. 9-12 od poniedziałku do piątku, fax 042 6772546, www.zilp.pl. 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Skarb Państwa Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Zakład Informatyki Lasów Państwowych, Mariusz Dobrowolski, ul. Sienkiewicza 19, 95-020 Bedoń, tel. 042 6772543, fax 042 6772546, www.zilp.pl. 5) Rodzaj zamawiającego: szczebel regionalny / lokalny.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 1. 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: serwis sprzętu komputerowego. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: świadczenie usług w zakresie serwisu sprzętu komputerowego opartego na systemie operacyjnym HP-UX w jednostkach organizacyjnych Zamawiającego oraz telefonicznej pomocy dotyczącej systemu operacyjnego HP-UX. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: jednostki organizacyjne Zamawiającego na całym terytorium RP. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 50.31.20.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu komputerowego Kod CPV wg słownika 2008: 50.31.20.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu komputerowego 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Nie. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: powyżej 130 000 euro. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: usługa polegać będzie na diagnozowaniu i usuwaniu awarii sprzętu komputerowego opartego na systemie operacyjnym HP-UX oraz pomocy telefonicznej w zakresie systemu operacyjnego HP-UX w okresie 24 miesięcy od daty zawarcia umowy. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w miesiącach: 24;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: 60 000 PLN. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: płatności będą dokonywane z dołu za każdy kolejny miesiąc trwania umowy przez jednostki organizacyjne Zamawiającego. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu należy złożyć następujące dokumenty:. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: dokumenty wymienione w par. 1 ust. 1 rozporządzenia prezesa rady ministrów z dnia 7 kwietnia 2004 r. (dz. u. nr 71, poz. 645). 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: - informacja banku, w którym Wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzająca zdolność kredytową Wykonawcy w wysokości co najmniej 500.000 zł., wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, - polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: - wykaz co najmniej 5 oddziałów (zakładów) Wykonawcy na terytorium RP świadczących usługi będące przedmiotem zamówienia, - wykaz osób, co najmniej 5, które będą wykonywać zamówienie z podaniem zakresu ich czynności oraz posiadanie przez te osoby certyfikaty "HP Certified Systems Engineet for HP-UX", - wykaz usług o wartości nie niższej niż 500.000 zł. każda, wykonanych w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem przedmiotu, dat wykonania i odbiorów, oraz dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie (np. referencje, protokół odbioru). 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Tak.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: ZEM-2710-2005-003. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 17.08.2005, cena - EUR. Warunki i sposób płatności: 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 23.08.2005 godzina 11:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: do 21.10.2005. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 23.08.2005, godzina 12:00, Zakład Informatyki Lasów Państwowych, ul. Sienkiewicza 19, Bedoń.

SEKCJA VI: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 01.07.2005.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.