To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2015-12-14
Zielona Góra: Świadczenie usługi w zakresie ochrony osób i obiektów biurowych zlokalizowanych w miejscowości: Grabik, Lubsko, Popęszyce, Sława woj. lubuskie
Numer ogłoszenia: 341560 - 2015; data zamieszczenia: 14.12.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 295970 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Gorzowie Wlkp. Filia w Zielonej Górze, ul. Lwowska 25, 65-225 Zielona Góra, woj. lubuskie, tel. 068 3272389, faks 068 3272006.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa osoba prawna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usługi w zakresie ochrony osób i obiektów biurowych zlokalizowanych w miejscowości: Grabik, Lubsko, Popęszyce, Sława woj. lubuskie.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Zakresem przedmiotu zamówienia jest ochrona mienia i osób oraz bezpośredni dozór pomieszczeń użytkowych znajdujących się w budynkach biurowych przed niepożądanym działaniem osób trzecich oraz ochrona w sytuacjach szczególnego zagrożenia pracowników Zamawiającego. Do obowiązków pracowników służby ochronnej należy zabezpieczenie mienia Zamawiającego, znajdującego się na terenie nieruchomości objętej ochroną, przed kradzieżą, włamaniem i uszkodzeniem oraz zapobieganie pożarom, zalaniom pomieszczeń itp. wypadkom losowym, w przypadku możliwości zaobserwowania i stwierdzenia tych zjawisk 2. Opis obiektów biurowych: Obiekt Opis budynku Lubsko, ul. 3 Maja 3, (pow. żarski) budynek 1-piętrowy (podpiwniczony), kotłownia stało palna, z wejściem głównym i ewakuacyjnym, teren nie ogrodzony Grabik Nr 106, 68-200 Żary (pow. żarski) budynek 1-piętrowy (podpiwniczony), kotłownia olejowa, z wejściem głównym i bocznym), teren ogrodzony Popęszyce Nr 19B, 67-124 Nowe Miasteczko (pow. nowosolski) budynek 1-piętrowy (podpiwniczony) z poddaszem użytkowym, z wejściem głównym, teren nie ogrodzony Sława ul. Henryka Pobożnego 1 (pow. wschowski) budynek parterowy, nie podpiwniczony, z wejściem głównym, teren ogrodzony 3. Zakres realizacji zamówienia: Budynek biurowy LUBSKO: Ochrona oraz monitorowanie nieruchomości w Lubsku polegała będzie na pełnieniu służby ochronnej całodobowo, w systemie zmian, we wszystkie dni tygodnia, w tym niedziele, święta oraz dni ustawowo wolne, tak aby jeden pracownik zapewnił ochronę obiektu przez cały czas. Usługa powinna być wykonywana w formie obchodu wyznaczonego terenu i pomieszczeń wewnętrznych w budynku biurowym (wykonawca zamontuje na własny koszt elektroniczny system kontroli pracowników ochrony, umożliwiający stałą kontrolę (on line) ich czujności, dyspozycyjności oraz cykliczności zadanych obchodów na terenie obiektu np. Active Guard lub rozwiązanie równoważne, parametrami nie odbiegające od proponowanego) oraz prowadzenia monitoringu wizyjnego terenu wokół nieruchomości. Wykonawca na własny koszt zamontuje system telewizji przemysłowej (CCTV ) składający się z następujących elementów: 4 zewnętrzne analogowe kamery przemysłowe, typu HD TVI z WDR, IP66, IR 40 metrów; 1 rejestrator analogowy HD do obsługi kamer HD TVI (wbudowany dysk twardy o pojemności 2TB) oraz monitor minimum 24 calowy Full HD (HDMI). Rejestrator i monitor powinny być zamontowane w pomieszczeniu - dyżurce pracowników ochrony. Wykonawca wykona konserwację systemu alarmowego włamania oraz telewizji przemysłowej. Konserwację należy przeprowadzić co najmniej raz w trakcie trwania umowy. W ramach konserwacji wykonawca jest zobowiązany sprawdzić działanie wszystkich czujek w budynku, sprawdzić działanie oraz ustawienia centrali, sprawdzić działanie systemu telewizji przemysłowej (kamer, rejestratora). Ponadto w ramach zamówienia wykonywane będą usługi portierskie, obsługa pieca c.o. (100 KW), wykonywanie drobnych prac konserwatorskich. W ramach usług portierskich i konserwatorskich przykładowo wykonywane będą czynności takie jak: wydawanie kluczy pracownikom oraz prowadzenia ewidencji wydawania i zwrotu kluczy, udzielanie informacji klientom na temat kierunku poruszania się w budynku, pomoc przy załadunku i rozładunku towarów i dokumentów, pomoc przy przenoszeniu mebli i sprzętu w ramach obsługiwanego obiektu, drobne czynności naprawcze, montaż tablic, zegarów itp., usuwanie drobnych awarii. Budynek biurowy GRABIK: Budynek zlokalizowany w Grabiku chroniony jest obecnie przez system alarmowy składający się z 18 urządzeń wyczuwania ruchu (zwane czujkami). Wykonawca podłączy system alarmowy włamania do Centrum Monitorowania Alarmów. Po otrzymaniu sygnału alarmowego następuje wyjazd patrolu interwencyjnego z równoczesnym powiadomieniem telefonicznym do wyznaczonych pracowników. Wykonawca wykona konserwację systemu alarmowego włamania. Konserwację należy przeprowadzić co najmniej raz w trakcie trwania umowy. W ramach konserwacji wykonawca jest zobowiązany sprawdzić działanie wszystkich czujek w budynku, sprawdzić działanie oraz ustawienia centrali. Budynek biurowy POPĘSZYCE: Bezpośredni dozór nieruchomości w Popęszycach polegać będzie na pełnieniu służby ochronnej całodobowo, w systemie zmian, we wszystkie dni tygodnia, w tym niedziele, święta oraz dni ustawowo wolne, tak aby jeden pracownik zapewnił ochronę obiektu przez cały czas. Usługa powinna być wykonywana w formie obchodu wyznaczonego terenu i pomieszczeń wewnętrznych w budynku biurowym oraz wokół nieruchomości (wykonawca zamontuje na własny koszt elektroniczny system kontroli pracowników ochrony, umożliwiający stałą kontrolę (on line) ich czujności, dyspozycyjności oraz cykliczności zadanych obchodów na terenie obiektu np. Active Guard lub rozwiązanie równoważne, parametrami nie odbiegające od proponowanego). Ponadto w ramach zamówienia wykonywane będą usługi portierskie, wykonywanie drobnych prac konserwatorskich. W ramach usług portierskich i konserwatorskich przykładowo wykonywane będą czynności takie jak: wydawanie kluczy pracownikom oraz prowadzenia ewidencji wydawania i zwrotu kluczy, udzielanie informacji klientom na temat kierunku poruszania się w budynku, pomoc przy załadunku i rozładunku towarów i dokumentów, pomoc przy przenoszeniu mebli i sprzętu w ramach obsługiwanego obiektu, drobne czynności naprawcze, montaż tablic, zegarów itp., usuwanie drobnych awarii. Budynek biurowy SŁAWA: Ochrona obiektu odbywać się będzie w oparciu o system alarmowy włamania, który będzie monitorowany przez wykonawcę (podłączenie ww. systemu do Centrum Monitorowania Alarmów). Po otrzymaniu sygnału alarmowego następuje wyjazd patrolu interwencyjnego z równoczesnym powiadomieniem telefonicznym do wyznaczonych pracowników. Wykonawca na własny koszt zamontuje system alarmowy włamania składający się z następujących elementów: centrala alarmowa, obudowa centrali alarmowej, akumulator, min. 5 urządzeń wykrywania ruchu (zwane czujkami). Wykonawca wykona konserwację systemu alarmowego włamania. Konserwację należy przeprowadzić co najmniej raz w trakcie trwania umowy. W ramach konserwacji wykonawca jest zobowiązany sprawdzić działanie wszystkich czujek w budynku, sprawdzić działanie oraz ustawienia centrali. 4. Warunki realizacji zamówienia: - Służbę ochronną pełnią pracownicy zgodnie z grafikiem służby, opracowanym na każdy miesiąc. - Pracownicy pełniący dyżur w czasie służby pracują pod kierownictwem dozorującego, zgodnie z przedmiotem zamówienia opisanym w SIWZ. - W czasie służby pracownicy ochrony winni być wyposażeni w uniform służbowy, identyfikator osobisty pracownika ochrony, telefon, latarkę, gwizdek, i inne urządzenia potrzebne do pełnienia służby. 5. Do obowiązków pracowników ochrony pełniących służbę w budynkach należy: - Przestrzeganie dyscypliny czasu pracy. - Dokładna znajomość chronionej nieruchomości oraz wszystkich pomieszczeń wewnętrznych, ze szczególnym uwzględnieniem: punktów najbardziej narażonych na ewentualne kradzieże lub włamania, rozmieszczenia i obsługi urządzeń oraz sprzętu ppoż., sposobów i terminów zamykania i zabezpieczenia terenu oraz budynków, sposobu powiadamiania wyspecjalizowanych służb miejskich o zaistniałych wypadkach nadzwyczajnych (włamanie, pożar, zalanie) oraz umiejętności zwalczania skutków tych zdarzeń, sposobów kontaktowania się z wyznaczonym przedstawicielem Zamawiającego oraz przedstawicielem Wykonawcy. 6. Znajomość zasad oraz umiejętność udzielania pierwszej pomocy przedlekarskiej. 7. W czasie pełnienia służby należy: bardzo dokładne skontrolować stan zabezpieczenia obiektu, przede wszystkim zamki, kłódki, plomby, kraty, elementy ogrodzenia, oświetlenia terenu, itp., 8. Pracownicy ochrony mają obowiązek zachować w tajemnicy wszelkie informacje dotyczące dozorowanej nieruchomości oraz inne informacje związane z działalnością Zamawiającego. 9. Pracownika Wykonawcy w czasie pełnienia służby powinna cechować właściwa postawa moralna, wszechstronna znajomość obowiązujących zarządzeń i instrukcji oraz przestrzeganie dyscypliny zawodowej i poczucie odpowiedzialności za właściwe wykonywanie powierzonych obowiązków. 10. W czasie służby zabrania się: - spożywać napoje alkoholowe, pełnić służbę w stanie wskazującym na spożycie alkoholu, uprawiać gry hazardowe i zachowywać się rażąco w stosunku do obowiązujących zasad regulaminowych, - zezwalać na przebywanie w budynkach Zamawiającego, jak i na terenie strzeżonego obiektu osobom postronnym i bez uprawnień, 11. Zamawiający zaleca Wykonawcom ubiegającym się o udzielenie zamówienia, aby przed złożeniem oferty dokonali wizji nieruchomości opisanych w tabeli powyżej. 12. Zaleca się, aby Wykonawca (po uzgodnieniu z Zamawiającym) w widocznym miejscu na terenie chronionego obiektu umieścił informację z logo (znakiem graficznym) swojej firmy oraz numerem telefonu kontaktowego. 13. W przypadku rozdysponowania nieruchomości przez Zamawiającego (np. sprzedaż, dzierżawa) przed okresem zakończenia obowiązywania umowy, termin ten ulegnie stosownemu skróceniu. Z tego tytułu Wykonawcy nie będzie przysługiwało prawo wniesienia roszczeń. 14. Dodatkowe wymagania Zamawiającego związane z realizacją przedmiotu zamówienia - Klauzule społeczne. Zamawiający ustanawia dodatkowe wymagania związane z realizacją zamówienia w formie klauzuli społecznej. Na podstawie art.29 ust. 4 pkt. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych zamawiający, żąda od wykonawcy zatrudnienia na podstawie umowy o pracę..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie 50.00.00.00 - Usługi naprawcze i konserwacyjne 98.34.11.20 - Usługi portierskie .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.12.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- LESPIN Sp. z o.o., ul. Okrężna 19b, 64-100 Leszno, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 184552,85 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 191118,48
Oferta z najniższą ceną: 191118,48 / Oferta z najwyższą ceną: 258000,00
Waluta: PLN .
INNE PRZETARGI Z ZIELONEJ GÓRY
- Przeprowadzenie kursu - wózki widłowe (jezdniowe)
- Usługa promocyjna polegająca na składzie, opracowaniu graficznym i wydruku tygodnika Łącznik Zielonogórski
- Roboty w zakresie naprawy sygnalizacji świetlnej
- Zakup zestawów do wideokonferencji
- Naprawy, konserwacja i wykonanie oznakowania pionowego, dla których funkcję zarządcy drogi pełni Prezydent Miasta Zielona Góra w ramach zadania: Roboty w zakresie naprawy oznakowania pionowego dróg.
- Wykonywanie usług pocztowych w roku 2025 na rzecz Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Zielonej Górze
więcej: przetargi w Zielonej Górze »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Ochrona osób i mienia wraz z monitoringiem oraz wsparciem grupy interwencyjnej na terenie obiektów Sądu Rejonowego w Nowej Soli
- OCHRONA BUDYNKÓW, OSÓB I MIENIA ORAZ KONWOJU ŚRODKÓW PIENIĘŻNYCH MIEJSKIEGO OŚRODKA SPORTU I REKREACJI W KOŁOBRZEGU
- Świadczenie usług dla Miejskiego Przedsiębiorstwa Oczyszczania Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością w Lubinie w zakresie dozoru i ochrony mienia
- Prowadzenie ochrony mostu na rz. Wisła w m. Warszawa w ciągu drogi ekspresowej S2
- Świadczenie usług ochrony osób i mienia, znajdujących się na ogrodzonym terenie należącym do Instytutu Genetyki Roślin Polskiej Akademii Nauk, położonym w Poznaniu, przy ul. Strzeszyńskiej 34.
- Świadczenie usług całodobowej ochrony osób i mienia w budynku Instytutu Gospodarki Surowcami Mineralnymi i Energią PAN
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.