eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WałbrzychWykonanie i dostawa materiałów promocyjnych

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-08-23

Wałbrzych: Wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych
Numer ogłoszenia: 341562 - 2013; data zamieszczenia: 23.08.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 281750 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. Angelusa Silesiusa w Wałbrzychu, ul. Zamkowa 4, 58-300 Wałbrzych, woj. dolnośląskie, tel. 074 6419200, faks 074 6419202.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostarczenie do siedziby Zamawiającego materiałów promocyjnych wskazanych w załączniku nr 8 do SIWZ zgodnych z wymaganiami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia. 1. Zakres zamówienia obejmuje: - wykonanie materiałów promocyjnych zgodnie z wymaganiami techniczno-ilościowymi zawartymi w załączniku nr 8 do SIWZ, - dostawę materiałów promocyjnych do siedziby Zamawiającego. Wszystkie dostawy będą odbywały się na koszt Wykonawcy, - umieszczenie na materiałach promocyjnych wymaganych przez Zamawiającego nadruków zgodnie z wytycznymi opisanych w złączniku nr 8, odpowiednio wyeksponowanych i widocznych. 2. Warunki realizacji i odbioru przedmiotu zamówienia. - Przed przystąpieniem do produkcji docelowej materiałów objętych przedmiotem zamówienia Wykonawca przedstawi Zamawiającemu do akceptacji po jednym egzemplarzu każdego z produktów, - Zamawiający w terminie 3 dni roboczych od dnia doręczenia przez Wykonawcę próbek zamawianych materiałów dokona ich akceptacji lub zgłosi poprawki lub modyfikacje, - W przypadku wniesienia przez Zamawiającego poprawek lub modyfikacji, Wykonawca uwzględniając je przedstawi Zamawiającemu w terminie 3 dni od dnia zgłoszenia poprawek lub modyfikacji, poprawione próbki materiałów reklamowych, - Zamawiający w terminie 3 dni roboczych od dnia doręczenia przez Wykonawcę poprawionych lub zmodyfikowanych próbek, dokona ostatecznej akceptacji lub wniesie poprawki lub modyfikacje, - Zamawiający z tytułu wprowadzenia zmian nie ponosi żadnych dodatkowych kosztów. 3. Przedmiot umowy będzie realizowany zgodnie z następującym harmonogramem: 1) termin wykonania i dostarczenia przedmiotu zamówienia: - pozycje od 1 do 35 załącznika nr 8 do SIWZ - 20 dni kalendarzowych licząc od dnia ostatecznej akceptacji wzorów przedstawionych Zamawiającemu, - pozycja 36 załącznika nr 8 do SIWZ - 20 dni kalendarzowych licząc od dnia podpisania umowy dla pierwszej partii, przy czym Zamawiający zastrzega sobie prawo do zamówienia krówek maksymalnie w pięciu partiach. Termin ważności dla każdej partii - 6 m-cy liczony od daty przekazania Zamawiającemu każdej partii krówek. Termin realizacji dla każdej następnej partii wynosi 10 dni kalendarzowych po otrzymaniu przez Wykonawcę zamówienia. 5. Wszystkie materiały powinny spełniać następujące kryteria: - Funkcjonalności tj. spełniać swoje przeznaczenie. - Estetyki i precyzji wykonania: a) nie mogą występować zarysowania, przebarwienia, pęknięcia, ewentualnie inne uszkodzenia widoczne gołym okiem, b) poszczególne części materiału muszą być dobrze do siebie dopasowane, zamocowane, zszyte, sklejone itp., c) graficzne elementy nie mogą być starte, rozmazane, popękane ani nie mogą zmieniać kolorów w odniesieniu do zaakceptowanych wzorów, d) krawędzie muszą być wykończone w sposób nie niosący niebezpieczeństwa skaleczeń 8. Dostarczane materiały będą spełniały wymagania Zamawiającego, jeżeli ich jakość będzie odpowiadać co najmniej jakości materiałów tzw. próbnych, zatwierdzonych do produkcji przez Zamawiającego. Uwagi: Kolory, z których wykonane są poszczególne materiały reklamowe mają być w jednakowym odcieniu..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.41.00 - Artykuły informacyjne i promocyjne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.08.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 10.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Wielobranżowe DOMAR Dominik Markocki, ul. Wojkowicka 14A, 41-250 Czeladź, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 56545,80 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 69004,08

  • Oferta z najniższą ceną: 69004,08 / Oferta z najwyższą ceną: 98308,49

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.