To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-08-23
Wałbrzych: Wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych
Numer ogłoszenia: 341562 - 2013; data zamieszczenia: 23.08.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 281750 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. Angelusa Silesiusa w Wałbrzychu, ul. Zamkowa 4, 58-300 Wałbrzych, woj. dolnośląskie, tel. 074 6419200, faks 074 6419202.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostarczenie do siedziby Zamawiającego materiałów promocyjnych wskazanych w załączniku nr 8 do SIWZ zgodnych z wymaganiami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia. 1. Zakres zamówienia obejmuje: - wykonanie materiałów promocyjnych zgodnie z wymaganiami techniczno-ilościowymi zawartymi w załączniku nr 8 do SIWZ, - dostawę materiałów promocyjnych do siedziby Zamawiającego. Wszystkie dostawy będą odbywały się na koszt Wykonawcy, - umieszczenie na materiałach promocyjnych wymaganych przez Zamawiającego nadruków zgodnie z wytycznymi opisanych w złączniku nr 8, odpowiednio wyeksponowanych i widocznych. 2. Warunki realizacji i odbioru przedmiotu zamówienia. - Przed przystąpieniem do produkcji docelowej materiałów objętych przedmiotem zamówienia Wykonawca przedstawi Zamawiającemu do akceptacji po jednym egzemplarzu każdego z produktów, - Zamawiający w terminie 3 dni roboczych od dnia doręczenia przez Wykonawcę próbek zamawianych materiałów dokona ich akceptacji lub zgłosi poprawki lub modyfikacje, - W przypadku wniesienia przez Zamawiającego poprawek lub modyfikacji, Wykonawca uwzględniając je przedstawi Zamawiającemu w terminie 3 dni od dnia zgłoszenia poprawek lub modyfikacji, poprawione próbki materiałów reklamowych, - Zamawiający w terminie 3 dni roboczych od dnia doręczenia przez Wykonawcę poprawionych lub zmodyfikowanych próbek, dokona ostatecznej akceptacji lub wniesie poprawki lub modyfikacje, - Zamawiający z tytułu wprowadzenia zmian nie ponosi żadnych dodatkowych kosztów. 3. Przedmiot umowy będzie realizowany zgodnie z następującym harmonogramem: 1) termin wykonania i dostarczenia przedmiotu zamówienia: - pozycje od 1 do 35 załącznika nr 8 do SIWZ - 20 dni kalendarzowych licząc od dnia ostatecznej akceptacji wzorów przedstawionych Zamawiającemu, - pozycja 36 załącznika nr 8 do SIWZ - 20 dni kalendarzowych licząc od dnia podpisania umowy dla pierwszej partii, przy czym Zamawiający zastrzega sobie prawo do zamówienia krówek maksymalnie w pięciu partiach. Termin ważności dla każdej partii - 6 m-cy liczony od daty przekazania Zamawiającemu każdej partii krówek. Termin realizacji dla każdej następnej partii wynosi 10 dni kalendarzowych po otrzymaniu przez Wykonawcę zamówienia. 5. Wszystkie materiały powinny spełniać następujące kryteria: - Funkcjonalności tj. spełniać swoje przeznaczenie. - Estetyki i precyzji wykonania: a) nie mogą występować zarysowania, przebarwienia, pęknięcia, ewentualnie inne uszkodzenia widoczne gołym okiem, b) poszczególne części materiału muszą być dobrze do siebie dopasowane, zamocowane, zszyte, sklejone itp., c) graficzne elementy nie mogą być starte, rozmazane, popękane ani nie mogą zmieniać kolorów w odniesieniu do zaakceptowanych wzorów, d) krawędzie muszą być wykończone w sposób nie niosący niebezpieczeństwa skaleczeń 8. Dostarczane materiały będą spełniały wymagania Zamawiającego, jeżeli ich jakość będzie odpowiadać co najmniej jakości materiałów tzw. próbnych, zatwierdzonych do produkcji przez Zamawiającego. Uwagi: Kolory, z których wykonane są poszczególne materiały reklamowe mają być w jednakowym odcieniu..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.41.00 - Artykuły informacyjne i promocyjne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.08.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 10.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe "DOMAR" DOMINIK MARKOCKI
jakie przetargi wygrała firma
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe "DOMAR" DOMINIK MARKOCKI
- Przedsiębiorstwo Wielobranżowe DOMAR Dominik Markocki, ul. Wojkowicka 14A, 41-250 Czeladź, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 56545,80 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 69004,08
Oferta z najniższą ceną: 69004,08 / Oferta z najwyższą ceną: 98308,49
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WAŁBRZYCHA
- Wyposażenie pomieszczeń Rejestracji Głównej Specjalistycznego Szpitala im. dra A. Sokołowskiego w Wałbrzychu
- Utrzymanie i konserwacja urządzeń sygnalizacji świetlnych w Wałbrzychu
- Usługa wykonania koncepcji i dokumentacji projektowej remontu budynku nr 6 na terenie kompleksu Zamek Książ w Wałbrzychu
- Wymiana złoża filtracyjnego wraz z utylizacją w basenowych filtrach ciśnieniowych Krytej Pływalni w Wałbrzyskim Centrum Sportowo - Rekreacyjnym "AQUA-ZDRÓJ" Sp. z o.o.
- "Przebudowa wraz z termomodernizacją budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Pankiewicza 6 w Wałbrzychu oraz rozbiórka budynków mieszkalnych przy ul. Pankiewicza 6a i Moniuszki 32a w Wałbrzychu"
- Świadczenie kompleksowych usług odbioru, transportu i utylizacji odpadów komunalnych dla Specjalistycznego Szpitala Ginekologiczno - Położniczego im. E. Biernackiego w Wałbrzychu
więcej: przetargi w Wałbrzychu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Zakup wraz z dostawą koszulek z nadrukiem dla wolontariuszy i osób pracujących w Sztabie WOŚP dla Politechniki Poznańskiej".
- Promocja projektu pn. "Podniesienie jakości i dostępności do procedur onkologicznych poprzez zakup sprzętu medycznego oraz Rozbudowę Poradni Onkologicznej w Katowickim Centrum Onkologii".
- Zakup gadżetów dla Wydziału Elektrycznego UMG- powtórne
- Zaprojektowanie, wykonanie i dostawa długopisów, teczek i notatników.
- Dostawa materiałów promocyjno-reklamowych w formie materiałów wystawienniczych i konferencyjnych na potrzeby Podkarpackiego Parku Naukowo-Technologicznego AEROPOLIS i RARR - 2 części.
- Gadżety promocyjne- biuro promocji
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





