eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lublin › wykonanie czynności niezbędnych do nabycia na rzecz Skarbu Państwa nieruchomości przeznaczonych pod budowę obwodnicy Janowa Lubelskiego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2005-07-13

POZYCJA 34157

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Lublin: wykonanie czynności niezbędnych do nabycia na rzecz Skarbu Państwa nieruchomości przeznaczonych pod budowę obwodnicy Janowa Lubelskiego Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział, do kontaktów: mgr inż. Jerzy Budzyński, ul. Ogrodowa 21, 20-075 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 5349242, fax 081 5349239, e-mail: zam_publ@lublin.gddkia.gov.pl, www.lublin.gddkia.gov.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1). 5) Rodzaj zamawiającego: szczebel regionalny / lokalny.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 12. 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonanie czynności niezbędnych do nabycia na rzecz Skarbu Państwa nieruchomości przeznaczonych pod budowę obwodnicy Janowa Lubelskiego. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Wykonanie czynności niezbędnych do nabycia na rzecz Skarbu Państwa - trwały zarząd Generalnego Dyrektora Dróg Krajowych i Autostrad nieruchomości przeznaczonych pod budowę drogi krajowej nr 19, na odcinku obwodnicy Janowa Lubelskiego. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: woj. lubelskie. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.23.19.00 - Usługi biegłych Kod CPV wg słownika 2008: 71.31.90.00 - Usługi biegłych 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Nie. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: Zamówienie obejmuje wykonanie wszystkich czynności niezbędnych do nabycia na rzecz Skarbu Państwa - trwały zarząd GDDKiA ok 620 nieruchomości przeznaczonych pod budowę obwodnicy Janowa Lubelskiego. W szczególności: - wykonanie operatów szacunkowych - przygotowanie dokumentacji do nabycia prawa własności nieruchomości - doprowadzenie do zawarcia aktów notarialnych - doprowadzenie do zgody na czasowe zajęcie terenu - doprowadzenie do dokonania wpisu prawa trwałego zarządu. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w miesiącach: 24;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: 10 000,00 PLN. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z ubiegania się o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, na dowód czego złożą oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 tej ustawy. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia powyższe warunki musi spełniać każdy z Wykonawców. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt od 4 do 8 ustawy Pzp, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3) Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Pzp, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Powyższe zaświadczenia muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: 1) Średni roczny przychód w ostatnich trzech latach obrotowych - na podstawie Rachunku zysków i strat (pozycja Przychód netto ze sprzedaży produktów, towarów i materiałów lub Przychód netto ze sprzedaży i zrównane z nimi) - w wysokości nie mniejszej niż 90 tys. zł. 2) posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (tekst jednolity Dz.U. z 2004 r. nr 261 z późn. zm.). Potencjał ekonomiczno-finansowy Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia a) warunek określony w pkt 1) spełniają łącznie, z tym że jeden z Wykonawców musi spełniać ten warunek co najmniej w 60 %, b) warunek określony w pkt 2) spełnia każdy z Wykonawców. Wymagane dokumenty: 1) Bilans oraz rachunek zysków i strat, a jeżeli podlegają one badaniu przez biegłego rewidenta (zgodnie z przepisami o rachunkowości), również opinię o badanych dokumentach za ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. W przypadku Wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania bilansu - inne dokumenty określające obroty, zysk oraz zobowiązania i należności za okres jak w zdaniu poprzednim. 2) Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: 1) Wykonawca musi mieć do dyspozycji wykwalifikowany personel, posiadający stosowne uprawnienia zawodowe potwierdzone odpowiednimi dokumentami: a) rzeczoznawca majątkowy (1 osoba), 3 lata doświadczenia zawodowego na takim samym lub podobnym stanowisku, b) pośrednik w obrocie nieruchomościami (2 osoby), 3 lata doświadczenia zawodowego na takim samym lub podobnym stanowisku, c) geodeta z uprawnieniami zakresu 2 (1 osoba), 3 lata doświadczenia zawodowego na takim samym lub podobnym stanowisku. 2)Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat (liczonych wstecz od upływu terminu składania ofert w niniejszym postępowaniu), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: a) wykonał szacunki co najmniej 200 nieruchomości przeznaczonych pod obiekty liniowe drogowe i drogowo-mostowe oraz b) brał udział w negocjacjach (rokowaniach) dotyczących nabycia co najmniej 200 nieruchomości przeznaczonych pod budowę obiektów liniowych drogowych i drogowo-mostowych. Czynności określone w pkt a) i b) mogą dotyczyć tych samych nieruchomości. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunki określone w pkt 1) i 2) Wymagane dokumenty: A) Wykaz osób (podmiotów), które będą wykonywać zamówienie. Informacja ta musi potwierdzać spełnienie warunków dot. kwalifikacji oraz doświadczenia tych osób, o których mowa w pkt 1) oraz dane na temat zakresu wykonywanych przez nich czynności przy realizacji niniejszego zamówienia. W przypadku, gdy osoby wymienione w pkt 1) nie są etatowymi pracownikami Wykonawcy, do Wniosku należy dołączyć pisemne zobowiązanie tych osób do współpracy. Ponadto: - Każda z osób, o których mowa w pkt 1) powinna dołączyć dokument stwierdzający posiadanie przez nią odpowiednich uprawnień zawodowych oraz - Każda z osób, o których mowa w pkt 1) powinna przedstawić dokument/-y potwierdzający/-ce posiadanie przewidzianego w tym punkcie doświadczenia zawodowego na stanowisku takim samym lub podobnym do stanowiska jakie przewidziano dla tej osoby przy wykonywaniu niniejszego zamówienia. B) Informację o doświadczeniu Wykonawcy potwierdzającą spełnienie warunku, o którym mowa w ww. pkt 2) oraz - w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - informację potwierdzającą, że łącznie spełniają oni warunek określone w pkt 2). Do informacji określonej w pkt B) Wykonawca powinien dołączyć dokumenty stwierdzające, że wymienione w niej usługi zostały wykonane w sposób należyty (referencje). Kryteria wyboru oferty najkorzystniejszej Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający stosować będzie wyłącznie kryterium ceny wg zasady, że oferta nie odrzucona, zawierająca najniższą cenę jest ofertą najkorzystniejszą. Ocena ofert zostanie dokonana przy zastosowaniu wzoru: liczba punktów = najniższa cena x 100 pkt / cena oferty ocenianej Jeżeli nie będzie można dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w wyznaczonym terminie ofert dodatkowych. W ofertach dodatkowych Wykonawcy nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w złożonych ofertach. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Tak.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 2005/S 84 - 81641 z dnia 23.04.2005. 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: GDDKiA-O/LU-23k/417/nnJL/../05. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 17.08.2005, cena - 10 PLN. Warunki i sposób płatności: 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 17.08.2005 godzina 11:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: Otwarcie ofert jest publiczne. 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 17.08.2005, godzina 11:00, Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Lublinie ul. Ogrodowa 21, pok. 124 (5 piętro).

SEKCJA VI: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 06.07.2005.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.