Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-08-23
Warszawa: Serwis pogwarancyjny skanerów
Numer ogłoszenia: 341604 - 2013; data zamieszczenia: 23.08.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Pamięci Narodowej - Komisja Ścigania Zbrodni przeciwko Narodowi Polskiemu , Pl. Krasińskich 2/4/6, 00-207 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 5818803, faks 22 5818814.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.ipn.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Serwis pogwarancyjny skanerów.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest konserwacja oraz naprawa skanerów: część 1- konserwacja 31 skanerów Fujitsu; część 2 - konserwacja 3 skanerów Scamax 402 CD, skanera Bookeye 3 A1 oraz skanera SunRise; część 3 - konserwacja 2 skanerów do mikrofisz Zeutschel OM 1500 wraz z komputerami, skanera Zeutschel OS 10000 TT wraz z komputerem oraz 15 czytników Indus 4601..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.32.31.00-6.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 Pzp, a w szczególności wykażą się odpowiednim doświadczeniem, tj. wykonaniem lub wykonywaniem w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: dla części 1: co najmniej 2 (dwóch) usług polegających na konserwacji w ciągu 1 roku skanerów, kserokopiarek lub/i urządzeń wielofunkcyjnych, każda usługa o wartości minimum 20 000,00 zł brutto, dla części 2: co najmniej 2 (dwóch) usług polegających na konserwacji w ciągu 1 roku skanerów marki Scamax (lub równoważnych) i/lub Bookeye (lub równoważnych) i/lub skanerów marki SunRise (lub równoważnych), każda usługa o wartości minimum 40 000,00 zł brutto (za równoważne skanery Zamawiający uznaje skanery dokumentowe o wydajności skanowania jednostronnego minimum 80 stron formatu A4 na minutę oraz skanery dziełowe o formacie skanowania A1, oraz skaner umożliwiający skanowanie mikrofilmu 35 mm, 16mm długości, mikrofilm (perforowany lub nieperforowany) 30,5 m). dla części 3: co najmniej 2 (dwóch) usług polegających na konserwacji w ciągu 1 roku skanerów mikrofiszowych marki Zeutschel (lub równoważnych) oraz/lub skanerów dziełowych marki Zeutschel (lub równoważnych), każda usługa o wartości minimum 15 000,00 zł brutto (za równoważne skanery mikrofiszowe Zamawiający uznaje skanery do szybkiego skanowania mikrofisz - do 200 obrazów na minutę; za równoważne skanery dziełowe Zamawiający uznaje skanery o formacie skanowania A2 i prędkości skanowania ok. 5 min. przy rozdzielczości minimum 300 dpi). 2. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana metodą spełnia - nie spełnia w oparciu o dokumenty, oświadczenia i informacje zawarte w ofercie. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, że stawiane warunki Wykonawca spełnił. Niespełnienie warunków określonych w ust. 1 skutkować będzie wykluczeniem z postępowania
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
wykaz wykonanych lub wykonywanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert usług, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane oraz dowody, czy zostały wykonywane lub są wykonywane należycie: Dla części zamówienia nr 1: co najmniej 2 (dwóch) usług polegających na konserwacji w ciągu 1 roku skanerów, kserokopiarek lub/i urządzeń wielofunkcyjnych, każda usługa o wartości minimum 20 000,00 zł brutto; Dla części zamówienia nr 2: co najmniej 2 (dwóch) usług polegających na konserwacji w ciągu 1 roku skanerów marki Scamax (lub równoważnych) i/lub Bookeye (lub równoważnych) i/lub skanerów marki SunRise (lub równoważnych), każda usługa o wartości minimum 40 000,00 zł brutto (za równoważne skanery Zamawiający uznaje skanery dokumentowe o wydajności skanowania jednostronnego minimum 80 stron formatu A4 na minutę oraz skanery dziełowe o formacie skanowania A1 oraz skaner umożliwiający skanowanie mikrofilmu 35 mm, 16mm długości, mikrofilm (perforowany lub nieperforowany) 30,5 m); Dla części zamówienia nr 3: co najmniej 2 (dwóch) usług polegających na konserwacji w ciągu 1 roku skanerów mikrofiszowych marki Zeutschel (lub równoważnych) oraz/lub skanerów dziełowych marki Zeutschel (lub równoważnych), każda usługa o wartości minimum 15 000,00 zł brutto (za równoważne skanery mikrofiszowe Zamawiający uznaje skanery do szybkiego skanowania mikrofisz - do 200 obrazów na minutę; za równoważne skanery dziełowe Zamawiający uznaje skanery o formacie skanowania A2 i prędkości skanowania ok. 5 min. przy rozdzielczości minimum 300 dpi;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zamawiający dopuszcza dokonywanie istotnych zmian zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku gdy konieczność dokonania takich zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, lub zmiany te są korzystne dla Zamawiającego. 2. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany urządzeń objętych konserwacją w przedmiotowym postępowaniu, w sytuacjach niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy. Zamienione urządzenia będą tego samego przeznaczenia.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ipn.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Centrala Zamawiającego: ul. Towarowa 28, 00-839 Warszawa, Wydział Zamówień Publicznych.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.09.2013 godzina 10:00, miejsce: Centrala Zamawiającego: ul. Towarowa 28, 00-839 Warszawa, pokój nr 1 - parter Kancelaria Ogólna.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: konserwacja 31 skanerów Fujitsu.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: konserwacja 31 skanerów Fujitsu.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.32.31.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: konserwacja 3 skanerów Scamax 402 CD, skanera Bookeye 3 A1 oraz skanera SunRise.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: konserwacja 3 skanerów Scamax 402 CD, skanera Bookeye 3 A1 oraz skanera SunRise.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.32.31.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: konserwacja 2 skanerów do mikrofisz Zeutschel OM 1500 wraz z komputerami, skanera Zeutschel OS 10000 TT wraz z komputerem oraz 15 czytników Indus 4601.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: konserwacja 2 skanerów do mikrofisz Zeutschel OM 1500 wraz z komputerami, skanera Zeutschel OS 10000 TT wraz z komputerem oraz 15 czytników Indus 4601.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.32.31.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Remont drogi wojewódzkiej nr 740 w km 6+829 do km 8+700, gmina Zakrzew, powiat radomski, województwo mazowieckie - nr postępowania 030/25
- Remont drogi wojewódzkiej nr 754 w km 35+000 do km 37+500, gmina Solec nad Wisłą, powiat lipski, województwo mazowieckie - nr postępowania 024/25
- "Remont łazienek w budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 7 przy ul. Szadkowskiego 3 w Warszawie"
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych (10 pustostanów - 10 części) - Oznaczenie sprawy: DNZP.260.4.2025
- Rozbiórka pomieszczeń piwnicznych poza obrysem budynku przy ul. Jurija Gagarina 15 w Warszawie.
- Wykonanie opróbowania wybranych punktów monitoringu stanu chemicznego w dwóch częściach
więcej: przetargi w Warszawie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.