Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-02-18
Kraków: Przeprowadzenie szkolenia z zakresu obowiązków związanych z utrzymaniem przez administrację publiczną obiektów budowlanych w należytym stanie techniczno-użytkowym oraz z zakresu Kodeksu Postępowania Administracyjnego po nowelizacji Ustawy o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne
Numer ogłoszenia: 34163 - 2010; data zamieszczenia: 18.02.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Krakowie , ul. Józefińska 14/002, 30-529 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6165420, 6165424, faks 012 6165428.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.mops.krakow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeprowadzenie szkolenia z zakresu obowiązków związanych z utrzymaniem przez administrację publiczną obiektów budowlanych w należytym stanie techniczno-użytkowym oraz z zakresu Kodeksu Postępowania Administracyjnego po nowelizacji Ustawy o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: 1) I część zamówienia: przeprowadzenie szkolenia dla 1 osoby z zakresu obowiązków związanych z utrzymaniem przez administrację publiczną obiektów budowlanych w należytym stanie techniczno-użytkowym, o następującej tematyce: a. Forma, w jakiej organ założycielski - właściciel obiektów budowlanych zobowiązał zarządcę, użytkownika (korzystającego z obiektów) do wykonywania obowiązków, określonych w rozdziale 6 Prawa budowlanego. b. Określenie kompetencji dotyczących wykonywania obowiązków z zakresu utrzymania obiektów. c. Poddawanie budynków i innych obiektów w czasie ich użytkowania okresowej kontroli. d. Poddawanie obiektów budowlanych kontroli bezpiecznego ich użytkowania. e. Prowadzenie kontroli, o których mowa w art. 62 ust. 1, z zastrzeżeniem ust. 5 i 6 Prawa budowlanego, przez osoby posiadające uprawnienia budowlane w odpowiedniej specjalności. f. Dokonywanie okresowych kontroli stanu technicznego instalacji elektrycznych, piorunochronnych i gazowych przez osoby posiadające wymagane kwalifikacje. g. Prowadzenie kontroli przewodów dymowych oraz grawitacyjnych przewodów spalinowych i wentylacyjnych, podczas kontroli okresowych. h. Wykonywanie okresowej kontroli rocznej kominów przemysłowych, kominów wolnostojących oraz kominów lub przewodów kominowych, w których ciąg kominowy jest wymuszony pracą urządzeń mechanicznych. i. Przechowywanie dokumentacji budowy, dokumentacji powykonawczej oraz innych dokumentów i decyzji dotyczących obiektu, a także, w razie potrzeby, instrukcji obsługi i eksploatacji: obiektu, instalacji i urządzeń związanych z tym obiektem. Przechowywanie opracowań projektowych i dokumentów technicznych robót budowlanych wykonywanych w obiekcie w toku jego użytkowania. j. Zakładanie i prowadzenie książek obiektu budowlanego: dołączanie do książek obiektów budowlanych protokołów z kontroli obiektu budowlanego, ocen i ekspertyz dotyczących jego stanu technicznego oraz dokumentów., prawidłowość prowadzenia książek obiektów budowlanych, k. Usuwanie stwierdzonych podczas kontroli stanu technicznego obiektu budowlanego uszkodzeń i uzupełnianie braków, które mogą spowodować zagrożenie życia lub zdrowia ludzi, bezpieczeństwa mienia lub środowiska, a w szczególności katastrofę budowlaną pożar, wybuch, porażenie prądem elektrycznym albo zatrucie gazem. l. Zmiana sposobu użytkowania obiektu budowlanego. m. Zgłaszanie do organu administracji architektoniczno-budowlanej robót remontowych. n. Zapewnienie osobom niepełnosprawnym możliwości komunikacji w obiektach użyteczności publicznej. 2) II część zamówienia: przeprowadzenie szkolenia dla 3 osób z zakresu Kodeksu Postępowania Administracyjnego po nowelizacji Ustawy o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, o następującej tematyce: a. Zasady ogólne postępowania administracyjnego (w tym zasada nakazująca załatwiać sprawy w formie pisemnej lub w formie dokumentu elektronicznego). b. Właściwość organu administracji publicznej: rzeczowa, miejscowa, instancyjna, delegacyjna. c. Instytucja wyłączenia pracownika organu administrującego i organu administrującego od załatwienia sprawy: z mocy prawa, na mocy postanowienia, od załatwienia sprawy i od udziału w postępowaniu; przesłanki i skutki wyłączenia. d. Strona postępowania: pojęcie strony, kryterium interesu prawnego; zdolność prawna i zdolność do czynności prawnych; przedstawiciel ustawowy; pełnomocnik strony, wymagania formalne pełnomocnictwa; podmioty na prawach strony w postępowaniu administracyjnym. e. Wszczęcie postępowania (z urzędu; na wniosek): wymogi formalne podania; wymogi formalne podania wnoszonego drogą elektroniczną pozostawienie podania bez rozpoznania; przekazanie podania według właściwości. f. Terminy w postępowaniu administracyjnym: terminy maksymalne do załatwienia sprawy przez organ I instancji; zażalenie na niezałatwienie sprawy w terminie; terminy zawite i prekluzyjne dla stron i uczestników postępowania; instytucja przywrócenia terminu. g. Problematyka czynności materialno-technicznych: doręczenia: właściwe, zastępcze, konkludentne; doręczanie pism za pomocą środków komunikacji elektronicznej, doręczanie dokumentów w formie dokumentów elektronicznych; protokoły; udostępnianie akt stronom postępowania; dostęp do dokumentów elektronicznych; wydawanie zaświadczeń. h. Postępowanie wyjaśniające: zasada prawdy obiektywnej; obowiązki ciążące na organie administrującym; domniemania prawne i faktyczne; fakty notoryjne; świadek; wyjaśnienia strony; oględziny i kontrole oraz ich protokołowanie; zasada czynnego udziału strony w postępowaniu administracyjnym. i. Przeszkody trwałe i przemijające w prowadzeniu postępowania administracyjnego: zawieszenie postępowania; umorzenie postępowania. j. Decyzja administracyjna i jej elementy: składniki obligatoryjne decyzji; uzasadnienie faktyczne i prawne; podpis osoby upoważnionej do wydania decyzji w tym bezpieczny podpis elektroniczny; składniki fakultatywne decyzji; uzupełnienie decyzji, sprostowanie oczywistej omyłki, wyjaśnienie treści decyzji. k. Postanowienia w postępowaniu administracyjnym: postanowienia zaskarżalne i nie zaskarżalne; opatrywanie postanowień bezpiecznym podpisem elektronicznym. l. Postępowanie odwoławcze: obowiązki i uprawnienia organu I instancji; odwołanie; wymogi formalne, termin, dopuszczalność odwołania, opłaty; decyzje organu odwoławczego; zażalenia. m. Zawiadomienie o sposobie załatwienia skargi bądź wniosku sporządzone w formie dokumentu elektronicznego. 2. Warunki płatności: przelewem w terminie do 14 dni od daty przyjęcia faktury przez Zamawiającego. 3. Warunki dodatkowe: 1) Zamawiający wymaga, aby szkolenia odbyły się w granicach administracyjnych Krakowa w wymiarze 6 godzin zegarowych. 2) Nie dopuszcza się podzlecenia realizacji przedmiotu zamówienia w jakiejkolwiek części..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.40.00.00-8.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące posiadania uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający wymaga, aby wykonawca przedstawił odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzający uprawnienia Wykonawcy do prowadzenia usług szkoleniowych.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zmiany mogą dotyczyć takich kwestii jak: termin realizacji zamówienia, warunki płatności oraz miejsce realizacji zamówienia.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.krakow.pl/?id=9652
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: MOPS w Krakowie, ul. Józefińska 14, pok. 002.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.02.2010 godzina 10:00, miejsce: Dziennik podawczy MOPS w Krakowie, ul. Józefińska 14.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Przeprowadzenie szkolenia z zakresu obowiązków związanych z utrzymaniem przez administrację publiczną obiektów budowlanych w należytym stanie techniczno-użytkowym.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) przeprowadzenie szkolenia dla 1 osoby z zakresu obowiązków związanych z utrzymaniem przez administrację publiczną obiektów budowlanych w należytym stanie techniczno-użytkowym, o następującej tematyce: a. Forma, w jakiej organ założycielski - właściciel obiektów budowlanych zobowiązał zarządcę, użytkownika (korzystającego z obiektów) do wykonywania obowiązków, określonych w rozdziale 6 Prawa budowlanego. b. Określenie kompetencji dotyczących wykonywania obowiązków z zakresu utrzymania obiektów. c. Poddawanie budynków i innych obiektów w czasie ich użytkowania okresowej kontroli. d. Poddawanie obiektów budowlanych kontroli bezpiecznego ich użytkowania. e. Prowadzenie kontroli, o których mowa w art. 62 ust. 1, z zastrzeżeniem ust. 5 i 6 Prawa budowlanego, przez osoby posiadające uprawnienia budowlane w odpowiedniej specjalności. f. Dokonywanie okresowych kontroli stanu technicznego instalacji elektrycznych, piorunochronnych i gazowych przez osoby posiadające wymagane kwalifikacje. g. Prowadzenie kontroli przewodów dymowych oraz grawitacyjnych przewodów spalinowych i wentylacyjnych, podczas kontroli okresowych. h. Wykonywanie okresowej kontroli rocznej kominów przemysłowych, kominów wolnostojących oraz kominów lub przewodów kominowych, w których ciąg kominowy jest wymuszony pracą urządzeń mechanicznych. i. Przechowywanie dokumentacji budowy, dokumentacji powykonawczej oraz innych dokumentów i decyzji dotyczących obiektu, a także, w razie potrzeby, instrukcji obsługi i eksploatacji: obiektu, instalacji i urządzeń związanych z tym obiektem. Przechowywanie opracowań projektowych i dokumentów technicznych robót budowlanych wykonywanych w obiekcie w toku jego użytkowania. j. Zakładanie i prowadzenie książek obiektu budowlanego: dołączanie do książek obiektów budowlanych protokołów z kontroli obiektu budowlanego, ocen i ekspertyz dotyczących jego stanu technicznego oraz dokumentów., prawidłowość prowadzenia książek obiektów budowlanych, k. Usuwanie stwierdzonych podczas kontroli stanu technicznego obiektu budowlanego uszkodzeń i uzupełnianie braków, które mogą spowodować zagrożenie życia lub zdrowia ludzi, bezpieczeństwa mienia lub środowiska, a w szczególności katastrofę budowlaną pożar, wybuch, porażenie prądem elektrycznym albo zatrucie gazem. l. Zmiana sposobu użytkowania obiektu budowlanego. m. Zgłaszanie do organu administracji architektoniczno-budowlanej robót remontowych. n. Zapewnienie osobom niepełnosprawnym możliwości komunikacji w obiektach użyteczności publicznej..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.40.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 1.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Przeprowadzenie szkolenia dla 3 osób z zakresu Kodeksu Postępowania Administracyjnego po nowelizacji Ustawy o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) przeprowadzenie szkolenia dla 3 osób z zakresu Kodeksu Postępowania Administracyjnego po nowelizacji Ustawy o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, o następującej tematyce: a. Zasady ogólne postępowania administracyjnego (w tym zasada nakazująca załatwiać sprawy w formie pisemnej lub w formie dokumentu elektronicznego). b. Właściwość organu administracji publicznej: rzeczowa, miejscowa, instancyjna, delegacyjna. c. Instytucja wyłączenia pracownika organu administrującego i organu administrującego od załatwienia sprawy: z mocy prawa, na mocy postanowienia, od załatwienia sprawy i od udziału w postępowaniu; przesłanki i skutki wyłączenia. d. Strona postępowania: pojęcie strony, kryterium interesu prawnego; zdolność prawna i zdolność do czynności prawnych; przedstawiciel ustawowy; pełnomocnik strony, wymagania formalne pełnomocnictwa; podmioty na prawach strony w postępowaniu administracyjnym. e. Wszczęcie postępowania (z urzędu; na wniosek): wymogi formalne podania; wymogi formalne podania wnoszonego drogą elektroniczną pozostawienie podania bez rozpoznania; przekazanie podania według właściwości. f. Terminy w postępowaniu administracyjnym: terminy maksymalne do załatwienia sprawy przez organ I instancji; zażalenie na niezałatwienie sprawy w terminie; terminy zawite i prekluzyjne dla stron i uczestników postępowania; instytucja przywrócenia terminu. g. Problematyka czynności materialno-technicznych: doręczenia: właściwe, zastępcze, konkludentne; doręczanie pism za pomocą środków komunikacji elektronicznej, doręczanie dokumentów w formie dokumentów elektronicznych; protokoły; udostępnianie akt stronom postępowania; dostęp do dokumentów elektronicznych; wydawanie zaświadczeń. h. Postępowanie wyjaśniające: zasada prawdy obiektywnej; obowiązki ciążące na organie administrującym; domniemania prawne i faktyczne; fakty notoryjne; świadek; wyjaśnienia strony; oględziny i kontrole oraz ich protokołowanie; zasada czynnego udziału strony w postępowaniu administracyjnym. i. Przeszkody trwałe i przemijające w prowadzeniu postępowania administracyjnego: zawieszenie postępowania; umorzenie postępowania. j. Decyzja administracyjna i jej elementy: składniki obligatoryjne decyzji; uzasadnienie faktyczne i prawne; podpis osoby upoważnionej do wydania decyzji w tym bezpieczny podpis elektroniczny; składniki fakultatywne decyzji; uzupełnienie decyzji, sprostowanie oczywistej omyłki, wyjaśnienie treści decyzji. k. Postanowienia w postępowaniu administracyjnym: postanowienia zaskarżalne i nie zaskarżalne; opatrywanie postanowień bezpiecznym podpisem elektronicznym. l. Postępowanie odwoławcze: obowiązki i uprawnienia organu I instancji; odwołanie; wymogi formalne, termin, dopuszczalność odwołania, opłaty; decyzje organu odwoławczego; zażalenia. m. Zawiadomienie o sposobie załatwienia skargi bądź wniosku sporządzone w formie dokumentu elektronicznego..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.40.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 1.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Świadczenie usług ochrony osób i mienia Narodowego Centrum Nauki
- Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla zadania z BO pn.: "FontanNowa Huta - przywróćmy Nowej Hucie fontanny".
- Modernizacja boiska przy Szkole Podstawowej nr 119, przy ul. Czerwieńskiego 1 w Krakowie - wymiana istniejących nawierzchni na nowe wraz z elementami towarzyszącymi w trybie zaprojektuj i wykonaj.
- Dostawę specjalistycznych narzędzi do ewakuacji wirnika generatora turbozespołu Siemens SST-300 w Zakładzie Termicznego Przekształcania Odpadów w Krakowie
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla budowy przejazdu rowerowego i przejścia dla pieszych wraz z sygnalizacją świetlną na ul. Półłanki - Program Budowy Ścieżek Rowerowych
- Modernizacja filii CK Dworek Białoprądnicki - KK Wola: budowa zewnętrznej windy, przebudowa otworu drzwiowego, remont pomieszczeń, instalacji wod-kan., c.o., elektrycznej i klimatyzacji.
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DZP.261.13.2025 Świadczenie usług eksperckich polegających na koordynacji oraz moderowaniu (...) Lokalnych Ośrodków Wiedzy i Edukacji.
- Organizacja i realizacja kursów kwalifikacyjnych dla nauczycieli/nauczycielek wybranych przedszkoli gminy Wrocław - w podziale na 3 zadania
- Świadczenie usług specjalistycznych w ramach projektu "Rodzina-bądźmy jedną drużyną!" - wsparcie rodzin w Gminie Pełczyce
- Zorganizowanie i przeprowadzenie kursów/szkoleń w Zespole Szkół Ponadpodstawowych nr 5 w Piotrkowie Trybunalskim w ramach realizacji projektu pn.: "Specjaliści dźwignią transformacji".
- Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia grupowego w zakresie "ABC przedsiębiorczości"
- Zorganizowanie i przeprowadzenie 2 wizyt edukacyjnych dotyczących obsługi programu MS Excel w ramach KPO
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.