eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrakówPrzeprowadzenie szkolenia z zakresu obowiązków związanych z utrzymaniem przez administrację publiczną obiektów budowlanych w należytym stanie techniczno-użytkowym oraz z zakresu Kodeksu Postępowania Administracyjnego po nowelizacji Ustawy o informatyzacji

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-02-18

Kraków: Przeprowadzenie szkolenia z zakresu obowiązków związanych z utrzymaniem przez administrację publiczną obiektów budowlanych w należytym stanie techniczno-użytkowym oraz z zakresu Kodeksu Postępowania Administracyjnego po nowelizacji Ustawy o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne
Numer ogłoszenia: 34163 - 2010; data zamieszczenia: 18.02.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Krakowie , ul. Józefińska 14/002, 30-529 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6165420, 6165424, faks 012 6165428.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mops.krakow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeprowadzenie szkolenia z zakresu obowiązków związanych z utrzymaniem przez administrację publiczną obiektów budowlanych w należytym stanie techniczno-użytkowym oraz z zakresu Kodeksu Postępowania Administracyjnego po nowelizacji Ustawy o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: 1) I część zamówienia: przeprowadzenie szkolenia dla 1 osoby z zakresu obowiązków związanych z utrzymaniem przez administrację publiczną obiektów budowlanych w należytym stanie techniczno-użytkowym, o następującej tematyce: a. Forma, w jakiej organ założycielski - właściciel obiektów budowlanych zobowiązał zarządcę, użytkownika (korzystającego z obiektów) do wykonywania obowiązków, określonych w rozdziale 6 Prawa budowlanego. b. Określenie kompetencji dotyczących wykonywania obowiązków z zakresu utrzymania obiektów. c. Poddawanie budynków i innych obiektów w czasie ich użytkowania okresowej kontroli. d. Poddawanie obiektów budowlanych kontroli bezpiecznego ich użytkowania. e. Prowadzenie kontroli, o których mowa w art. 62 ust. 1, z zastrzeżeniem ust. 5 i 6 Prawa budowlanego, przez osoby posiadające uprawnienia budowlane w odpowiedniej specjalności. f. Dokonywanie okresowych kontroli stanu technicznego instalacji elektrycznych, piorunochronnych i gazowych przez osoby posiadające wymagane kwalifikacje. g. Prowadzenie kontroli przewodów dymowych oraz grawitacyjnych przewodów spalinowych i wentylacyjnych, podczas kontroli okresowych. h. Wykonywanie okresowej kontroli rocznej kominów przemysłowych, kominów wolnostojących oraz kominów lub przewodów kominowych, w których ciąg kominowy jest wymuszony pracą urządzeń mechanicznych. i. Przechowywanie dokumentacji budowy, dokumentacji powykonawczej oraz innych dokumentów i decyzji dotyczących obiektu, a także, w razie potrzeby, instrukcji obsługi i eksploatacji: obiektu, instalacji i urządzeń związanych z tym obiektem. Przechowywanie opracowań projektowych i dokumentów technicznych robót budowlanych wykonywanych w obiekcie w toku jego użytkowania. j. Zakładanie i prowadzenie książek obiektu budowlanego: dołączanie do książek obiektów budowlanych protokołów z kontroli obiektu budowlanego, ocen i ekspertyz dotyczących jego stanu technicznego oraz dokumentów., prawidłowość prowadzenia książek obiektów budowlanych, k. Usuwanie stwierdzonych podczas kontroli stanu technicznego obiektu budowlanego uszkodzeń i uzupełnianie braków, które mogą spowodować zagrożenie życia lub zdrowia ludzi, bezpieczeństwa mienia lub środowiska, a w szczególności katastrofę budowlaną pożar, wybuch, porażenie prądem elektrycznym albo zatrucie gazem. l. Zmiana sposobu użytkowania obiektu budowlanego. m. Zgłaszanie do organu administracji architektoniczno-budowlanej robót remontowych. n. Zapewnienie osobom niepełnosprawnym możliwości komunikacji w obiektach użyteczności publicznej. 2) II część zamówienia: przeprowadzenie szkolenia dla 3 osób z zakresu Kodeksu Postępowania Administracyjnego po nowelizacji Ustawy o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, o następującej tematyce: a. Zasady ogólne postępowania administracyjnego (w tym zasada nakazująca załatwiać sprawy w formie pisemnej lub w formie dokumentu elektronicznego). b. Właściwość organu administracji publicznej: rzeczowa, miejscowa, instancyjna, delegacyjna. c. Instytucja wyłączenia pracownika organu administrującego i organu administrującego od załatwienia sprawy: z mocy prawa, na mocy postanowienia, od załatwienia sprawy i od udziału w postępowaniu; przesłanki i skutki wyłączenia. d. Strona postępowania: pojęcie strony, kryterium interesu prawnego; zdolność prawna i zdolność do czynności prawnych; przedstawiciel ustawowy; pełnomocnik strony, wymagania formalne pełnomocnictwa; podmioty na prawach strony w postępowaniu administracyjnym. e. Wszczęcie postępowania (z urzędu; na wniosek): wymogi formalne podania; wymogi formalne podania wnoszonego drogą elektroniczną pozostawienie podania bez rozpoznania; przekazanie podania według właściwości. f. Terminy w postępowaniu administracyjnym: terminy maksymalne do załatwienia sprawy przez organ I instancji; zażalenie na niezałatwienie sprawy w terminie; terminy zawite i prekluzyjne dla stron i uczestników postępowania; instytucja przywrócenia terminu. g. Problematyka czynności materialno-technicznych: doręczenia: właściwe, zastępcze, konkludentne; doręczanie pism za pomocą środków komunikacji elektronicznej, doręczanie dokumentów w formie dokumentów elektronicznych; protokoły; udostępnianie akt stronom postępowania; dostęp do dokumentów elektronicznych; wydawanie zaświadczeń. h. Postępowanie wyjaśniające: zasada prawdy obiektywnej; obowiązki ciążące na organie administrującym; domniemania prawne i faktyczne; fakty notoryjne; świadek; wyjaśnienia strony; oględziny i kontrole oraz ich protokołowanie; zasada czynnego udziału strony w postępowaniu administracyjnym. i. Przeszkody trwałe i przemijające w prowadzeniu postępowania administracyjnego: zawieszenie postępowania; umorzenie postępowania. j. Decyzja administracyjna i jej elementy: składniki obligatoryjne decyzji; uzasadnienie faktyczne i prawne; podpis osoby upoważnionej do wydania decyzji w tym bezpieczny podpis elektroniczny; składniki fakultatywne decyzji; uzupełnienie decyzji, sprostowanie oczywistej omyłki, wyjaśnienie treści decyzji. k. Postanowienia w postępowaniu administracyjnym: postanowienia zaskarżalne i nie zaskarżalne; opatrywanie postanowień bezpiecznym podpisem elektronicznym. l. Postępowanie odwoławcze: obowiązki i uprawnienia organu I instancji; odwołanie; wymogi formalne, termin, dopuszczalność odwołania, opłaty; decyzje organu odwoławczego; zażalenia. m. Zawiadomienie o sposobie załatwienia skargi bądź wniosku sporządzone w formie dokumentu elektronicznego. 2. Warunki płatności: przelewem w terminie do 14 dni od daty przyjęcia faktury przez Zamawiającego. 3. Warunki dodatkowe: 1) Zamawiający wymaga, aby szkolenia odbyły się w granicach administracyjnych Krakowa w wymiarze 6 godzin zegarowych. 2) Nie dopuszcza się podzlecenia realizacji przedmiotu zamówienia w jakiejkolwiek części..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.40.00.00-8.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące posiadania uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający wymaga, aby wykonawca przedstawił odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzający uprawnienia Wykonawcy do prowadzenia usług szkoleniowych.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zmiany mogą dotyczyć takich kwestii jak: termin realizacji zamówienia, warunki płatności oraz miejsce realizacji zamówienia.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.krakow.pl/?id=9652
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: MOPS w Krakowie, ul. Józefińska 14, pok. 002.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.02.2010 godzina 10:00, miejsce: Dziennik podawczy MOPS w Krakowie, ul. Józefińska 14.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Przeprowadzenie szkolenia z zakresu obowiązków związanych z utrzymaniem przez administrację publiczną obiektów budowlanych w należytym stanie techniczno-użytkowym.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) przeprowadzenie szkolenia dla 1 osoby z zakresu obowiązków związanych z utrzymaniem przez administrację publiczną obiektów budowlanych w należytym stanie techniczno-użytkowym, o następującej tematyce: a. Forma, w jakiej organ założycielski - właściciel obiektów budowlanych zobowiązał zarządcę, użytkownika (korzystającego z obiektów) do wykonywania obowiązków, określonych w rozdziale 6 Prawa budowlanego. b. Określenie kompetencji dotyczących wykonywania obowiązków z zakresu utrzymania obiektów. c. Poddawanie budynków i innych obiektów w czasie ich użytkowania okresowej kontroli. d. Poddawanie obiektów budowlanych kontroli bezpiecznego ich użytkowania. e. Prowadzenie kontroli, o których mowa w art. 62 ust. 1, z zastrzeżeniem ust. 5 i 6 Prawa budowlanego, przez osoby posiadające uprawnienia budowlane w odpowiedniej specjalności. f. Dokonywanie okresowych kontroli stanu technicznego instalacji elektrycznych, piorunochronnych i gazowych przez osoby posiadające wymagane kwalifikacje. g. Prowadzenie kontroli przewodów dymowych oraz grawitacyjnych przewodów spalinowych i wentylacyjnych, podczas kontroli okresowych. h. Wykonywanie okresowej kontroli rocznej kominów przemysłowych, kominów wolnostojących oraz kominów lub przewodów kominowych, w których ciąg kominowy jest wymuszony pracą urządzeń mechanicznych. i. Przechowywanie dokumentacji budowy, dokumentacji powykonawczej oraz innych dokumentów i decyzji dotyczących obiektu, a także, w razie potrzeby, instrukcji obsługi i eksploatacji: obiektu, instalacji i urządzeń związanych z tym obiektem. Przechowywanie opracowań projektowych i dokumentów technicznych robót budowlanych wykonywanych w obiekcie w toku jego użytkowania. j. Zakładanie i prowadzenie książek obiektu budowlanego: dołączanie do książek obiektów budowlanych protokołów z kontroli obiektu budowlanego, ocen i ekspertyz dotyczących jego stanu technicznego oraz dokumentów., prawidłowość prowadzenia książek obiektów budowlanych, k. Usuwanie stwierdzonych podczas kontroli stanu technicznego obiektu budowlanego uszkodzeń i uzupełnianie braków, które mogą spowodować zagrożenie życia lub zdrowia ludzi, bezpieczeństwa mienia lub środowiska, a w szczególności katastrofę budowlaną pożar, wybuch, porażenie prądem elektrycznym albo zatrucie gazem. l. Zmiana sposobu użytkowania obiektu budowlanego. m. Zgłaszanie do organu administracji architektoniczno-budowlanej robót remontowych. n. Zapewnienie osobom niepełnosprawnym możliwości komunikacji w obiektach użyteczności publicznej..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.40.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 1.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Przeprowadzenie szkolenia dla 3 osób z zakresu Kodeksu Postępowania Administracyjnego po nowelizacji Ustawy o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) przeprowadzenie szkolenia dla 3 osób z zakresu Kodeksu Postępowania Administracyjnego po nowelizacji Ustawy o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, o następującej tematyce: a. Zasady ogólne postępowania administracyjnego (w tym zasada nakazująca załatwiać sprawy w formie pisemnej lub w formie dokumentu elektronicznego). b. Właściwość organu administracji publicznej: rzeczowa, miejscowa, instancyjna, delegacyjna. c. Instytucja wyłączenia pracownika organu administrującego i organu administrującego od załatwienia sprawy: z mocy prawa, na mocy postanowienia, od załatwienia sprawy i od udziału w postępowaniu; przesłanki i skutki wyłączenia. d. Strona postępowania: pojęcie strony, kryterium interesu prawnego; zdolność prawna i zdolność do czynności prawnych; przedstawiciel ustawowy; pełnomocnik strony, wymagania formalne pełnomocnictwa; podmioty na prawach strony w postępowaniu administracyjnym. e. Wszczęcie postępowania (z urzędu; na wniosek): wymogi formalne podania; wymogi formalne podania wnoszonego drogą elektroniczną pozostawienie podania bez rozpoznania; przekazanie podania według właściwości. f. Terminy w postępowaniu administracyjnym: terminy maksymalne do załatwienia sprawy przez organ I instancji; zażalenie na niezałatwienie sprawy w terminie; terminy zawite i prekluzyjne dla stron i uczestników postępowania; instytucja przywrócenia terminu. g. Problematyka czynności materialno-technicznych: doręczenia: właściwe, zastępcze, konkludentne; doręczanie pism za pomocą środków komunikacji elektronicznej, doręczanie dokumentów w formie dokumentów elektronicznych; protokoły; udostępnianie akt stronom postępowania; dostęp do dokumentów elektronicznych; wydawanie zaświadczeń. h. Postępowanie wyjaśniające: zasada prawdy obiektywnej; obowiązki ciążące na organie administrującym; domniemania prawne i faktyczne; fakty notoryjne; świadek; wyjaśnienia strony; oględziny i kontrole oraz ich protokołowanie; zasada czynnego udziału strony w postępowaniu administracyjnym. i. Przeszkody trwałe i przemijające w prowadzeniu postępowania administracyjnego: zawieszenie postępowania; umorzenie postępowania. j. Decyzja administracyjna i jej elementy: składniki obligatoryjne decyzji; uzasadnienie faktyczne i prawne; podpis osoby upoważnionej do wydania decyzji w tym bezpieczny podpis elektroniczny; składniki fakultatywne decyzji; uzupełnienie decyzji, sprostowanie oczywistej omyłki, wyjaśnienie treści decyzji. k. Postanowienia w postępowaniu administracyjnym: postanowienia zaskarżalne i nie zaskarżalne; opatrywanie postanowień bezpiecznym podpisem elektronicznym. l. Postępowanie odwoławcze: obowiązki i uprawnienia organu I instancji; odwołanie; wymogi formalne, termin, dopuszczalność odwołania, opłaty; decyzje organu odwoławczego; zażalenia. m. Zawiadomienie o sposobie załatwienia skargi bądź wniosku sporządzone w formie dokumentu elektronicznego..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.40.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 1.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.