eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowiceprzetarg nieograniczony o wartości szacunkowej zamówienia powyżej 30 000 Euro na zakup sprzętu niezbędnego do rozbudowy systemu PACS RIS producenta Pixel Technology s.c., rozbudowę systemu PACS RIS producenta Pixel Technology s.c., serwis pogwarancyjny (znak sprawySzp.Leszcz./PN/ 72 / 2015)

Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.



Ogłoszenie z dnia 2015-12-14

Katowice: przetarg nieograniczony o wartości szacunkowej zamówienia powyżej 30 000 Euro na zakup sprzętu niezbędnego do rozbudowy systemu PACS RIS producenta Pixel Technology s.c., rozbudowę systemu PACS RIS producenta Pixel Technology s.c., serwis pogwarancyjny (znak sprawy: Szp.Leszcz./PN/ 72 / 2015)
Numer ogłoszenia: 341656 - 2015; data zamieszczenia: 14.12.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital im. Stanisława Leszczyńskiego , ul. Raciborska 26, 40-074 Katowice, woj. śląskie, faks 032 2514533.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.net.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: przetarg nieograniczony o wartości szacunkowej zamówienia powyżej 30 000 Euro na zakup sprzętu niezbędnego do rozbudowy systemu PACS RIS producenta Pixel Technology s.c., rozbudowę systemu PACS RIS producenta Pixel Technology s.c., serwis pogwarancyjny (znak sprawy: Szp.Leszcz./PN/ 72 / 2015).

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: zakup sprzętu niezbędnego do rozbudowy systemu PACS/RIS producenta Pixel Technology s.c z trzyletnią fabryczną gwarancją producenta - Pakiet nr 1, rozbudowa systemu PACS/RIS producenta Pixel Technology s.c. z wykorzystaniem sprzętu z Pakietu nr 1, dostarczenie oprogramowania, udzielenie bezterminowych licencji, konfiguracja sprzętu z Pakietu nr 1, konfiguracja oprogramowania i systemu oraz zapewnienie sprawności systemu do dnia 18.06.2016r. - Pakiet nr 2, trzyletni serwis pogwarancyjny obowiązujący od dnia 19.06.2016r. a obejmujący cały, również ten rozbudowany w ramach Pakietu nr 1 i nr 2 system PACS/RIS producenta Pixel Technology s.c. wraz z wszystkimi urządzeniami i oprogramowaniem - Pakiet nr 3 Parametry techniczne i funkcjonalne przedmiotu zamówienia zostały określone w Specyfikacji Asortymentowo-Cenowej stanowiącej Załącznik Nr 2 do SIWZ. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych w zakresie Pakietu nr 1, Pakiet nr 2 łącznie z Pakietem nr 3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych Miejsce dostawy Pracownia Diagnostyki Obrazowej, ul. Raciborska 27, 40 - 074 Katowice. Termin realizacji Dot. Pakietu nr 1 - termin pożądany do 30 dni kalendarzowych od daty zawarcia umowy. Dot. Pakietu nr 2 - termin pożądany do 30 dni kalendarzowych od podpisania Protokołu odbioru sprzętu z Pakietu nr 1 Dot. Pakietu nr 3 - termin wymagany - od dnia 19.06.2016r. przez 36 miesięcy.

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.82.00.00-2, 32.33.15.00-7, 48.18.00.00-3, 72.51.42.00-3, 50.31.20.00-5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: W postępowaniu nie jest wymagane wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na zasadzie spełnia/nie spełnia, na podstawie złożonych przez Wykonawcę oświadczeń potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na zasadzie spełnia/nie spełnia, na podstawie złożonych przez Wykonawcę oświadczeń potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na zasadzie spełnia/nie spełnia, na podstawie złożonych przez Wykonawcę oświadczeń potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na zasadzie spełnia/nie spełnia, na podstawie złożonych przez Wykonawcę oświadczeń potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

wypełnione i podpisane załączniki do SIWZ,dokumentacja techniczna dla każdego urządzenia w języku polskim lub angielskim, certyfikaty: ISO 9001:2000, ISO 14001:2004 na sprzedaż, projektowanie i produkcje obejmujące miejsce produkcji serwerów, oświadczenie, że oferowane urządzenia posiadają oznakowanie znakiem CE, potwierdzenie, że oferowany serwer znajduje się na liście Windows Server Catalog i posiada status Certified for Windows dla systemów Microsoft Windows Server 2008 R2 x64, x64, x86, Microsoft Windows Server 2012, informacja o serwisie gwarancyjnym i pogwarancyjnym, tj. adres punktu obsługującego, nr telefonu i faksu do kontaktów.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.net.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital im. Stanisława Leszczyńskiego, 40-074 Katowice, ul. Raciborska 26 - Dział Księgowości..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.12.2015 godzina 10:00, miejsce: Szpital im. Stanisława Leszczyńskiego w Katowicach ul. Raciborska 26 - Kancelaria Dyrektora, I piętro..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet nr1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zakup sprzętu niezbędnego do rozbudowy systemu PACS/RIS producenta Pixel Technology s.c z trzyletnią fabryczną gwarancją producenta. Parametry techniczne i funkcjonalne przedmiotu zamówienia zostały określone w Specyfikacji Asortymentowo-Cenowej stanowiącej Załącznik Nr 2 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.82.00.00-2, 32.33.15.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80.00
    • 2. Termin realizacji podany w dniach kalendarzowych liczony od daty zawarcia umowy zakończony podpisaniem - 20.00

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet nr 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: rozbudowa systemu PACS RIS producenta Pixel Technology s.c. z wykorzystaniem sprzętu z Pakietu nr 1, dostarczenie oprogramowania, udzielenie bezterminowych licencji, konfiguracja sprzętu z Pakietu nr 1, konfiguracja oprogramowania i systemu oraz zapewnienie sprawności systemu do dnia 18.06.2016r. Parametry techniczne i funkcjonalne przedmiotu zamówienia zostały określone w Specyfikacji Asortymentowo Cenowej stanowiącej Załącznik Nr 2 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.18.00.00-3, 72.51.42.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 18.06.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80.00
    • 2. Termin realizacji podany w dniach kalendarzowych liczony od daty podpisania Protokołu odbioru sprzętu z Pakietu nr1 - 20.00

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet nr 3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: trzyletni serwis pogwarancyjny obowiązujący od dnia 19.06.2016r. a obejmujący cały, również ten rozbudowany w ramach Pakietu nr 1 i nr 2 system PACS RIS producenta Pixel Technology s.c. wraz z wszystkimi urządzeniami i oprogramowaniem Parametry techniczne i funkcjonalne przedmiotu zamówienia zostały określone w Specyfikacji Asortymentowo Cenowej stanowiącej Załącznik Nr 2 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.31.20.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 18.06.2019.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.