Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-09-11
Sosnowiec: DOSTAWA SPRZĘTU MEDYCZNEGO - WYPOSAŻENIE ODDZIAŁU DERMATOLOGII, ODDZIAŁU GERIATRII I ZOL
Numer ogłoszenia: 341730 - 2012; data zamieszczenia: 11.09.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Szpital Miejski w Sosnowcu , ul. Szpitalna 1, 41-219 Sosnowiec, woj. śląskie, tel. 32 41 30 111, faks 32 41 30 112.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.sosnowiec.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA SPRZĘTU MEDYCZNEGO - WYPOSAŻENIE ODDZIAŁU DERMATOLOGII, ODDZIAŁU GERIATRII I ZOL.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu medycznego - wyposażenie oddziału dermatologii, oddziału geriatrii i ZOL. 2. Zamówienie składa się z 13 części tzw. Pakietów, z których każdy stanowi oddzielny przedmiot zamówienia: Pakiet 1 - Stół do pionizacji pacjenta - 1szt., Pakiet 2 - Przyłóżkowe Urządzenie Rehabilitacyjne - 1szt., Pakiet 3 - Aparat EKG - 2szt., Pakiet 4 - Monitory parametrów życiowych wraz z centralą monitorującą - 3szt., Pakiet 5 - Inhalatory tłokowe do pracy ciągłej na wózkach - 4szt., Pakiet 6 - Pulsoksymetr - 2szt., Pakiet 7 - Ssak elektryczny jezdny - 3szt., Pakiet 8 - Wózko-wanna - 1szt., Pakiet 9 - Dozowniki tlenu wraz z akcesoriami - 20szt., Pakiet 10 - Wagi medyczne - 2szt., Pakiet 11 - Zestaw Holtera - 1szt., Pakiet 12 - Wózki inwalidzkie - 5szt., statywy mobilne na kroplówki - 5szt., kozetki lekarskie - 3szt., parawany szpitalne - 5szt., drabinki przyłóżkowe - 5szt., Pakiet 13 - balkoniki poddachowe - 5szt., 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 4.1 do 4.13 niniejszej SIWZ. 4. Dostawa jest realizowana z dotacji pn. Projekty budowlane i przebudowa budynków szpitalnych w tym oddziałów szpitalnych wraz z przynależną infrastrukturą i wyposażeniem przy ul. Zegadłowicza 3 i ul. Szpitalna 1 - realizacja w etapach..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.21.50-8, 33.15.50.00-1, 33.12.32.30-9, 33.12.32.10-3, 33.10.00.00-1, 33.15.74.00-9, 33.19.00.00-8, 33.19.30.00-9, 33.15.70.00-5, 38.31.10.00-8, 33.19.20.00-2, 33.19.31.20-6.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 13.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga złożenia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- złożyć oświadczenie według załącznika nr 5 do SIWZ
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- złożyć oświadczenie według załącznika nr 5 do SIWZ
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- złożyć oświadczenie według załącznika nr 5 do SIWZ
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- złożyć oświadczenie według załącznika nr 5 do SIWZ
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- złożyć oświadczenie według załącznika nr 5 do SIWZ
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie
- zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym
inne dokumenty
W celu potwierdzenia, że oferowany przedmiot zamówienia odpowiada wymaganiom Zamawiającego należy złożyć: - wypełniony prawidłowo załącznik nr 1A, 1B do SIWZ - zestawienie wymaganych parametrów technicznych, gwarancja i serwis; - wydruk ze strony internetowej - wynik na dzień: od dnia 31.08.2012r. do dnia 19.09.2012r., potwierdzający, że procesor osiąga w teście wydajności PassMark PerformanceTest co najmniej 2500 punktów Passmark CPU Mark (dotyczy pakietu 11), - Certyfikat ISO9001 dla producenta sprzętu (komputera) (dotyczy pakietu 11), - Certyfikat ISO9001 dla serwisu (dotyczy pakietu 11), - Deklaracja zgodności CE (dotyczy pakietu 11 - dla komputera) - wydruk ze strony internetowej Microsoft WHCL, potwierdzający, że komputer jest certyfikowany na zgodność z niżej wymienionymi systemami operacyjnymi: a) Windows 7 - x86 b) Windows 7 - x64 - dokumenty potwierdzające dopuszczenie oferowanych produktów do obrotu zgodnie z wymaganiami ustawy z 20.05.2010r. o wyrobach medycznych (Dz. U. nr 107 poz. 679) tj. certyfikat CE lub deklaracja zgodności. - katalog lub folder w języku polskim dla każdego zaoferowanego produktu, potwierdzający wymagane parametry.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
- przedmiot zamówienia, wg załącznika nr 1A do SIWZ, - warunki gwarancji, serwisu, wg załącznika nr 1B do SIWZ, - formularz ofertowy, wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ, - formularz asortymentowo - cenowy, wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4.1- 4.13 SIWZ (w zależności od pakietu, do którego Wykonawca przystępuje)
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.sosnowiec.pl zakładka zamówienia publiczne
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w Samodzielnym Publicznym Szpitalu Miejskim w Sosnowcu, 41-219 Sosnowiec, ul. Szpitalna 1 w Dziale Zamówień Publicznych i Zawierania Umów, budynek przy portierni głównej.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.09.2012 godzina 10:00, miejsce: w Samodzielnym Publicznym Szpitalu Miejskim w Sosnowcu, 41-219 Sosnowiec, ul. Szpitalna 1, Sekretariat III piętro.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet 1 - Stół do pionizacji pacjenta.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Stół do pionizacji pacjenta - 1szt.,.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.21.50-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet 2 - Przyłóżkowe Urządzenie Rehabilitacyjne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przyłóżkowe Urządzenie Rehabilitacyjne - 1szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.50.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet 3 - Aparat EKG.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Aparat EKG - 2szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.32.30-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet 4 - Monitory parametrów życiowych wraz z centralą monitorującą.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Monitory parametrów życiowych wraz z centralą monitorującą - 3szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.32.10-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet 5 - Inhalatory tłokowe do pracy ciągłej na wózkach.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Inhalatory tłokowe do pracy ciągłej na wózkach - 4szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 33.15.74.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pakiet 6 - Pulsoksymetr.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pulsoksymetr - 2szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Pakiet 7 - Ssak elektryczny jezdny.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ssak elektryczny jezdny - 3szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Pakiet 8 - Wózko-wanna.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wózko-wanna - 1szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.30.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Pakiet 9 - Dozowniki tlenu wraz z akcesoriami.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dozowniki tlenu wraz z akcesoriami - 20szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.70.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Pakiet 10 - Wagi medyczne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wagi medyczne - 2szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 38.31.10.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Pakiet 11 - Zestaw Holtera.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestaw Holtera - 1szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.32.10-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Pakiet 12 - Wózki inwalidzkie, statywy mobilne na kroplówki, kozetki lekarskie, parawany szpitalne, drabinki przyłóżkowe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wózki inwalidzkie - 5szt., statywy mobilne na kroplówki - 5szt., kozetki lekarskie - 3szt., parawany szpitalne - 5szt., drabinki przyłóżkowe - 5szt.,.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.20.00-2, 33.19.31.20-6, 33.15.50.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Pakiet 13 - balkoniki poddachowe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: balkoniki poddachowe - 5szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.50.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z SOSNOWCA
- Dostawy wędlin do Aresztu Śledczego w Sosnowcu
- Świadczenie usług grupowej i indywidualnej nauki pływania na terenie obiektów MOSiR Sosnowiec
- "Dostawa rolet kasetowych razem z montażem dla Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego nr 5 im. św Barbary w Sosnowcu."
- ZP-2/25 Usługa kierowcy specjalistycznym samochodem sanitarnym typu "T" i typu ,,P''
- Świadczenie usług prowadzenia zajęć gimnastyki korekcyjnej w Miejskim Ośrodku Gimnastyki Korekcyjnej organizowanych przez MOSiR na terenie miasta Sosnowca
- Świadczenie usługi związanej z zapewnieniem opieki nad bezdomnymi i odebranymi w wyniku interwencji zwierzętami gospodarskimi z terenu Gminy Sosnowiec
więcej: przetargi w Sosnowcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa zamrażarek niskotemperaturowych, termomiksera i sprzętu medycznego w 4 pakietach
- Zakup sprzętu i aparatury medycznej dla Szpitala Specjalistycznego w Zabrzu tj. kabiny do naświetleń promieniowaniem UVB, BIS do stanowiska do znieczulenia, USG dermatologicznego do badań skóry.
- Dostawa aparatu do laseroterapii.
- Dostawa regałów magazynowych oraz wyposażenia medycznego ruchomego dla USK-2 PUM w Szczecinie.
- Przebudowa pomieszczeń przyziemia w budynku A na potrzeby Centralnej Sterylizatorni Szpitala Dziecięcego im. prof. dr. med. Jana Bogdanowicza SPZOZ w Warszawie
- Dostawa i montaż wyposażenia bloku operacyjnego
więcej: Urządzenia medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.