To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-12-22
Dobrzyca: Zaprojektowanie i wykonanie rozbudowy kotłowni gazowej
Numer ogłoszenia: 341769 - 2011; data zamieszczenia: 22.12.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 315285 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Muzeum Ziemiaństwa w Dobrzycy Zespół Pałacowo-Parkowy, ul. Pleszewska 5A, 63-330 Dobrzyca, woj. wielkopolskie, tel. 62 7413039, faks 62 7413486.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zaprojektowanie i wykonanie rozbudowy kotłowni gazowej.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Nazwa nadana zamówieniu przez Zamawiającego: Zaprojektowanie i wykonanie rozbudowy kotłowni gazowej. Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie rozbudowy kotłowni gazowej na terenie Muzeum Ziemiaństwa w Dobrzycy Zespół Pałacowo-Parkowy wpisanego do rejestru konserwatora zabytków. Szczegółowy opis zamieszczono w załączonym do SIWZ programie funkcjonalno-użytkowym. Wszystkie informacje dotyczące materiałów, urządzeń umożliwiające identyfikację produktu należy traktować jako wzorcowe, co uprawnia wykonawcę do zaproponowania rozwiązań równoważnych. Udowodnienie równoważności leży po stronie wykonawcy, który zobowiązany jest zaznaczyć w ofercie i złożyć w ramach oferty oraz dołączyć do niej karty katalogowe lub inne opracowania potwierdzające parametry techniczne tych równoważnych urządzeń, CE (wymogi - Rozdz. IX SIWZ). Przyjmuje się, że jeżeli wykonawca nie złoży wykazu przyjętych rozwiązań równoważnych wraz z dowodami potwierdzającymi ich zgodność z rozwiązaniami wskazanymi przez zamawiającego, to będzie realizował zamówienie zgodnie z projektem. Jeżeli zastosowanie rozwiązań równoważnych pociągnie za sobą konieczność zmian w projekcie, dokona ich na własny koszt wykonawca łącznie z uzyskaniem niezbędnych uzgodnień i pozwoleń, przed podpisaniem umowy na realizację zamówienia. Zamawiający jednakże nie dopuści zastosowania materiałów i urządzeń gorszych niż minimalne wymogi opisane w dokumentacji lub niekompatybilne z posiadanymi przez Zamawiającego urządzeniami wskazanymi w programie funkcjonalno-użytkowym. Przedmiot zamówieniaobejmuje również wszystkie prace i obowiązki Wykonawcy wymienione w projekcie umowy (zał. do SIWZ). Zamawiający wymaga udzielenia minimalnego okresu gwarancji jakości na przedmiot zamówienia minimum 24 miesięcy na przedmiot zamówienia od dnia bezusterkowego odbioru końcowego. Okres rękojmi ustala się na okres równy okresowi gwarancji zaoferowanego przez Wykonawcę w formularzu ofertowym. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia: 1) zmiany ceny w zakresie wysokości stawki podatku VAT, jeżeli zostanie ogłoszona ustawowa jej zmiana; 2) termin realizacji - w przypadku wystąpienia konieczności wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej, a fakt ten zostanie potwierdzony przez kierownika budowy, opóźnienie w uzyskaniu decyzji wydawanych przez odpowiedni organ, które nie wynika z winy Wykonawcy; 3) zmiany w zakresie ilości wykonanych robót, robót zamiennych, technologii wykonania, zmiany dokumentacji projektowej, jeżeli są konieczne dla dalszej realizacji zamówienia lub są korzystne dla Zamawiającego, a konieczność ich wprowadzenia nie wynika z winy lub zaniedbań stron umowy; 4) zmiany osobowe - zmiana osób, przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot umowy na inne legitymujące się co najmniej równoważnymi uprawnieniami, o których mowa w ustawie Prawo budowlane lub innych ustawach, w szczególności kierownika budowy; 5) zmiana umowy w związku z przekształceniem firmy lub wynikające z następstwa prawnego, zgodnie z obowiązującymi przepisami; 6) zaistnienia siły wyższej (ulewy, opady śniegu, mrozy, gradobicie, itp.) uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu Umowy zgodnie z SIWZ; 7) wystąpienia istotnych zmian przepisów lub norm mających zastosowanie do przedmiotu zamówienia; 8) istotnej zmiany okoliczności powodującej, żewykonanie części przedmiotu zamówienia nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy; 9) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy (np. zmiana nr rachunku bankowego, adresu, siedziby, nr tel. itp.) pod warunkiem, że nie prowadzą do zwiększenia wynagrodzenia; CPV: 45000000-7, 45333000-0, 51135000-7, 71321200-6, V. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień uzupełniających.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.33.30.00-0, 51.13.50.00-7, 71.32.12.00-6.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.12.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MARIA KLAMKA FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA "HEMAR"
jakie przetargi wygrała firma
MARIA KLAMKA FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA "HEMAR"
- Handlowo-Usługowa s.c. HEMAR, ul. Narutowicza 2A, 63-460 Nowe Skalmierzyce, ul. Narutowicza 2A, 63-460 Nowe Skalmierzyce, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 46982,91 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 61487,70
Oferta z najniższą ceną: 61487,70 / Oferta z najwyższą ceną: 67650,00
Waluta: PLN.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja sali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej nr 6 im. Narodowego Święta Niepodległości w Koszalinie (II)
- "Przebudowa drogi wojewódzkiej nr 724 w zakresie budowy przejścia dla pieszych oraz budowy sieci elektroenergetycznej do 1 kV oświetlenia drogowego". - nr postępowania 270/24
- Wykonanie instalacji klimatyzacji w budynku Dyrekcji Parku Narodowego "Ujście Warty" w Chyrzynie 1
- Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania obiektu handlowego na żłobek.
- Modernizacja pomieszczeń biurowych z przystosowaniem na Centrum Zarządzania Kryzysowego Gminy Stegna
- Budowa zadaszenia zasieków na terenie Zarządu Dróg Powiatowych w Wysokiem Mazowieckiem, ul. 1 Maja 7D - w formule ,,zaprojektuj i wybuduj''.
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.