Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-02-16
Pruszków: Dostawa odczynników do badań z zakresu laboratorium bakteriologicznego i ogólnego w podziale na 9 pakietów.
Numer ogłoszenia: 34182 - 2015; data zamieszczenia: 16.02.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Kolejowy im. Wł. Roeflera w Pruszkowie sp. z o.o. , ul. Warsztatowa 1, 05-800 Pruszków, woj. mazowieckie, tel. 22 770 93 08, faks 22 770 93 08.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpk.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa odczynników do badań z zakresu laboratorium bakteriologicznego i ogólnego w podziale na 9 pakietów..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa odczynników z zakresu laboratorium bakteriologicznego i ogólnego w podziale na 9 pakietów dla Szpitala Kolejowego im. dr med. Wł. Roeflera w Pruszkowie Sp. z o.o. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla pakietów: 5-9 zawiera Załącznik nr 2 Formularz asortymentowo-cenowy odpowiednio sporządzony dla każdego pakietu zamówienia..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 9.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1) Oświadczenie o spełnianiu warunków art. 22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych [tekst jednolity Dz. U. z 2013 r., poz. 907 z późn. zmianami) - wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do SIWZ. Ocena spełniania warunku metodą spełnia/nie spełnia
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1) Oświadczenie o spełnianiu warunków art. 22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych [tekst jednolity Dz. U. z 2013 r., poz. 907 z późn. zmianami) - wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do SIWZ.Ocena spełniania warunku metodą spełnia/nie spełnia
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1) Oświadczenie o spełnianiu warunków art. 22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych [tekst jednolity Dz. U. z 2013 r., poz. 907 z późn. zmianami) - wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do SIWZ.Ocena spełniania warunku metodą spełnia/nie spełnia
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1) Oświadczenie o spełnianiu warunków art. 22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych [tekst jednolity Dz. U. z 2013 r., poz. 907 z późn. zmianami) - wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do SIWZ.Ocena spełniania warunku metodą spełnia/nie spełnia
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1) Oświadczenie o spełnianiu warunków art. 22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych [tekst jednolity Dz. U. z 2013 r., poz. 907 z późn. zmianami) - wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do SIWZ.Ocena spełniania warunku metodą spełnia/nie spełnia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) Oświadczenie na formularzu stanowiącym załącznik nr 6 do niniejszej SIWZ, że zaoferowane odczynniki odpowiadają wymaganiom Ustawy o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010 r. (Dz. U. z 2014 r., poz. 1662), - dot. Pakietów 1-9. 1) Deklaracje zgodności CE producenta dla oferowanych części zużywalnych i elektrod (dot. Pakietu 7). 3) Próbki oferowanych produktów wraz wymaganymi dokumentami (dot. Pakietu 1, 2, 3): a) do pakietu nr 1 minimum po dwie płytki podłoży: Chrom agar do bakterii wyhodowanych z moczu, podłoże selektywne dla paciorkowców, BHI bez krwi, Muellr Hinton II agar + 5% KK + NAD, Columbia agar +5% KB. Po minimum 100 mL podłoży: podłoże Christensena w mod. Hormaecha i Munila, Kligler agar. Po minimum 3 probówki: podłoże Motility. Do każdej próbki wymagana jest Karta Kontroli Jakości; Należy dołączyć dokumenty wskazujące producenta oferowanego przedmiotu zamówienia. b) do pakietu nr 2 minimum po dwa szeregi do identyfikacji Enterobacteriaceae / 10 lub 20 parametrowe / oraz potrzebne do tej identyfikacji odczynniki. Do każdej próbki wymagana jest ulotka odczynnikowa; Należy dołączyć dokumenty wskazujące producenta oferowanego przedmiotu zamówienia. c) do pakietu nr 3 minimum po 10 krążków antybiotyków: Ampicillin2, Cefoxicin 30, Timentin (Ticarcillin/Clavulan Acid 75/10). 1 opakowanie jednostkowe dowolnego antybiotyku wymienionego w pakiecie 3 (mogą być wymienione powyżej). Należy dołączyć dokumenty wskazujące producenta oferowanych krążków antybiotykowych; 4) do pakietu nr 4 należy dołączyć dokument potwierdzający oferowaną ilość testów w pakowaniu; 5) do pakietu nr 5, 6 należy dołączyć ulotki odczynnikowe zawierające informacje oferowanych parametrów odczynników; 6) do pakietu nr 8 należy dołączyć ulotkę odczynnikową zawierającą informację na temat kolejności pasażu dla każdego szczepu wzorcowego1) Wypełniony Formularz asortymentowo- cenowy - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ odpowiednio na część na którą składana jest oferta. 2) Wykaz próbek załączonych do oferty.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Strony przewidują zmiany w treści zawartej Umowy w zakresie: 1) Zmiany cen jednostkowych brutto w przypadku zmiany ustawowej stawki podatku VAT, 2) w zakresie zmian w komparycji umowy (dotyczących np: nazwy, siedziby), literówek, systematyki umowy, podstaw prawnych aktów prawnych przywołanych w umowie, osób odpowiedzialnych za realizację przedmiotu umowy, podwykonawców, zasad realizacji umowy, warunków płatności, 3) nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy, 4) zmian numerów katalogowych zaoferowanych przez Wykonawcę produktów, 5) zmiany cen jednostkowych produktów mogą nastąpić także w przypadku obniżek cen jednostkowych oferowanych przez producentów. Do dokonania zmiany umowy w tym zakresie nie jest wymagane zawarcie aneksu w formie pisemnej. W takim przypadku Wykonawca zobowiązany jest do powiadomienia Zamawiającego o zmianie cen jednostkowych i złożenia jednolitej wersji załącznika nr 1 do umowy ze zmienionymi cenami. W oparciu o w/w postanowienie umowy nie jest dopuszczalna podwyżka cen jednostkowych. 2. Wszystkie zmiany Umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpk.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital Kolejowy im. dr med. Włodzimierza Roeflera w Pruszkowie Sp. z o.o. w Pruszkowie 05-800, ul. Warsztatowa 1,
dział zamówień publicznych pok. nr 8 na parterze.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.02.2015 godzina 10:30, miejsce: Szpital Kolejowy im. dr med. Włodzimierza Roeflera w Pruszkowie Sp. z o.o. w Pruszkowie 05-800, ul. Warsztatowa 1, dział zamówień publicznych pok. nr 8 na parterze.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: PAKIET I.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Podłoża bakteriologiczne.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 80
- 2. produkty od jednego producenta - 20
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: PAKIET II.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Testy do identyfikacji bakterii.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 80
- 2. produkty od jednego producenta - 20
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: PAKIET III.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Krążki do antybiogramów.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 80
- 2. produkty od jednego producenta - 20
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: PAKIET IV.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Paski z antybiotykami z gradientem stężeń.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. wielkość opakowań - 10
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: PAKIET V.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szybkie testy.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 80
- 2. jakość - 20
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: PAKIET VI.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Odczynniki do oznaczania glukozy metodą OXY kolorymetryczną.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. jakość - 10
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: PAKIET VII.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Odczynniki do oznaczania elektrolitówna aparacie StarLyte V oraz materiały zużywalne.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. serwis w razie awarii aparatu - 10
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: PAKIET VIII.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wzorcowe szczepy bakteryjne.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. jakość - 10
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: PAKIET IX.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Krążki diagnostyczne.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. realizacja zamówienia w trybie pilnym - 10
INNE PRZETARGI Z PRUSZKOWA
- Dostawa wyrobów medycznych jednorazowego użytku w podziale na zadania
- Usługa sprzątania obiektów na terenie Miasta Pruszkowa: parkingu wielopoziomowego, naziemnych parkingów P&R, kładki nad torami wraz z dojściami zlokalizowanej
- Wykonanie remontów uszkodzonych chodników, elementów pasa drogowego, nawierzchni z kostki betonowej w pasach dróg powiatowych na terenie Powiatu Pruszkowskiego (2)
- Przedłużenie subskrypcji licencji VDA
- Świadczenie usług dozoru i ochrony mienia MSCZ
- Rozbudowa i przebudowa układu drogowego składającego się z ulic: Moniuszki, Przemysłowej, Olszowej, Szczęsnej i Grafitowej w Pruszkowie
więcej: przetargi w Pruszkowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ZAKUP ODCZYNNIKÓW, MATERIAŁÓW KONTROLNYCH, KALIBRATORÓW I MATERIAŁÓW ZUŻYWALNYCH DO WYKONYWANIA ANALIZY OGÓLNEJ MOCZU WRAZ Z DZIERŻAWĄ ANALIZATORÓW
- ZAKUP ODCZYNNIKÓW, MATERIAŁÓW KONTROLNYCH, KALIBRATORÓW I MATERIAŁÓW ZUŻYWALNYCH WRAZ Z DZIERŻAWĄ CYTOMETRU PRZEPŁYWOWEGO ORAZ ODCZYNNIKÓW I AKCESORIÓW DO CYTOMETRU FACSLyric-własność Zamawiającego
- Sukcesywna dostawa odczynników do typowania antygenów zgodności tkankowej klasy I i II, a także zestawów do oznaczania genów KIR metodą PCR-SSP oraz programu do analizy.
- Sukcesywna dostawa odczynników chemicznych i materiałów zużywalnych na potrzeby Zakładu Patomorfologii.
- Dostawa odczynników do oznaczania parametrów fizykochemicznych i osadu moczu oraz odczynników do elektroforezy wraz z dzierżawą analizatorów.
- Dostawa odczynników laboratoryjnych.
więcej: Odczynniki laboratoryjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.