Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-10-01
Sosnowiec: Sukcesywna dostawa leków dla Szpitala Instytutu Medycyny Pracy i Zdrowia Środowiskowego w Sosnowcu.
Numer ogłoszenia: 341846 - 2009; data zamieszczenia: 01.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Medycyny Pracy i Zdrowia Środowiskowego , ul. Kościelna 13, 41-200 Sosnowiec, woj. śląskie, tel. 032 2660885, faks 032 2661124.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.imp.sosnowiec.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Badawczo- Rozwojowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywna dostawa leków dla Szpitala Instytutu Medycyny Pracy i Zdrowia Środowiskowego w Sosnowcu..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet 1. Odtrutki L.p. Asortyment J.m. Ilość 1 naloxone 0,0004 x 10 amp op 50 Pakiet 2 Tabletki L.p. Asortyment J.m. Ilość 1 Calcium pantotenicm 0,1x50 tabl op 5 2 Carbo medicinales x 20 tabl. op 5 3 fenofibrate 0,2g x50 tabl op 2 4 chlortalidone 0,05 x30 tabl op 3 5 promazina 0,1 x 30 tabl op 2 Pakiet nr 3 Środki dezynfekcyjne L.p. Asortyment J.m. Ilość 1 Alkohole+czwartorzędowe sole amonowe 0,5 l aerozol op 15 2 Baza : alkohol + chlorhexydyna + barwniki z pompką op 30 3 Baza; bezaldehydowy zaw. Nadboran Na a 10 kg op 10 4 Aktywator do wyżej wymienionego prep. op 40 5 Baza;aldehyd ( z wyłączeniem aldehydu glutarowego, mrówkowego, bursztynowego, glyoxalu) 3,78x 4 op + paski testowe 120 szt. op 2 6 Etanol + Propanol 1l ze spryskiwaczem nie zawierający dodatkowych substancji czynnych np.. Aldehydów, związków czwartorzędowych ani innych. op 5 7 Etanol + Propanol 3 x 5l nie zawierający dodatkowych substancji czynnych np.. Aldehydów, związków czwartorzędowych ani innych. op 5 8 Izopropanol zawierający chlorhexydynę; H2O2 ( opak. 5l ) op 15 9 Izopropanol zaw. Chlorhexydynę,WODĘ UTLENIONĄ AER. 0,5L op 10 Pakiet nr 4 Płyny infuzyjne L.p. Asortyment J.m. Ilość 1 GLUKOZA 10% 500 ML FL 1500 2 GLUKOZA 20% 500 ML FL 100 3 mannitol 20% 500ml FL 1000 4 GLUKOZA 5% 500 ML FL 4000 Pakiet 5 Maści,aerozole czopki itp. L.p. Asortyment J.m. Ilość 1 Bromhexin sir 150 ml op 10 2 salmeterol dysk 50 mcg/120 dawek op 5 3 Dicortineff zaw 10 ml op 5 4 fenoterol aerozol 10 ml/200 dawek op 5 5 ipratrioum 20 mcg10 ml- 200 dawek op 5 6 haloperidol 100 ml op 5 7 Phenylbutazone ung 5% 30 g op 5 8 magnesium sulf a 25 g op 20 9 Methylrosanilinium chloridum sol aq 1 % 20 g op 25 10 fluticasone aer wziewny 0,05 mg op 2 11 Neocapsiderm ung op 90 12 Neomycin aer 75 g op 10 13 Nystatyna susp 2400000jm op 10 14 Oxycort A ung 10 g op 2 15 Oxycort aer 75 g op 5 16 Xylomethazolin 0,1 % 10 ml op 50 17 Sulfacetamid HEC 2 x 5 ml op 50 18 Sulfathiasolum argentum 40 g op 15 19 Żel do USG x0,5 kg op 5 20 salmeterol +fluticasone aer25/125mcg 120 daw. op 2 21 salmeterol +fluticasone aer25/250mcg/120 daw. op 2 22 fluticason aer do nosa 0,05 mg/d 120 d w10ml op 1 23 lacrimal krop do oczu 10ml op 25 Pakiet nr 6 Leki psychotropowe i środki odurzające L.p. Asortyment J.m. Ilość 1 Diazepam 10 mg x 50 amp. op 50 2 Midazolan 15 mg/3mlx 5 amp. op 30 Pakiet 7 Leki różne w formie ampułek L.p. Asortyment J.m. Ilość 1 Adrenalinum x 10 amp. op 60 2 Antazolinum x 10 amp. op 10 3 verapamil0,005g/2ml x5amp op 10 4 dobutamina 0,25 g x 1 fiol op 25 5 Heparinum 25000 j x 10 fiol. op 20 6 Pancuronium x 10 amp. op 50 7 paracetamol 120mg/5ml100,ml x12 op 2 8 Potassium chloride15% 20 ml x 10 amp. op 400 Pakiet 8 Leki z importu docelowego L.p. Asortyment J.m. Ilość 1 Physostygminum sal.x 5 amp op 5 2 Dimercaprol x 20 tabl op 3 3 Dimercaprol x 5 amp op 3 4 Sodium Calcium Edetate sol 500 ml x10 fl op 3 5 Dicobalt edetate x 6 amp op 2 6 Natrium thiosulfuricum 100 ml op 3 7 Sylibinina x 4 fiol. op 10 Pakiet 9 Preparaty żywieniowe Lp. Asortyment J.m. Ilość 1 Zestaw wit. Rozpuszczalnych w wodzie do żywienia pozajelitowego dla dorosłych x 10 fiol op 15 2 Zestaw wit. Rozpuszczalnych w tłuszczach dla dorosłych 10 ml x10 fiol op 15.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.49.00.00 - 24.49.00.00 .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 61.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadiumIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej gwarantującej sprawną realizację zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy Pzp. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów załączonych do oferty metodą spełnia/niespełna.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2. Do oferty należy dołączyć następujące dokumenty i oświadczenia: a) Oświadczenie potwierdzające wiarygodność oferenta na podstawie art. 22 ust. 2, na formularzu stanowiącym załącznik nr 5 do niniejszej specyfikacji. b) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzający, że profil działania oferenta odpowiada przedmiotowi zamówienia. Dokument uważa się za aktualny w przypadku jego wystawienia lub potwierdzenia przez organ wydający nie wcześniej, niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. c) Zaświadczenia z właściwego urzędu skarbowego oraz z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające, że oferent nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie społeczne lub że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności. Zaświadczenia uważa się za aktualne, jeśli zostały wystawione nie wcześniej, niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. d) Oświadczenie, że oferent zapoznał się z warunkami zamówienia i załączonym wzorem umowy oraz, że przyjmuje ich treść bez zastrzeżeń - zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ. e) Oświadczenie, że dostarczony przedmiot umowy posiada wymagane dokumenty, deklaracje zgodności i jest oznakowany znakiem CE lub posiada wpis do rejestru wyrobów medycznych (zgodnie z ustawa o wyrobach medycznych z dnia 20 kwietnia 2004r.) f) Aktualna koncesja zezwalająca na obrót środkami farmaceutycznymi dopuszczonymi do obrotu. g) Wykaz wykonanych lub wykonywanych dostaw w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, za ten okres - odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania, odbiorców oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że te dostawy były należycie wykonane ( min. 3 dostawy )..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.imp.sosnowiec.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sekretariat Główny pok.103, ul. Kościelna 13, Sosnowiec.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.10.2009 godzina 11:00, miejsce: Sekretariat Główny pok.103, ul. Kościelna 13, Sosnowiec.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z SOSNOWCA
- Opieka serwisowa i nadzór autorski nad systemem Mediqus firmy Gabos Software Sp. z o.o.
- "Zakup wyposażenia meblowego na potrzeby Centrum Zdrowia Dziecka i Rodziny"
- "Zakup paliwa ON, Pb 95, AdBlue"
- "Sukcesywna dostawa i sprzedaż wraz z transportem i rozładunkiem odzieży roboczej i ochronnej, obuwia roboczego dla pracowników Miejskiego Zakładu Usług Komunalnych w Sosnowcu"
- Świadczenie usług Inżyniera Kontraktu/Nadzoru Inwestorskiego dla zadania pn.: "Instalacja odnawialnych źródeł energii na budynkach użyteczności publicznej w Sosnowcu".
- ZP-2200-49/24 Usługa transportowa specjalistycznym samochodem sanitarnym typu "T", typu ,,S'', typu ,,P''
więcej: przetargi w Sosnowcu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.