eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OpocznoUsługi przy zimowym utrzymaniu dróg administrowanych przez Zarząd Dróg Powiatowych w Opocznie w sezonie 2010/2011

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-10-22

Opoczno: Usługi przy zimowym utrzymaniu dróg administrowanych przez Zarząd Dróg Powiatowych w Opocznie w sezonie 2010/2011
Numer ogłoszenia: 341854 - 2010; data zamieszczenia: 22.10.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych w Opocznie , ul. Rolna 5, 26-300 Opoczno, woj. łódzkie, tel. 044 7361125, faks 044 7543462.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi przy zimowym utrzymaniu dróg administrowanych przez Zarząd Dróg Powiatowych w Opocznie w sezonie 2010/2011.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje świadczenie usług przy zimowym utrzymaniu dróg powiatowych w sezonie 2010/2011 na terenie administrowanym przez Zarząd Dróg Powiatowych w Opocznie z podziałem na 14 części: Zadanie nr 1 wg formularza wyceny nr 1 Praca nośnika samochodowego o mocy nie mniejszej niż 200 KM lub 150 KW z piaskarką P-1 i pługiem lekkim PO-97 (pług i piaskarka Zamawiającego) - szt. 1. Zadanie nr 2 wg formularza wyceny nr 2 Praca nośnika samochodowego o mocy nie mniejszej niż 200 KM lub 150 KW z piaskarką Śnieżka i pługiem lekkim PD-03D (pług i piaskarka Zamawiającego) - szt. 1 Zadanie nr 3.1 wg formularza wyceny nr 3 Praca nośnika samochodowego o mocy nie mniejszej niż 200 KM lub 150 KW z piaskarką i pługiem minimum lekkim (pług i piaskarka Wykonawcy) - szt. 1 Zadanie nr 3.2 wg formularza wyceny nr 3 Praca nośnika samochodowego o mocy nie mniejszej niż 200 KM lub 150 KW z piaskarką i pługiem minimum lekkim (pług i piaskarka Wykonawcy) - szt. 1. Zadanie nr 3.3 wg formularza wyceny nr 3 Praca nośnika samochodowego o mocy nie mniejszej niż 200 KM lub 150 KW z piaskarką i pługiem minimum lekkim (pług i piaskarka Wykonawcy) - szt. 1. Zadanie nr 4.1 wg formularza wyceny nr 4 Praca nośnika samochodowego o mocy nie mniejszej niż 200 KM lub 150 KW z pługiem lekkim PO-64 i POL-2A (pług Zamawiającego) - szt. 1. Zadanie nr 4.2 wg formularza wyceny nr 4 Praca nośnika samochodowego o mocy nie mniejszej niż 200 KM lub 150 KW z pługiem lekkim PO-64 i POL-2A (pług Zamawiającego) - szt. 1. Zadanie nr 5 wg formularza wyceny nr 5 Praca nośnika samochodowego o ładowności min. 8 Mg np. Kamaz z pługiem średnim PJ-10 (pług Zamawiającego) - szt. 1. Zadanie nr 6 wg formularza wyceny nr 6 Praca nośnika samochodowego o mocy nie mniejszej niż 200 KM lub 150 KW z pługiem lekkim (pług Wykonawcy) - szt. 1. Zadanie nr 7 wg formularza wyceny nr 7 Praca sprzętu przy przygotowaniu mieszanki piaskowo-solnej, załadunku na piaskarkę, usuwaniu nabojów śnieżnych na bazie i terenie działania Obwodu Drogowego w Opocznie (ładowarka Wykonawcy) - szt. 1 Zadanie nr 8 wg formularza wyceny nr 8 Praca sprzętu przy przygotowaniu mieszanki piaskowo-solnej, załadunku na piaskarkę, usuwaniu nabojów śnieżnych na bazie i terenie działania Obwodu Drogowego w Solcu (ładowarka Wykonawcy) - szt. 1. Zadanie nr 9 wg formularza wyceny nr 9 Praca przy odśnieżaniu i usuwaniu nabojów lodowych przy pomocy równiarki (sprzęt Wykonawcy) - szt. 1 Zadanie nr 10.1 wg formularza wyceny nr 10 Praca przy odśnieżaniu i usuwaniu nabojów lodowych przy pomocy sprzętu ciężkiego tj spycharki o mocy nie mniejszej niż 75 KM (sprzęt Wykonawcy) - szt. 1. Zadanie nr 10.2 wg formularza wyceny nr 10 Praca przy odśnieżaniu i usuwaniu nabojów lodowych przy pomocy sprzętu ciężkiego tj spycharki o mocy nie mniejszej niż 75 KM (sprzęt Wykonawcy) - szt. 1. Kierowanie akcją odbywać się będzie z baz zimowego utrzymania w Opocznie i Solcu. Drogi administrowane przez ZDP w Opocznie obejmuje teren gmin Opoczno (w tym ulice w mieście, tj: ul. Moniuszki, Staromiejska i Mieszka I), Drzewica (w tym ulice w mieście), Poświętne, Sławno, Białaczów, Paradyż, Mniszków i, Żarnów. Wymaga się aby każdy nośnik i sprzęt miał zapewnioną obsługę osobową umożliwiającą pracę przez całą dobę. Wykonawca zobowiązany jest posiadać w każdym pojeździe zatrudnionym przy akcji odśnieżnej i gołoledziowej telefon komórkowy. Koszt zakupu telefonu, utrzymania i instalacji ponosi Wykonawca. Kalkulując cenę pracy sprzętu zatrudnionego przy AZ, Wykonawca musi uwzględnić koszty utrzymania sprawności technicznej sprzętu (własnego i powierzonego), koszty dojazdu do obwodu drogowego, podatki. W trakcie świadczenia usług, w przypadku awarii sprzętu własnego lub powierzonego, Wykonawca we własnym zakresie będzie dokonywał jego napraw. Usuwanie awarii musi następować bez zbędnej zwłoki. Ponadto stawka ta obejmuje: - Cenę pracy jednostki transportowej lub sprzętowej, - Koszt paliwa do piaskarki, - Obsługę piaskarki ( w tym przegarnianie mieszanki na sitach) i pługa lemieszowego, - Koszt zakupu światła pulsującego, jego zainstalowania i utrzymania w gotowości technicznej, - Koszt utrzymania w gotowości technicznej świateł obrysowych lemiesza, - Koszt zakupu i wymiany gum do pługów lemieszowych (do pługów będących własnością Zamawiającego gumy dostarcza Zamawiający), - Koszt związane z montażem i demontażem piaskarek i lemieszy, koszty postoju przy montażu i demontażu piaskarki i lemiesza, - Koszty utrzymanie łączności telefonicznej z obwodem drogowym 24-godziny na dobę. W przypadku składania oferty na więcej niż jedno zadanie, wymagane jest przedstawienie dla każdego zadania odrębnego sprzętu i obsady..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, nieobjętych zamówieniem podstawowym o których mowa w art. 67 ust.1 pkt 6 ustawy Pzp., do wysokości 50% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 14.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.04.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

dokumenty określone w SIWZ

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Na podstawie zapisów zawartych w projekcie umowy stanowiących załącznik do SIWZ. Miedzy innymi w przypadku zmiany podatku VAT.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.opocznopowiat.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Powiatowych w Opocznie, ul. Rolna 5, 26-300 Opoczno.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.11.2010 godzina 10:00, miejsce: Zarząd Dróg Powiatowych w Opocznie, ul. Rolna 5, 26-300 Opoczno, pokój nr 1 (sekretariat)..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1 wg formularza wyceny nr 1 Praca nośnika samochodowego o mocy nie mniejszej niż 200 KM lub 150 KW z piaskarką P-1 i pługiem lekkim PO-97 (pług i piaskarka Zamawiającego) - szt. 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Praca nośnika samochodowego o mocy nie mniejszej niż 200 KM lub 150 KW z piaskarką P-1 i pługiem lekkim PO-97 (pług i piaskarka Zamawiającego). Kierowanie akcją odbywać się będzie z baz zimowego utrzymania w Opocznie i Solcu. Drogi administrowane przez ZDP w Opocznie obejmuje teren gmin Opoczno (w tym ulice w mieście, tj: ul. Moniuszki, Staromiejska i Mieszka I), Drzewica (w tym ulice w mieście), Poświętne, Sławno, Białaczów, Paradyż, Mniszków i, Żarnów. Wymaga się aby każdy nośnik i sprzęt miał zapewnioną obsługę osobową umożliwiającą pracę przez całą dobę. Wykonawca zobowiązany jest posiadać w każdym pojeździe zatrudnionym przy akcji odśnieżnej i gołoledziowej telefon komórkowy. Koszt zakupu telefonu, utrzymania i instalacji ponosi Wykonawca. Kalkulując cenę pracy sprzętu zatrudnionego przy AZ, Wykonawca musi uwzględnić koszty utrzymania sprawności technicznej sprzętu (własnego i powierzonego), koszty dojazdu do obwodu drogowego, podatki. W trakcie świadczenia usług, w przypadku awarii sprzętu własnego lub powierzonego, Wykonawca we własnym zakresie będzie dokonywał jego napraw. Usuwanie awarii musi następować bez zbędnej zwłoki. Ponadto stawka ta obejmuje: - Cenę pracy jednostki transportowej lub sprzętowej, - Koszt paliwa do piaskarki, - Obsługę piaskarki ( w tym przegarnianie mieszanki na sitach) i pługa lemieszowego, - Koszt zakupu światła pulsującego, jego zainstalowania i utrzymania w gotowości technicznej, - Koszt utrzymania w gotowości technicznej świateł obrysowych lemiesza, - Koszt zakupu i wymiany gum do pługów lemieszowych (do pługów będących własnością Zamawiającego gumy dostarcza Zamawiający), - Koszt związane z montażem i demontażem piaskarek i lemieszy, koszty postoju przy montażu i demontażu piaskarki i lemiesza, - Koszty utrzymanie łączności telefonicznej z obwodem drogowym 24-godziny/dobę..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.