eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowy Dwór MazowieckiKompleksowe ubezpieczenie Nowodworskiego Centrum Medycznego w Nowym Dworze Mazowieckim

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-12-14

Nowy Dwór Mazowiecki: Kompleksowe ubezpieczenie Nowodworskiego Centrum Medycznego w Nowym Dworze Mazowieckim
Numer ogłoszenia: 341860 - 2015; data zamieszczenia: 14.12.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Nowodworskie Centrum Medyczne w Nowym Dworze Mazowieckim , ul. Miodowa 2, 05-100 Nowy Dwór Mazowiecki, woj. mazowieckie, tel. 22 7658308, faks 22 7658301.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.ncm.med.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kompleksowe ubezpieczenie Nowodworskiego Centrum Medycznego w Nowym Dworze Mazowieckim.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Kompleksowe Ubezpieczenie Nowodworskiego Centrum Medycznego w Nowym Dworze Mazowieckim. 2. Zadanie nr 1 Dobrowolne ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej (pozamedyczne) 3. Zadanie nr 2 Ubezpieczenia komunikacyjne (OC, AC+KR, NNW, ASS) 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dotyczący poszczególnych zadań stanowi Załącznik Nr 5 do SIWZ..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.51.00.00-8.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2018.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1) Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż posiada zezwolenie na wykonywanie działalności ubezpieczeniowej, o którym mowa w Ustawie z dnia 22 maja 2003 r. o działalności ubezpieczeniowej (tekst jednolity Dz. U. z 2013 r. poz. 950 z późn. zm.), a w przypadku gdy rozpoczął on działalność przed wejściem w życie Ustawy z dnia 28 lipca 1990 r. o działalności ubezpieczeniowej, zaświadczenie Ministra Finansów o posiadaniu zgody na wykonywanie działalności ubezpieczeniowej.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dotyczy Zadania nr 1 - Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonuje 3 usługi w zakresie Ubezpieczenia dobrowolnego OC pozamedycznego - z sumą gwarancyjną nie mniejszą niż 200 000 zł na jedno i wszystkie zdarzenia. Zamawiający oceni spełnienie warunku na podstawie złożonego oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust.1 ustawy P.z.p. (załącznik nr 2) oraz wykazów wykonanych usług: załącznik nr 12 dla Zadania 1. Warunek będzie uznany za spełniony, jeśli wykaz/wykazy będzie zawierał co najmniej 3 usługi o w/w parametrach. W zakresie zadania nr 2 Zamawiający nie formułuje dodatkowych warunków uczestnictwa.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje, nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunku udziału w postępowaniu określonego, w art. 22 ust.1 ustawy P.z.p.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dotyczy Zadania nr 1 - Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż dysponuje osobami , które mają doświadczenie zawodowe w likwidacji szkód osobowych. Zamawiający oceni spełnienie warunku na podstawie złożonego oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust.1 ustawy P.z.p oraz oświadczenia załącznik nr 13 dla Zadania 1.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje, nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunku udziału w postępowaniu określonego, w art. 22 ust.1 ustawy P.z.p.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    1. Ocenę klauzula (wzór stanowi Załącznik nr 6 dla Zadania 1, Załącznik nr 7 dla Zadania 2). 2. Ogólne i Szczególne (jeżeli mają zastosowanie) Warunki Ubezpieczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy formularz ofertowy (wzór stanowi Załącznik Nr 1 do SIWZ). 2. Wykaz pojazdów (wzór stanowi Załącznik Nr 10 do SIWZ). 3. Ocena klauzula (wzór stanowi Załącznik nr 6 dla Zadania 1, Załącznik nr 7 dla Zadania 2). 4. Wykaz części zamówienia, jakie Wykonawca zamierza powierzyć do wykonania Podwykonawcom (wzór stanowi Załącznik Nr 11 do SIWZ). 5. Wykaz usług wykonanych lub wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat dla Zadania 1 (wzór stanowi Załącznik Nr 12 do SIWZ). 6. Oświadczenie o posiadanym potencjale ludzkim dla Zadania 1 (wzór stanowi Załącznik Nr 13 do SIWZ) 7. Ogólne i Szczególne (jeżeli mają zastosowanie) Warunki Ubezpieczenia 8. Pełnomocnictwo w oryginale do podpisywania oferty o ile nie wynika ono z dokumentów rejestrowych załączonych do oferty lub poświadczone notarialnie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 80
  • 2 - Ocena klauzul - 20

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zadanie 1: W okresie obowiązywania Umowy warunki ubezpieczenia, w tym określone w Ogólnych Warunkach Ubezpieczenia, nie mogą zostać zmienione w stosunku do treści oferty, chyba że zmiana będzie korzystna dla Zamawiającego i wyrazi on zgodę na jej wprowadzenie do treści umowy. Wszelkie zmiany umowy wymagają wyrażenia zgody przez obydwie strony i sporządzenia pisemnego aneksu pod rygorem nieważności. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy, za zgodną wolą stron, w następujących przypadkach: a. zmianie wysokości sumy gwarancyjnej; b. zmianie zakresu wykonywanej działalności, w szczególności rodzaju miejsca działalności; c. zmianie Ubezpieczonego i Ubezpieczającego w przypadku przekształcenia w Sp. z o.o. d. korzystne dla Zamawiającego zmiany zakresu ubezpieczenia wynikające ze zmian ogólnych warunków ubezpieczenia Wykonawcy za zgodą Zamawiającego i Wykonawcy; e. zmiany wynikające ze zmian przepisów prawnych; f. termin realizacji może zostać skorygowany w przypadku wniesienia środków ochrony prawnej o okres niezbędny na ostateczne ich rozstrzygnięcie. Postanowienia o zasadach wprowadzania odpowiednich zmian wysokości wynagrodzenia należnego wykonawcy, w przypadku zmiany: 1) Stawki podatku od towarów i usług 2) Wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę 3) Zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne - jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcę. Zadanie 2: W okresie obowiązywania Umowy warunki ubezpieczenia, w tym określone w Ogólnych Warunkach Ubezpieczenia, nie mogą zostać zmienione w stosunku do treści oferty, chyba że zmiana będzie korzystna dla Zamawiającego i wyrazi on zgodę na jej wprowadzenie do treści umowy. Wszelkie zmiany umowy wymagają wyrażenia zgody przez obydwie strony i sporządzenia pisemnego aneksu pod rygorem nieważności. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy, za zgodną wolą stron, w następujących przypadkach: a. zmianie wysokości sumy ubezpieczenia / sumy gwarancyjnej z zastrzeżeniem, iż w przypadku podwyższenia sumy ubezpieczenia / sumy gwarancyjnej zmianie nie ulega wysokość składki, b. likwidacji/sprzedaży pojazdów; c. zmianie zakresu wykonywanej działalności, w szczególności rodzaju miejsca działalności; d. Zmianie Ubezpieczonego i Ubezpieczającego w przypadku przekształcenia w Sp. z o.o. e. korzystne dla Zamawiającego zmiany zakresu ubezpieczenia wynikające ze zmian ogólnych warunków ubezpieczenia Wykonawcy za zgodą Zamawiającego i Wykonawcy; f. zmiany wynikające ze zmian przepisów prawnych; Postanowienia o zasadach wprowadzania odpowiednich zmian wysokości wynagrodzenia należnego wykonawcy, w przypadku zmiany: 1) Stawki podatku od towarów i usług 2) Wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę 3) Zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne - jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcę.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.ncm.med.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: NCM w Nowym Dworze Mazowieckim, ul. Miodowa 2, 05-100 Nowy Dwór Mazowiecki..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.12.2015 godzina 12:00, miejsce: w sekretariacie NCM w Nowym Dworze Mazowieckim, ul. Miodowa 2, 05-100 Nowy Dwór Mazowiecki..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dobrowolne ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej (pozamedyczne).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 1 Dobrowolne ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej (pozamedyczne) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dotyczący poszczególnych zadań stanowi Załącznik Nr 5 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.51.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2018.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Ocena klauzul - 20

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Ubezpieczenia komunikacyjne (OC, AC+KR, NNW, ASS).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 2 Ubezpieczenia komunikacyjne (OC, AC+KR, NNW, ASS) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dotyczący poszczególnych zadań stanowi Załącznik Nr 5 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.51.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2018.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Ocena klauzul - 20

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.