To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-11-14
Ogłoszenie nr 341895 - 2016 z dnia 2016-11-14 r.
Pruszków: remont nawierzchni dróg powiatowych - nakładki.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 314173-2016
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Pruszkowski, krajowy numer identyfikacyjny
013267144, ul.
ul. Drzymały
30,
05-800
Pruszków, państwo
Polska, woj.
mazowieckie, tel.
22 7381400, faks
22 7289247, e-mail
zamowienia.publiczne@powiat.pruszkow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
remont nawierzchni dróg powiatowych - nakładki.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest remont nawierzchni dróg powiatowych (nakładki), którego zakres obejmować będzie: 1. Remont nawierzchni drogi 4108W - ul. Piłsudskiego w Brwinowie w rejonie szkoły: 1) frezowanie istniejącej nawierzchni na głębokość 4 cm i odwiezienie destruktu na miejsce wbudowania (ul. Słoneczna i Graniczna w Żółwinie), 2) ew. odtworzenie i podłączenie pętli indukcyjnych, 3) oczyszczenie i skropienie emulsją asfaltową, 4) wykonanie warstwy ścieralnej gr. 4 cm SMA 8, 5) regulacja urządzeń, 6) odtworzenie oznakowania poziomego. 2. Remont nawierzchni drogi 3123W ul. Główna w Nowej Wsi: 1) frezowanie istniejącej nawierzchni na głębokość ok. 7 cm i odwiezienie destruktu na miejsce wbudowania (ul. Słoneczna i Graniczna w Żółwinie), 2) oczyszczenie i skropienie emulsją asfaltową, 3) wykonanie warstwy wiążącej gr. 4 cm z asfaltobetonu AC11W. 4) wykonanie warstwy ścieralnej gr. 4 cm SMA 8, 5) regulacja urządzeń, 6) odtworzenie oznakowania poziomego. 3. Remont nawierzchni jezdni drogi nr 3115W ul. Sanatoryjna w Komorowie: 1) frezowanie istniejącej nawierzchni na głębokość ok. 4 cm i odwiezienie destruktu na miejsce wbudowania (ul. Słoneczna i Graniczna w Żółwinie), 2) oczyszczenie i skropienie emulsją asfaltową, 3) wykonanie warstwy wiążącej gr. 4 cm z asfaltobetonu AC11W. 4) wykonanie warstwy ścieralnej gr. 4 cm SMA 8, 5) regulacja urządzeń, 6) odtworzenie oznakowania poziomego. 4. Remont nawierzchni jezdni drogi nr 3121W ul. Sportowa w Raszynie od Al. Krakowskiej do zjazdu do SP: 1) frezowanie istniejącej nawierzchni na głębokość ok. 4 cm i ew. odwiezienie destruktu na miejsce wbudowania (ul. Słoneczna i Graniczna w Żółwinie), 2) oczyszczenie i skropienie emulsją asfaltową, 3) wykonanie warstwy ścieralnej gr. 5 cm SMA 8, 4) regulacja urządzeń, 5) odtworzenie oznakowania poziomego. 5. Remont nawierzchni drogi 3121W - ul. Warszawska w Jaworowej (połowa szerokości jezdni): 1) frezowanie istniejącej nawierzchni na głębokość 4 cm i ew. odwiezienie destruktu na miejsce wbudowania (ul. Słoneczna i Graniczna w Żółwinie), 2) oczyszczenie i skropienie emulsją asfaltową, 3) wykonanie warstwy ścieralnej gr. 4 cm SMA 8, 4) regulacja urządzeń. 6. Remont nawierzchni drogi 2860W w ul. Nad Utratą w Walendowie: 1) frezowanie korygujące nawierzchni jezdni, 2) wykonanie warstwy wiążącej gr. 4 cm z asfaltobetonu AC11W, 3) wykonanie warstwy ścieralnej gr. 4 cm SMA 8, 4) ścinanie poboczy i utwardzenie tłuczniem kamiennym. 7. Remont nawierzchni drogi nr 3117W ul. Graniczna w Sękocinie: 1) wyprofilowanie i zagęszczenie podłoża, 2) oczyszczenie i skropienie emulsją asfaltową, 3) wykonanie warstwy wiążącej gr. 4 cm z asfaltobetonu AC11W, 4) wykonanie warstwy ścieralnej gr. 4 cm AC8S, 5) utwardzenie poboczy tłuczniem kamiennym. 8. Remont nawierzchni drogi 1502W ul. Słoneczna i Graniczna w Żółwinie: 1) wykonanie nawierzchni z destruktu: a) wyprofilowanie i zagęszczenie podłoża, b) skropienie podłoża emulsją asfaltową, c) rozłożenie i zagęszczenie destruktu asfaltowego o frakcji 0/32, grubości 10 cm, 2) powierzchniowe utrwalenie nawierzchni drogowych emulsją bitumiczną przy użyciu grysu kamiennego (dwukrotne utrwalenie): a) podwójne rozłożenie lepiszcza, b) podwójne rozłożenie kruszywa, - frakcja 5 - 8 mm ilości kruszywa - warstwa dolna, - frakcja 2 - 5 mm ilości kruszywa - warstwa górna, c) wałowanie. Warunkiem przystąpienia do robót jest zaprojektowanie i wprowadzenie organizacji ruchu na czas budowy. Wykonawca na wykonany przedmiot zamówienia udzieli gwarancji w wymiarze co najmniej 36 miesięcy (maksymalny okres gwarancji to 60 miesięcy). W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę dłuższego niż 60 miesięcy okresu gwarancji, do porównania złożonych ofert zostanie przyjęty maksymalny okres określony w SIWZ, tj. 60 miesięcy, natomiast w umowie uwzględniony będzie okres gwarancji zgodny ze złożoną ofertą. W przypadku zaoferowania okresu gwarancji krótszego niż 36 miesięcy, oferta zostanie odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, jako niezgodna z treścią specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
45233000-9
Dodatkowe kody CPV:
45230000-8,
45233000-9,
45233200-1
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
Minimalny czas realizacji zamówienia - 15 dni. W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę krótszego niż 15 dni terminu realizacji zamówienia, do porównania złożonych ofert zostanie przyjęty minimalny termin określony w SIWZ, tj. 15 dni, natomiast w umowie uwzględniony będzie termin realizacji zgodny ze złożoną ofertą. W przypadku zaoferowania terminu realizacji zamówienia dłuższego niż 30 dni, oferta zostanie odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, jako niezgodna z treścią specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02/11/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT1066772.93 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert4 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy 1312130.70 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z PRUSZKOWA
- Świadczenie usług dozoru i ochrony mienia MSCZ
- Rozbudowa i przebudowa układu drogowego składającego się z ulic: Moniuszki, Przemysłowej, Olszowej, Szczęsnej i Grafitowej w Pruszkowie
- Zakup nowego fortepianu.
- Konserwacja wraz z usuwaniem zaistniałych awarii sygnalizacji świetlnych, znaków aktywnych i doświetleń przejść dla pieszych na drogach powiatowych Powiatu Pruszkowskiego w 2025 r.
- Świadczenie usług ratowniczych w pływalni Szkoły Mistrzostwa Sportowego w Pruszkowie w 2025 roku.
- Wykonanie konserwacji rowów w pasie dróg powiatowych Powiatu Pruszkowskiego
więcej: przetargi w Pruszkowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.