Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-02-20
Chorzów: Wykonanie usług sterylizacji
Numer ogłoszenia: 34193 - 2014; data zamieszczenia: 20.02.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Chorzowskie Centrum Pediatrii i Onkologii im. dr E. Hankego Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. Truchana 7, 41-500 Chorzów, woj. śląskie, tel. 32 3490141, 32 3490145, faks 32 3490145.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.przetargi.chcpio.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie usług sterylizacji.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie usług sterylizacji. 12 pozycji asortymentowych. Kat. 25.
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia możliwość udzielenia zamówień uzupełniających w wysokości nie większej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.11.00.00 - Usługi szpitalne i podobne .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 4.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W zakresie tego warunku Zamawiający nie stawia szczegółowych wymogów. Ocena warunku nastąpi na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (oświadczenie art. 22 ust. 1 UPZP). Spełnienie wymogów, o których mowa zostanie przez Zamawiającego zweryfikowane na podstawie przedstawionych dokumentów i oświadczeń na zasadzie - spełnia/nie spełnia.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W zakresie tego warunku Zamawiający nie stawia szczegółowych wymogów. Ocena warunku nastąpi na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (oświadczenie art. 22 ust. 1 UPZP). Spełnienie wymogów, o których mowa zostanie przez Zamawiającego zweryfikowane na podstawie przedstawionych dokumentów i oświadczeń na zasadzie - spełnia/nie spełnia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W zakresie tego warunku Zamawiający nie stawia szczegółowych wymogów. Ocena warunku nastąpi na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (oświadczenie art. 22 ust. 1 UPZP). Spełnienie wymogów, o których mowa zostanie przez Zamawiającego zweryfikowane na podstawie przedstawionych dokumentów i oświadczeń na zasadzie - spełnia/nie spełnia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W zakresie tego warunku Zamawiający nie stawia szczegółowych wymogów. Ocena warunku nastąpi na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (oświadczenie art. 22 ust. 1 UPZP). Spełnienie wymogów, o których mowa zostanie przez Zamawiającego zweryfikowane na podstawie przedstawionych dokumentów i oświadczeń na zasadzie - spełnia/nie spełnia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W zakresie tego warunku Zamawiający nie stawia szczegółowych wymogów. Ocena warunku nastąpi na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (oświadczenie art. 22 ust. 1 UPZP). Spełnienie wymogów, o których mowa zostanie przez Zamawiającego zweryfikowane na podstawie przedstawionych dokumentów i oświadczeń na zasadzie - spełnia/nie spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
a) Zaakceptowane warunki świadczenia usług poprzez podpisanie zał. nr 2 (Opis przedmiotu zamówienia). b) aktualne postanowienie właściwego Inspektoratu Sanitarnego dot. warunków sanitarno-epidemiologicznych dot. Sterylizatornii c) aktualne postanowienie właściwego Inspektoratu Sanitarnego na świadczenie usługi transportu materiału do sterylizacji i po sterylizacji (w przypadku transportu Wykonawcy) d) Certyfikat ISO na system zarządzania jakością lub GMP zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 29 czerwca 2012 r. w sprawie szczegółowych wymagań, jakim powinny odpowiadać pomieszczenia i urządzenia podmiotu wykonującego działalność leczniczą (Dz. U. z 2012r. poz. 739).
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
W celu oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu należy złożyć również Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (oświadczenie art.22 ust. 1 UPZP).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
2. Sprzedający zobowiązuje się do niedokonywania zmian cen. Zamawiający dopuszcza zmianę postanowień umowy w zakresie ceny, pod warunkiem, iż zmiana ta będzie korzystna dla Zamawiającego tj. obniżenie ceny jednostkowej przy zachowaniu pozostałych warunków wykonywania usługi bez zmian. 3. Strony ustalają, że wartości brutto wyszczególnione w załączniku nr 3 mogą ulec zmianie w przypadku zmiany stawek podatku VAT a zmiana ta może stanowić wyłącznie różnicę pomiędzy dotychczasową a nową wysokością stawki podatkowej. 4. Zamawiający dopuszcza zmianę umowy w zakresie zmian dotyczących oznaczenia firmy, adresu lub innych zapisów dotyczących wskazania stron. 5. Zamawiający dopuszcza również zmianę umowy w zakresie miejsca wykonywania usługi po uzyskaniu przez Wykonawcę uprzedniej pisemnej zgody Zamawiającego. W sytuacji wyrażenia zgody na zmianę w/w miejsca Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu aktualne postanowienie właściwego Inspektoratu Sanitarnego dot. warunków sanitarno-epidemiologicznych dot. Sterylizatornii. 6. Zamawiający dopuszcza możliwość wydłużenia terminu realizacji umowy, o którym mowa w § 9 ust 1 umowy, w przypadku niewykorzystania przez Zamawiającego ilości wskazanych w załączniku nr 3 do umowy, na okres nie dłuższy niż 3 miesiące od terminu obowiązywania umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.chcpio.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.przetargi.chcpio.pl lub ul. Truchana 7, 41-500 Chorzów - Dział Zamówień Publicznych.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.02.2014 godzina 10:00, miejsce: Chorzowskie Centrum Pediatrii i Onkologii ul. Truchana 7, 41-500 Chorzów - Sekretariat Dyrektora.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Oznaczenie sprawy: PNU/4/2014.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z CHORZOWA
- Budowa interferometru radiowego - rozszerzenie działalności edukacyjnej Planetarium Śląskiego Parku Nauki - etap II
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych do Przedszkola nr 25 w Chorzowie, ul. Kilińskiego 3 - I/2025
- Rozbiórka budynku restauracji "Grota Smaków" i budowa nowego budynku socjalno-magazynowego na terenie Parku Śląskiego im. Gen. Jerzego Ziętka S.A.
- Grupowa opieka medyczna pracowników wraz z medycyną pracy
- Dostawa z montażem stolików komentatorskich oraz montaż krzesełek Zamawiającego.
- OPRACOWANIE PROJEKTU KOMPLEKSOWEGO REMONTU KONSTRUKCJI I POSZYCIA DACHU ORAZ KONSTRUKCJI (BETONOWYCH DŹWIGARÓW) ZABYTKOWEGO BUDYNKU PAWILONU C-G ZLOKALIZOWANEGO PRZY UL. TARGOWEJ 7 W CHORZOWIE
więcej: przetargi w Chorzowie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.