Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2016-11-14
Ogłoszenie nr 341947 - 2016 z dnia 2016-11-14 r.
Słupia: ODBIERANIE I ZAGOSPODAROWANIE ODPADÓW KOMUNALNYCH
OD WŁAŚCICIELI NIERUCHOMOŚCI ZAMIESZKAŁYCH I NIEZAMIESZKAŁYCH
Z TERENU GMINY SŁUPIA W OKRESIE OD DNIA
01 STYCZNIA 2017 ROKU DO DNIA 31 GRUDNIA 2018 ROKU
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Słupia (Jędrzejowska), krajowy numer identyfikacyjny
29101069400000, ul.
Słupia
257,
28350
Słupia, woj.
świętokrzyskie, państwo
Polska, tel.
0-41 3816024, 3816288, e-mail
, faks
0-41 3816005.
Adres strony internetowej (URL): www.slupia.pl
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
www.slupia.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
nie
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
tak
www.bip.slupia.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
tak
Inny sposób:
wersja papierowa
Adres:
Gmina Słupia, Słupia 257, 28-350 Słupia
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ODBIERANIE I ZAGOSPODAROWANIE ODPADÓW KOMUNALNYCH
OD WŁAŚCICIELI NIERUCHOMOŚCI ZAMIESZKAŁYCH I NIEZAMIESZKAŁYCH
Z TERENU GMINY SŁUPIA W OKRESIE OD DNIA
01 STYCZNIA 2017 ROKU DO DNIA 31 GRUDNIA 2018 ROKU
Numer referencyjny:
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
nie
II.2) Rodzaj zamówienia: usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: ODBIERANIE I ZAGOSPODAROWANIE ODPADÓW KOMUNALNYCH OD WŁAŚCICIELI NIERUCHOMOŚCI ZAMIESZKAŁYCH I NIEZAMIESZKAŁYCH Z TERENU GMINY SŁUPIA W OKRESIE OD DNIA 01 STYCZNIA 2017 ROKU DO DNIA 31 GRUDNIA 2018 ROKU
II.5) Główny kod CPV: 90.50.00.00 - Usługi związane z odpadami
Dodatkowe kody CPV:90533000-2, 90513100-7
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: nie
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki, a mianowicie:
1.1. Posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania.
Warunek ten zostanie spełniony jeśli Wykonawca wykaże posiadanie:
2.1.1 aktualnego zezwolenia na zbieranie i transport odpadów komunalnych od
właścicieli nieruchomości, bądź pozwolenia zintegrowanego uwzględniającego zbieranie i transport odpadów, wydanych w formie decyzji przez właściwy organ,
2.1.2 wpisu do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania
i zagospodarowania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, prowadzonego przez Wójta Gminy Słupia jako organu właściwego.
Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca przedłoży kserokopie dokumentów wymienionych w pkt. 1.1.1. W przypadku składania oferty wspólnej w/w dokumenty składa ten z Wykonawców składający ofertę wspólną, który w ramach konsorcjum będzie odpowiadał za realizację prac objętych uprawnieniem.
Informacje dodatkowe
2.2 Posiadanie wiedzy i doświadczenia niezbędnego do wykonania przedmiotu zamówienia.
Warunek ten zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże wykonanie lub wykonywanie
w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 1 głównej usługi odpowiadającej swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia tzn.:
zamówienia polegającego na odbiorze odpadów komunalnych o łącznej masie minimum 500 Mg w okresie maksymalnie 12 następujących po sobie (kolejnych) miesięcy wraz
z podaniem ich wartości, przedmiotu , dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
1.4 Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
Warunek ten zostanie spełniony, jeśli Wykonawca przedstawi Zamawiającemu
polisę ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej z okresem ubezpieczenia obejmującym czas realizacji niniejszej umowy na kwotę co najmniej 100 000,00 zł (słownie: sto tysięcy złotych 00/100) , na jeden i wszystkie wypadki ubezpieczeniowe w każdym rocznym okresie ubezpieczenia (bez podlimitów dla rozszerzeń). Dopuszcza się zawarcie kilku polis, których łączny okres ubezpieczenia będzie odpowiadał okresowi realizacji niniejszej umowy oraz zastosowanie w polisie ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej franszyzy integralnej, jej wysokość nie może przekroczyć 500,00 zł (pięćset złotych 00/100 ). Zamawiający nie dopuszcza stosowania franszyz redukcyjnych i udziałów własnych.
Informacje dodatkowe
1.5 Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
Warunek ten zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że przy realizacji zamówienia będzie dysponował co najmniej (warunki muszą być spełnione łącznie):
1.3.1 dwoma samochodami specjalistycznymi przystosowanymi do odbierania selektywnie zebranych odpadów,
1.3.2 dwoma samochodami przystosowanymi do odbierania zmieszanych odpadów
komunalnych,
1.3.3 samochodem o masie całkowitej do 3,5 Mg przystosowanym do odbioru odpadów z posesji o utrudnionym dojeździe o szerokości jezdni do 2,5 m.
1.3.4 samochodem bez funkcji kompaktującej,
wraz z podaniem informacji o podstawie dysponowania wymienionym sprzętem,
oraz
1.3.6 posiada bazę magazynowo - transportową, do której ma tytuł prawny, usytuowaną w Gminie Słupia lub w odległości nie większej niż 60 km od granic gminy Słupia.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
tak
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 5 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 6 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
nie
1. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, do oferty należy załączyć: 1.1 oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik Nr 2 do SIWZ), 1.2 kopię aktualnego zezwolenia na zbieranie i transport odpadów komunalnych, 1.3 wykaz wykonanych, lub wykonywanych głównych usług, w okresie 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, wraz z załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Wykaz przygotować z wykorzystaniem wzoru według załącznika Nr 3 do SIWZ, 1.4 wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca do wykonania przedmiotu zamówienia, tzn. Wykonawca musi wykazać dostęp do: 1.4.1 dwóch samochodów specjalistycznych przystosowanych do odbierania selektywnie zebranych odpadów, oraz 1.4.2 dwóch samochodów przystosowanych do odbierania zmieszanych odpadów komunalnych, oraz 1.4.3 samochodu o masie całkowitej do 3,5 Mg przystosowanego do odbioru odpadów z posesji o utrudnionym dojeździe, o szerokości jezdni do 2,5 m, oraz 1.4.4 samochodu bez funkcji kompaktującej, wraz z podaniem informacji o podstawie dysponowania wymienionym sprzętem. Wykaz przygotować z wykorzystaniem wzoru ( według załącznika Nr 4 i 4a do SIWZ), 1.5 kserokopii dokumentów potwierdzających posiadanie bazy magazynowo - transportowej, usytuowanej w odległości nie większej niż 60 km od granic Gminy Słupia, tj. tytuł prawny, umowę, inny dokument potwierdzający prawo do dysponowania gruntem,
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZPIII.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust 1 ustawy Pzp, w postępowaniach określonych w art. 26 ust. 1 ustawy Pzp Zamawiający żąda następujących dokumentów:
2.1 oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia art. 24 ust. 1 ustawy Pzp (załącznik Nr 5 do SIWZ),
2.2 aktualnego odpisu z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy Pzp - wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
2.3 aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy Pzp - wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert,
2.4 aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Pzp, (wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) dotyczącej podmiotów zbiorowych, wobec których sąd nie orzekł zakazu ubiegania się o zamówienia, na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary,
2.5 aktualnego zaświadczenia właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego, potwierdzającego odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji - wystawione nie wcześniej niż
3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
2.6 aktualnego zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
1. Oferty oceniane będą w dwóch etapach:
I etap: ocena w zakresie wymagań formalnych i kompletności oferty na zasadzie: Wykonawca "spełnia" lub " nie spełnia" poszczególne warunki.
1.1 Oferty nie spełniające wymagań określonych w ustawie Pzp i SIWZ zostaną odrzucone.
1.2 Rozpatrywane będą oferty niepodlegające odrzuceniu złożone przez Wykonawców niepodlegających wykluczeniu zgodnie z ustawą Pzp i SIWZ.
1.3 W toku dokonywania kwalifikacji i oceny złożonych ofert Zamawiający może żądać udzielenia przez Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych przez nich ofert stosownie do art. 26 ust. 4 ustawy Pzp i SIWZ.
1.4 Prośby o wyjaśnienie oraz odpowiedź powinny być składane z zachowaniem pisemności postępowania. Niedopuszczalne jest prowadzenie między Zamawiającym, a Wykonawcą negocjacji dotyczących złożonej oferty.
2. II etap: ocena merytoryczna według określonego kryterium.
2.1 Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującym kryterium:
a) cena - znaczenie kryterium 90 %,
najniższa cena oferty brutto
C= ------------------------------------------- x 90 pkt
cena brutto oferty badanej
C - wartość punktowa za oferowaną cenę,
90 pkt - wskaźnik stały,
b) aspekty ekologiczne i społeczne - znaczenie kryterium 10 %,
Dodatkowe punkty zostaną przyznane Wykonawcy, który zadeklaruje przeprowadzenie akcji promującej selektywną zbiórkę odpadów w placówek oświatowych na terenie Gminy Słupia, skierowaną do uczniów: w szkole podstawowej w Słupi, w gimnazjum publicznym w Słupi i szkole podstawowej w Obiechowie.
1) akcja będzie polegała na przeprowadzeniu prelekcji promującej selektywną zbiórkę odpadów.
2) Akcja przeprowadzona będzie w 2017r i w 2018( w przypadku zadeklarowania przez Wykonawcę przeprowadzenia jednej akcji przeprowadzona będzie w 2017r. w przypadku zadeklarowania przez Wykonawcę przeprowadzenia dwóch akcji przeprowadzone będą jedna w 2017 a druga w 2018r.) wg wcześniej ustalonego harmonogramu z dyrektorami szkół.
3) Ilość uczniów objętych prelekcjami - 383.
4) W zakres prelekcji będzie wchodzić:
- promowanie powtórnego wykorzystywania surowców wtórnych,
- kształtowanie pozytywnej postawy wobec środowiska naturalnego, poprzez podejmowanie działań na rzecz ochrony środowiska,
-uświadomienie dzieciom i młodzieży problemu nadmiernego wytwarzania odpadów
-promowanie segregowania odpadów
- przygotowanie materiałów promocyjnych w postaci kolorowych plakatów w formacie A2 w ilości 5 sztuk na każdą placówkę oświatową,
-przygotowanie gadżetów promocyjnych (smycze) w liczbie 400szt. dla uczniów wszystkich placówek światowych,
- przygotowanie ulotek informacyjnych w ilości 400szt.
Za zdeklarowanie przeprowadzenia dwóch akcji promocyjnych - 10 pkt.
Za zadeklarowanie przeprowadzenia jednej akcji promocyjnej - 5 pkt.
Brak deklaracji przeprowadzenia akcji promocyjnej - 0 pkt.
Ocena dokonana zostanie na podstawie oświadczenia Wykonawcy złożonego
w ofercie (załącznik nr 1 do SIWZ).
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
tak,
Informacja na temat wadium
1. Wykonawca przystępujący do przetargu jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości
9 000,00 PLN, (słownie: dziewięć tysiące złotych 00/100).
Wnosząc lub wpłacając wadium przetargowe należy je oznaczyć tytułem "Wadium w przetargu - "Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych z terenu Gminy Słupia w okresie od dnia 01 stycznia 2017 roku do dnia 31 grudnia 2018 roku"
2. Wadium powinno być wniesione najpóźniej przed upływem terminu składania ofert tj. do dnia 30.11.2016 r. do godz. 10:00. Nie wniesienie wadium w wymaganym terminie oraz wymaganej wysokości i formie skutkuje wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
3. Wykonawca wnosi wadium w jednej z poniżej podanych form:
3.1 pieniądzu na konto Urzędu Gminy- 20 8513 1011 2001 0000 1527 0001,
3.2 poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
3.3 gwarancjach bankowych,
3.4 gwarancjach ubezpieczeniowych,
3.5 poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5, pkt 2 Ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz 359).
4. Wadium wniesione w pieniądzu musi być potwierdzone w ofercie kserokopią wpłaty.
5. O uznaniu przez Zamawiającego, że wadium w pieniądzu wpłacono w wymaganym terminie, decyduje data wpływu środków na rachunek Zamawiającego.
6. W przypadku wnoszenia wadium w formie innej niż pieniądz (tj. w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej) - gwarancja musi być gwarancją nieodwołalną, bezwarunkową i płatną na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, sporządzoną zgodnie z obowiązującymi przepisami
i powinna zawierać następujące elementy:
6.1 nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta ( banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielającej gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib,
6.2 kwotę gwarancji, termin ważności gwarancji,
6.3 zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze żądanie Zamawiającego w sytuacjach określonych w art. 46 ust. 4a oraz ust. 5 ustawy Pzp.
6.4 Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć ofertę wadium na cały okres związania ofertą.
7. Nie wniesienie wadium w terminie spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp.
8. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium według zasad określonych w art. 46 ustawy Pzp.
9. Wykonawca, który składa wadium w gotówce, winien wskazać w formularzu ofertowym (załącznik
Nr 1 do SIWZ) numer rachunku, na który Zamawiający winien zwrócić wadium.
10. Wadium Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana będzie zwolnione wówczas, kiedy Wykonawca dostarczy wymagane zabezpieczenie należytego wykonania umowy i podpisze umowę.
11. Wadium dla grupy Wykonawców występujących wspólnie (konsorcjum) może być wniesione przez
jednego z uczestników konsorcjum.
12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została
wybrana:
12.1 odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie,
12.2 nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy,
12.3 zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy,
12.4 Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp , nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie.
13. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt 8 niniejszego działu, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
z jednym wykonawcą
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
nie
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
nie
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
nie
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) nie
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Aukcja wieloetapowa
etap nr | czas trwania etapu |
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
cena | 90 |
aspekty społeczne | 10 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
nie
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Licytacja wieloetapowa
etap nr | czas trwania etapu |
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 30/11/2016, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
INNE PRZETARGI SŁUPIA
- Opracowanie Planu Ogólnego Gminy Słupia Konecka
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zlokalizowanych na terenie Gminy Słupia
więcej: przetargi SŁUPIA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Odbiór, transport i częściowe zagospodarowanie stałych odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie gminy Czerniejewo
- Usuwanie i zagospodarowanie niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych w tym odpady z targowisk oraz nieczystości ciekłych z posesji będących w zarządzie Ośrodka Sportu i Rekreacji w Kłobucku.
- "ODBIÓR I ZAGOSPODAROWANIE ODPADÓW KOMUNALNYCH OD WŁAŚCICIELI NIERUCHOMOŚCI ZAMIESZKAŁYCH I W CZĘŚCI NIEZAMIESZKAŁYCH Z TERENU GMINY ŚWINICE WARCKIE W 2025 ROKU"
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości z terenu Gminy Zębowice oraz opróżnianie koszy ulicznych i pojemników z odpadami z czyszczenia ulic i placów..........
- Odbieranie, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych z terenu gminy Kodeń
- ODBIÓR I ZAGOSPODAROWANIE ODPADÓW KOMUNALNYCH OD WŁAŚCICIELI NIERUCHOMOŚCI ZAMIESZKAŁYCH Z TERENU GMINY LIPCE REYMONTOWSKIE
więcej: Usługi związane z odpadami »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.