To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-09-11
Bydgoszcz: zorganizowania i przeprowadzenia turnusu rehabilitacyjnego wraz z kursem zawodowym obsługi kas fiskalnych oraz warsztatami psychoterapeutycznymi i konsultacjami z doradcą zawodowym w ramach projektu systemowego >Pierwszy krok do usamodzielnienia<
Numer ogłoszenia: 341960 - 2012; data zamieszczenia: 11.09.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 265500 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie, ul. Konarskiego 1-3, 85-066 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 52 58 35 413, faks 52 58 35 413.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zorganizowania i przeprowadzenia turnusu rehabilitacyjnego wraz z kursem zawodowym obsługi kas fiskalnych oraz warsztatami psychoterapeutycznymi i konsultacjami z doradcą zawodowym w ramach projektu systemowego >Pierwszy krok do usamodzielnienia<.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Wykonawca zorganizuje 14 - dniowy turnus rehabilitacyjny wraz z kursem zawodowym obsługi kas fiskalnych oraz warsztatami psychoterapeutycznymi i konsultacjami z doradcą zawodowym dla 40 osób niepełnosprawnych wraz z 8 opiekunami, zamieszkujących w Powiecie Bydgoskim.
2. Turnus rehabilitacyjny dla 40 osób niepełnosprawnych wraz z 8 opiekunami (zwanych dalej Uczestnikami Turnusu) ma być zorganizowany zgodnie z przepisami ustawy z dnia 27 sierpnia 1997r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (Dz. U. z 2011r. Nr 127 poz. 721) i Rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 15 listopada 2007r. w sprawie turnusów rehabilitacyjnych (Dz. U. z 2007 r. Nr 230, poz. 1694) w ośrodku uprawnionym do przyjmowania osób niepełnosprawnych z następującymi schorzeniami i dysfunkcjami:
a) z dysfunkcją narządu ruchu,
b) z chorobami neurologicznymi,
c) z chorobą psychiczną,
d) z dysfunkcją narządu wzroku,
e) z dysfunkcja narządu słuchu,
f) ze schorzeniami układu krążenia,
g) ze schorzeniami układu oddechowego,
h) z epilepsją
i) z upośledzeniem umysłowym,
j) cukrzycą
3. Termin realizacji turnusu obejmującego 14 kolejnych dni winien przypadać w okresie od dnia 25 sierpnia 2012 r. do dnia 13 października 2012 r. Data rozpoczęcia turnusu stanowi kryterium oceny ofert.
4. Wykonawca zapewni Uczestnikom Turnusu transport klimatyzowanym pojazdem
z wyznaczonych miejsc zbiórki na terenie Nowej Wsi Wielkiej, Bydgoszczy i Koronowa do ośrodka rehabilitacyjnego i z powrotem. Miejsca zbiórki zostaną wskazane przez Zamawiającego przy zawarciu umowy.
5. Turnus winien odbyć się w ośrodku usytuowanym w miejscowości nadmorskiej, dostosowanym do potrzeb osób niepełnosprawnych z dysfunkcjami lub schorzeniami wymienionymi w pkt 3.2, oddalonym od Bałtyku w linii prostej o nie więcej
niż 1000 metrów.
6. Wykonawca, zapewni Uczestnikom Turnusu podczas podróży i w trakcie jego trwania opiekę koordynatora turnusu, który będzie dostępny dla uczestników przez całą dobę. W czasie podróży koordynator turnusu nie może być jednocześnie kierowcą pojazdu przewożącego Uczestników Turnusu.
7. Wykonawca zapewni właściwą opiekę i bezpieczeństwo Uczestnikom Turnusu w czasie przejazdu na i z turnusu oraz w trakcie jego trwania.
8. Wykonawca, w trakcie trwania turnusu, zapewni Uczestnikom Turnusu pełne wyżywienie obejmujące 4 posiłki dziennie tj.: śniadanie, obiad, podwieczorek i kolację, (stołówka na miejscu) z zastrzeżeniem zapewnienia prowiantu w czasie wycieczek i podróży w dniu powrotu. W przypadku osób, dla których wymagana jest specjalna dieta posiłki będą przygotowywane wg wskazań lekarza.
9. Wykonawca zorganizuje nieodpłatnie imprezy o charakterze integracyjnym
i aktywizacyjnym, w tym wieczorek integracyjny, 2 ogniska lub grille z wyżywieniem, tj. pieczeniem kiełbasek itp. i co najmniej 1 (jedną) wycieczkę krajoznawczą.
10. W trakcie turnusu każdy Uczestnik Turnusu będący osobą niepełnosprawną skorzysta z konsultacji lekarskiej i minimum 20 zabiegów usprawniająco - leczniczych wskazanych podczas tej konsultacji.
11. W ramach aktywnej integracji osób niepełnosprawnych zostaną przeprowadzone:
a) kurs obsługi kas fiskalnych w wymiarze łącznym 10 godzin dla wszystkich
osób niepełnosprawnych będących Uczestnikami Turnusu,
b) warsztaty psychoterapeutyczne w wymiarze łącznym 6 godzin dla wszystkich
osób niepełnosprawnych będących Uczestnikami Turnusu,
c) konsultacje z doradcą zawodowym w wymiarze łącznym 40 godzin - 1 godzina konsultacji dla każdej z osób niepełnosprawnych będącej Uczestnikiem Turnusu.
12. Wykonawca zapewni trenerów z kwalifikacjami, doświadczeniem i wykształceniem niezbędnymi do prowadzenia zajęć w ramach przedmiotu zamówienia.
13. Wykonawca zapewni, by wszelkie materiały dydaktyczne niezbędne do przeprowadzenia kursu i warsztatów oraz zaświadczenia o ukończeniu kursu i warsztatów wyposażone były w logo EFS zgodnie z zasadami promocji POKL. W ten sam sposób winny być oznaczone listy obecności uczestników na kursach, warsztatach i konsultacjach, oraz konspekty, plany i dzienniki zajęć. Zaświadczenia winny zawierać informacje o zakresie tematycznym kursów i warsztatów i o liczbie przeprowadzonych godzin.
14. Wykonawca przygotuje i przekaże Zamawiającemu przed podpisaniem umowy, program kursu i warsztatów odzwierciedlające zakres materiału który będzie realizowany.
15. Wykonawca zobowiązany jest przygotować i wydać Uczestnikom Turnusu materiały dydaktyczne dotyczące zajęć teoretycznych i praktycznych.
16. Wykonawca ma obowiązek udokumentować prowadzenie zajęć: w formie konspektów/planów, dzienników zajęć (zawierających m.in. wymiar godzin i tematy zajęć szkoleniowych), listy obecności uczestników na kursie, warsztatach i konsultacjach, listy pokwitowań odbioru materiałów dydaktycznych do zajęć teoretycznych i praktycznych przez uczestników kursu/warsztatu, sporządzenia kopii zaświadczeń potwierdzających udział w kursie/warsztacie wydanych Uczestnikom Turnusu będących osobami niepełnosprawnymi oraz dokumentacji fotograficznej. Dokumentacja fotograficzna ma stanowić zapis tak prowadzenia zajęć dydaktycznych, jak również potwierdzać odbycie się imprez o charakterze integracyjnym i aktywizacyjnym.
W/w dokumentację wraz z kompletem materiałów dydaktycznych wydanych Uczestnikom Turnusu wskazanych w pkt 3.15 Wykonawca jest zobowiązany przekazać Zamawiającemu w terminie nie dłuższym niż 21 dni od dnia zakończenia Turnusu.
17. Wykonawca zapewni przeprowadzenie ewaluacji kursu - oceny kursu za pomocą ankiet ewaluacyjnych. Wypełnione ankiety Wykonawca jest zobowiązany przekazać Zamawiającemu w terminie wskazanym powyżej.
18. Sale wykładowe, w których będą odbywały się zajęcia winny być klimatyzowane, dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych i odpowiednio oznakowane, zgodnie z aktualnymi wytycznymi Ministra Rozwoju Regionalnego w zakresie informacji i promocji POKL.
19. Wykonawca zapewni podczas zajęć zimne i gorące napoje, ciastka (tzw. serwis kawowy).
20. Wykonawca zapewni Uczestnikom Turnusu zakwaterowanie w pokojach 2 i 3 osobowych z pełnym węzłem sanitarnym i TV oraz z całodobowym dostępem do aneksu kuchennego. Przy doborze pokoi Wykonawca uwzględni rodzaj schorzenia i dysfunkcji osoby niepełnosprawnej. Wymagane jest aby wszystkie w/w pokoje zlokalizowane były w jednym budynku.
21. Na terenie ośrodka lub w bezpośrednim jego otoczeniu, powinno znajdować się boisko, basen kryty, siłownia oraz wypożyczalnia sprzętu rekreacyjno-sportowego z których to, uczestnicy turnusu będą mogli korzystać bez dodatkowych opłat. Miejsce usytuowania w/w obiektów będzie punktowane przy ocenie ofert według kryterium atrakcyjności pobytu.
22. Wykonawca, zobowiązany jest do ubezpieczenia każdego Uczestnika Turnusu od NNW na kwotę 10 000 zł oraz winien zadbać o przestrzeganie przez uczestników podstawowych zasad współżycia społecznego.
23. Wykonawca opłaci za uczestników obowiązującą w miejscowości, w której odbywa się turnus opłatę miejscową (tzw. klimatyczną albo uzdrowiskową).
24. Wykonawca turnusu będzie posiadał aktualny wpis do rejestrów organizatorów
i ośrodków uprawnionych do przyjmowania zorganizowanych grup turnusowych,
w których uczestniczą osoby niepełnosprawne, korzystające z dofinansowania ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych z dysfunkcjami
i schorzeniami określonymi w ppkt 3.2.
25. Zorganizowania całości turnusu nie można powierzyć innemu podmiotowi. Dopuszcza
się wykonanie przez podwykonawców części przedmiotu zamówienia.
26. Zamawiający zastrzega sobie prawo kontroli przebiegu realizacji przedmiot zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest umożliwić Zamawiającemu oraz innym uprawnionym podmiotom dokonującym kontroli w zakresie prawidłowości przebiegu projektu systemowego >Pierwszy krok do usamodzielnienia< wstęp do wszystkich pomieszczeń,
w których wykonywany jest przedmiot zamówienia, udostępnić mu wszelką związaną
z przedmiotem zamówienia dokumentację i udzielić wszelkich potrzebnych do dokonania oceny przebiegu realizacji przedmiotu zamówienia informacji.
27. Zamawiający informuje, że zaliczkowo przed rozpoczęciem turnusu, w terminie 7 dni
od dnia otrzymania przez Zamawiającego od Wykonawcy oświadczenia o którym mowa w § 8 ust. 4 zostanie rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej w sprawie turnusów rehabilitacyjnych z dnia 15 listopada 2007 r. (Dz. U. Nr 230, poz. 1694) wypłacone zostanie dofinansowanie ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.31.25.00 - Usługi rehabilitacyjne 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt realizowany jest przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Bydgoszczy w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Działanie 7.1. Poddziałanie 7.1.2. współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.09.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Biuro Usług Rehabilitacyjno-Wypoczynkowych PATRONA D. Mielnik, G. Idziak spółka jawna, ul. Siostrzana 17-17A,, 53-031 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 295446,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 74528,00
Oferta z najniższą ceną: 74528,00 / Oferta z najwyższą ceną: 123200,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z BYDGOSZCZY
- Sukcesywna dostawa ryb i przetworów rybnych na rok 2025.
- Sukcesywna dostawa sosów, zup, przypraw i miodu na rok 2025.
- Badanie ścieków surowych,oczyszczonych,wód opadowych , badanie wody ze studni głębinowych, pomiar statyczny, dynamiczny zwierciadła wody,sporządzenie sprawozdania zawierającego analizę.
- Usługa utrzymania czystości w obiekcie Centrum Nauki i Kultury Młyny Rothera oraz na terenie zewnętrznym
- SUKCESYWNE DOSTAWY PIECZYWA I WYROBÓW CUKIERNICZYCH
- Dostawa aparatury i osprzętu światłowodowego dla Wydziału Telekomunikacji, Informatyki i Elektrotechniki PBŚ
więcej: przetargi w Bydgoszczy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi rehabilitacyjne dla mieszkańców Gminy Żabia Wola
- Zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń/kursów w ramach projektu "Kształcenie zawodowe na najwyższym poziomie-wsparcie uczniów i nauczycieli w powiecie radomszczańskim" nr FELD.08.08-IZ.00-0069/23.
- Organizacja i przeprowadzenie grupowych superwizji realizowanych w ramach projektu ,,Piecza zastępcza w Powiecie Olsztyńskim. PROFESJA Z MISJĄ" na lata 2024 - 2028.
- Konsultacje treści sylabusa i treści kursu "Biologia rozrodu ssaków" w celu modyfikacji kierunków: Biologia I i II st. oraz Zarządzanie Zasobami Przyrody II st. na Wydziale Biologii (rolnictwo)
- Konsultacje treści sylabusa i treści szczegółowych kursu "Mikrobiologia w ochronie środowiska i rolnictwie praktyczne aspekty" w celu modyfikacji kierunków na Wydziale Biologii UJ.
- Wyłonienie wykonawcy na konsultacje treści sylabusa i treści szczegółowych kursu "Zarządzanie Zasobami Przyrody" - Projekt Key to the future
więcej: Usługi szkoleniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.