eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaŚwiadczenie usług polegających na przeprowadzeniu 13 edycji szkoleń z zakresu Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego, realizowanych w ramach Programu Współpracy Polsko-Szwajcarskiej, numer postępowania 162/GAB/13/MR

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-08-23

Warszawa: Świadczenie usług polegających na przeprowadzeniu 13 edycji szkoleń z zakresu Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego, realizowanych w ramach Programu Współpracy Polsko-Szwajcarskiej, numer postępowania 162/GAB/13/MR
Numer ogłoszenia: 341976 - 2013; data zamieszczenia: 23.08.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Główna Policji , ul. Puławska 148/150, 02-642 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6012044, 601 59 75, faks 022 6011857.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.policja.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług polegających na przeprowadzeniu 13 edycji szkoleń z zakresu Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego, realizowanych w ramach Programu Współpracy Polsko-Szwajcarskiej, numer postępowania 162/GAB/13/MR.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest opracowanie programu szkolenia z zakresu Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego, obejmującego bloki tematyczne określone w punkcie III Opisu Przedmiotu Zamówienia, skierowanego do trzech grup docelowych określonych w tabeli nr 2 Opisu Przedmiotu Zamówienia oraz przeprowadzenie szkoleń z zakresu opracowanego przez Wykonawcę programu szkolenia w ramach 13 edycji..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.51.00.00 - Usługi szkolenia specjalistycznego .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 24.09.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Przystępując do przetargu, Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium, zaznaczając cel wpłaty, w wysokości: 4 000,00 zł. (słownie: cztery tysiące złotych)

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który spełnia warunki, dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia, w tym wykonania w okresie trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie: - co najmniej czterech szkoleń (szkoleń zamkniętych lub szkoleń otwartych) z zakresu inżynierii drogowej oraz bezpieczeństwa i porządku w ruchu drogowym obejmujących: wykłady z prezentacjami, warsztaty praktyczne (w przypadku szkoleń) oraz przygotowanie materiałów szkoleniowych

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który spełnia warunki, dotyczące dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w tym: 1) 1 osobą posiadającą niżej wymienione kompetencje w obszarze szkoleń z bezpieczeństwa ruchu drogowego: - wyższe wykształcenie - co najmniej 5-letnie doświadczenie zawodowe w kształceniu dorosłych - doświadczenie w przeprowadzeniu co najmniej 3 szkoleń/ seminariów / warsztatów z zakresu bezpieczeństwa ruchu drogowego 2) Wykładowcami-instruktorami-trenerami, posiadającymi następujące minimalne doświadczenie i kwalifikacje (minimum 1 osobą z każdej specjalizacji): A) projektant branży drogowej posiadający: - wyższe wykształcenie w zakresie projektowania dróg; - co najmniej 5 lat, uprawnienia bez ograniczeń do projektowania w specjalności drogowej wydane zgodnie z ustawą Prawo Budowlane; - aktualne zaświadczenie o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa; - wykazujący się wykonaniem lub uczestniczeniem w wykonaniu co najmniej pięciu koncepcji poprawy bezpieczeństwa ruchu drogowego na terenie Polski; - wykazujący się wykonaniem lub uczestniczeniem w wykonaniu co najmniej trzech dokumentacji projektu budowlano-wykonawczego obejmujących między innymi poprawę bezpieczeństwa ruchu drogowego, w charakterze projektanta w rozumieniu art. 20 Ustawy Prawo budowlane z dnia 7.07.1994 r. (Dz. U. z 2006 r., Nr 156 poz. 1118 z późniejszymi zmianami); B) inżynier ruchu posiadający: - wyższe wykształcenie w zakresie projektowania dróg; - ukończony w Polsce kurs z zakresu audytu bezpieczeństwa ruchu drogowego; - co najmniej 5-letnie doświadczenie zawodowe jako inżynier ruchu; - wykazujący się wykonaniem lub uczestniczeniem w wykonaniu co najmniej pięciu koncepcji poprawy bezpieczeństwa ruchu drogowego i/lub uspokojenia ruchu na terenie Polski, na łącznej długości sieci dróg min. 20 km, z których co najmniej dwie obejmowały obszar zabudowany; - wykazujący się wykonaniem projektów organizacji ruchu na łącznej długości sieci dróg min. 10 km w ramach co najmniej trzech projektów budowlano- wykonawczych obejmujących między innymi poprawę bezpieczeństwa ruchu drogowego i/lub uspokojenie ruchu na terenie Polski, z których co najmniej dwa obejmowały obszar zabudowany; C) audytor bezpieczeństwa ruchu drogowego posiadający: - wykształcenie wyższe techniczne z zakresu budownictwa drogowego, inżynierii ruchu drogowego lub transportu; - certyfikat audytora bezpieczeństwa ruchu drogowego zgodnie z art. 24n. ust. 1 i ust. 2 ustawy z dnia 21 marca 1985 o drogach publicznych (Dz.U. z 2007 r. Nr 19 poz. 115 ze zm.); - świadectwo ukończenia szkolenia i zdania egzaminu na audytora BRD; D) wykładowca - specjalista w zakresie ratownictwa medycznego posiadający: - co najmniej 5-letnie doświadczenie zawodowe jako lekarz lub ratownik medyczny uczestniczący w udzielaniu pomocy osobom poszkodowanym na miejscu wypadku drogowego; - co najmniej 2-letnie doświadczenie dydaktyczne; E) wykładowca - specjalista w zakresie prawa drogowego, posiadający: - co najmniej 5-letnie doświadczenie zawodowe jako prawnik specjalizujący się w zagadnieniach bezpieczeństwa ruchu drogowego lub mający 5-letnie doświadczenie z zakresu legislacji przepisów ustawy prawo o ruchu drogowym (współpraca z Rządowym Centrum Legislacyjnym lub komisja sejmową); F) wykładowca - specjalista posiadający: - doświadczenie w pracach nad opracowaniem koncepcji poprawy bezpieczeństwa ruchu drogowego w regionie, województwie lub w powiecie;

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, Zamawiający, w celu oceny, czy Wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, żąda złożenia wraz z ofertą dokumentów dotyczących w szczególności: 2.1. zakresu dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, 2.2. sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia 2.3. charakteru stosunku, jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem 2.4. zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia. Wykonawca powołujący się na zasoby podmiotu trzeciego musi złożyć wraz z ofertą pisemne zobowiązanie podmiotu trzeciego (w formie oryginału) do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia oraz dowody, że osoba podpisująca takie zobowiązanie, była uprawniona do działania w imieniu podmiotu trzeciego. Pełnomocnictwo należy składać formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem. Ponadto Wykonawca musi złożyć: 1) wypełniony i podpisany formularz ofertowy (zalecaną treść formularza zawiera załącznik nr 1 do SIWZ). 2) Szczegółowy program szkolenia dla danego bloku tematycznego musi zawierać następujące elementy: a) wykaz tematów zajęć edukacyjnych, z uwzględnieniem części teoretycznej i części praktycznej (warsztatowej); b) cel zajęć realizacji poszczególnych tematów c) wykaz tez (zagadnień) realizowanych w ramach poszczególnych tematów, d) rozkład godzinowy realizacji poszczególnych tematów, e) formę prowadzenia zajęć z poszczególnych tematów (wykład interaktywny lub zajęcia warsztatowe), f) wykaz środków i materiałów dydaktycznych niezbędnych do przeprowadzenia zajęć przez prelegenta, g) wykaz materiałów dydaktycznych przewidzianych do przekazania dla uczestników szkolenia przez prelegenta (Wykonawcę) w ramach realizowanego tematu zajęć, h) wykaz literatury przedmiotu oraz aktów prawnych niezbędnych do realizacji poszczególnych tematów. Pozostałe wymagania dotyczące Szczegółowego programu szkolenia zawarte są w Opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do Umowy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 55
  • 2 - Szczegółowy program szkolenia - 45

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający przewiduje możliwość zmian treści Umowy w następującym zakresie: 1) terminu realizacji przedmiotu Umowy w wypadku zajścia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia Umowy, 2) w razie, gdy niezbędna jest zmiana sposobu wykonania Umowy, o ile zmiana taka jest korzystna dla Zamawiającego oraz konieczna w celu prawidłowego wykonania Umowy, 3) zmiany formy zabezpieczenia należytego wykonania Umowy, 4) konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wprowadzonych w umowach pomiędzy Zamawiającym, a innym niż Wykonawca podmiotem, w tym jednostkami administracji publicznej, 5) niezbędna jest zmiana terminu realizacji Umowy w przypadku zaistnienia okoliczności lub zdarzeń uniemożliwiających realizację Umowy w wyznaczonym terminie, na które Strony nie miały wpływu, 2. Pod rygorem nieważności zmiany Umowy wymagają zawarcia aneksu do umowy w formie pisemnej

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.policja.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: WYDZIAŁ ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH, BIURO FINANSÓW KGP, 02-672 WARSZAWA, UL. DOMANIEWSKA 36/38.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.09.2013 godzina 09:30, miejsce: Biuro Finansów KGP, 02-672 Warszawa, ul. Domaniewska 36/38, pokój 531A, tel. 0 22 601 32 04, w godz. 8.30 - 15.30 (od poniedziałku do piątku).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie będzie współfinansowane przez Szwajcarię w ramach Szwajcarsko-Polskiego Programu Współpracy z nowymi krajami członkowskimi Unii Europejskiej. Termin realizacji umowy: Edycja 1 - 24-27 września 2013r. Edycja 2 - 15-18 października 2013r. Edycja 3 - 12-15 listopada 2013r. Edycja 4 - 10-13 grudnia 2013r. Edycja 5 - 14-17 stycznia 2014r. Edycja 6 - 18-21 lutego 2014r. Edycja 7 - 18-21 marca 2014r. Edycja 8 - 8-11 kwietnia 2014r. Edycja 9 - 13-16 maja 2014r. Edycja 10 - 10-13 czerwca 2014r. Edycja 11 - 8-11 lipca 2014r. Edycja 12 - 16-19 września 2014r. Edycja 13 - 14-17 października 2014r..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.