Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-08-23
Warszawa: Świadczenie usług polegających na przeprowadzeniu 13 edycji szkoleń z zakresu Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego, realizowanych w ramach Programu Współpracy Polsko-Szwajcarskiej, numer postępowania 162/GAB/13/MR
Numer ogłoszenia: 341976 - 2013; data zamieszczenia: 23.08.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Główna Policji , ul. Puławska 148/150, 02-642 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6012044, 601 59 75, faks 022 6011857.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.policja.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług polegających na przeprowadzeniu 13 edycji szkoleń z zakresu Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego, realizowanych w ramach Programu Współpracy Polsko-Szwajcarskiej, numer postępowania 162/GAB/13/MR.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest opracowanie programu szkolenia z zakresu Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego, obejmującego bloki tematyczne określone w punkcie III Opisu Przedmiotu Zamówienia, skierowanego do trzech grup docelowych określonych w tabeli nr 2 Opisu Przedmiotu Zamówienia oraz przeprowadzenie szkoleń z zakresu opracowanego przez Wykonawcę programu szkolenia w ramach 13 edycji..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.51.00.00 - Usługi szkolenia specjalistycznego .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 24.09.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Przystępując do przetargu, Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium, zaznaczając cel wpłaty, w wysokości: 4 000,00 zł. (słownie: cztery tysiące złotych)
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który spełnia warunki, dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia, w tym wykonania w okresie trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie: - co najmniej czterech szkoleń (szkoleń zamkniętych lub szkoleń otwartych) z zakresu inżynierii drogowej oraz bezpieczeństwa i porządku w ruchu drogowym obejmujących: wykłady z prezentacjami, warsztaty praktyczne (w przypadku szkoleń) oraz przygotowanie materiałów szkoleniowych
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który spełnia warunki, dotyczące dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w tym: 1) 1 osobą posiadającą niżej wymienione kompetencje w obszarze szkoleń z bezpieczeństwa ruchu drogowego: - wyższe wykształcenie - co najmniej 5-letnie doświadczenie zawodowe w kształceniu dorosłych - doświadczenie w przeprowadzeniu co najmniej 3 szkoleń/ seminariów / warsztatów z zakresu bezpieczeństwa ruchu drogowego 2) Wykładowcami-instruktorami-trenerami, posiadającymi następujące minimalne doświadczenie i kwalifikacje (minimum 1 osobą z każdej specjalizacji): A) projektant branży drogowej posiadający: - wyższe wykształcenie w zakresie projektowania dróg; - co najmniej 5 lat, uprawnienia bez ograniczeń do projektowania w specjalności drogowej wydane zgodnie z ustawą Prawo Budowlane; - aktualne zaświadczenie o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa; - wykazujący się wykonaniem lub uczestniczeniem w wykonaniu co najmniej pięciu koncepcji poprawy bezpieczeństwa ruchu drogowego na terenie Polski; - wykazujący się wykonaniem lub uczestniczeniem w wykonaniu co najmniej trzech dokumentacji projektu budowlano-wykonawczego obejmujących między innymi poprawę bezpieczeństwa ruchu drogowego, w charakterze projektanta w rozumieniu art. 20 Ustawy Prawo budowlane z dnia 7.07.1994 r. (Dz. U. z 2006 r., Nr 156 poz. 1118 z późniejszymi zmianami); B) inżynier ruchu posiadający: - wyższe wykształcenie w zakresie projektowania dróg; - ukończony w Polsce kurs z zakresu audytu bezpieczeństwa ruchu drogowego; - co najmniej 5-letnie doświadczenie zawodowe jako inżynier ruchu; - wykazujący się wykonaniem lub uczestniczeniem w wykonaniu co najmniej pięciu koncepcji poprawy bezpieczeństwa ruchu drogowego i/lub uspokojenia ruchu na terenie Polski, na łącznej długości sieci dróg min. 20 km, z których co najmniej dwie obejmowały obszar zabudowany; - wykazujący się wykonaniem projektów organizacji ruchu na łącznej długości sieci dróg min. 10 km w ramach co najmniej trzech projektów budowlano- wykonawczych obejmujących między innymi poprawę bezpieczeństwa ruchu drogowego i/lub uspokojenie ruchu na terenie Polski, z których co najmniej dwa obejmowały obszar zabudowany; C) audytor bezpieczeństwa ruchu drogowego posiadający: - wykształcenie wyższe techniczne z zakresu budownictwa drogowego, inżynierii ruchu drogowego lub transportu; - certyfikat audytora bezpieczeństwa ruchu drogowego zgodnie z art. 24n. ust. 1 i ust. 2 ustawy z dnia 21 marca 1985 o drogach publicznych (Dz.U. z 2007 r. Nr 19 poz. 115 ze zm.); - świadectwo ukończenia szkolenia i zdania egzaminu na audytora BRD; D) wykładowca - specjalista w zakresie ratownictwa medycznego posiadający: - co najmniej 5-letnie doświadczenie zawodowe jako lekarz lub ratownik medyczny uczestniczący w udzielaniu pomocy osobom poszkodowanym na miejscu wypadku drogowego; - co najmniej 2-letnie doświadczenie dydaktyczne; E) wykładowca - specjalista w zakresie prawa drogowego, posiadający: - co najmniej 5-letnie doświadczenie zawodowe jako prawnik specjalizujący się w zagadnieniach bezpieczeństwa ruchu drogowego lub mający 5-letnie doświadczenie z zakresu legislacji przepisów ustawy prawo o ruchu drogowym (współpraca z Rządowym Centrum Legislacyjnym lub komisja sejmową); F) wykładowca - specjalista posiadający: - doświadczenie w pracach nad opracowaniem koncepcji poprawy bezpieczeństwa ruchu drogowego w regionie, województwie lub w powiecie;
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, Zamawiający, w celu oceny, czy Wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, żąda złożenia wraz z ofertą dokumentów dotyczących w szczególności: 2.1. zakresu dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, 2.2. sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia 2.3. charakteru stosunku, jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem 2.4. zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia. Wykonawca powołujący się na zasoby podmiotu trzeciego musi złożyć wraz z ofertą pisemne zobowiązanie podmiotu trzeciego (w formie oryginału) do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia oraz dowody, że osoba podpisująca takie zobowiązanie, była uprawniona do działania w imieniu podmiotu trzeciego. Pełnomocnictwo należy składać formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem. Ponadto Wykonawca musi złożyć: 1) wypełniony i podpisany formularz ofertowy (zalecaną treść formularza zawiera załącznik nr 1 do SIWZ). 2) Szczegółowy program szkolenia dla danego bloku tematycznego musi zawierać następujące elementy: a) wykaz tematów zajęć edukacyjnych, z uwzględnieniem części teoretycznej i części praktycznej (warsztatowej); b) cel zajęć realizacji poszczególnych tematów c) wykaz tez (zagadnień) realizowanych w ramach poszczególnych tematów, d) rozkład godzinowy realizacji poszczególnych tematów, e) formę prowadzenia zajęć z poszczególnych tematów (wykład interaktywny lub zajęcia warsztatowe), f) wykaz środków i materiałów dydaktycznych niezbędnych do przeprowadzenia zajęć przez prelegenta, g) wykaz materiałów dydaktycznych przewidzianych do przekazania dla uczestników szkolenia przez prelegenta (Wykonawcę) w ramach realizowanego tematu zajęć, h) wykaz literatury przedmiotu oraz aktów prawnych niezbędnych do realizacji poszczególnych tematów. Pozostałe wymagania dotyczące Szczegółowego programu szkolenia zawarte są w Opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do Umowy.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 55
- 2 - Szczegółowy program szkolenia - 45
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zamawiający przewiduje możliwość zmian treści Umowy w następującym zakresie: 1) terminu realizacji przedmiotu Umowy w wypadku zajścia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia Umowy, 2) w razie, gdy niezbędna jest zmiana sposobu wykonania Umowy, o ile zmiana taka jest korzystna dla Zamawiającego oraz konieczna w celu prawidłowego wykonania Umowy, 3) zmiany formy zabezpieczenia należytego wykonania Umowy, 4) konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wprowadzonych w umowach pomiędzy Zamawiającym, a innym niż Wykonawca podmiotem, w tym jednostkami administracji publicznej, 5) niezbędna jest zmiana terminu realizacji Umowy w przypadku zaistnienia okoliczności lub zdarzeń uniemożliwiających realizację Umowy w wyznaczonym terminie, na które Strony nie miały wpływu, 2. Pod rygorem nieważności zmiany Umowy wymagają zawarcia aneksu do umowy w formie pisemnej
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.policja.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: WYDZIAŁ ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH, BIURO FINANSÓW KGP, 02-672 WARSZAWA, UL. DOMANIEWSKA 36/38.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.09.2013 godzina 09:30, miejsce: Biuro Finansów KGP, 02-672 Warszawa, ul. Domaniewska 36/38, pokój 531A, tel. 0 22 601 32 04, w godz. 8.30 - 15.30 (od poniedziałku do piątku).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie będzie współfinansowane przez Szwajcarię w ramach Szwajcarsko-Polskiego Programu Współpracy z nowymi krajami członkowskimi Unii Europejskiej. Termin realizacji umowy: Edycja 1 - 24-27 września 2013r. Edycja 2 - 15-18 października 2013r. Edycja 3 - 12-15 listopada 2013r. Edycja 4 - 10-13 grudnia 2013r. Edycja 5 - 14-17 stycznia 2014r. Edycja 6 - 18-21 lutego 2014r. Edycja 7 - 18-21 marca 2014r. Edycja 8 - 8-11 kwietnia 2014r. Edycja 9 - 13-16 maja 2014r. Edycja 10 - 10-13 czerwca 2014r. Edycja 11 - 8-11 lipca 2014r. Edycja 12 - 16-19 września 2014r. Edycja 13 - 14-17 października 2014r..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wykonanie przebudowy lokali mieszkalnych nr 8/9, 15 i 27/29 w budynku przy ul. Sułkowickiej 8 w Warszawie w branżach budowlanej, sanitarnej i elektrycznej.
- "Kompleksowe przygotowanie, organizacja i obsługa dwudniowej konferencji naukowej na terenie Augustowa"
- Dostawa produktu leczniczego Tebentafuspum
- Dostawa sprzętu ratownictwa wysokościowego
- Wykonanie usługi polegającej na wyjazdach ekipy dozymetrycznej, na polecenie dyżurnego Centrum ds. Zdarzeń Radiacyjnych PAA w celu prowadzenia działań i pomiarów na miejscu zdarzenia radiacyjnego
- Usługi telefonii komórkowej dla Mazowieckiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego z siedzibą w Warszawie.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przeprowadzenie kursu "Administracja systemem Windows Serwer" dla nauczycieli w ramach projektu pn.: "Atrakcyjne kształcenie zawodowe krokiem do przyszłości"
- Przeprowadzenie kursu "Znaczenie równości szans i niedyskryminacji w kształceniu zawodowym" dla nauczycieli w ramach projektu pn.: "Atrakcyjne kształcenie zawodowe krokiem do przyszłości"
- Przeprowadzenie kursu z odzyskiwania danych z dysków HDD SSD i kart pamięci na poziomie eksperckim dla nauczycieli realizowany w ramach projektu pn.: "Jestem zawodowcem 3.0" w ZSTiO nr 3 w Katowicach
- Kompleksowa usługa edukacyjna, realizowana na terenie woj. lubuskiego, polegająca na organizacji i przeprowadzeniu trzydniowych szkoleń w czterech edycjach [...]
- Dostawa specjalistycznego sprzętu informatycznego i oprogramowania oraz przeprowadzenie audytu KRI z aktualizacją i wdrożeniem systemu zarządzania bezpieczeństwem informacji dla Gminy Ropczyce
- Przeprowadzenie certyfikowanych kursów obsługi obrabiarek CNC oraz kursów technologii łączenia
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.