Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-11-30
Szczecin: Świadczenie usług w zakresie usuwaniu śniegu, nawisów śnieżnych
i oblodzeń z dachów budynków stanowiących własność Gminy Miasto Szczecin, administrowanych przez Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych w Szczecinie, wraz z wywozem zrzuconego śniegu i lodu, w podziale na pięć części
Numer ogłoszenia: 341997 - 2010; data zamieszczenia: 30.11.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych Zakład Budżetowy , ul. Mariacka 25, 70-546 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4886333, 4886301, faks (091) 48 93 831, 4893832.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http:/WWW.ZBiLK.szczecin.pl/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług w zakresie usuwaniu śniegu, nawisów śnieżnych i oblodzeń z dachów budynków stanowiących własność Gminy Miasto Szczecin, administrowanych przez Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych w Szczecinie, wraz z wywozem zrzuconego śniegu i lodu, w podziale na pięć części.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa, polegająca na usuwaniu śniegu, nawisów śnieżnych i oblodzeń z dachów budynków stanowiących własność Gminy Miasto Szczecin, administrowanych przez Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych w Szczecinie, wraz z wywozem zrzuconego śniegu i lodu, zwana w siwz /odśnieżaniem dachów/, w podziale na pięć części: 1) Część I zamówienia - Odśnieżanie dachów w Rejonie 2 i 3, 2) Część II zamówienia - Odśnieżanie dachów w Rejonie 4, 5 i 6, 3) Część III zamówienia - Odśnieżanie dachów w Rejonie Rejon 7, 8 i 9, 4) Część IV zamówienia - Odśnieżanie dachów w Rejonie 10, 14 i 15, 5) Część V zamówienia - Odśnieżanie dachów w Rejonie 13.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.63.00.00-2, 90.62.00.00-9.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.03.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu spełniania warunku
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu spełniania warunku
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu spełniania warunku
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu spełniania warunku
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie niższą niż 50 000,00 zł bez względu na ilość Części na jaką złoży ofertę.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) ofertę cenową zgodnie z Rozdziałem I ust. 3 siwz; W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument 2) odpowiednie pełnomocnictwa; tylko w sytuacjach określonych w Rozdziale I ust. 5 zdanie 2 siwz lub w przypadku składania oferty wspólnej (Rozdział III ust. 1 siwz) 3) oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do siwz wskazujące cześć zamówienia, której wykonanie wykonawca powierzy podwykonawcom (jeżeli wykonawca przewiduje udział podwykonawców); W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zbilk.szczecin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych
ul. Mariacka 25
70-546 Szczecin
pokój nr 10, po okazaniu dowodu wpłaty na kwotę 20,00 zł dokonanej na konto 93 1050 1559 1000 0022 4355 2706.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.12.2010 godzina 10:00, miejsce: Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych ul. Mariacka 25 70-546 Szczecin pokój nr 10.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Rejon 2 i 3.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usuwanie śniegu, nawisów śnieżnych i oblodzeń z dachów budynków stanowiących własność Gminy Miasto Szczecin, administrowanych przez Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych w Szczecinie, wraz z wywozem zrzuconego śniegu i lodu.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.63.00.00-2, 90.62.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Rejon 4, 5 i 6.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usuwanie śniegu, nawisów śnieżnych i oblodzeń z dachów budynków stanowiących własność Gminy Miasto Szczecin, administrowanych przez Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych w Szczecinie, wraz z wywozem zrzuconego śniegu i lodu.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.63.00.00-2, 90.62.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Rejon 7, 8 i 9.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usuwanie śniegu, nawisów śnieżnych i oblodzeń z dachów budynków stanowiących własność Gminy Miasto Szczecin, administrowanych przez Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych w Szczecinie, wraz z wywozem zrzuconego śniegu i lodu.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.63.00.00-2, 90.62.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Rejon 10, 14 i 15.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usuwanie śniegu, nawisów śnieżnych i oblodzeń z dachów budynków stanowiących własność Gminy Miasto Szczecin, administrowanych przez Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych w Szczecinie, wraz z wywozem zrzuconego śniegu i lodu.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 93.06.30.00-2, 90.62.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Rejon 13.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usuwanie śniegu, nawisów śnieżnych i oblodzeń z dachów budynków stanowiących własność Gminy Miasto Szczecin, administrowanych przez Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych w Szczecinie, wraz z wywozem zrzuconego śniegu i lodu.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.63.00.00-2, 90.63.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- "Remont łazienek znajdujących się przy ul. Limanowskiego 1 w budynku Sądu Okręgowego w Szczecinie".
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej wykonania robót budowlanych i remontowych w budynku mieszkalnym wielorodzinnym przy al. Powstańców Wielkopolskich 25 w Szczecinie.
- Budowa ul. Kalenickiej od ul. Olszynki Grochowskiej do ul. Dąbskiej
- Świadczenie usług medycznych z medycyny pracy obejmujących badania profilaktyczne i konsultacyjne lekarskie strażaków oraz pracowników cywilnych Komendy Miejskiej PSP w Szczecinie.
- Zaprojektowanie, dostawa, montaż i uruchomienie instalacji klimatyzacji w budynku Przychodni Nr 1 i Przychodni Nr 4 WOMP-ZCLiP w Szczecinie w formule zaprojektuj i wybuduj
- Budowa ciągu pieszo-rowerowego pomiędzy Jeziorem Goplana a węzłem Głębokie
więcej: przetargi w Szczecinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- SPRZĄTANIE POMIESZCZEŃ INTERNATU PRZY UL. CHEŁMSKIEJ 8A W WARSZAWIE ORAZ POMIESZCZEŃ BIUROWYCH ZARZĄDU ZASOBÓW MIESZKANIOWYCH MSWiA PRZY UL. CHEŁMSKIEJ 8A W WARSZAWIE
- Usługa utrzymania czystości i porządku w budynkach mieszkalnych i ich otoczeniu, administrowanych i zarządzanych przez Zakład Budynków Miejskich w Cieszynie Sp. z o. o
- USŁUGI W ZAKRESIE KOMPLEKSOWEGO UTRZYMANIA TERENÓW ZEWNĘTRZNYCH SPSZOZ "ZDROJE" WRAZ Z TERENEM PRZYLEGŁYM W OBIEKCIE SPSZOZ "ZDROJE" UL. MĄCZNA 4 W SZCZECINIE
- Usługa sprzątania hal targowych i targowisk zlokalizowanych przy ul. Piotrkowskiej 317 i przy ul. Małej 2 wchodzących w skład zasobów Zarządu Lokali Miejskich w Łodzi w 2025 roku.
- Świadczenie usług utrzymania porządku i czystości pomieszczeń wewnątrz budynku oraz sprzątania terenu zewnętrznego wokół budynku w Urzędzie Skarbowym w Działdowie.
- Usługi sprzątania i utrzymania czystości
więcej: Usługi odśnieżania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.