eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ChełmRozbudowa infrastruktury platformy południowej Drogowego Przejścia Granicznego w Terespolu w województwie lubelskim - III etap.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-02-19

Chełm: Rozbudowa infrastruktury platformy południowej Drogowego Przejścia Granicznego w Terespolu w województwie lubelskim - III etap.
Numer ogłoszenia: 34205 - 2008; data zamieszczenia: 19.02.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Lubelski Zarząd Przejść Granicznych w Chełmie, Plac Niepodległości 1, 22-100 Chełm, woj. lubelskie, tel. 082 5651812, 5652042, fax 082 5632262.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lzpg.bip.mbnet.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbudowa infrastruktury platformy południowej Drogowego Przejścia Granicznego w Terespolu w województwie lubelskim - III etap..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Rozbudowa infrastruktury platformy południowej Drogowego Przejścia Granicznego w Terespolu w województwie lubelskim w następującym zakresie: a) realizacja budynku kontroli specjalnej 2a od poziomu +/- 0,00, b) realizacja budynku sanitariatu 9a, c) realizacja budynków wartowniczych, d) przeniesienie wiat wjazdowych, e) wykonanie połączenia dwóch wiat świetlikiem, f) dostawa i montaż agregatu chłodniczego oraz jednostek wewnętrznych, g) budowa sieci i instalacji teletechnicznych, h) budowa systemów bezpieczeństwa, i) budowa nawierzchni i ogrodzenia, j) oznakowanie poziome i pionowe, 2) Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określają: a) przedmiar robót, b) projekty wykonawcze, c) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych. 3) Roboty prowadzone będą podczas normalnego funkcjonowania przejścia granicznego. 4) Zalecana jest wizja lokalna.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 20.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Wykonawca winien wnieść wadium w wysokości: 100.000,00 zł (słownie: sto tysięcy złotych 00/100)..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności objętych przedmiotem zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. należycie zrealizowali w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, dwie roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości nie mniejszej niż 6 500 000,00 PLN brutto każda, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj. posiadają środki finansowe w kwocie nie mniejszej niż 3.000.000,00 PLN lub zdolność kredytową w kwocie nie mniejszej niż 3.000.000,00 PLN, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków, wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą niżej wymienione oświadczenia i dokumenty: 1. Oświadczenie, że: a) posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c) znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Oświadczenie to należy złożyć według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 lub 2A do SIWZ. 2. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych wykonawca winien złożyć następujące dokumenty: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. c) aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24, ust. 1, pkt 4-8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. d) aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24, ust. 1, pkt 9 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. W celu potwierdzenia warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, wykonawca winien złożyć następujące dokumenty: a) wykaz należycie wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, dwóch robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości nie mniejszej niż 6 500 000,00 PLN brutto każda; Wykaz powinien zawierać zestawienie robót z podaniem nazw i adresów zleceniodawców, terminów realizacji i wartości robót budowlanych. Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające należyte wykonanie każdej z tych robót. Wykaz wykonanych zamówień złożyć wg załącznika nr 3 do SWIZ. W wypadku innych walut niż PLN należy przyjąć przelicznik równy średniemu miesięcznemu kursowi Europejskiego Banku Centralnego w miesiącu zakończenia danego projektu. 4. W celu potwierdzenia warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, wykonawca winien złożyć następujące dokumenty: a) informacja z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca posiadanie środków finansowych w kwocie nie mniejszej niż 3.000.000,00 PLN lub zdolność kredytową, w kwocie nie mniejszej niż 3.000.000,00 PLN, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lzpg.bip.mbnet.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Lubelski Zarząd Przejść Granicznych w Chełmie Plac Niepodległości 1 22-100 Chełm.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.04.2008 godzina 10:00, miejsce: Lubelski Zarząd Przejść Granicznych w Chełmie Plac Niepodległości 1 22-100 Chełm pokój 238.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.