Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-12-01
Zabierzów: Wywóz odpadów segregowanych (szkło i plastik) z 44 pojemników Dzwon o poj. 2,5 m3 z terenu Gminy Zabierzów.
Numer ogłoszenia: 342097 - 2008; data zamieszczenia: 01.12.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Zabierzów , ul. Kolejowa 11, 32-080 Zabierzów, woj. małopolskie, tel. (012) 285 11 40, faks (012) 285 21 09.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zabierzow.org.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wywóz odpadów segregowanych (szkło i plastik) z 44 pojemników Dzwon o poj. 2,5 m3 z terenu Gminy Zabierzów..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wywóz odpadów segregowanych (szkło i plastik) z 44 pojemników Dzwon o poj. 2,5 m3 z terenu Gminy Zabierzów..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.13.00 - Usługi zbierania śmieci 90.51.14.00 - Usługi zbierania papieru 90.51.20.00 - Usługi transportu odpadów 90.51.30.00 - Usługi obróbki i usuwania odpadów, które nie są niebezpieczne 90.51.31.00 - Usługi wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie dotyczyIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Do przetargu zostaną zakwalifikowani wykonawcy którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. ponadto Wykonawcy muszą: a) wykazać się wykonaniem w ciągu ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie minimum 2 usługami odpowiadającymi swoim rodzajem o wartości min 50 000 zł brutto b) mieć w dyspozycji sprzęt; - 2 szt. specjalistycznego sprzętu umożliwiającego prawidłowy odbiór odpadów c) posiadać aktualne zezwolenie na odbiór odpadów W celu potwierdzenia spełnienia opisanych wyżej warunków, wykonawca musi załączyć do oferty oświadczenia lub dokumenty wymagane w ust. III. Ocena spełnienia ww warunków dokonana zostanie z formułą spełnienia- nie spełnienia w oparciu o oświadczenia lub dokumenty załączone do oferty. Z treści przedstawionych dokumentów musi wynikać jednoznacznie iż ww warunki wykonawca spełnia. Niespełnienie chociażby jednego z warunków udziału w przetargu skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania i odrzuceniem oferty..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Opis przedmiotu zamówienia lub oświadczenie złożone na druku OFERTA zał.nr.1 o zgodności przedmiotu oferty z przedmiotem zamówienia. 2. Pełnomocnictwo - w przypadku podpisywania oferty i pozostałych dokumentów przez pełnomocnika. 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (określający pełną nazwę firmy), stan prawny, miejsce rejestracji, dokładny adres firmy składającej ofertę, jednocześnie potwierdzający, że profil działania oferenta odpowiada profilowi robót objętych przetargiem). 4. Umowę regulującą współpracę podmiotów występujących wspólnie, np. umowa spółki Cywilnej lub inne (załączyć jeżeli dotyczy). 5. Oświadczenie Wykonawcy w trybie art.22 ust.1 Ustawy prawo zamówień publicznych oraz że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ww ustawy - na formularzu stanowiącym załącznik nr 2. 6. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania za granicą składa odpowiedni dokument lub dokumenty zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów , jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (załącznik jeżeli dotyczy). 7. Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń jakie posiada wykonawca, na załączniku Nr.3 zatytułowanym Potencjał techniczny Wymagane minimum potencjału technicznego: 2 szt. sprawnego sprzętu specjalistycznego umożliwiającego prawidłowy odbiór odpadów. 8. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 7 wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował. 9.Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat dostaw lub usług, jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców na załączniku nr.4 zatytułowanym Doświadczenie zawodowe oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie. Wykaz musi zawierać (dla każdej wymienionej usługi) następujące dane: lokalizację, opis, adres inwestora, wartość robót, czas trwania zamówienia. Wymagane minimum: wykazać się wykonaniem w ciągu ostatnich trzech lat minimum 2 usługami odpowiadającymi swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości minimum 50 000 zł brutto. 10. Referencje potwierdzające że usługi, o których mowa w pkt. 9 zostały wykonane z należytą starannością. 11. W załączniku nr 5 zatytułowanym Podwykonawcy żądamy wskazania, jaką część zamówienia wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy. W przypadku gdy Wykonawca nie będzie korzystał z usług Podwykonawców, załącza załącznik nr.5 do oferty z adnotacją nie dotyczy. 12. Aktualne zezwolenie na odbiór odpadów. 13. Ponadto do oferty należy dołączyć: Podpisy lub zaparafowany projekt umowy. W przypadku podmiotów występujących wspólnie, warunki i odpowiadające im dokumenty Wymienione w pkt.3,4,5,6,12 musi spełniać każdy wykonawca. Natomiast warunki i dokumenty pozostałe wykonawcy ci mogą spełniać i składać łącznie..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zabierzow.org.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ można również odebrać w siedzibie zamawiającego, pok. nr 30 lub za posrednictwem poczty (opłata 10 zł)..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.12.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Zabierzów, Biuro Obsługi Interesanta.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI ZABIERZÓW
- Projekt budowy przedszkola na działce nr 705/4 w miejscowości Bolechowice
- PRZEBUDOWA UL. AKACJOWEJ W M. BOLECHOWICE
- Budowa kanalizacji deszczowej przy ul. Piaski i ul. Źródlanej w miejscowości Zabierzów
- PRZEBUDOWA ZATOK POSTOJOWYCH NA OS. SIENKIEWICZA; M. ZABIERZÓW
- BUDOWA MIEJSC PARKINGOWYCH PRZY DRODZE 107 ZA PĘTLĄ AUTOBUSOWĄ W M. MŁYNKA
więcej: przetargi ZABIERZÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbiórka budynku oraz rozbiórka zasieku i budynku gospodarczego położonego przy ulicy Moniuszki 7 w Kościanie
- ,,Odbiór, transport i utylizacja odpadów medycznych oraz odbiór, transport, odzysk i unieszkodliwianie odpadów komunalnych z terenu ZOZ we Włoszczowie - Szpitala Powiatowego im. Jana Pawła II"
- Utrzymanie gminnej kanalizacji deszczowej
- Utrzymanie letnie oraz zimowe terenów zewnętrznych zasobów TBS ABK Sp. z o.o. w Pruszczu Gdańskim, w okresie od dnia zawarcia umowy do 31 marca 2026 r.
- Odbiór, transport i unieszkodliwianie odpadów medycznych, zakaźnych i odczynników chemicznych przez okres 36 miesięcy
- Odbiór odpadów komunalnych z terenu gminy Piecki. Część II odbiór odpadów komunalnych z nieruchomości niezamieszkałych oraz rekreacyjno-wypoczynkowych
więcej: Usługi zbierania śmieci »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.