To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-11-14
Ogłoszenie nr 342118 - 2016 z dnia 2016-11-14 r.
Imielin: "Dostawa energii elektrycznej na potrzeby eksploatacji budynków, obiektów i oświetlenia drogowego na terenie Miasta Imielin w 2017 roku."
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 320741-2016
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających
tak
Należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzali postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Zamawiający - Urząd Miasta Imielin działa w imieniu własnym oraz w imieniu i na rzecz następujących jednostek: a) Miasto Imielin, 41-407 Imielin ul. Imielińska 81,
b) Szkoła Podstawowa im. Kardynała Wyszyńskiego w Imielinie, c) Przedszkole Miejskie w
Imielinie, d) Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Imielinie, e) Miejska Spółka Komunalna
spółka z ograniczoną odpowiedzialnością w Imielinie, f) Gimnazjum im. Powstańców Śląskich w Imielinie, g) Miejskie Centrum Kultury w Imielinie, h) Samodzielny Publiczny Zakład OpiekiZdrowotnej w Imielinie, 41-407 Imielin, ul. K. Miarki 7,
c) Przedszkole Miejskie w Imielinie, 41-407 Imielin, ul. Sapety 10,
d) Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Imielinie, 41-407 Imielin, ul. Imielińska 87,
e) Miejska Spółka Komunalna spółka z ograniczoną odpowiedzialnością w Imielinie, 41-407
Imielin, ul. Imielińska 87,
f) Gimnazjum im. Powstańców Śląskich w Imielinie, 41-407 Imielin, ul. Sapety 8,
g) Miejskie Centrum Kultury w Imielinie, 41-407 Imielin, ul. Imielińska 92,
h) Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Imielinie, 41-407 Imielin, ul. Pitra Skargi 2, w oparciu o udzielone mu pełnomocnictwo
na podstawie zawartego Porozumienia w sprawie udzielenia wspólnego zamówienia
publicznego na zakup energii elektrycznej. Zamawiający na podstawie w/w pełnomocnictwa
jest umocowany do przeprowadzenia w imieniu i na rzecz uczestników Porozumienia
postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, którego przedmiotem będzie dostawa
energii elektrycznej na okres od 1 stycznia 2017 r. do 31 grudnia 2017r. do punktów poboru
energii elektrycznej wskazanych w wykazie - załącznik nr 5 do SIWZ.
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:brak
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta Imielin, krajowy numer identyfikacyjny
27258687400000, ul.
ul. Imielińska
81,
41-407
Imielin, państwo
Polska, woj.
śląskie, tel.
32 2255505, faks
32 2254119, e-mail
przetargi@imielin.pl
Adres strony internetowej (URL): www.imielin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"Dostawa energii elektrycznej na potrzeby eksploatacji budynków, obiektów i oświetlenia drogowego na terenie Miasta Imielin w 2017 roku."
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa energii elektrycznej dla punktów poboru wymienionych w załączniku nr 5 do SIWZ w okresie od 01.01.2017r. do 31.12.2017r. oraz w przewidywanej łącznej ilości 2 420 458 kWh dla niżej wymienionych podmiotów: a) Miasto Imielin, b) Szkoła Podstawowa im. Kardynała Wyszyńskiego w Imielinie, c) Przedszkole Miejskie w Imielinie, d) Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Imielinie, e) Miejska Spółka Komunalna spółka z ograniczoną odpowiedzialnością w Imielinie, f) Gimnazjum im. Powstańców Śląskich w Imielinie, g) Miejskie Centrum Kultury w Imielinie, h)Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Imielinie, zgodnie z warunkami zawartymi w niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 5 do SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
09300000-2
Dodatkowe kody CPV:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
brak
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10/11/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT583660.12 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert6 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy 605811.25 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI IMIELIN
- "Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych na potrzeby Przedszkola Miejskiego nr 1 w Imielinie w okresie od 02.01.2025 roku do 31.12.2025 roku"
- "Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych na potrzeby Żłobka Miejskiego w Imielinie w okresie od 02.01.2025 roku do 31.12.2025 roku"
- "Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych na potrzeby Przedszkola Miejskiego nr 2 w Imielinie w okresie od 02.01.2025 roku do 31.12.2025 roku"
- "Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 2 im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Imielinie w okresie od 2 stycznia 2025 roku do 31 grudnia 2025 roku"
- Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych na potrzeby Żłobka Miejskiego w Imielinie w okresie od 02.01.2024 roku do 31.12.2024 roku
więcej: przetargi IMIELIN »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.