eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Imielin"Dostawa energii elektrycznej na potrzeby eksploatacji budynków, obiektów i oświetlenia drogowego na terenie Miasta Imielin w 2017 roku."

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-11-14

Ogłoszenie nr 342118 - 2016 z dnia 2016-11-14 r.

Imielin: "Dostawa energii elektrycznej na potrzeby eksploatacji budynków, obiektów i oświetlenia drogowego na terenie Miasta Imielin w 2017 roku."
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 320741-2016


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

tak
Należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzali postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Zamawiający - Urząd Miasta Imielin działa w imieniu własnym oraz w imieniu i na rzecz następujących jednostek: a) Miasto Imielin, 41-407 Imielin ul. Imielińska 81, b) Szkoła Podstawowa im. Kardynała Wyszyńskiego w Imielinie, c) Przedszkole Miejskie w Imielinie, d) Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Imielinie, e) Miejska Spółka Komunalna spółka z ograniczoną odpowiedzialnością w Imielinie, f) Gimnazjum im. Powstańców Śląskich w Imielinie, g) Miejskie Centrum Kultury w Imielinie, h) Samodzielny Publiczny Zakład OpiekiZdrowotnej w Imielinie, 41-407 Imielin, ul. K. Miarki 7, c) Przedszkole Miejskie w Imielinie, 41-407 Imielin, ul. Sapety 10, d) Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Imielinie, 41-407 Imielin, ul. Imielińska 87, e) Miejska Spółka Komunalna spółka z ograniczoną odpowiedzialnością w Imielinie, 41-407 Imielin, ul. Imielińska 87, f) Gimnazjum im. Powstańców Śląskich w Imielinie, 41-407 Imielin, ul. Sapety 8, g) Miejskie Centrum Kultury w Imielinie, 41-407 Imielin, ul. Imielińska 92, h) Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Imielinie, 41-407 Imielin, ul. Pitra Skargi 2, w oparciu o udzielone mu pełnomocnictwo na podstawie zawartego Porozumienia w sprawie udzielenia wspólnego zamówienia publicznego na zakup energii elektrycznej. Zamawiający na podstawie w/w pełnomocnictwa jest umocowany do przeprowadzenia w imieniu i na rzecz uczestników Porozumienia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, którego przedmiotem będzie dostawa energii elektrycznej na okres od 1 stycznia 2017 r. do 31 grudnia 2017r. do punktów poboru energii elektrycznej wskazanych w wykazie - załącznik nr 5 do SIWZ.

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:brak

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta Imielin, krajowy numer identyfikacyjny 27258687400000, ul. ul. Imielińska  81, 41-407   Imielin, państwo Polska, woj. śląskie, tel. 32 2255505, faks 32 2254119, e-mail przetargi@imielin.pl
Adres strony internetowej (URL): www.imielin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

"Dostawa energii elektrycznej na potrzeby eksploatacji budynków, obiektów i oświetlenia drogowego na terenie Miasta Imielin w 2017 roku."

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest dostawa energii elektrycznej dla punktów poboru wymienionych w załączniku nr 5 do SIWZ w okresie od 01.01.2017r. do 31.12.2017r. oraz w przewidywanej łącznej ilości 2 420 458 kWh dla niżej wymienionych podmiotów: a) Miasto Imielin, b) Szkoła Podstawowa im. Kardynała Wyszyńskiego w Imielinie, c) Przedszkole Miejskie w Imielinie, d) Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Imielinie, e) Miejska Spółka Komunalna spółka z ograniczoną odpowiedzialnością w Imielinie, f) Gimnazjum im. Powstańców Śląskich w Imielinie, g) Miejskie Centrum Kultury w Imielinie, h)Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Imielinie, zgodnie z warunkami zawartymi w niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 5 do SIWZ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 09300000-2
Dodatkowe kody CPV:

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

brak

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10/11/2016
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT583660.12
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert6
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
NOVUM S.A.,  biuro@t-novum.pl,  ul. Racławicka 146,  02-117,  Warszawa,  kraj/woj. mazowieckie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 605811.25
Oferta z najniższą ceną/kosztem 605811.25
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 618059.10
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe: brak


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.