Zobacz treść przetargu, którego dotyczy to sprostowanie
Ogłoszenie z dnia 2016-11-14
Ogłoszenie nr 342126 - 2016 z dnia 2016-11-14 r.
Kielce:
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA
OGŁOSZENIE DOTYCZY:
Ogłoszenia o zamówieniu
INFORMACJE O ZMIENIANYM OGŁOSZENIU
Numer: 338543-2016
Data: 08/11/2016
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Wojewódzki Sąd Administracyjny w Kielcach, Krajowy numer identyfikacyjny 26000699800000, ul.
ul. Prosta
10,
25366
Kielce, woj.
świętokrzyskie, państwo
Polska, tel.
413 405 200, e-mail
dominik@kielce.wsa.gov.pl, faks
413 405 361.
Adres strony internetowej (url): http://kielce.wsa.gov.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej, pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne:
SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU
II.1) Tekst, który należy zmienić:
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: II.
Punkt: 4)
W ogłoszeniu jest: Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pocztowych przez Wykonawcę na potrzeby WSA w Kielcach w obrocie krajowym i zagranicznym, w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych (przesyłki listowe, paczki pocztowe, przesyłki kurierskie), jak również zwrot przesyłek niedoręczonych po wyczerpaniu możliwości doręczenia lub wydania odbiorcy w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe (Dz.U z 2016 poz. 1113 z póź. zm.) wraz z usługą odbioru przesyłek z siedziby Zamawiającego z dokumentami nadawczymi. a) Zamawiający zwraca uwagę, iż szacunkowo 90% przesyłek będzie nadawane zgodnie z ustawą z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2016 r. poz. 23 z póź. zm. )- regulującą tryb doręczania pism nadawanych w postępowaniu administracyjnym, ustawą dnia 17 listopada 1964 r. Kodeks postępowania cywilnego (Dz. U. z 2014 r. poz. 101 z póź. zm..)- regulującą tryb doręczania pism nadawanych w postępowaniu cywilnym, oraz ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. b) Zamawiający informuje, że nadawane przesyłki, w trybie określonym w pkt. a) będzie nadawał z potwierdzeniem odbioru właściwym dla tych przesyłek. Zamawiający nie będzie tworzył dla tych przesyłek odrębnego wykazu. c) opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 2 do SIWZ. Pozostałe warunki w zakresie świadczenia usług pocztowych zawarte są w postanowieniach do umowy stanowiących załącznik nr 7 do SIWZ. d) Podane przez Zamawiającego ilości poszczególnych pozycji przesyłek, wyszczególnionych w formularzu cenowym, stanowiącym załącznik nr 1A do SIWZ, mają charakter szacunkowy, przyjęty w celu porównania ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty. Określone rodzaje i ilości poszczególnych przesyłek w ramach świadczonych usług, mogą ulec zmianie w zależności od potrzeb Zamawiającego, na co Wykonawca wyraża zgodę i nie będzie dochodził roszczeń z tytułu zmian ilościowych i rodzajowych w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia. e) Zamawiający przewiduje możliwość zlecenia innych usług pocztowych w zakresie przesyłek nie wymienionych w formularzu asortymentowo-cenowym. Podstawą rozliczeń będą wtedy ceny zawarte w dacie przyjęcia przesyłek w cenniku opłat obowiązującym u Wykonawcy. f) Rozliczanie za świadczone usługi pocztowe uiszczane będzie z "dołu". Należy przez to rozumieć opłatę w całości wniesioną przez Zamawiającego, bezgotówkowo, poprzez polecenie przelewu w terminie późniejszym. Zamawiający będzie umieszczał na przesyłce listowej oznaczenie potwierdzające wniesienie opłaty za usługę w postaci nadruku, napisu lub odcisku pieczęci o treści ustalonej z Wykonawcą, umożliwiające identyfikację umowy, na podstawie której są świadczone usługi pocztowe. g) Zamawiający zastrzega sobie, prawo osobistego dostarczania przesyłek do wskazanej przez Wykonawcę placówki nadawczej, znajdującej się w odległości nie większej niż 1 km od siedziby Zamawiającego przy ulicy Prostej 10 w Kielcach, czynnej w dni robocze od poniedziałku do piątku do godziny 20:00, oznakowanej w sposób widoczny szyldem, nazwą lub logo Wykonawcy. Placówka nadawcza ma obowiązek przyjąć przesyłki i nadać je w dniu ich dostarczenia. h) Wykonawca przy realizowaniu przedmiotu zamówienia zobowiązany jest do przestrzegania zapisów ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2016 poz. 922.) i) DODATKOWE WYMAGANIA ZWIĄZANE Z REALIZACJĄ ZAMÓWIENIA - tzw. KLAUZULA SPOŁECZNA i)1. Z uwagi na konieczność zapewnienia najwyższego standardu dbałości o przestrzeganie przepisów prawa, w zakresie doręczania i wydawania przesyłek, wymagającego stałego nadzoru oraz oceniając, że ilość osób zatrudnionych przy wykonywaniu przedmiotu zamówienia na podstawie stosunku pracy, zwłaszcza w zakresie doręczania i wydawania przesyłek, daje większą rękojmię skutecznego doręczenia przesyłek osobom uprawnionym do ich odbioru, zgodnie z dyspozycją przepisu art. 29 ust. 3a w zw. z art. 36 ust. 2 pkt 8a ustawy Wykonawca będzie zobowiązany zapewnić, że realizacja przedmiotu zamówienia, w tym zakresie będzie wykonywana przez osoby zatrudnione w placówkach zlokalizowanych na terenie miasta Kielc na umowę o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy z uwzględnieniem personelu podwykonawców i samych podwykonawców. i)2. Wykonawca będzie zobowiązany zapewnić wszystkim osobom, którym zostanie powierzone wykonywanie przedmiotu zamówienia w zakresie doręczania i wydawania przesyłek, w tym również personelowi podwykonawców i samym podwykonawcom, szkolenia zapewniające należyte wykonywanie przez te osoby powierzonych im obowiązków, w szczególności w zakresie obowiązku dwukrotnego awizowania przesyłki oraz przechowywać dokumentację dotyczącą realizowania tego zobowiązania. i)3. Wykonawca, dla zapewnienia kontroli realizacji wymagania, o którym mowa w pkt a oraz 2) powyżej, będzie zobowiązany przedstawiać na każde wezwanie Zamawiającego dokumentację dotyczącą spełniania tych wymogów, a w razie uchybienia swojemu zobowiązaniu, będzie zobowiązany do zapłaty kary umownej. J) Wymaga się aby wszystkie tj. punkty odbioru awizowanych, a niedoręczonych przesyłek muszą posiadać adres, spełniać wymogi gwarantujące zabezpieczenie i ochronę danych osobowych oraz zawartych w przesyłkach informacji, spełniać wymogi Prawa pocztowego. Miejsce dedykowane do obsługi odbioru przesyłek pocztowych winno być w pomieszczeniu zamkniętym, ogrzewanym, chroniącym przed deszczem i chłodem odbierającego przesyłkę oraz by były oznakowane w sposób widoczny nazwą i logo Wykonawcy, jednocześnie wskazującym na jednostkę Wykonawcy. Zamawiający wyklucza prowadzenie w placówkach oddawczo-awizacyjnych innej działalności gospodarczej, która mogłaby powodować uszkodzenie przesyłek pocztowych, bądź wpływać na jakość świadczonej usługi i komfort. W związku z powyższym wyklucza się placówki w których prowadzona działalność może kolidować z powagą korespondencji pism urzędowych.
W ogłoszeniu powinno być: Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pocztowych przez Wykonawcę na potrzeby WSA w Kielcach w obrocie krajowym i zagranicznym, w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych (przesyłki listowe, paczki pocztowe, przesyłki kurierskie), jak również zwrot przesyłek niedoręczonych po wyczerpaniu możliwości doręczenia lub wydania odbiorcy w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe (Dz.U z 2016 poz. 1113 z póź. zm.) wraz z usługą odbioru przesyłek z siedziby Zamawiającego z dokumentami nadawczymi.
a) Zamawiający zwraca uwagę, iż szacunkowo 90% przesyłek będzie nadawane zgodnie z ustawą z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2016 r. poz. 23 z póź. zm. )- regulującą tryb doręczania pism nadawanych w postępowaniu administracyjnym, ustawą dnia 17 listopada 1964 r. Kodeks postępowania cywilnego (Dz. U. z 2014 r. poz. 101 z póź. zm..)- regulującą tryb doręczania pism nadawanych w postępowaniu cywilnym, oraz ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r.
b) Zamawiający informuje, że nadawane przesyłki, w trybie określonym w pkt. a) będzie nadawał z potwierdzeniem odbioru właściwym dla tych przesyłek. Zamawiający nie będzie tworzył dla tych przesyłek odrębnego wykazu.
c) opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 2 do SIWZ. Pozostałe warunki w zakresie świadczenia usług pocztowych zawarte są w postanowieniach do umowy stanowiących załącznik nr 7 do SIWZ.
d) Podane przez Zamawiającego ilości poszczególnych pozycji przesyłek, wyszczególnionych w formularzu cenowym, stanowiącym załącznik nr 1A do SIWZ, mają charakter szacunkowy, przyjęty w celu porównania ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty. Określone rodzaje i ilości poszczególnych przesyłek w ramach świadczonych usług, mogą ulec zmianie w zależności od potrzeb Zamawiającego, na co Wykonawca wyraża zgodę i nie będzie dochodził roszczeń z tytułu zmian ilościowych i rodzajowych w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia.
e) Zamawiający przewiduje możliwość zlecenia innych usług pocztowych w zakresie przesyłek nie wymienionych w formularzu asortymentowo-cenowym. Podstawą rozliczeń będą wtedy ceny zawarte w dacie przyjęcia przesyłek w cenniku opłat obowiązującym u Wykonawcy.
f) Rozliczanie za świadczone usługi pocztowe uiszczane będzie z "dołu". Należy przez to rozumieć opłatę w całości wniesioną przez Zamawiającego, bezgotówkowo, poprzez polecenie przelewu w terminie późniejszym. Zamawiający będzie umieszczał na przesyłce listowej oznaczenie potwierdzające wniesienie opłaty za usługę w postaci nadruku, napisu lub odcisku pieczęci o treści ustalonej z Wykonawcą, umożliwiające identyfikację umowy, na podstawie której są świadczone usługi pocztowe.
g) Zamawiający zastrzega sobie, prawo osobistego dostarczania przesyłek do wskazanej przez Wykonawcę placówki nadawczej, znajdującej się w odległości nie większej niż 3 km od siedziby Zamawiającego przy ulicy Prostej 10 w Kielcach, czynnej w dni robocze od poniedziałku do piątku do godziny 15:00, oznakowanej w sposób widoczny szyldem, nazwą lub logo Wykonawcy. Placówka nadawcza ma obowiązek przyjąć przesyłki i nadać je w dniu ich dostarczenia.
h) Wykonawca przy realizowaniu przedmiotu zamówienia zobowiązany jest do przestrzegania zapisów ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2016 poz. 922.)
i) DODATKOWE WYMAGANIA ZWIĄZANE Z REALIZACJĄ ZAMÓWIENIA - tzw. KLAUZULA SPOŁECZNA
I)1. Z uwagi na konieczność zapewnienia najwyższego standardu dbałości o przestrzeganie przepisów prawa, w zakresie doręczania i wydawania przesyłek w zakresie doręczania i wydawania przesyłek, dający rękojmię skutecznego doręczenia przesyłek osobom uprawnionym do ich odbioru, zgodnie z dyspozycją przepisu art. 29 ust. 3a w zw. z art. 36 ust. 2 pkt 8a ustawy Wykonawca będzie zobowiązany zapewnić, że realizacja przedmiotu zamówienia, w tym zakresie będzie wykonywana przez osoby zatrudnione w placówkach zlokalizowanych na terenie miasta Kielc na umowę o pracę z uwzględnieniem personelu podwykonawców i samych podwykonawców.
J) Wymaga się aby wszystkie tj. punkty odbioru awizowanych, a niedoręczonych przesyłek muszą posiadać adres, spełniać wymogi gwarantujące zabezpieczenie i ochronę danych osobowych oraz zawartych w przesyłkach informacji, spełniać wymogi Prawa pocztowego. Miejsce dedykowane do obsługi odbioru przesyłek pocztowych winno być w pomieszczeniu zamkniętym, ogrzewanym, chroniącym przed deszczem i chłodem odbierającego przesyłkę oraz by były oznakowane w sposób widoczny nazwą i logo Wykonawcy, jednocześnie wskazującym na jednostkę Wykonawcy.
Zamawiający wyklucza prowadzenie w placówkach oddawczo-awizacyjnych innej działalności gospodarczej, która mogłaby powodować uszkodzenie przesyłek pocztowych, bądź wpływać na jakość świadczonej usługi i komfort. W związku z powyższym wyklucza się placówki w których prowadzona działalność może kolidować z powagą korespondencji pism urzędowych.
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV.
Punkt: 6.2)
W ogłoszeniu jest: Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 16/11/2016, godzina: 09:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
W ogłoszeniu powinno być: Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 17/11/2016, godzina: 09:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
INNE PRZETARGI Z KIELC
- Świadczenie usług w zakresie prowadzenia indywidualnych zajęć dydaktyczno-wyrównawczych dla 42 osób - dzieci i młodzieży w wieku szkolnym
- Wykonanie robót budowlanych w formule "zaprojektuj i wybuduj" obejmujących wymianę dwóch dźwigów osobowych w budynku Domu Studenta nr 3 "Bartek" Politechniki Świętokrzyskiej
- Zakup i dostawa kardiomonitorów i defibrylatorów
- Modernizacja placu zabaw przy ul. Giserskiej w Kielcach
- Zakup mebli biurowych w trzech Częściach: Części I - "Zakup mebli biurowych" Części II - "Zakup foteli ergonomicznych" Części III - "Zakup specjalistycznych foteli biurowych..."
- "Dostawa materiałów eksploatacyjnych, tuszy i tonerów do urządzeń drukujących"
więcej: przetargi w Kielcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.