To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-11-14
Ogłoszenie nr 342158 - 2016 z dnia 2016-11-14 r.
Wrocław: Zakup energii elektrycznej do budynków DOW NFZ we Wrocławiu i Delegaturach w roku 2017
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 320773
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Narodowy Fundusz Zdrowia Dolnośląski Oddział Wojewódzki, krajowy numer identyfikacyjny
1544738200022, ul.
ul. Joannitów
6,
50525
Wrocław, państwo
Polska, woj.
dolnośląskie, tel.
(071) 7979317, faks
(071) 7979318, e-mail
awacek@nfz-wroclaw.pl
Adres strony internetowej (URL): www.nfz-wroclaw.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup energii elektrycznej do budynków DOW NFZ we Wrocławiu i Delegaturach w roku 2017
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):WAG.261.3.5.2016
II.2) Rodzaj zamówienia:Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest zakup energii elektrycznej: 1.1. Zakup energii elektrycznej na potrzeby eksploatacji budynków znajdujących się na terenie Wrocławia, Legnicy i Jeleniej Góry, będących własnością NFZ na zasadach określonych w ustawie Prawo energetyczne z dnia 10 kwietnia 1997 r. (tekst. jedn. Dz. U. z 2012 r. Nr 0 poz. 1059 z późn. zm.) oraz w wydanych na jej podstawie aktach wykonawczych oraz zasadach wynikających z ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych: 1.1.1. Część I - dostawa energii elektrycznej do budynków we Wrocławiu, 1.1.2. Cześć II - dostawa energii elektrycznej do budynków w Jeleniej Górze, 1.1.3. Część III - dostawa energii elektrycznej do budynków w Legnicy. 1.2. Zamówienie nie obejmuje spraw związanych z dystrybucją energii elektrycznej, przyłączeniem i opomiarowaniem energii, wchodzących w zakres odrębnej umowy o świadczenie usług dystrybucji zawartej przez Zamawiającego z Operatorem Sieci Dystrybucyjnej. 1.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ, stanowiący jej integralną część. 1.4. Prognoza łącznego zużycia energii elektrycznej C 21 - 842.300,00 kWh; C-11 - 47.700,00 kWh (rocznie) ma charakter jedynie orientacyjny, służący do porównania ofert i w żadnym wypadku nie stanowi ze strony Zamawiającego, zobowiązania do zakupu energii elektrycznej w podanej ilości. Wykonawcy nie będzie przysługiwało żadne roszczenie z tytułu nie pobrania przez Zamawiającego przewidywalnej ilości energii. 1.5. Zamawiający zastrzega sobie prawo niewykorzystania planowanej ilości zamawianej energii w trakcie realizacji umowy. 1.6. W trakcie realizacji umowy w ramach poszczególnych punktów poboru dopuszcza się możliwość zwiększenie lub niewykorzystania planowanej ilości zamawianej energii elektrycznej, przy jednoczesnym nie przekroczeniu w trakcie obowiązywania umowy wysokości wynagrodzenia umownego brutto. 1.7. Ilość pobranej przez Zamawiającego energii elektrycznej ustala się w oparciu o bezpośrednie odczyty wskazań układów pomiarowo - rozliczeniowych. 1.8. Rozliczenia za sprzedaż energii elektrycznej dokonywane będą w miesięcznych okresach rozliczeniowych w oparciu o faktury uwzględniające wskazania urządzeń pomiarowych zainstalowanych w układach pomiarowo-rozliczeniowych dokonywanych przez OSD zgodnie z przyjętym przez niego okresem rozliczeniowym. 1.9. Usługi dystrybucyjne będą świadczone na podstawie odrębnej umowy zawartej z Operatorem Systemu Dystrybucyjnego (OSD). 1.10. Wybrany Wykonawca będzie zobowiązany do przygotowania i wypełnienia wszelkich formalności wynikających z konieczności przeniesienia - przejęcia obowiązków dostawcy energii w terminie umożliwiającym zawarcie nowej umowy zgodnie z zapisami punktu 11.1 Rozdziału V. 1.11. Zamawiający obecnie posiada odrębne umowy w zakresie świadczenia usług na dostawę energii elektrycznej oraz usług dystrybucji. We Wrocławiu, w Delegaturze w Jeleniej Górze i Legnicy umowy na dostawę energii elektrycznej podpisane są na czas określony do 31.12.2016 r. 1.12. Usługi dystrybucji energii elektrycznej świadczone są obecnie na rzecz DOW NFZ na podstawie umów dystrybucyjnych, zawartych na czas określony do 31.12.2016 r. z firmą Tauron Dystrybucja S.A. Wszystkie punkty poboru znajdują się na terenie OSD - Tauron Dystrybucja S.A. 1.13. Zamawiający udzieli Wykonawcy stosownego pełnomocnictwa do reprezentowania przed OSD w kwestiach związanych ze zgłoszeniem umowy sprzedaży oraz zawarciem nowej umowy dystrybucyjnej. 1.14. Zamawiający w wymaganym terminie przekaże Wykonawcy wszelkie informacje niezbędne do dokonania procedury zmiany sprzedawcy. 1.15. Zamawiający posiada dostosowane układy pomiarowo-rozliczeniowe do poboru energii elektrycznej na zasadach TPA.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
II.5) Główny Kod CPV:
09310000-5
Dodatkowe kody CPV:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 | NAZWA: dostawa energii elektrycznej do budynków we Wrocławiu |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10/11/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT192711.96 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 228570.15 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 2 | NAZWA: dostawa energii elektrycznej do budynków w Jeleniej Górze |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10/11/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT1202.04 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 1447.22 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 3 | NAZWA: dostawa energii elektrycznej do budynków w Legnicy |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10/11/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT7938 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 9557.1 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Dostawa warzyw, owoców, warzyw przetworzonych dla Wrocławskiego Centrum Opieki i Wychowania
- Dostawa pieczywa, wyrobów piekarskich i cukierniczych dla Wrocławskiego Centrum Opieki i Wychowania
- Świadczenie usług ochrony fizycznej obiektów, osób i mienia Dolnośląskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego we Wrocławiu.
- "Sukcesywna dostawa nabiału do Dolnośląskiego Centrum Sportu w Jakuszycach."
- Dostawa analizatora nanocząstek (Zadanie nr 1) oraz systemu do preparatywnej chromatografii cieczowej do oczyszczania białek (Zadanie nr 2)
- Dostawa produktu leczniczego - preparat Talquetamabum
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.