Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-03-11
Białystok: Świadczenie usług z zakresu bieżącego utrzymania czystości pomieszczeń budynków Izby Celnej w Białymstoku oraz podległych urzędów.
Numer ogłoszenia: 34215 - 2015; data zamieszczenia: 11.03.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Izba Celna w Białymstoku , ul. Octowa 2, 15-399 Białystok, woj. podlaskie, tel. 085 7458555, 7458501, faks 085 7458599.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bialystok.uc.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług z zakresu bieżącego utrzymania czystości pomieszczeń budynków Izby Celnej w Białymstoku oraz podległych urzędów..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Świadczenie usług z zakresu bieżącego utrzymania czystości pomieszczeń budynków Izby Celnej w Białymstoku oraz podległych urzędów: a) Usługa nr 1 - Urzędu Celnego w Białymstoku (budynki znajdujące się w Białymstoku przy ul. Octowej 10 i ul. Octowej 2A - bud. Milatrans), b) Usługa nr 2 - Urzędu Celnego w Łomży (budynki znajdujące się w Łomży przy ul. Poznańskiej 156) c) Usługa nr 3 - Urzędu Celnego w Suwałkach (budynki znajdujące się w Suwałkach przy ul. Buczka 183) d) Usługa nr 4 - Referat Grupa Mobilna w Budzisku (budynki znajdujące się na byłym przejściu granicznym w Budzisku), e) Usługa nr 5 - Izby/Urzędu Celnego w Białymstoku w Zaściankach, ul. Szosa Baranowicka 35..
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje udzielenie wybranemu Wykonawcy, zamówień uzupełniających do 20% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju usługi, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego zgodnie z art.67 ust. 1 pkt.6 ustawy p.z.p. Poprzez zamówienie uzupełniające Zamawiający będzie rozumiał następującą sytuację: - rozszerzenie zakresu sprzątania o nowe pomieszczenia z zachowaniem proporcjonalnie co najmniej takich samych cen i stawek jak złożona oferta.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00-9, 90.91.92.00-4.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1. Każda oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości dla ofert całkowitych 2.790,00zł, dla ofert częściowych w wysokości: a) Usługa nr 1 - 1.080,00zł b) Usługa nr 2 - 600,00zł c) Usługa nr 3 - 600,00zł d) Usługa nr 4 - 350,00zł e) Usługa nr 5 - 160,00zł. W przypadku podmiotów występujących wspólnie wadium wnosi pełnomocnik lub jeden z Wykonawców występujących wspólnie. 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego tj. nr 84 10101049 0004881391200000 NBP O/O Białystok. W tytule przelewu należy umieścić informację: Wadium - Sprzątanie Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu Zamawiający uważa wadium, które znalazło się na koncie zamawiającego najpóźniej do terminu składania ofert. b) lub oryginalnych poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) lub oryginalnych, bezwarunkowych i nieodwołalnych gwarancjach bankowych; d) lub oryginalnych, bezwarunkowych i nieodwołalnych gwarancjach ubezpieczeniowych, e) lub poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). 3. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium wnoszone w gwarancjach bankowych i ubezpieczeniowych mają być udzielone do końca terminu związania ofertą. 5. Wykonawca, który nie wniósł skutecznie wadium zostanie wykluczony z postępowania. 6. Wadium wnoszone w gwarancjach bankowych i ubezpieczeniowych mają być udzielone do końca terminu związania ofertą. 7. Wykonawca, który nie wniósł skutecznie wadium zostanie wykluczony z postępowania. 8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy p.z.p., z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt. 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 9. Wykonawca, którego oferta została wybrana traci wadium wraz z odsetkami na rzecz Zamawiającego w okolicznościach przewidzianych w art. 46 ust. 4a i art. 46 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, co winno być wskazane w zapisach gwarancji (w przypadku wnoszenia wadiów w formie gwarancji). 10. Dyspozycję w zakresie zwrotu wniesionych w pieniądzu wadiów Wykonawców, Zamawiający przekaże do banku niezwłocznie, gdy zostanie spełniona przesłanka z art. 46 ust. 1 lub art.46 ust. 2 na wniosek Wykonawcy.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje szczegółowych wymagań dotyczących tego warunku.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże: że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał lub wykonuje należycie w ramach głównych usług: usługi sprzątania pomieszczeń biurowych (co najmniej 1 usługa zbliżona zakresem i charakterem do przedmiotowej z podaniem ich rodzaju i wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie - zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 7 do SIWZ. Za zamówienie zbliżone zakresem i charakterem do przedmiotowego, Zamawiający uzna zamówienie spełniające następujące kryterium: kompleksowe usługi utrzymania czystości w biurach lub urzędach na łączną wartość co najmniej odpowiednio: - w zakresie Usługi nr 1 - 40.000,00zł - w zakresie Usługi nr 2 - 22.000,00zł - w zakresie Usługi nr 3 - 22.000,00zł. - w zakresie Usługi nr 4 - 6.000,00zł - w zakresie Usługi nr 5 - 12.000,00zł. W przypadku, gdy Wykonawca składa ofertę np. na dwie Usługi wystarczy, że przedstawi dowody na jedną najwyższą wartość zamówienia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje szczegółowych wymagań dotyczących tego warunku.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje szczegółowych wymagań dotyczących tego warunku.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje szczegółowych wymagań dotyczących tego warunku.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- inne dokumenty
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Informacja o innych oświadczeniach i dokumentach, jakie winni dostarczyć Wykonawcy: a) wypełniony i podpisany Formularz Ofertowy (zaleca się wykorzystanie wzoru stanowiącego Załącznik do SIWZ lub przedstawienie wszelkich informacji wymaganych we wzorze). b) dokument reprezentujący Wykonawcę, z którego będzie wynikać, kto jest upoważniony do podpisania oferty (może to wynikać z wyżej wymaganego aktualnego odpisu z właściwego rejestru) wraz z upoważnieniem (pełnomocnictwem) do podpisania oferty, o ile upoważnienie to nie wynika z odpisu lub innych dokumentów dołączonych do oferty. W przypadku, gdy ofertę składają wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagane jest załączenie dokumentu pełnomocnictwa określającego zakres umocowania pełnomocnika ustanowionego do reprezentowania ich w postępowaniu lub do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego, w myśl art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych. c) w przypadku, gdy Wykonawca przewiduje podwykonawstwo wypełniony i podpisany załącznik nr 8 do SIWZ. d) dokument poświadczający wniesienie wadium W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: 1. każdy Wykonawca zobowiązany jest złożyć oddzielnie dokumenty określone w rozdz. X pkt. 1.2. ppkt b); 2. warunki dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia badane będą łącznie - dokumenty określone w rozdz. X pkt. 1.1 ppkt. b) SIWZ winien złożyć co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia; 3. oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określone w rozdz. X pkt. 1.1. a) SIWZ oraz dokumenty określone w rozdz. X pkt. 1.2 a) składa pełnomocnik Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w ich imieniu, bądź każdy z Wykonawców oddzielnie; 4. wymagane jest załączenie dokumentu pełnomocnictwa określającego zakres umocowania pełnomocnika ustanowionego do reprezentowania ich w postępowaniu lub do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego, w myśl art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 90
- 2 - Liczba osób, które będą zatrudnione do realizacji przedmiotu zamówienia na podstwie umowy o pracę - 10
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bialystok.uc.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.bialystok.uc.gov.pl lub na pisemną prośbę na adres: Izba Celna w Białymstoku, ul. Octowa 2, 15-399 Białystok lub fax. 85-746-86-19.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.03.2015 godzina 11:00, miejsce: pok. nr 5 Izby Celnej w Białymstoku, ul. Octowa 2, 15-399 Białystok.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Świadczenie usług z zakresu bieżącego utrzymania czystości pomieszczeń budynków Izby Celnej w Białymstoku oraz podległych urzędów.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Świadczenie usług z zakresu bieżącego utrzymania czystości pomieszczeń budynków Izby Celnej w Białymstoku oraz podległych urzędów tj. Urzędu Celnego w Białymstoku (budynki znajdujące się w Białymstoku przy ul. Octowej 10 i ul. Octowej 2A - bud. Milatrans),.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00-9, 90.91.92.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. liczba osób, które będą zatrudnione do realizacji przedmiotu zamówienia na podstwie umowy o pracę - 10
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Świadczenie usług z zakresu bieżącego utrzymania czystości pomieszczeń budynków Izby Celnej w Białymstoku oraz podległych urzędów.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Świadczenie usług z zakresu bieżącego utrzymania czystości pomieszczeń budynków Izby Celnej w Białymstoku oraz podległych urzędów tj. Urzędu Celnego w Łomży (budynki znajdujące się w Łomży przy ul. Poznańskiej 156)..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00-9, 90.91.92.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Liczba osób, które będą zatrudnione do realizacji przedmiotu zamówienia na podstwie umowy o pracę - 10
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Świadczenie usług z zakresu bieżącego utrzymania czystości pomieszczeń budynków Izby Celnej w Białymstoku oraz podległych urzędów.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Świadczenie usług z zakresu bieżącego utrzymania czystości pomieszczeń budynków Izby Celnej w Białymstoku oraz podległych urzędów tj. Urzędu Celnego w Suwałkach (budynki znajdujące się w Suwałkach przy ul. Buczka 183).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00-9, 90.91.92.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Liczba osób, które będą zatrudnione do realizacji przedmiotu zamówienia na podstawie umowy o pracę - 10
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Świadczenie usług z zakresu bieżącego utrzymania czystości pomieszczeń budynków Izby Celnej w Białymstoku oraz podległych urzędów.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Świadczenie usług z zakresu bieżącego utrzymania czystości pomieszczeń budynków Izby Celnej w Białymstoku oraz podległych urzędów tj. Referat Grupa Mobilna w Budzisku (budynki znajdujące się na byłym przejściu granicznym w Budzisku).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00-9, 90.91.92.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Liczba osób, które będą zatrudnione do realizacji przedmiotu zamówienia na podstwie umowy o pracę. - 10
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Świadczenie usług z zakresu bieżącego utrzymania czystości pomieszczeń budynków Izby Celnej w Białymstoku oraz podległych urzędów.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Świadczenie usług z zakresu bieżącego utrzymania czystości pomieszczeń budynków Izby Celnej w Białymstoku oraz podległych urzędów tj. Izby/Urzędu Celnego w Białymstoku w Zaściankach, ul. Szosa Baranowicka 35.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00-9, 90.91.92.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Liczba osób, które będą zatrudnione do realizacji przedmiotu zamówienia na podstwie umowy o pracę - 10
INNE PRZETARGI Z BIAŁEGOSTOKU
- Konserwacja systemów alarmowych
- "Przeprowadzenie rozgraniczenia nieruchomości" (7.2024)
- Dostawa licencji na oprogramowanie Windows Server Datacenter (na 312 rdzeni) oraz Windows Server Rds CAL (150 licencji na użytkownika)
- Przebudowa z rozbudową drogi powiatowej nr 1497 B na odcinku Kolonia Koplany - Brończany - Stacja Lewickie - etap I (Gm. Juchnowiec Kościelny) - pełnienie funkcji inspektora nadzoru
- Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku na okres 6 m-cy
- Sukcesywna dostawa materiałów biurowych dla Urzędu Miejskiego w Białymstoku
więcej: przetargi w Białymstoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utrzymanie czystości w budynku administracyjnym, archiwum i pokojach gościnnych Nadleśnictwa Lubaczów w 2025 roku
- Usługi bieżącego utrzymania czystości w obiekcie Kujawsko-Pomorskiego Urzędu Wojewódzkiego w Bydgoszczy, położonym przy ul. Szubińskiej 4 oraz terenów zewnętrznych do niego przylegających.
- Kompleksowe wykonywanie usług związanych ze sprzątaniem pomieszczeń w budynkach administracyjnych Rejonu Dróg Wojewódzkich w Czarnkowie
- Wykonywanie usług w zakresie utrzymania czystości biura i jego otoczenia oraz pełnienie dyżurów przeciwpożarowych w Nadleśnictwie Sarbia w roku 2025.
- Usługa sprzątania budynków Politechniki Częstochowskiej
- Świadczenie kompleksowych usług utrzymania czystości dla Ośrodka Pomocy Społecznej w Chrzanowie w 2025 roku"
więcej: Usługi sprzątania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.