eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaDostawa wyrobów medycznych określonych w 8 pakietach.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-01-30

Warszawa: Dostawa wyrobów medycznych określonych w 8 pakietach.
Numer ogłoszenia: 34220 - 2014; data zamieszczenia: 30.01.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Gruźlicy i Chorób Płuc , ul. Płocka 26, 01-138 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 43 12 312.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.igichp.edu.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytut badawczy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa wyrobów medycznych określonych w 8 pakietach..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyrobów medycznych określonych w 8 pakietach: - Pakiet nr 1: Klipsy naczyniowe; - Pakiet nr 2: Klipsy tytanowe; - Pakiet nr 3: Aparaty do przetaczania płynów, krwi; - Pakiet nr 4: Strzykawki, igły iniekcyjne jednorazowe, koreczki do zamykania światła kaniuli; - Pakiet nr 5: Złącze niskiego ciśnienia; - Pakiet nr 6: Przyrządy do pobierania lub wstrzykiwania płynów do/z fiolek i butelek; - Pakiet nr 7: Butle, dreny i zestawy; - Pakiet nr 8: Pojemniki, wkłady jednorazowe z żelem, wieszaki automatyczne, łączniki, proszek żelujący..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.20-7, 33.14.16.20-2, 33.14.13.10-6, 33.14.13.20-9, 33.14.00.00-3, 33.19.00.00-8, 33.14.16.00-6.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 8.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. Zamawiający dokona oceny spełnienia wymaganych warunków na podstawie załączonych do ofert dokumentów i oświadczeń wg kryteriów spełnia lub nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. Zamawiający dokona oceny spełnienia wymaganych warunków na podstawie załączonych do ofert dokumentów i oświadczeń wg kryteriów spełnia lub nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. Zamawiający dokona oceny spełnienia wymaganych warunków na podstawie załączonych do ofert dokumentów i oświadczeń wg kryteriów spełnia lub nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. Zamawiający dokona oceny spełnienia wymaganych warunków na podstawie załączonych do ofert dokumentów i oświadczeń wg kryteriów spełnia lub nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. Zamawiający dokona oceny spełnienia wymaganych warunków na podstawie załączonych do ofert dokumentów i oświadczeń wg kryteriów spełnia lub nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego, wykonawca do oferty dołącza: - dokumenty potwierdzające, że przedmiot zamówienia został wprowadzony do obrotu zgodnie z wymogami ustawy o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010 r. (Dz. U. Nr 107, poz. 679). W przypadku, gdy opisany w SIWZ przedmiot zamówienia nie został sklasyfikowany jako wyrób medyczny zamawiający wymaga złożenia stosownego oświadczenia, że przedmiot zamówienia nie podlega ustawie o wyrobach medycznych; - oświadczenie producenta, że klipsy są wykonane z tytanu medycznego, że nie generują żadnego istotnego klinicznego ryzyka dla pacjenta poddawanego badaniu w rezonansie magnetycznym o natężeniu pola do 3 Tesli. (dotyczy wszystkich pozycji z Pakietu nr 2) - próbek oferowanego przedmiotu zamówienia: Pakiet nr 1 - po 1 sztuce magazynku do poz. nr 1 i nr 2; Pakiet nr 2 - po 1 sztuce magazynku do poz. nr 1, nr 2 i nr 3; Pakiet nr 3 - po 1 sztuce do poz. nr 1, nr 2 i nr 3; Pakiet nr 4 - po 1 sztuce do poz. nr 1, nr 2, nr 3, nr 4 i nr 18; Pakiet nr 5 - 1 sztuka; Pakiet nr 6 - 1 sztuka; Pakiet nr 7 - po 1 sztuce do poz. nr 2, nr 5, i nr 10; Pakiet nr 8 - po 1 sztuce do poz. nr 1, nr 2, nr 4 i nr 5;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Dokumenty, w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii, potwierdzające uprawnienie osób do podpisania oferty i innych dokumentów, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dołączonych do oferty dokumentów rejestrowych. Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. III 4.3.1), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie - złożone nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

§ 2 ust.3.Ceny netto są stałe i niezmienne przez cały okres obowiązywania umowy. Cena brutto może ulec zmianie podczas obowiązywania niniejszej umowy jedynie w przypadku zmiany stawki podatku VAT. § 2 ust.4.Zmiana ceny w przypadku określonym w ust. 3 wiąże Strony umowy z mocy prawa i nie wymaga dokonywania zmiany niniejszej umowy w formie aneksu.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.igichp.edu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Instytut Gruźlicy i Chorób Płuc w Warszawie, ul. Płocka 26, budynek E, lok. 24.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.02.2014 godzina 10:00, miejsce: Instytut Gruźlicy i Chorób Płuc w Warszawie, ul. Płocka 26, budynek E, lok. 24.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet Nr 1: Klipsy naczyniowe..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - 1 Klipsy naczyniowe do zamykania naczyń. szt 6 600 - 2 Klipsy naczyniowe do zamykania naczyń. szt 6 600.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.20-7.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet Nr 2: Klipsy tytanowe..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - 1 Klipsy tytanowe. szt. 28 000 - 2 Klipsy tytanowe. szt. 37 200 - 3 Klipsy tytanowe. szt. 6 000.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.20-7.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet Nr 3: Aparaty do przetaczania płynów, krwi..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - 1 Aparaty do przetaczania krwi. szt 8 000 - 2 Aparaty do przetaczania płynów. szt 210 000 - 3 Aparaty do przetaczania płynów do przetaczania leków światłoczułych. szt 7 000.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.20-2.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet Nr 4: Strzykawki, igły iniekcyjne jednorazowe, koreczki do zamykania światła kaniuli..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - 1 Strzykawki jednorazowe. op 1 400 - 2 Strzykawki jednorazowe. op 1 800 - 3 Strzykawki jednorazowe. op 2 400 - 4 Strzykawki jednorazowe. op 5 - 5 Strzykawki jednorazowe. op 1 400 - 6 Strzykawki cewnikowe. szt. 800 - 7 Strzykawki z końcówką do karmienia. szt. 6 000 - 8 Strzykawki laryngologiczne. szt. 100 - 9 Strzykawki jednorazowe tuberkulinowe. szt. 4 000 - 10 Strzykawki jednorazowe do insuliny. szt. 8 000 Igły iniekcyjne jednorazowe: - 11 0,5 op. 500 - 12 0,6 op. 100 - 13 0,7 op. 100 - 14 0,8 op. 600 - 15 0,9 op. 100 - 16 1,1 op. 150 - 17 1,2 op. 4 000 - 18 Koreczki do zamykania światła kaniuli. szt. 220 000.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.13.10-6, 33.14.13.20-9, 33.14.00.00-3.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet Nr 5: Złącze niskiego ciśnienia..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Złącze niskiego ciśnienia, szt. 18 000..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pakiet Nr 6: Przyrządy do pobierania lub wstrzykiwania płynów do/z fiolek i butelek..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przyrządy do pobierania lub wstrzykiwania płynów do/z fiolek i butelek, szt. 18 000..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Pakiet Nr 7: Butle, dreny i zestawy..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - 1 Butla do zestawu Redona. szt 500 - 2 Końcówka do odsysania. szt. 15 000 - 3 Końcówka do odsysania. szt. 50 Dren do drenażu klatki piersiowej, rozmiary: - 4 20 F szt. 100 - 5 24 F szt. 300 - 6 28 F szt. 3 000 - 7 32 F szt. 2 000 Dren do drenażu klatki piersiowej z trokarem, rozmiary: - 8 20 F szt. 10 - 9 24 F szt. 10 - 10 28 F szt. 10 - 11 32 F szt. 10.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.00-6.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Pakiet Nr 8: Pojemniki , wkłady jednorazowe z żelem, wieszaki automatyczne, łączniki, proszek żelujący..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - 1 Pojemniki wielorazowe z uchwytem. szt 60 - 2 Wkłady jednorazowe z żelem. szt. 14 000 - 3 Wieszaki automatyczne. szt. 16 - 4 Łączniki kątowe. szt. 40 - 5 Proszek żelujący. szt. 600.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.00-6, 33.14.00.00-3.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.