eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OlsztynSukcesywne dostawy mięsa czerwonego, mięsa białego i wędlin do jednostek gastronomicznych Fundacji ŻAK Uniwersytetu Warmińsko - Mazurskiego w Olsztynie



Ogłoszenie z dnia 2015-12-14

Olsztyn: Sukcesywne dostawy mięsa czerwonego, mięsa białego i wędlin do jednostek gastronomicznych Fundacji ŻAK Uniwersytetu Warmińsko - Mazurskiego w Olsztynie
Numer ogłoszenia: 342248 - 2015; data zamieszczenia: 14.12.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Fundacja "Żak" Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie , ul. Kanafojskiego 2, 10-722 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 52333231 w. 42, faks 089 5233366 w. 28, 0895234856.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zak.olsztyn.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Fundacja utworzona przez Uniwersytet Warmińsko - Mazurski w Olsztynie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywne dostawy mięsa czerwonego, mięsa białego i wędlin do jednostek gastronomicznych Fundacji ŻAK Uniwersytetu Warmińsko - Mazurskiego w Olsztynie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy mięsa czerwonego, mięsa białego i wędlin dla jednostek gastronomicznych Fundacji ŻAK Uniwersytetu Warmińsko - Mazurskiego w Olsztynie; 2. Wykaz obiektów gastronomicznych administrowanych przez Fundację ŻAK UWM objętych dostawami w zakresie objętym przedmiotem zamówienia: 1) Magazyn Żywności, Olsztyn, ul. Prawocheńskiego 4; 2) Restauracja Kortowska, Olsztyn, ul. Heweliusza 28; 3) Stołówka Akademicka Kuźnia smaków, Olsztyn, ul. Prawocheńskiego 4; 4) Bar Pod Klonem, Olsztyn, ul. Oczapowskiego 12b 5) Kropka, Olsztyn, ul. Kanfojskiego 4; 6) Bar Filmowy, Olsztyn, ul. Obitza 1; 7) Bufet Akademicki Centrum Konferencyjne ul. Dybowskiego 11.; 8) Biblioteka Cafe, Olsztyn, ul. Oczapowskiego 12B; 9) Cafe Bar, Olsztyn, ul. Warszawska 30, Budynek Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego w Olsztynie; 3. Zamawiający wymaga, by wykonawca świadczył dostawy przez okres 6 dni (od poniedziałku do soboty) od godz. 5:30 do godz. 16:00. 4. Dostawa zamówienia powinna być realizowana na podstawie wypełnionego formularza Zlecenia na koszt i ryzyko Wykonawcy w środkach transportu przystosowanych do przewozu przedmiotu zamówienia w należytych warunkach sanitarnych zgodnie z wymaganiami określonymi w przepisach prawa. 5. Dostawy realizowane będą przez Wykonawcę od 1 kg, łącznie z rozładunkiem i wniesieniem zamówionego towaru (minimum logistyczne). 6. Czas realizacji złożonego zamówienia nie przekroczy 3h liczonych od godziny złożenia zamówienia. 7. Wymagania odnośnie przedmiotu zamówienia: 7.1 Wykonawca dostarczy produkty spełniające wymogi i wytworzone zgodnie z obowiązującymi przepisami w szczególności, takimi jak: a) Ustawa z dnia 25 sierpnia 2006r. o bezpieczeństwie Żywności i Żywienia (tekst jednolity z dnia 08.04.2015r. Dz. U. z 2015r. poz. 594 ze zm.) b) Ustawa z dnia 16 grudnia 2005r. o produktach pochodzenia zwierzęcego (tekst jednolity z dnia 07.11.2014r. Dz. U. z 2014r. poz. 1577 ze zm.), c) Ustawa z dnia 21 grudnia 2000r. o jakości handlowej artykułów rolno spożywczych (tekst jednolity z dnia 23.04.2015r. Dz. U. z 2015r. poz. 678 ze zm.), d) Rozporządzenie (WE) nr 853/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 29 kwietnia 2004r. ustanawiającym szczególne przepisy dotyczące higieny w odniesieniu do żywności pochodzenia zwierzęcego (Dz. Urz. UE L 139 z 30.04.2004r., str. 55; Dz. Urz. UE Polskie wydanie specjalne, rozdz. 3, t. 45, str. 14) zmienione przez Rozporządzenie Komisji (WE) nr 1243/2007 z dnia 24.10.2007r. (Dz. Urz. UE L 281 z 25.10.2007r. str. 8), e) Rozporządzenie (WE) nr 854/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 29 kwietnia 2004r. ustanawiającym szczególne przepisy dotyczące organizacji urzędowych kontroli w odniesieniu do produktów pochodzenia zwierzęcego przeznaczonych do spożycia przez ludzi (Dz. Urz. UE L 139 z 30.04.2004r., str. 206; Dz. Urz. UE Polskie wydanie specjalne, rozdz. 3, t. 45, str. 75) ze zmianami dotyczącymi Załącznika nr I - Świeże mięso - Rozporządzenie (WE) Nr 1021/2008 z dnia 18.10.2008r. Dz. Urz. UE L 277 z 18.10.2008r. ze zm.), f) Rozporządzenie Nr 178/2002 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 28 stycznia 2002r. ustanawiającego ogólne zasady i wymagania prawa Żywnościowego, powołującego Europejski Urząd np.: Bezpieczeństwa żywności oraz ustanawiającego procedury w zakresie bezpieczeństwa Żywności (Dz. U. UE L Nr 31, poz. 1), g) Rozporządzenie nr 1935 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 27 października 2004r. w sprawie materiałów i wyrobów przeznaczonych do kontaktu z Żywnością oraz uchylającego Dyrektywy 80/590/EWG i 89/109/EWG (Dz. U. UE L Nr 338, poz. 4), h) Rozporządzenie Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi z dnia 10 lipca 2007r. w sprawie znakowania środków spożywczych (tekst jednolity Dz. U. 2014r. poz. 774), i) Rozporządzenie nr 852/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 29 kwietnia 2004r. w sprawie higieny środków spożywczych (Dz. U. UE L Nr 139, poz. 1). 7.2 Wykonawca zobowiązany jest do bezwzględnego zagwarantowania spełnienia warunków jakościowych produktów oraz terminów ważności na dostarczony towar. 7.3 Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia specjalistycznym transportem przystosowanym do przewozu żywności, zgodnie z obowiązującymi przepisami. 7.3 Opakowania jednostkowe oraz transportowe (zbiorcze) muszą być oznakowane zgodne z wymogami Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 1169/2011 z dnia 25 października 2011 r. w sprawie przekazywania konsumentom informacji na temat żywności. Do każdej dostawy Wykonawca dołączy dokumenty potwierdzające termin przydatności do spożycia na dany towar..

II.1.5)

V przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • 20% zamówienia podstawowego określonego w II.1.4) niniejszego ogłoszenia

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.10.00.00 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne 15.13.11.30 - Wędliny 15.11.30.00 - Wieprzowina 15.11.20.00 - Drób 15.11.11.00 - Wołowina 15.11.40.00 - Podroby .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 01.01.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca zaproszony do złożenia oferty zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium, w wysokości: 4.000,00 zł. (słownie: cztery tysiące złotych). Dalsze informacje dotyczące wadium zawarte są w SIWZ

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, tj. posiadają aktualną decyzję o spełnianiu wymagań w zakresie higieny i kontroli produktów pochodzenia zwierzęcego wydaną przez właściwy terytorialnie organ Inspekcji Weterynaryjnej zgodnie z ustawą z dnia 16 grudnia 2005r. o produktach pochodzenia zwierzęcego (tekst jednolity Dz. U. z 2014r. poz. 1577 ze zm.) lub aktualną decyzję właściwego organu Państwowej Inspekcji Sanitarnej w sprawie zatwierdzenia, warunkowego zatwierdzenia, przedłużenia warunkowego zatwierdzenia zakładów, które produkują lub wprowadzają do obrotu produkty pochodzenia zwierzęcego, nieobjętych urzędową kontrolą organów Inspekcji Weterynaryjnej zgodnie z ustawą z dnia 25 sierpnia 2006r. o bezpieczeństwie Żywności i Żywienia (tekst jednolity z dnia 08.04.2015r. Dz. U. z 2015r. poz. 594 ze zm.),

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający za Wykonawcę posiadającego niezbędną wiedzę i doświadczenie uzna takiego, który: wykonał (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje) w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie minimum (2) dwie dostawy mięsa i wyrobów mięsnych, każda o wartości co najmniej 90 000 zł w okresie minimum 12 miesięcznej umowy, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 3. Zamawiający za wykonawcę dysponującego potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawiającego pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia uzna takiego, który: złoży pisemne oświadczenie, iż dysponuje lub będzie dysponować niezbędnym potencjałem technicznym, tj. iż dysponuje co najmniej 4 samochodami przeznaczonymi do przewozu mięsa oraz wyrobów mięsnych, nie starszych niż z roku 2008, o ładowności co najmniej 2,5 tony, posiadających co najmniej izotermę oraz możliwość stałej kontroli temperatury przewozu produktów - zgodnie z załącznikiem nr 6 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający za wykonawcę dysponującego potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawiającego pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia uzna takiego, który: złoży pisemne oświadczenie, iż dysponuje lub będzie dysponować niezbędnym potencjałem technicznym, tj. iż dysponuje co najmniej 4 samochodami przeznaczonymi do przewozu mięsa oraz wyrobów mięsnych, nie starszych niż z roku 2008, o ładowności co najmniej 2,5 tony, posiadających co najmniej izotermę oraz możliwość stałej kontroli temperatury przewozu produktów - zgodnie z załącznikiem nr 6 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający za Wykonawcę znajdującego się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia uzna takiego, który: a) posiada środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę co najmniej: 120.000,00 zł (słownie: sto dwadzieścia tysięcy złotych), b) jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę, co najmniej: 100.000,00 zł (słownie: sto tysięcy złotych),

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
  • inne dokumenty

    Aktualna decyzję o spełnianiu wymagań w zakresie higieny i kontroli produktów pochodzenia zwierzęcego wydaną przez właściwy terytorialnie organ Inspekcji Weterynaryjnej zgodnie z ustawą z dnia 16 grudnia 2005r. o produktach pochodzenia zwierzęcego (tekst jednolity Dz. U. z 2014r. poz. 1577 ze zm.) lub aktualną decyzję właściwego organu Państwowej Inspekcji Sanitarnej w sprawie zatwierdzenia, warunkowego zatwierdzenia, przedłużenia warunkowego zatwierdzenia zakładów, które produkują lub wprowadzają do obrotu produkty pochodzenia zwierzęcego, nieobjętych urzędową kontrolą organów Inspekcji Weterynaryjnej, zgodnie z ustawą z dnia 25 sierpnia 2006r. o bezpieczeństwie Żywności i Żywienia (tekst jednolity z dnia 08.04.2015r. Dz. U. z 2015r. poz. 594 ze zm.).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Jakość - 10

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian do umowy, w trybie przewidzianym w art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, w następującym zakresie i w następujących przypadkach: 1) zmiany terminu wykonania zamówienia lub terminów zapłaty 2) zmiany ceny brutto przy czym cena netto pozostaje bez zmian w sytuacji, gdy zmieni się stawka podatku VAT 3) zmianę jakości, parametrów lub innych cech charakterystycznych dla przedmiotu zamówienia, w tym zmianę numeru katalogowego produktu bądź nazwy własnej produktu; 4) zmianę elementów składowych przedmiotu zamówienia na zasadzie ich uzupełnienia lub wymiany, o ile przedmiot zamówienia będzie miał elementy składowe; 5) zmianę sposobu konfekcjonowania przedmiotu umowy, w tym sposobu opakowania; 6) zmianę ilości szczegółowego asortymentu objętego przedmiotem zamówienia zgodnie z uzasadnionymi potrzebami Zamawiającego, jeśli w wyniku tych zmian nie nastąpi zwiększenie wartości umowy, 7) obniżenia ceny netto, 8) zmiana rachunku bankowego Wykonawcy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zak.olsztyn.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Fundacja ŻAK UWM w Olsztynie ul. Cz. Kanafojskiego 2 10-722 Olsztyn.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.12.2015 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat Fundacji ŻAK UWM w Olsztynie p. 7 ul. Cz. Kanafojskiego 2 10-722 Olsztyn.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.