eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PilchowiceUsługi przewozowe w zakresie przewozu pasażerów na terenie gminy Pilchowice

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-08-26

Pilchowice: Usługi przewozowe w zakresie przewozu pasażerów na terenie gminy Pilchowice
Numer ogłoszenia: 342258 - 2013; data zamieszczenia: 26.08.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 323020 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Pilchowice, ul. Damrota 6, 44-145 Pilchowice, woj. śląskie, tel. 32 235 65 21, faks 32 235 69 38.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi przewozowe w zakresie przewozu pasażerów na terenie gminy Pilchowice.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi w zakresie autobusowego transportu publicznego na linii komunikacji gminnej (przewozu regularnego) zgodnie z rozkładami jazdy stanowiącymi Załącznik nr 6 do SIWZ (załącznik nr 1 do wzoru umowy), na zasadach określonych w Załączniku nr 5 do SIWZ - wzór umowy. a)Wykonywana usługa obejmuje: świadczenie usług w zakresie transportu publicznego dwoma autobusami na linii komunikacji gminnej. Wykonawca zobowiązany jest do wykorzystywania taboru w następujący sposób: autobus o liczbie miejsc siedzących co najmniej 53: kursy o nr: 1 i 4 w dni nauki szkolnej; autobus o liczbie miejsc siedzących co najmniej 8: kursy 2 i 3 w dni robocze, system kontroli biletowej pasażerów wsiadających do autobusu, polegający na wsiadaniu pasażerów do autobusu z jednoczesnym zakupem u kierowcy biletu jednorazowego lub okazaniem kierowcy biletu miesięcznego lub innego dokumentu uprawniającego do przejazdu bez biletu, sprzedaż biletów przez kierowcę: bilety sprzedawane będą poprzez kasę fiskalną, której właścicielem jest Zamawiający, kasa fiskalna będzie usytuowana w autobusie Wykonawcy, Wykonawca zobowiązany jest co miesiąc, do 5 dnia miesiąca następującego po miesiącu, w którym dokonano sprzedaży biletów przekazać Zamawiającemu: sporządzone dobowe raporty z kasy fiskalnej (z pobranych opłat za bilety) oraz sporządzony za dany miesiąc miesięczny raport z kasy fiskalnej (na podstawie pobranych opłat za bilety), Wykonawca zobowiązany jest co miesiąc, do 5 dnia miesiąca następującego po miesiącu, w którym dokonano sprzedaży biletów wpłacić należności ze sprzedaży biletów na rachunek bankowy Urzędu Gminy Pilchowice nr: 53 8460 0008 2002 0005 8825 0004, dodatkowo Wykonawca zobowiązany jest co miesiąc, do 5 dnia miesiąca następującego po miesiącu, w którym dokonano sprzedaży biletów dostarczyć Zamawiającemu dane o sprzedaży biletów z podziałem wpływów na poszczególne kursy. Zamawiający zastrzega sobie prawo do kontrolowania sprzedaży biletów prowadzonej przez Wykonawcę, w tym kontroli wszelkiej dokumentacji finansowej dotyczącej tej sprzedaży. b)Kursy w ramach linii komunikacji gminnej (linia oznaczona literą P-59) będącej przedmiotem zamówienia przedstawiono w załączniku nr 7. Szczegółowy zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia, wyrażony w wozokilometrach, dla każdego kursu wykazano w załączniku Nr 7 do SIWZ. Przewidywana praca przewozowa w okresie realizacji umowy na ww. linii wynosi: 18917,4 km. c)Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania wysokości opłat za przejazdy autobusami komunikacji gminnej zgodnie z uchwałą nr XX/157/12 Rady Gminy Pilchowice z dnia 19 stycznia 2012 roku w sprawie: ustalenia wysokości opłaty za przejazdy autobusami komunikacji gminnej w Gminie Pilchowice. d)Wykonawca jest zobowiązany do wykonywania usług stanowiących przedmiot zamówienia: autobusami przystosowanymi do przewozu osób i dopuszczonymi do ruchu zgodnie z przepisami ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (j.t. Dz. U. z 2012r., poz. 1137 z późn. zm.) oraz przepisami rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz. U. z 2003 r., nr 32, poz. 262 z późn. zm.), autobusami o pojemności: jeden autobus - min. 53 miejsc siedzących, drugi - min. 8 miejsc siedzących, autobusami posiadającymi sprawną wentylację, autobusami sprawnymi technicznie oraz spełniającymi wymogi bezpieczeństwa i przystosowanymi do wykonywania usług przewozowych w autobusowej komunikacji gminnej, autobusami posiadającymi tablice czołową, boczną, tylną i wewnętrzną z oznaczeniem linii i nazwą przystanku docelowego (P-59), w przypadku wystąpienia awarii Wykonawca zobowiązany jest do natychmiastowego (nie później niż w ciągu 1 godziny) podstawienia pojazdu rezerwowego. Pojazd rezerwowy może być wykorzystywany przez Wykonawcę do świadczenia usługi przewozu tylko na czas niezbędny, związany z usunięciem awarii autobusu liniowego,autobusy, którymi usługa przewozu będzie świadczona muszą być na bieżąco utrzymywane w czystości (wewnątrz pojazdu i na zewnątrz). autobusy, którymi usługa przewozu będzie świadczona muszą być wyposażone w łączność telefoniczną lub radiową pomiędzy kierującym autobusem a Wykonawcą, policją, pogotowiem oraz Zamawiającym, wykonawca będzie odpowiadał za prawidłowe pobieranie należności od pasażerów korzystających z przejazdów autobusami na gminnej linii komunikacyjnej, Wykonawca będzie utrzymywał w należytej sprawności urządzenia rejestrujące (kasę fiskalną). e)Przystanki: Wykonawca zobowiązany jest ponosić opłatę za korzystanie z przystanków komunikacyjnych na terenie Gminy Pilchowice zgodnie z uchwałą nr XIX/148/11 Rady Gminy Pilchowice z dnia 29 grudnia 2011 r. w sprawie: ustalenia stawki opłaty za korzystanie z przystanków komunikacyjnych na terenie Gminy Pilchowice, Wykonawca zobowiązany jest z chwilą rozpoczęcia realizacji umowy, na własny koszt zamieścić na przystankach czytelny i estetyczny rozkład jazdy o godzinach odjazdów autobusów - z oznaczeniem P 59, utrzymanie czystości i porządku na przystankach zlokalizowanych na terenie gminy Pilchowice obciąża Zamawiającego. f)Regulamin przewozu osób, określający warunki obsługi podróżnych, warunki odprawy oraz przewozu osób i bagażu, podmiotu właściwego do przyjmowania skarg i reklamacji oraz terminach ich rozpatrywania - Zamawiający przekaże Wykonawcy wyciąg z regulaminu, którego Wykonawca będzie zobowiązany z chwilą rozpoczęcia realizacji umowy umieścić w widocznym miejscu w autobusie. g)Zamawiający zastrzega sobie prawo do: dokonywania zmian w rozkładzie jazdy, w tym zmian kursów, uruchomienia nowego kursu, likwidacji wybranych kursów, zmian liczby wozokilometrów. Wszelkie zmiany w rozkładzie jazdy oraz strukturze taborowej będą wprowadzane na podstawie uzgodnień z wykonawcą oraz po akceptacji przez Zamawiającego. Zmiany w rozkładzie jazdy objętego umową dokonywane będą przez Zamawiającego z 7 dniowym wyprzedzeniem. kierowania autobusów na trasy zastępcze związane z przebudową lub rozbudową infrastruktury drogowej oraz występującymi wypadkami lub innymi losowymi zdarzeniami niezależnymi od wykonawcy, zwiększanie lub zmniejszanie wielkości pracy przewozowej - może ona kształtować się w granicach od -25,0 % do +25,0 % wielkości pracy przewozowej określonej w załączniku Nr 7 do SIWZ..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.11.20.00 - (1) Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.08.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Konsorcjum Usługi Transportowe Grzegorz Twardawa i Firma Usługowa Adam Sosna, ul. L. Miki 1, 44-144 Żernica, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 65040,65 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 80000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 80000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 80000,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.