Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-02-18
Przemyśl: Sukcesywna dostawa kaniul do wlewów dożylnych, igieł i zestawów do wkłuć oraz rękawic medycznych
Numer ogłoszenia: 34225 - 2010; data zamieszczenia: 18.02.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital w Przemyślu , ul. Monte Cassino 18, 37-700 Przemyśl, woj. podkarpackie, tel. 016 6775065, faks 016 6775064.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywna dostawa kaniul do wlewów dożylnych, igieł i zestawów do wkłuć oraz rękawic medycznych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zad. 1 - Kaniule do wlewów dożylnych - 7 pozycji asortymentowych w różnych ilościach; Zad. 2 - Kaniule tętnicze - 1 pozycja asortymentowa w ilości 110 szt.; Zad. 3 - Kaniule dla noworodków - 2 pozycje asortymentowe w różnych ilościach; Zad. 4 - Zestawy do kaniulacji dużych naczyń - 9 pozycji asortymentowych w różnych ilościach; Zad. 5 - Igły do wkłuć podpajęczynówkowych - 6 pozycji asortymentowych w różnych ilościach; Zad. 6 - Zestawy do pomiaru ośrodkowego ciśnienia tętniczego - 1 pozycja asortymentowa w ilości 110 szt.; Zad. 7 - Igły do wkłuć podpajęczynówkowych - 2 pozycje asortymentowe w różnych ilościach; Zad. 8 - Rękawice lateksowe - 3 pozycje asortymentowe w różnych ilościach; Zad. 9 - Rękawice lateksowe bezpudrowe - 3 pozycje asortymentowe w różnych ilościach; Zad. 10 - Rękawice medyczne - 3 pozycje asortymentowe w różnych ilościach; Zad. 11 - Rękawice medyczne dla prac. Ratownictwa Med. - 2 pozycje asortymentowe w różnych ilościach; Zad. 12 - Rękawice sterylne - 4 pozycje asortymentowe w różnych ilościach; Zad. 13 - Rękawice sterylne ortopedyczne - 1 pozycja asortymentowa w ilości 2 600 par; Zad. 14 - Rękawice ginekologiczne - 1 pozycja asortymentowa w ilości 50 par; Zad. 15 - Rękawice sterylne bezpudrowe do sporządzania cytostatyków - 1 pozycja asortymentowa w ilości 200 par; Zad. 16 - Rękawice bezpudrowe do sporządzania cytostatyków - 1 pozycja asortymentowa w ilości 600 par; Zad. 17 - Rękawice Neoprenowe-syntetyczne sterylne do sporządzania cytostatyków - 1 pozycja asortymentowa w ilości 200 par; Zad. 18 - Rękawice bezpudrowe odporne na działanie kwasów - 3 pozycje asortymentowe w różnych ilościach; Zad. 19 - Rękawice lateksowe bezpudrowe z warstwą antypoślizgową siateczkową - 3 pozycje asortymentowe w różnych ilościach;.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.12.20-8, 33.14.13.20-9, 33.10.00.00-1, 33.14.00.00-3, 33.14.14.20-2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 19.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
zgodnie z art. 22 ust. 1 i art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
1. Zgłoszenie lub wpis do rejestru wyrobów medycznych każdego asortymentu w zadaniach, na które wykonawca składa ofertę - w przypadkach wymaganych prawem. 2. Deklarację zgodności - na podstawie ustawy z dn. 20.04.2004 r. o wyrobach medycznych na podstawie art. 5 pkt. 1 - do obrotu i używania mogą być wprowadzone wyroby medyczne oznakowane znakiem CE (Dz. U nr 93 z 2004 r. poz. 896 z późn. zm.).
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Formularz ofertowy wykonawcy wg treści załącznika nr 1 SIWZ. 2. Oświadczenie - Załącznik nr 2 SIWZ. 3. Zbiorcze zestawienie kosztów realizacji zamówienia wg treści załącznika nr 3 do SIWZ określającego przedmiot zamówienia. 4. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 4 SIWZ. 5. Dodatkowo wykonawca jest zobowiązany do spełnienia warunków wymienionych indywidualnie w załączniku nr 3 Zad. 1-19 określającym przedmiot zamówienia dla każdego zadania indywidualnie oraz załączniku nr 6 - określającym wymogi i właściwości dotyczące przedmiotu zamówienia.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ - projekt umowy
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wrota.podkarpackie.pl/pl/bip/wzoz/sprzemysl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba zamawiającego - Dział Zamówień Publicznych w bud. D pok. 225.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.03.2010 godzina 09:45, miejsce: Siedziba zamawiającego: Biuro Podawcze w budynku D pok. nr 226.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Kaniule do wlewów dożylnych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zad. 1 - Kaniule do wlewów dożylnych - 7 pozycji asortymentowych w różnych ilościach.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.12.20-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Kaniule tętnicze.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zad. 2 - Kaniule tętnicze - 1 pozycja asortymentowa w ilości 110 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.12.20-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Kaniule dla noworodków.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zad. 3 - Kaniule dla noworodków - 2 pozycje asortymentowe w różnych ilościach.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.12.20-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zestawy do kaniulacji dużych naczyń.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zad. 4 - Zestawy do kaniulacji dużych naczyń - 9 pozycji asortymentowych w różnych ilościach.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.12.20-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Igły do wkłuć podpajęczynówkowych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zad. 5 - Igły do wkłuć podpajęczynówkowych - 6 pozycji asortymentowych w różnych ilościach.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.13.20-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zestawy do pomiaru ośrodkowego ciśnienia tętniczego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zad. 6 - Zestawy do pomiaru ośrodkowego ciśnienia tętniczego - 1 pozycja asortymentowa w ilości 110 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Igły do wkłuć podpajęczynówkowych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zad. 7 - Igły do wkłuć podpajęczynówkowych - 2 pozycje asortymentowe w różnych ilościach.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.13.20-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Rękawice lateksowe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zad. 8 - Rękawice lateksowe - 3 pozycje asortymentowe w różnych ilościach.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Rękawice lateksowe bezpudrowe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zad. 9 - Rękawice lateksowe bezpudrowe - 3 pozycje asortymentowe w różnych ilościach.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Rękawice medyczne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zad. 10 - Rękawice medyczne - 3 pozycje asortymentowe w różnych ilościach.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Rękawice medyczne dla prac. Ratownictwa Med..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zad. 11 - Rękawice medyczne dla prac. Ratownictwa Med. - 2 pozycje asortymentowe w różnych ilościach.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Rękawice sterylne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zad. 12 - Rękawice sterylne - 4 pozycje asortymentowe w różnych ilościach.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.14.20-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Rękawice sterylne ortopedyczne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zad. 13 - Rękawice sterylne ortopedyczne - 1 pozycja asortymentowa w ilości 2 600 par.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Rękawice ginekologiczne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zad. 14 - Rękawice ginekologiczne - 1 pozycja asortymentowa w ilości 50 par.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Rękawice sterylne bezpudrowe do sporządzania cytostatyków.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zad. 15 - Rękawice sterylne bezpudrowe do sporządzania cytostatyków - 1 pozycja asortymentowa w ilości 200 par.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Rękawice bezpudrowe do sporządzania cytostatyków.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zad. 16 - Rękawice bezpudrowe do sporządzania cytostatyków - 1 pozycja asortymentowa w ilości 600 par.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: Rękawice Neoprenowe-syntetyczne sterylne do sporządzania cytostatyków.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zad. 17 - Rękawice Neoprenowe-syntetyczne sterylne do sporządzania cytostatyków - 1 pozycja asortymentowa w ilości 200 par.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: Rękawice bezpudrowe odporne na działanie kwasów.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zad. 18 - Rękawice bezpudrowe odporne na działanie kwasów - 3 pozycje asortymentowe w różnych ilościach.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: Rękawice lateksowe bezpudrowe z warstwą antypoślizgową siateczkową.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zad. 19 - Rękawice lateksowe bezpudrowe z warstwą antypoślizgową siateczkową - 3 pozycje asortymentowe w różnych ilościach.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z PRZEMYŚLA
- OCHRONA OSÓB I MIENIA WRAZ Z MONITORINGIEM W SĄDZIE REJONOWYM W PRZEMYŚLU
- Dostawa (zakup) paliw płynnych dla Zarządu Dróg Powiatowych w Przemyślu w 2025 roku
- Zakup wraz z dostawą sprzętu komputerowego dla Państwowej Akademii Nauk Stosowanych w Przemyślu
- Dostawa paliw płynnych do samochodów służbowych Zakładu Usług Komunalnych w Przemyślu Sp. z o.o. w 2025 r.
- Konserwacja i naprawa urządzeń dźwigowych zainstalowanych w obiektach Wojewódzkiego Szpitala im Św. Ojca Pio w Przemyślu
- ŚWIADCZENIE USŁUG POCZTOWYCH W OBROCIE KRAJOWYM I ZAGRANICZNYM NA POTRZEBY WOJEWÓDZKIEGO URZĘDU OCHRONY ZABYTKÓW z/s W PRZEMYŚLU
więcej: przetargi w Przemyślu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa papieru i włókniny do sterylizacji (Zadanie Nr 1), materiałów eksploatacyjnych do obróbki technologicznej, plomb (Zadanie Nr 2) oraz czyścików jałowych (Zadanie Nr 3).
- EZ/253/2024/UG Zakup i dostawa respiratorów dla potrzeb Klinicznego Oddziału Anestezjologii i Intensywnej Terapii Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Kielcach
- Zakup i dostawa pielucho-majtek, majtek, wkładek urologicznych oraz podkładów na potrzeby Domu Pomocy Społecznej w Krzyżanowicach
- Dostawa dializatorów, igieł oraz koncentratów do dializ dla Powiatowego Zakładu Opieki Zdrowotnej z siedzibą w Starachowicach
- Wykonanie robót budowlanych w ramach inwestycji "Rozbudowa Szpitala Puckiego Sp. z o.o. o Blok Operacyjny, Aptekę, Dział Rehabilitacji i Pracownię Endoskopii"
- Dostawa sprzętu jednorazowego użytku do elektrofizjologii
więcej: Urządzenia medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.