Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-11-30
Kielce: Dostawa oprogramowania
Numer ogłoszenia: 342309 - 2010; data zamieszczenia: 30.11.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Urząd Pracy w Kielcach , ul. Witosa 86, 25-561 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3641600, faks 041 3641666.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.wup.kielce.pl/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka organizacyjna samorządu województwa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa oprogramowania.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa oprogramowania. Oprogramowanie 1 - 1 licencja: * Użytkownik może zadawać pytania specjalistom (gwarancja odpowiedzi pisemnej do 7 dni). Opracowaną przez eksperta odpowiedź musimy otrzymać w ciągu 7 dni roboczych. Udzielone odpowiedzi (wraz z informacją o stanie prawnym) znajdują się w Serwisie i są na bieżąco aktualizowane. Autorami komentarzy oraz odpowiedzi na pytania publikowanych w Serwisie muszą być specjaliści, którzy na co dzień prowadzą swoje kancelarie doradztwa podatkowego, pracują w organach skarbowych czy firmach konsultingowych. * akty prawne Ujednolicone teksty aktów prawnych z zakresu: rachunkowości, prawa podatkowego, ubezpieczeń społecznych, prawa pracy, prawa Unii Europejskiej. Możliwość wyróżnienia wszelkich zmian w przepisach i wyszukiwaniu treści aktu prawnego na wybrany dzień . * komentarze specjalistów Na bieżąco aktualizowane, praktyczne komentarze, zawierających rozwiązania najbardziej skomplikowanych problemów podatkowych i rachunkowych. Użytkownicy Serwisu mają dostęp do rozwiązań i instrukcji postępowania gotowych do zastosowania w codziennej pracy. * Wyjaśnienia izb i urzędów skarbowych oraz Ministerstwa Finansów Wszystkie istotne dla Księgowych pisma urzędowe zaprezentowane jako: - pełna baza z możliwością szybkiego wyszukiwania, - dokumenty powiązane tematycznie z konkretnymi zagadnieniami np. problemami podatkowymi. * regularnie powiększana baza pytań Użytkowników i odpowiedzi specjalistów. Aktualne odpowiedzi na pytania z zakresu podatków, rachunkowości i prawa pracy. * zakładowy plan kont z komentarzem oraz powiązaniami kont syntetycznych i analitycznych. * wzory dokumentów Gotowe wzory: pism, umów, deklaracji i formularzy podatkowych w wersji : - do przejrzenia (plik PDF), - do wypełnienia (plik DOC), - do obliczeń (plik XLS). Także GUS, ZUS, KRS i wiele innych. * stawki, wskaźniki i kalkulatory (odsetek ustawowych, odsetek od zaległości podatkowych, walutowy, wynagrodzeń, -kilometrówka-) Baza zawsze aktualnych wskaźników i stawek z zakresu prawa podatkowego, ubezpieczeń społecznych i prawa pracy, oraz zestaw praktycznych kalkulatorów. * klasyfikacje: Środków Trwałych, PKD, PKWiU, PKOB jak również zestawienie pozycji PKWiU ze stawkami VAT. * bazy teleadresowe izb i urzędów skarbowych oraz oddziałów ZUS Dane teleadresowe izb i urzędów skarbowych, oddziałów ZUS oraz: numery rachunków bankowych urzędów skarbowych, wykaz siedzib i terytorialnych zasięgów działania. * aktywne drukowanie Serwis musi pozwalać na samodzielne zredagowanie swojej własnej gazety czy biuletynu dla Klienta. Oprogramowanie 2 - 1 licencja: - Użytkownik może zadawać pytania specjalistom (gwarancja odpowiedzi pisemnej do 7 dni). Opracowaną przez eksperta odpowiedź otrzymuje w ciągu 7 dni roboczych. Udzielone odpowiedzi (wraz z informacją o stanie prawnym) znajdują się w Serwisie i są na bieżąco aktualizowane. Autorami komentarzy oraz odpowiedzi na pytania publikowanych w Serwisie są specjaliści. * analizy problemów prawnych z zakresu prawa pracy i ubezpieczeń społecznych Analiz konkretnych zagadnień z dziedziny prawa pracy oraz ubezpieczeń społecznych w postaci zebranych dokumentów: - komentarzy napisanych przez specjalistów, - wzorów dokumentów, - przepisów prawnych, - orzeczeń, - pism urzędowych takich instytucji jak: Ministerstwo Pracy i Polityki Socjalnej, PiP, ZUS, KRUS, PFRON, stanowiących materiały, w oparciu o które rozwiążesz wszelkie problemy praktyczne związane z danym zagadnieniem będącym przedmiotem analizy. * akty prawne Ujednolicone teksty aktów prawnych z zakresu: prawa pracy, ubezpieczeń społecznych, ochrony danych osobowych oraz prawa Unii Europejskiej. Wyróżnienia wszelkich zmian w przepisach i możliwości wyszukiwania treści aktu prawnego na wybrany dzień. * komentarze specjalistów Na bieżąco aktualizowane, praktyczne komentarze, Zawierające wskazówki i rozwiązania najbardziej skomplikowanych problemów kadrowo-płacowych poparte konkretnymi przykładami. Użytkownicy Serwisu mają dostęp do rozwiązań i instrukcji postępowania gotowych do zastosowania w codziennej pracy. * pisma urzędowe Wszystkie istotne dla pracodawców pisma takich instytucji jak MPiPS, ZUS, PIP, KRUS, PFRON zaprezentowane jako: - pełna baza z możliwością szybkiego wyszukiwania, - dokumenty powiązane tematycznie z konkretnymi zagadnieniami. * regularnie powiększana baza pytań Użytkowników i odpowiedzi specjalistów. * wzory dokumentów gotowe wzory: pism, umów, deklaracji i formularzy w wersji : - do przejrzenia (plik PDF) - do wypełnienia (plik DOC) - do obliczeń (plik XLS) * stawki, wskaźniki i kalkulatory (kalkulatory wynagrodzeń, umów-zleceń, wymiaru urlopu, podróży służbowych i inne) Baza zawsze aktualnych wskaźników i stawek z zakresu ubezpieczeń społecznych i prawa pracy oraz zestaw praktycznych kalkulatorów. * klasyfikacje (m.in. PKD, klasyfikacja zawodów i specjalności) * bazy teleadresowe urzędów pracy oraz oddziałów ZUS i PIP, sądów pracy, agencji doradztwa personalnego i inne Dane teleadresowe urzędów i instytucji - wykaz siedzib i terytorialnych zasięgów działania. * aktywne drukowanie Serwis musi pozwalać na samodzielne zredagowanie swojej własnej gazetki. Wartość zamówienia jest niższa od równowartości kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne 48.44.30.00 - Pakiety oprogramowania do rachunkowości/księgowości .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 7.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na potwierdzenie należy złożyć oświadczenie zgodnie z Załącznikiem nr 5 do SIWZ. Ocena spełniania warunku dokonana zostanie w oparciu o oświadczenie zgodnie z Załącznikiem nr 5 do SIWZ - według formuł spełnia/nie spełnia
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał lub wykonuje co najmniej jedną dostawę odpowiadającą swoim rodzajem i wartością dostaw stanowiącym przedmiot zamówienia. Ocena spełniania warunku dokonana zostanie w oparciu o oświadczenie zgodnie z Załącznikiem nr 5 do SIWZ - według formuł spełnia/nie spełnia oraz dokumentów załączonych do oferty, które zostały wyszczególnione w pkt. III.4 ogłoszenia oraz w Rozdziale I, Dział III, pkt 5 SIWZ
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na potwierdzenie należy złożyć oświadczenie zgodnie z Załącznikiem nr 5 do SIWZ. Ocena spełniania warunku dokonana zostanie w oparciu o oświadczenie zgodnie z Załącznikiem nr 5 do SIWZ - według formuł spełnia/nie spełnia
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na potwierdzenie należy złożyć oświadczenie zgodnie z Załącznikiem nr 5 do SIWZ. Ocena spełniania warunku dokonana zostanie w oparciu o oświadczenie zgodnie z Załącznikiem nr 5 do SIWZ - według formuł spełnia/nie spełnia
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na potwierdzenie należy złożyć oświadczenie zgodnie z Załącznikiem nr 5 do SIWZ. Ocena spełniania warunku dokonana zostanie w oparciu o oświadczenie zgodnie z Załącznikiem nr 5 do SIWZ - według formuł spełnia/nie spełnia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Wypełniony Formularz oferty, zgodnie z wzorem w SIWZ. Pełnomocnictwo do podpisania oferty i załączników, o ile prawo do reprezentowania Wykonawcy nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego podpisane przez uprawnionych przedstawicieli pozostałych Wykonawców, upoważniające jednego z Wykonawców do reprezentowania pozostałych, ze wskazaniem zakresu czynności do jakich podejmowania pełnomocnik jest uprawniony. Informacja ws. skorzystania przez Wykonawcę z możliwości powierzenia wykonania zamówienia lub jego części podwykonawcom, oraz wskazania zakresu prac w obrębie zamówienia, którego wykonanie powierzy podwykonawcom.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zmiana ceny za wykonanie zamówienia, w przypadku ustawowej zmiany podatku VAT
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.wup.kielce.pl/bip2/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Urząd Pracy w Kielcach, ul. Witosa 86, 25-561 Kielce.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.12.2010 godzina 10:00, miejsce: Wojewódzki Urząd Pracy w Kielcach - Sekretariat, ul. Witosa 86, 25-561 Kielce.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z KIELC
- Dostawa instrumentu muzycznego na potrzeby Zespołu Państwowych Szkół Muzycznych im. Ludomira Różyckiego w Kielcach
- Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z wykonaniem robót budowlanych w ramach zadania pn.: "Bezpieczny Stok i Świętokrzyskie (B.O.)
- Zakup stołu operacyjnego do zabiegów ortopedycznych z wyposażeniem dla potrzeb Kliniki Chirurgii Urazowo-Ortopedycznej Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Kielcach
- MODERNIZACJA SYSTEMU POŻAROWEGO, OŚWIETLENIA AWARYJNEGO ORAZ DOSTOSOWANIE BUDYNKU DO PRZEPISÓW PPOŻ
- Sukcesywne dostawy środka hemostatycznego, kleju tkankowego i oleju silikonowego dla potrzeb Apteki Szpitalnej Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Kielcach
- Zakup wraz z dostawą odczynników ddPCR dla Zakładu Diagnostyki Molekularnej Świętokrzyskiego Centrum Onkologii w Kielcach
więcej: przetargi w Kielcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sprzęt komputerowy: laptopy z oprogramowaniem, monitory interaktywne, urządzenia wielofunkcyjne, drukarki oraz inny sprzęt elektroniczny/elektryczny i akcesoria
- Utworzenie i obsługa strony internetowej oraz platformy e-learningowej dedykowanych BCU w Jarosławiu
- Dostawa sprzętu multimedialnego, informatycznego i biurowego dla SP Banino
- Dostawa licencji do posiadanych urządzeń FortiGate - 1101E
- Zakup sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem
- Zakup wsparcia technicznego dla użytkowanego przez Zakład Emerytalno-Rentowy MSWiA oprogramowania firmy Oracle
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.