eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kielce › Dostawa oprogramowania

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-11-30

Kielce: Dostawa oprogramowania
Numer ogłoszenia: 342309 - 2010; data zamieszczenia: 30.11.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Urząd Pracy w Kielcach , ul. Witosa 86, 25-561 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3641600, faks 041 3641666.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.wup.kielce.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka organizacyjna samorządu województwa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa oprogramowania.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa oprogramowania. Oprogramowanie 1 - 1 licencja: * Użytkownik może zadawać pytania specjalistom (gwarancja odpowiedzi pisemnej do 7 dni). Opracowaną przez eksperta odpowiedź musimy otrzymać w ciągu 7 dni roboczych. Udzielone odpowiedzi (wraz z informacją o stanie prawnym) znajdują się w Serwisie i są na bieżąco aktualizowane. Autorami komentarzy oraz odpowiedzi na pytania publikowanych w Serwisie muszą być specjaliści, którzy na co dzień prowadzą swoje kancelarie doradztwa podatkowego, pracują w organach skarbowych czy firmach konsultingowych. * akty prawne Ujednolicone teksty aktów prawnych z zakresu: rachunkowości, prawa podatkowego, ubezpieczeń społecznych, prawa pracy, prawa Unii Europejskiej. Możliwość wyróżnienia wszelkich zmian w przepisach i wyszukiwaniu treści aktu prawnego na wybrany dzień . * komentarze specjalistów Na bieżąco aktualizowane, praktyczne komentarze, zawierających rozwiązania najbardziej skomplikowanych problemów podatkowych i rachunkowych. Użytkownicy Serwisu mają dostęp do rozwiązań i instrukcji postępowania gotowych do zastosowania w codziennej pracy. * Wyjaśnienia izb i urzędów skarbowych oraz Ministerstwa Finansów Wszystkie istotne dla Księgowych pisma urzędowe zaprezentowane jako: - pełna baza z możliwością szybkiego wyszukiwania, - dokumenty powiązane tematycznie z konkretnymi zagadnieniami np. problemami podatkowymi. * regularnie powiększana baza pytań Użytkowników i odpowiedzi specjalistów. Aktualne odpowiedzi na pytania z zakresu podatków, rachunkowości i prawa pracy. * zakładowy plan kont z komentarzem oraz powiązaniami kont syntetycznych i analitycznych. * wzory dokumentów Gotowe wzory: pism, umów, deklaracji i formularzy podatkowych w wersji : - do przejrzenia (plik PDF), - do wypełnienia (plik DOC), - do obliczeń (plik XLS). Także GUS, ZUS, KRS i wiele innych. * stawki, wskaźniki i kalkulatory (odsetek ustawowych, odsetek od zaległości podatkowych, walutowy, wynagrodzeń, -kilometrówka-) Baza zawsze aktualnych wskaźników i stawek z zakresu prawa podatkowego, ubezpieczeń społecznych i prawa pracy, oraz zestaw praktycznych kalkulatorów. * klasyfikacje: Środków Trwałych, PKD, PKWiU, PKOB jak również zestawienie pozycji PKWiU ze stawkami VAT. * bazy teleadresowe izb i urzędów skarbowych oraz oddziałów ZUS Dane teleadresowe izb i urzędów skarbowych, oddziałów ZUS oraz: numery rachunków bankowych urzędów skarbowych, wykaz siedzib i terytorialnych zasięgów działania. * aktywne drukowanie Serwis musi pozwalać na samodzielne zredagowanie swojej własnej gazety czy biuletynu dla Klienta. Oprogramowanie 2 - 1 licencja: - Użytkownik może zadawać pytania specjalistom (gwarancja odpowiedzi pisemnej do 7 dni). Opracowaną przez eksperta odpowiedź otrzymuje w ciągu 7 dni roboczych. Udzielone odpowiedzi (wraz z informacją o stanie prawnym) znajdują się w Serwisie i są na bieżąco aktualizowane. Autorami komentarzy oraz odpowiedzi na pytania publikowanych w Serwisie są specjaliści. * analizy problemów prawnych z zakresu prawa pracy i ubezpieczeń społecznych Analiz konkretnych zagadnień z dziedziny prawa pracy oraz ubezpieczeń społecznych w postaci zebranych dokumentów: - komentarzy napisanych przez specjalistów, - wzorów dokumentów, - przepisów prawnych, - orzeczeń, - pism urzędowych takich instytucji jak: Ministerstwo Pracy i Polityki Socjalnej, PiP, ZUS, KRUS, PFRON, stanowiących materiały, w oparciu o które rozwiążesz wszelkie problemy praktyczne związane z danym zagadnieniem będącym przedmiotem analizy. * akty prawne Ujednolicone teksty aktów prawnych z zakresu: prawa pracy, ubezpieczeń społecznych, ochrony danych osobowych oraz prawa Unii Europejskiej. Wyróżnienia wszelkich zmian w przepisach i możliwości wyszukiwania treści aktu prawnego na wybrany dzień. * komentarze specjalistów Na bieżąco aktualizowane, praktyczne komentarze, Zawierające wskazówki i rozwiązania najbardziej skomplikowanych problemów kadrowo-płacowych poparte konkretnymi przykładami. Użytkownicy Serwisu mają dostęp do rozwiązań i instrukcji postępowania gotowych do zastosowania w codziennej pracy. * pisma urzędowe Wszystkie istotne dla pracodawców pisma takich instytucji jak MPiPS, ZUS, PIP, KRUS, PFRON zaprezentowane jako: - pełna baza z możliwością szybkiego wyszukiwania, - dokumenty powiązane tematycznie z konkretnymi zagadnieniami. * regularnie powiększana baza pytań Użytkowników i odpowiedzi specjalistów. * wzory dokumentów gotowe wzory: pism, umów, deklaracji i formularzy w wersji : - do przejrzenia (plik PDF) - do wypełnienia (plik DOC) - do obliczeń (plik XLS) * stawki, wskaźniki i kalkulatory (kalkulatory wynagrodzeń, umów-zleceń, wymiaru urlopu, podróży służbowych i inne) Baza zawsze aktualnych wskaźników i stawek z zakresu ubezpieczeń społecznych i prawa pracy oraz zestaw praktycznych kalkulatorów. * klasyfikacje (m.in. PKD, klasyfikacja zawodów i specjalności) * bazy teleadresowe urzędów pracy oraz oddziałów ZUS i PIP, sądów pracy, agencji doradztwa personalnego i inne Dane teleadresowe urzędów i instytucji - wykaz siedzib i terytorialnych zasięgów działania. * aktywne drukowanie Serwis musi pozwalać na samodzielne zredagowanie swojej własnej gazetki. Wartość zamówienia jest niższa od równowartości kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne 48.44.30.00 - Pakiety oprogramowania do rachunkowości/księgowości .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 7.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie należy złożyć oświadczenie zgodnie z Załącznikiem nr 5 do SIWZ. Ocena spełniania warunku dokonana zostanie w oparciu o oświadczenie zgodnie z Załącznikiem nr 5 do SIWZ - według formuł spełnia/nie spełnia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał lub wykonuje co najmniej jedną dostawę odpowiadającą swoim rodzajem i wartością dostaw stanowiącym przedmiot zamówienia. Ocena spełniania warunku dokonana zostanie w oparciu o oświadczenie zgodnie z Załącznikiem nr 5 do SIWZ - według formuł spełnia/nie spełnia oraz dokumentów załączonych do oferty, które zostały wyszczególnione w pkt. III.4 ogłoszenia oraz w Rozdziale I, Dział III, pkt 5 SIWZ

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie należy złożyć oświadczenie zgodnie z Załącznikiem nr 5 do SIWZ. Ocena spełniania warunku dokonana zostanie w oparciu o oświadczenie zgodnie z Załącznikiem nr 5 do SIWZ - według formuł spełnia/nie spełnia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie należy złożyć oświadczenie zgodnie z Załącznikiem nr 5 do SIWZ. Ocena spełniania warunku dokonana zostanie w oparciu o oświadczenie zgodnie z Załącznikiem nr 5 do SIWZ - według formuł spełnia/nie spełnia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie należy złożyć oświadczenie zgodnie z Załącznikiem nr 5 do SIWZ. Ocena spełniania warunku dokonana zostanie w oparciu o oświadczenie zgodnie z Załącznikiem nr 5 do SIWZ - według formuł spełnia/nie spełnia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wypełniony Formularz oferty, zgodnie z wzorem w SIWZ. Pełnomocnictwo do podpisania oferty i załączników, o ile prawo do reprezentowania Wykonawcy nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego podpisane przez uprawnionych przedstawicieli pozostałych Wykonawców, upoważniające jednego z Wykonawców do reprezentowania pozostałych, ze wskazaniem zakresu czynności do jakich podejmowania pełnomocnik jest uprawniony. Informacja ws. skorzystania przez Wykonawcę z możliwości powierzenia wykonania zamówienia lub jego części podwykonawcom, oraz wskazania zakresu prac w obrębie zamówienia, którego wykonanie powierzy podwykonawcom.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zmiana ceny za wykonanie zamówienia, w przypadku ustawowej zmiany podatku VAT

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.wup.kielce.pl/bip2/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Urząd Pracy w Kielcach, ul. Witosa 86, 25-561 Kielce.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.12.2010 godzina 10:00, miejsce: Wojewódzki Urząd Pracy w Kielcach - Sekretariat, ul. Witosa 86, 25-561 Kielce.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.