To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-11-14
Ogłoszenie nr 342420 - 2016 z dnia 2016-11-14 r.
Sokołów Małopolski: Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia:
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 323774-2016
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Sokołów Małopolski, krajowy numer identyfikacyjny
69058213400000, ul.
ul. Rynek
1,
36050
Sokołów Małopolski, państwo
Polska, woj.
podkarpackie, tel.
(017) 7729019, faks
(017) 7729019, e-mail
ugim@sokolow-mlp.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego. Łączna kwota kredytu 3 750 000 zł (słownie: trzy miliony siedemset pięćdziesiąt tysięcy 00/100). Wykorzystanie kredytu nastąpi w formie przelewu na wskazany przez zamawiającego rachunek bankowy na podstawie pisemnej dyspozycji. Kredyt będzie oprocentowany wg zmiennej stopy procentowej opartej na stopie bazowej WIBOR 1M, wyliczonej jako średnia z miesiąca kończącego kwartał poprzedzający okres odsetkowy, powiększonej lub pomniejszonej o stałą marżę banku. Od kredytu naliczona zostanie lub nie, prowizja z tyt. udzielonego kredytu. Odsetki naliczane od zadłużenia z tytułu kredytu będą płacone przez zamawiającego w okresach kwartalnych, do ostatniego dnia kończącego kwartał, od rzeczywistej wysokości zaciągniętego zobowiązania. Pierwsza wpłata odsetek nastąpi w miesiącu marcu 2017 r. Oferent informuje zamawiającego z 5 dniowym wyprzedzeniem o wysokości odsetek. Przy obliczaniu odsetek przyjmuje się że rok ma 365 dni, a miesiąc i kwartał rzeczywistą liczbę dni kalendarzowych. Kredyt spłacany będzie ratach kwartalnych przez okres od 31.03.2017 r. do 31.12.2021 r. Karencja w spłacie kredytu (pierwszej raty kapitałowej) do dnia 30.03.2017 r. Jeżeli data spłaty kredytu lub odsetek przypada na dzień ustawowo wolny od pracy, uważa się, że termin został zachowany, jeżeli spłata nastąpiła w pierwszym dniu roboczym po terminie określonym w umowie. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wcześniejszej spłaty kredytu bez pobierania przez Bank oprocentowania za okres po spłacie kredytu, bądź dodatkowych opłat. Zamawiający zastrzega sobie możliwość niewykorzystania pełnej kwoty kredytu bez dodatkowych kosztów (Wykonawca nie będzie pobierał odsetek i innych opłat od niewykorzystanej części kredytu). Zabezpieczenie spłaty kredytu stanowić będzie weksel własny in blanco. Udzielony kredyt będzie wykorzystany przez zamawiającego na finansowanie planowanych spłat rat pożyczek i kredytów Gminy Sokołów Małopolski. Prowizje i opłaty bankowe - prowizja od niewykorzystanej transzy kredytu - zero - prowizja za gotowość - zero - prowizja za przedterminową spłatę części lub całości kredytu - zero - prowizja za udzielenie kredytu Zamawiający nie będzie wypełniał tabel i załączników według wzorów stosowanych przez poszczególnych wykonawców. Wszystkie dokumenty do oceny zdolności kredytowej Zamawiającego dostępne są na stronie internetowej www.bip.sokolow-mlp.pl Kredyt winien być uruchomiony przelewem na konto Zamawiającego przez Wykonawcę, nie później niż do 15 grudnia 2016 r.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
66113000-5
Dodatkowe kody CPV:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10/11/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT354817.78 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert3 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 354817.78 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.