eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaZakup i dostawa opału (węgla kamiennego typu orzech) dla mieszkańców Dzielnicy Białołęka m.st. Warszawy, w miejsce ich zamieszkania.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-08-26

Warszawa: Zakup i dostawa opału (węgla kamiennego typu orzech) dla mieszkańców Dzielnicy Białołęka m.st. Warszawy, w miejsce ich zamieszkania.
Numer ogłoszenia: 342476 - 2013; data zamieszczenia: 26.08.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Ośrodek Pomocy Społecznej Dzielnicy Białołęka m.st. Warszawy , ul. Antalla 4, 03-126 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6147000, faks 022 6147000.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.opsbialoleka.waw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa opału (węgla kamiennego typu orzech) dla mieszkańców Dzielnicy Białołęka m.st. Warszawy, w miejsce ich zamieszkania..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa 200 ton węgla kamiennego typu orzech dla 200 odbiorców indywidualnych, osób i rodzin - klientów Zamawiającego, zamieszkałych na terenie Dzielnicy Białołęka m. st. Warszawy. Szacuje się następujące wielkości dostaw w okresie od września do listopada 2013 roku: wrzesień- 50 ton, w październik -100 ton, w listopad -50 ton. W zależności od wydanych decyzji administracyjnych, Zamawiający zastrzega sobie prawo zakupu i dostawy węgla w ilości do 20% mniejszej i dla mniejszej o ok. 20% liczby odbiorców od łącznych ilości określonych w opisie przedmiotu zamówienia. W celu prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia Wykonawca powinien zaopatrzyć się w niezbędne narzędzia i urządzenia oraz środki transportowe. Oferowany węgiel powinien spełniać następujące parametry : - wartość opałowa : nie mniej niż 27 000 kJ/kg, - zawartość popiołu : do 8%, - zawartość siarki : do 0,7% - uziarnienie: 25-80 mm Zamawiający przewiduje dostawy w ilości średnio 1 tony dla klienta. Zamawiający zastrzega jednorazowe minimalne ilości węgla dostarczonego do klienta w wysokości 0,5 tony; maksymalne jednorazowe ilości węgla dostarczonego do klienta w wysokości 2,5 tony. Sposób realizacji: a) Wykonawca pisemnie otrzymuje od osoby odpowiedzialnej z ramienia Zamawiającego listę klientów Ośrodka z oznaczeniem świadczeniobiorców (imię i nazwisko, adres) oraz ilości zamawianego węgla dla każdego z nich. b) Klient Ośrodka telefonicznie kontaktuje się z Wykonawcą i sam umawia się na konkretny termin dostawy. W przypadku fizycznego braku telefonu klient kontaktuje się z Wykonawcą przez pracownika socjalnego. c) Dostawa powinna być zrealizowana w terminie do 3 dni od daty otrzymania listy z Ośrodka, w wyjątkowych przypadkach (np. choroba klienta, wyjazd) do 7 dni od daty otrzymania listy. d) Węgiel powinien być ładowany i zważony na składzie Wykonawcy a następnie dostarczony luzem, transportem Wykonawcy do miejsca zamieszkania klienta Ośrodka. Wykonawca realizując dostawy do klientów Ośrodka nie może w tym samym czasie, tym samym środkiem transportowym dostarczać węgiel dla innych swoich odbiorców. e) Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia węgla pod adres wskazany na liście oraz zsypania go w miejsce wskazane przez klienta Ośrodka. f) Wykonawca musi uzyskać od odbiorcy węgla (klienta OPS Białołęka) pokwitowanie odbioru węgla w postaci własnoręcznego podpisu na dokumencie dostawy. g) W przypadku nieobecności klienta Ośrodka w miejscu zamieszkania, Wykonawca po dwukrotnej nieudanej próbie dostarczenia węgla zobowiązany jest poinformować na piśmie Zamawiającego oraz poprzez e-mail lub fax-em osobę odpowiedzialną ze strony Zamawiającego, wskazaną w umowie. Szczegółowy harmonogram dostaw będzie ustalany na bieżąco. 4. Nazwa i kod według Wspólnego Słownika Zamówień: CPV : 09 11 12 10-5 węgiel kamienny, CPV: 60 00 00 00-8 usługi transportowe 5. Szczegółowe warunki zamówienia są opisane w Projekcie umowy, stanowiącym załącznik Nr 4 do SIWZ. Na mocy art. 31a ust. 2 pkt. 3 Ustawy z dnia 6 grudnia 2008r. o podatku akcyzowym (Dz. U. z 2011r. Nr 108, poz. 626 ze zm.) wyroby węglowe zużywane przez gospodarstwa domowe oraz jednostki organizacyjne pomocy społecznej o których mowa w art. 6 pkt. 5 ustawy z dnia 12 marca 2004r. o pomocy społecznej (Dz. U. z 2009r. Nr 175, poz. 1362 ze zm) podlegają zwolnieniu od podatku akcyzowego..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.11.12.10-5, 60.00.00.00-8.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje szczegółowych wymagań w tym zakresie.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje szczegółowych wymagań w tym zakresie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje szczegółowych wymagań w tym zakresie.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje szczegółowych wymagań w tym zakresie.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje szczegółowych wymagań w tym zakresie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Zobowiązanie podmiotu trzeciego do udostępnienia swoich zasobów(oryginał). Aktualny certyfikat oferowanego węgla lub inny dokument potwierdzający spełnianie określonych w SIWZ parametrów opału.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.opsbialoleka.waw.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Ośrodek Pomocy Społecznej Dzielnicy Białołęka m.st. Warszawy, ul. Marywilska 44C, 03-042 Warszawa.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.09.2013 godzina 10:00, miejsce: Ośrodek Pomocy Społecznej Dzielnicy Białołęka m.st. Warszawy, ul. Marywilska 44C, 03-042 Warszawa, Sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.