Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-09-11
Lublin: Przeprowadzenie działań edukacyjno-społecznych dla projektu systemowego -Człowiek inwestycją w społeczeństwo- realizowanego przez Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Lublinie w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1. Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej
Numer ogłoszenia: 342488 - 2012; data zamieszczenia: 11.09.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie , ul. Grodzka 7, 20-112 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081466 53 00, faks 081 466 53 01.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.mopr.lublin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Pomoc społeczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeprowadzenie działań edukacyjno-społecznych dla projektu systemowego -Człowiek inwestycją w społeczeństwo- realizowanego przez Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Lublinie w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1. Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przeprowadzenie 16 działań edukacyjno-społecznych dla projektu systemowego -Człowiek inwestycją w społeczeństwo- realizowanego przez Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Lublinie w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1. Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.50.00.00-9, 80.52.10.00-2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 16.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 24.12.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Wpis do Rejestru Instytucji Szkleniowych (RIS) prowadzony przez Ministerstwo Pracy i Polityki Społecznej
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 80
- 2 - Doświadczenie - 20
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mopr.bip.lublin.eu
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Lublinie, ul. Gordzka 7, 20-112 Lublin, pok. 21.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.09.2012 godzina 09:00, miejsce: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Lublinie, ul. Gordzka 7, 20-112 Lublin, pok. 8 - sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt systemowy -Człowiek inwestycją w społeczeństwo- realizowany przez Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Lublinie w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1. Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1. Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie Nr 1 - Wyjazdowe i stacjonarne warsztaty pieczenia i gotowania z elementami kuchni regionalnej w ramach Programu Aktywności Lokalnej na 2012 r. -Asystent Rodziny-, który wpisuje się w Program Aktywności Lokalnej Mieszkańców Miasta Lublin na lata 2009-2013, przyjęty Uchwałą Nr 549/XXVII/ 2008 Rady Miasta Lublin z dnia 18 grudnia 2008r. w ramach realizowanego projektu systemowego -Człowiek inwestycją w społeczeństwo-.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Organizacja i realizacja wyjazdowych i stacjonarnych warsztatów pieczenia i gotowania z elementami kuchni regionalnej dla 10 osób.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.50.00.00-9, 80.52.10.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 21.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. Doświadczenie - 20
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie Nr 2 - Warsztaty pieczenia i gotowania z elementami kuchni regionalnej w ramach Programu Aktywności Lokalnej na rok 2012 -Bądźmy razem-, który wpisuje się w Program Aktywności Lokalnej Mieszkańców Miasta Lublin na lata 2009-2013, przyjęty Uchwałą Nr 549/XXVII/ 2008 Rady Miasta Lublin z dnia 18 grudnia 2008r. w ramach realizowanego projektu systemowego -Człowiek inwestycją w społeczeństwo-.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Organizacja i realizacja -Warsztatów pieczenia i gotowania z elementami kuchni regionalnej- dla 10 osób.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.50.00.00-9, 80.52.10.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 02.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. Doświadczenie - 20
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie Nr 3 - Warsztaty kulinarne z elementami dekoracji stołu w ramach Programu Aktywności Lokalnej w zakresie aktywizacji środowiska lokalnego, podniesienia kompetencji społecznych i przeciwdziałania marginalizacji osób niepełnosprawnych z obszaru działania Filii Nr 3 Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Lublinie przy ul. Mieszka I 4 - na 2012 rok -Usprawniamy codzienność-, który wpisuje się w Program Aktywności Lokalnej Mieszkańców Miasta Lublin w latach 2009-2013.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Organizacja i realizacja warsztatów kulinarnych z elementami dekoracji stołu dla 9 osób.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.50.00.00-9, 80.52.10.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 21.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. Doświadczenie - 20
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie Nr 4 - Kurs -Prawo jazdy kat. C-.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Organizacja i realizacja kursu -Prawo jazdy kat. C- w wymiarze 50 godzin dla 1 osoby.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.50.00.00-9, 80.52.10.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. Doświadczenie - 20
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zadanie Nr 5 - kurs -Wychowawca kolonijny-.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Organizacja i realizację kursu -Wychowawca kolonijny- w wymiarze 36 godzin dydaktycznych dla 2 osób.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.50.00.00-9, 80.52.10.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 19.10.2012.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. Doświadczenie - 20
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zadanie Nr 6 -kurs -Pracownik administracyjno-biurowy-.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Organizacja i realizacja kursu -Pracownik administracyjno-biurowy- w wymiarze 120 godzin dydaktycznych dla 1 osoby.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.50.00.00-9, 80.52.10.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 09.11.2012.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. Doświadczenie - 20
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Zadanie Nr 7 - Trening umiejętności wychowawczych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Organizacja i realizacja -Treningu umiejętności wychowawczych- w wymiarze 40 godzin dydaktycznych dla 1 osoby.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.50.00.00-9, 80.52.10.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 16.11.2012.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. Doświadczenie - 20
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Zadanie Nr 8 - Kurs języka angielskiego - poziom B1 zakończony egzaminem TELC.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Organizację i realizacja Kursu języka angielskiego - poziom B1 zakończony egzaminem TELC dla 1 osoby.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.50.00.00-9, 80.52.10.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.11.2012.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. Doświadczenie - 20
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Zadanie Nr 9 - Kurs kosmetyczny z wizażem i stylizacją paznokci.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Organizacja i realizacja -Kursu kosmetycznego z wizażem i stylizacją paznokci- dla 1 osoby.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.50.00.00-9, 80.52.10.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.11.2012.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. Doświadczenie - 20
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Zadanie Nr 10 - kurs -Grafika komputerowa Corel, Photoshop-.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Organizacja i realizacja kursu -Grafika komputerowa Corel, Photoshop- dla 1 osoby.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.50.00.00-9, 80.52.10.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2012.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. Doświadczenie - 20
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Zadanie Nr 11 - Szkolenie dla osób po ukończeniu zasadniczej szkoły zawodowej w zawodzie piekarz przygotowujące do egzaminu czeladniczego wraz z egzaminem.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Organizację i realizacja -Szkolenia dla osób po ukończeniu zasadniczej szkoły zawodowej w zawodzie piekarz przygotowujące do egzaminu czeladniczego wraz z egzaminem- dla 1 osoby.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.50.00.00-9, 80.52.10.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.10.2012.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. Doświadczenie - 20
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Zadanie Nr 12 - kurs -Kelner - barman I, II, III stopnia-.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Organizacja i realizacja kursu -Kelner - barman I, II, III stopnia- dla 1 osoby.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.50.00.00-9, 80.52.10.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2012.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. Doświadczenie - 20
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Zadanie Nr 13 - kurs -SEP - obsługa i eksploatacja urządzeń elektroenergetycznych do 1 KV-.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Organizacja i realizacja kursu -SEP - obsługa i eksploatacja urządzeń elektroenergetycznych do 1 KV- dla 2 osób.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.50.00.00-9, 80.52.10.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 08.11.2012.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. Doświadczenie - 20
CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Zadanie Nr 14 - Kurs -Hydraulik - monter, konserwator instalacji i urządzeń sanitarnych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Organizacja i realizacja kursu -Hydraulik - monter, konserwator instalacji i urządzeń sanitarnych- dla 1 osoby.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.50.00.00-9, 80.52.10.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2012.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. Doświadczenie - 20
CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Zadanie Nr 15 - kurs wyuczający (na tytuł czeladnika) w zawodzie -Fryzjer-.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Organizacja i realizacja kursu wyuczającego (na tytuł czeladnika) w zawodzie -Fryzjer- dla 1 osoby.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.50.00.00-9, 80.52.10.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 24.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. Doświadczenie - 20
CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Zadanie Nr 16 - Grupa samopomocowa dla osób niepełnosprawnych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Organizacja i realizacja -Grupy samopomocowej dla osób niepełnosprawnych- dla 7 osób.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.50.00.00-9, 80.52.10.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2012.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. Doświadczenie - 20
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Dostawa wyposażenia dla Lubelskiego Oddziału Okręgowego Polskiego Czerwonego Krzyża
- Wycieczka do Czarnogóry dla pracowników Zespołu Ośrodków Wsparcia w Lublinie
- Postępowanie nr 123/24 o udzielenie zamówienia publicznego w trybie podstawowym na zakup i dostawę szafek BHP dla pracowników Szpitala."
- Dostawa prenumeraty czasopism polskich na rok 2025 dla Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II, z podziałem na 2 części.
- Dzierżawa urządzeń drukujących w systemie druku podążającego
- Dostawa artykułów biurowych oraz papieru ozdobnego i do drukarek, kserokopiarek, ploterów na potrzeby komórek organizacyjnych UMWL w Lublinie w 2025 r. w podziale na 2 części.
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Usługa przeprowadzenia zajęć/warsztatów dodatkowych dla dzieci oraz zajęć TUS dla rodzin w ramach projektu pn. Wsparcie działalności Placówki Wsparcia Dziennego w Gminie Gnojno"
- Przeprowadzenia grupowych zajęć z przedsiębiorczości - trener przedsiębiorczości (coach) w ramach projektu "Zawodowy Powiat Trzebnicki"
- Cyberbezpieczny samorząd
- Świadczenie usług szkoleniowych z zakresu rozwoju kompetencji zarządczych dla kadry menedżerskiej Urzędu Komisji Nadzoru Finansowego
- Usługa kompleksowego zorganizowania 5-dniowego branżowego szkolenia w ośrodku kształcenia i doskonalenia zawodowego w rolnictwie (Niemcy)
- 82/ZP/2024 Przeprowadzenie warsztatów plastycznych, warsztatów muzycznych, zajęć edukacji medialnej oraz zajęć jogi dla uczestników Klubu Seniora przy Domu Seniora UŁ.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.