To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2015-12-15
Lublin: Wymiana stolarki okiennej w Posterunku Policji w Tyszowcach.
Numer ogłoszenia: 342498 - 2015; data zamieszczenia: 15.12.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 308240 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji w Lublinie, ul. Narutowicza 73, 20-019 Lublin, woj. lubelskie, tel. 81 5354606, faks 81 5354313.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana stolarki okiennej w Posterunku Policji w Tyszowcach..
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Zadanie obejmuje wykonanie robót budowlanych w zakresie opisanym w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych w Branży Budowlanej i Elektrycznej (STWiORB) w tym min.: - wymiana okien na elewacji frontowej 2.Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia wraz z wymaganą technologią, standardem robót zawarty został w STWiORB, obmiarze robót oraz wzorze umowy stanowiących załączniki do SIWZ. Za ujęcie wszystkich robót ponosi odpowiedzialność tylko i wyłącznie Wykonawca. 3.Kod numeryczny Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) dla przedmiotowego zadania 45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 4.W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązuje się do wykonania robót budowlanych tożsamych z ofertą oraz wymaganiami Zamawiającego określonymi w STWiORB, stanowiącymi integralną część umowy, zorganizowania i przeprowadzenia wszelkich działań i robót budowlanych wymaganych dla realizacji umowy, jak również uzyskania/opracowania przez Wykonawcę określonych w SIWZ oraz umowie dokumentów, a w szczególności: niezbędnych opinii, inwentaryzacji podwykonawczych, protokołów z prób i badań. 5.Wykonawca powinien zapoznać się z opisem przedmiotu zamówienia i uwzględnić w ofercie wszystkie zawarte w nim wymogi. 6.Wykonawca powinien przed podpisaniem umowy zapoznać się z warunkami lokalizacyjno - terenowymi placu budowy, niezbędną dokumentacją, wymogami określonymi w dokumentacji przetargowej i innymi możliwymi do przewidzenia warunkami i uwzględnić je w wynagrodzeniu. 7.Wykonawca przystępując do postępowania przetargowego uzyskał wszelkie niezbędne informacje co do ryzyka, trudności i wszelkich innych okoliczności jakie mogą mieć wpływ na ofertę przetargową i bierze pełną odpowiedzialność za odpowiednie wykonanie przedmiotu umowy. 8.Zamawiający wymaga posiadania przez wykonawcę opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia w zakresie wykonania robót budowlanych. 9.Zamawiający wymaga, aby Wykonawca podczas przygotowania oferty oparł swoją wiedzę na danych przekazanych przez Zamawiającego, na własnej fachowej analizie, doświadczeniu oraz badaniach i odkrywkach na obiekcie objętym zadaniem. 10.Zamawiający wymaga od Wykonawcy ujęcia w ofercie wszystkich kosztów niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia związanych z wykonaniem robót budowlanych oraz uzyskania (jeśli są wymagane) niezbędnych opinii, uzgodnień, zgłoszeń, pozwoleń oraz decyzji, dokumentacji/inwentaryzacji powykonawczych, protokołów z prób i badań. Za prawidłowe oszacowanie tych kosztów odpowiedzialność ponosi tylko i wyłącznie Wykonawca. 11.Cena oferty jest ceną ryczałtową stanowiącą wynik kalkulacji własnej Wykonawcy dokonanej na podstawie SIWZ. W cenie materiałów należy uwzględnić koszty zakupów materiałów. Do wyliczenia ceny ryczałtowej, Wykonawca kierując się własną oceną, doświadczeniem oraz wiedzą - ma prawo dokonać niezbędnej weryfikacji podstaw wyceny. W cenie materiałów należy uwzględnić wszystkie koszty narzutu. 12.Podczas przygotowywania oferty Wykonawca winien mieć świadomość, że opis przedmiotu zamówienia może nie obejmować całego zakresu zadania koniecznego do poprawnego wypełnienia zobowiązań Wykonawcy wobec Zamawiającego - Wykonawca ma obowiązek dokonać niezbędnej weryfikacji zakresu zawartego w opisie szczegółowym przedmiotu zamówienia i uwzględnić ją w cenie ryczałtowej oferty. 13.Wykonawca zobowiązuje się do przejęcia odpowiedzialności i udzielenia gwarancji oraz rękojmi z tytułu wad przedmiotu umowy. Szczegółowe warunki gwarancji i rękojmi zostały określone w § 16 wzoru umowy. 14.Wykonawca poniesie wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty. 15.Wykonawca zaakceptuje w całości wzór umowy (załącznik do SIWZ). 16.Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian zawarte zostały we wzorze umowy w § 19 - zmiany umowy. 18.Termin płatności faktury VAT - 30 dni od daty otrzymania prawidłowo wystawionej faktury VAT wraz z dokumentami określonymi we wzorze umowy, w §13, forma płatności - przelew.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.12.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FABRYKA OKIEN "SPECTRUM" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
FABRYKA OKIEN "SPECTRUM" SP. Z O.O.
- Fabryka Okien SPECTRUM Sp. z o.o., ul.Ceramiczna 4, 20-150 Lublin, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 8125,67 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 5459,44
Oferta z najniższą ceną: 5401,34 / Oferta z najwyższą ceną: 6580,94
Waluta: PLN .
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Dostawa i montaż tapczanów.
- Realizacja prac projektowych modernizacji pomieszczeń infrastruktury Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego Nr 4 w Lublinie - 4 zadania
- Dostawa oprogramowania statystycznego licencja akademicka dla studentów, doktorantów i pracowników - pakiet licencyjny 5000 szt. Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie.
- Zaprojektowanie i wykonanie przebudowy istniejącej nawierzchni bitumicznej oraz chodników pomiędzy budynkami Hutnicza 14-16-20 w Lublinie, oraz sprawowanie nadzoru autorskiego
- Budowa obiektów sportowo-rekreacyjnych przy ul. Berylowej 7 w Lublinie
- Wykonanie kompletnej wielobranżowej dokumentacji projektowo-kosztorysowej na "Przebudowę budynku przy Spokojnej 3 w Lublinie na potrzeby Lubelskiego Centrum Bezpieczeństwa" wraz z pełnieniem nadzorów
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja sali konferencyjnej PBP przy ulicy Przemysłowej 7
- Budowa i modernizacja infrastruktury wodociągowej na terenie Miasta i Gminy Sanniki
- Adaptacja pomieszczenia przeznaczonego do utworzenia strzelnicy pneumatycznej oraz zakup i montaż wyposażenia strzelnicy pneumatycznej - Strzelnica w powiecie
- Kompleksowa termoizolacja ścian i dachów wraz z wymianą obróbek blacharskich i instalacji odgromowych dwóch budynków stanowiących siedzibę PSSE w Piasecznie
- Wykonanie prac budowlanych węzłów sanitarnych na dwóch kondygnacjach Oddziału Pielęgnacyjnego wraz z wymianą pionu dezynfektora w Zakładzie Pielęgnacyjno-Opiekuńczym SPZOZ w Stalowej Woli
- Modernizacja kompleksów sportowych "Moje Boisko - Orlik 2012" przy Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Łęczycach oraz przy Szkole Podstawowej w Bożympolu Wielkim
więcej: Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.