eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BrennaDowóz ( i powrót) z terenu Gminy Brenna wskazanych przez zamawiającego uczniów niepełnosprawnych z ich miejsca zamieszkania do placówki- Polskiego Stowarzyszenia na Rzecz Osób z Upośledzeniem Umysłowym Koło w Cieszynie, ul. Mickiewicza 13, 43-400 Cieszyn

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-12-01

Brenna: Dowóz ( i powrót) z terenu Gminy Brenna wskazanych przez zamawiającego uczniów niepełnosprawnych z ich miejsca zamieszkania do placówki: - Polskiego Stowarzyszenia na Rzecz Osób z Upośledzeniem Umysłowym Koło w Cieszynie, ul. Mickiewicza 13, 43-400 Cieszyn ( czterech uczniów - niepełnosprawność umysłowa i ruchowa) wraz z opiekunem;
Numer ogłoszenia: 342541 - 2008; data zamieszczenia: 01.12.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Brenna , ul. Wyzwolenia 77, 43-438 Brenna, woj. śląskie, tel. 033 8536222, faks 033 8536370.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.brenna.org.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dowóz ( i powrót) z terenu Gminy Brenna wskazanych przez zamawiającego uczniów niepełnosprawnych z ich miejsca zamieszkania do placówki: - Polskiego Stowarzyszenia na Rzecz Osób z Upośledzeniem Umysłowym Koło w Cieszynie, ul. Mickiewicza 13, 43-400 Cieszyn ( czterech uczniów - niepełnosprawność umysłowa i ruchowa) wraz z opiekunem;.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dowóz ( i powrót) z terenu Gminy Brenna wskazanych przez zamawiającego uczniów niepełnosprawnych z ich miejsca zamieszkania do placówki: - Polskiego Stowarzyszenia na Rzecz Osób z Upośledzeniem Umysłowym Koło w Cieszynie, ul. Mickiewicza 13, 43-400 Cieszyn ( czterech uczniów - niepełnosprawność umysłowa i ruchowa) wraz z opiekunem;.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.10.00.00 - Usługi w zakresie transportu drogowego .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 01.01.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Spełniają warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy P.z.p. 2. Posiadają licencję na krajowy transport drogowy osób. 3. Posiadają środek transportu w stanie technicznym gwarantującym prawidłowe wykonanie zamówienia. 4. Posiadają środek transportu przystosowany do przewozu osób niepełnosprawnych (poruszających się na wózkach inwalidzkich). 5. Zapewnią pełnoletniego opiekuna w czasie przewozu uczniów oraz w czasie przebycia drogi przez uczniów ze środka transportu do danej placówki. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu w oparciu o dokumenty wymagane w rozdziale IV niniejszej S.I.W.Z. metodą spełnia/ nie spełnia. Wykonawcy, którzy nie spełnią choć jednego z w/w warunków, zostaną wykluczeni z postępowania, a ich oferty zostaną odrzucone..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22.1 ustawy o P.z.p. ( załącznik nr 1) 2. Wypełniany i podpisany formularz oferty ( załącznik nr 2). 3. Kserokopię licencji na krajowy transport drogowy osób. 4. Kserokopię dowodu rejestracyjnego z aktualnym badaniem technicznym pojazdu. 5. Aktualne zaświadczenie z badania technicznego pojazdu potwierdzające, że pojazd spełnia wymagania do przewozu osób niepełnosprawnych ( i na wózkach inwalidzkich). 6. Aktualny odpis z właściwego KRS lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzające, że profil działania wykonawcy odpowiada przedmiotowi zamówienia- wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 7. Zamawiający wezwie wykonawców, którzy w wyznaczonym terminie nie złożyli dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu, do uzupełnienia tych dokumentów w określonym terminie, jeżeli ich nie uzupełnienie skutkowałoby unieważnieniem postępowania. W przypadku braku pełnomocnictwa lub załączenia do oferty wadliwego pełnomocnictwa, Zamawiający wezwie Wykonawcę do jego uzupełnienia, na takich samych zasadach, jak uzupełnienie oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu. Złożone w odpowiedzi na wezwanie o uzupełnienie dokumenty, powinny potwierdzać spełnienie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, nie później niż w dniu wyznaczonym na dzień składania ofert. 8. W toku badania i oceny ofert zamawiający może żądać od wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert. Niedopuszczalne jest prowadzenie między zamawiającym a wykonawcą negocjacji dotyczących złożonej oferty oraz, z zastrzeżeniem ust. 9 , dokonywanie jakiejkolwiek zmiany w jej treści. 9. Zamawiający poprawi w ofercie: - oczywiste omyłki pisarskie, - oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek, - inne omyłki polegające na niezgodności oferty ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia, nie powodujące istotnych zmian w treści oferty, - niezwłocznie zawiadamiając o tym Wykonawcę, którego oferta została poprawiona. Zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli Wykonawca w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia, nie zgodził się na poprawienie omyłki polegającej na niezgodności oferty ze specyfikacją. Powodem odrzucenia oferty będzie także stwierdzenie w jej treści błędu w obliczeniu ceny. 10. Złożone oferty podlegają sprawdzeniu co do zgodności ich zakresu rzeczowego z elementami dokumentacji przetargowej..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.brenna.org.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Brennej, ul. Wyzwolenia 77 pok. nr 28.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.12.2008 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy w Brennej, ul. Wyzwolenia 77 pok. nr 2 - sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.