eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrakówProjekt budowlany i wykonawczy dla zadania Remont konserwatorski oraz przebudowa i rozbudowa Domu Józefa Mehoffera, Oddziału Muzeum Narodowego w Krakowie wraz z przebudową i rozbudową istniejących alejek w ogrodzie oraz rozbiórką nie zabytkowych zabudowań

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-11-15

Ogłoszenie nr 342558 - 2016 z dnia 2016-11-15 r.

Kraków: Projekt budowlany i wykonawczy dla zadania Remont konserwatorski oraz przebudowa i rozbudowa Domu Józefa Mehoffera, Oddziału Muzeum Narodowego w Krakowie wraz z przebudową i rozbudową istniejących alejek w ogrodzie oraz rozbiórką nie zabytkowych zabudowań
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 324346-2016


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 328625-2016


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Nie dotyczy.
Informacje dodatkowe:Nie dotyczy.

I. 1) NAZWA I ADRES: Muzeum Narodowe w Krakowie, krajowy numer identyfikacyjny 27596100000, ul. Al. 3-go Maja  1, 30062   Kraków, państwo Polska, woj. małopolskie, tel. 12 43 35 621, faks 12 43 35 555, e-mail ebadura@mnk.pl
Adres strony internetowej (URL): www.mnk.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: państwowa instytucja kultury

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę): Nie dotyczy

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Projekt budowlany i wykonawczy dla zadania Remont konserwatorski oraz przebudowa i rozbudowa Domu Józefa Mehoffera, Oddziału Muzeum Narodowego w Krakowie wraz z przebudową i rozbudową istniejących alejek w ogrodzie oraz rozbiórką nie zabytkowych zabudowań

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

EP-271-11/16

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie projektu budowlanego i wykonawczego dla zadania Remont konserwatorski oraz przebudowa i rozbudowa Domu Józefa Mehoffera, Oddziału Muzeum Narodowego w Krakowie wraz z przebudową i rozbudową istniejących alejek w ogrodzie oraz rozbiórką nie zabytkowych zabudowań. Przedmiot niniejszego zamówienia obejmuje pięć etapów : I etap: - Obejmuje wykonanie oceny stanu zachowania zabytku, programu konserwatorskiego, ze szczególnym uwzględnieniem elementów stylowych oraz dokumentacji studialnej w dwóch wariantach. W celu przekazania Zamawiającemu swojej wizji autorskiej dotyczącej sposobu rozbudowy Domu Mehoffera, po podpisaniu Umowy Wykonawca w terminie określonym w harmonogramie, przedłoży Zamawiającemu dwa wstępne projekty studialne w formie prezentacji multimedialnych, uwzględniające i przedstawiające ogólne zamysły projektanta w zakresie formy i sposobu projektowania. Projekty winny zawierać zaaranżowanie wystroju wnętrz na rzutach budynku zgodnie z pełnioną funkcją opisaną w programie funkcjonalno-użytkowym. Projekty studialne powinny również zawierać wizualizacje przestrzeni: strefy wejścia, kawiarni, pomieszczeń nowej kubatury, poddasza, iluminacji budynku i ogrodu. Zamawiający po wysłuchaniu prezentacji oraz po zapoznaniu się z materiałem studialnym przekaże Wykonawcy informacje o akceptacji jednej z zaproponowanych wizji lub też sprecyzuje swoje uwagi na bazie całości przedstawionego materiału, dając tym samym Wykonawcy podstawę do uwzględnienia ich w kolejnej wersji projektu studialnego. Uzyskanie akceptacji Zamawiającego dla zaproponowanego rozwiązania studialnego umożliwia Wykonawcy rozpoczęcie prac nad zasadniczą dokumentacją stanowiącą przedmiot zamówienia. Zaakceptowane rozwiązanie studialne będzie stanowiło postawę do opracowania dokumentacji będącej przedmiotem zamówienia. W przypadku trzykrotnego, uzasadnionego braku akceptacji przez Zamawiającego zaproponowanych rozwiązań studialnych, Zamawiający ma prawo odstąpić od umowy na warunkach w niej określonych. II etap: - Wykonanie wielobranżowego projektu budowlanego wraz z koniecznymi opiniami, uzgodnieniami, oraz zbiorczego zestawienia kosztów (ZZK) w postaci uproszczonego kosztorysu inwestorskiego. Projekt budowlany części zabytkowej powinien zawierać ekspertyzę techniczną dotyczącą spełnienia w inny sposób wymagań rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2012r w sprawie warunków technicznych jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie w zakresie wymaganych parametrów. Warunki zawarte w ekspertyzie muszą być uwzględnione w Projekcie budowlanym. Uzyskanie odstępstwa KWPSP w obszarze ekspertyzy oraz uzgodnienie projektu budowlanego z rzeczoznawcą ds. zabezpieczeń przeciwpożarowym zawiera się w etapie III. Projekt budowlany musi być wykonany w takim stopniu uszczegółowienia, aby dawał możliwość (ZZK) uzyskania jak najbardziej realnego szacunku kosztów inwestycji (w stosunku do przygotowywanych przez Wykonawcę kosztorysów inwestorskich). Pożądane maksymalne odchylenie to +/- 15%. III etap: - Dla części zabytkowej uzyskanie odstępstwa KWPSP w obszarze wykonanej ekspertyzy dotyczącej spełnienia w inny sposób wymagań rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2012r w sprawie warunków technicznych jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie w zakresie wymaganych parametrów oraz uzgodnienie projektu budowlanego z rzeczoznawcą ds. zabezpieczeń przeciwpożarowym - Uzyskanie uzgodnienia dokumentacji w zakresie zabezpieczeń z Narodowym Instytutem Muzealnictwa i Ochrony Zbiorów ( w skrócie NIMOZ), uzyskanie pozwolenia konserwatorskiego oraz z decyzji o pozwoleniu na budowę. - Wykonanie wielobranżowego projektu wykonawczego zawierającego: projekt architektoniczny, projekt konstrukcyjny, projekty instalacyjne we wszystkich branżach, projekt rozbiórki nie zabytkowych zabudowań, projekt aranżacji wnętrz,projekt re-kompozycji ogrodu, projekt zagospodarowania terenu oraz projekt organizacji robót. Wszystkie rozwiązania wynikające z projektu aranżacji wnętrz winny być uwzględnione w wykonawczych projektach branżowych, przedmiarach i kosztorysach inwestorskich. Projekty wykonawcze muszą być uzgodnione z rzeczoznawcą p.poż oraz w zakresie zabezpieczeń z NIMOZ. - Wykonanie przedmiaru robót i kosztorysów inwestorskich wykonanych metodą szczegółową. - Wykonanie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych. IV etap: Udział Wykonawcy w postępowaniu prowadzonym w trybie ustawy Prawo zamówień publicznych, mającym na celu wyłonienie wykonawcy robót budowlanych. Udział obejmować może w szczególności: konieczność uczestniczenia w zebraniu wykonawców, terminowe i rzeczowe udzielanie odpowiedzi na złożone w postępowaniu pytania oraz w razie konieczności dokonywanie ocen równoważności proponowanych materiałów. V etap: Wykonywanie nadzorów autorskich w czasie realizacji robót budowlanych opartych o przygotowany przez Wykonawcę projekt. Dokumentacja winna uwzględniać uwagi Zamawiającego zgłoszone na etapie wykonywania projektu dotyczące istotnych rozwiązań funkcjonalnych, architektonicznych, konstrukcyjnych, materiałowych. Zaproponowane rozwiązania imateriały winny zapewnić minimalizację kosztów przy jednoczesnym zapewnieniu właściwej jakości realizowanych robót. Dokumentacja projektowa powinna być zaopatrzona w wykaz opracowań, pisemne oświadczenie Wykonawcy, iż jest ona wykonana zgodnie z: a) umową, b) prawem budowlanym, c) obowiązującymi przepisami prawa zamówień publicznych, w szczególności, że nie narusza ona zasad opisanych w art. 7-10 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (tekst jedn.: Dz.U 2015 poz. 2164 zm.), odpowiada zasadom przygotowania opisu przedmiotu zamówienia określonym w art. 29-31 ww. ustawy oraz odpowiada wymogom określonym w - rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określania metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz. U. Nr 130, poz. 1389), - rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej , specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. Nr 202, poz. 2072), - rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 22 kwietnia 2005 r. zmieniające rozporządzenie w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej , specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. Nr 75, poz. 2075), - rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 23 kwietnia 2010 r. zmieniające rozporządzenie w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. Nr 72, poz. 464), - rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 18 lutego 2011 r. zmieniające rozporządzenie w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. Nr 42, poz. 217). d) obowiązującymi przepisami techniczno-budowlanymi, a w szczególności z: -Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2.07.2003 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego ( Dz.U. nr 120, poz.1133 ), - Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18.05.2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym ( Dz.U. nr 202, poz.2072 z późn. zm.), - Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2.09.2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. Nr 202, poz. 2072 oraz z 2005 r. Nr 75, poz. 664), - Rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 24.03.1999 r. w sprawie standardów technicznych dotyczących geodezji, kartografii oraz krajowego systemu informacji o terenie(Dz. U. nr 30,poz.297), - Rozporządzeniem Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 2 września 2014 r. w sprawie zabezpieczania zbiorów muzeum przed pożarem, kradzieżą i innym niebezpieczeństwem grożącym ich zniszczeniem lub utratą (Dz.U. 2014 poz. 1240), - z obowiązującymi normami i że zostaje wydana w stanie zupełnym (kompletna z punktu widzenia celu, któremu ma służyć). Wykaz opracowań oraz pisemne oświadczenie o kompletności, o którym mowa wyżej stanowią integralną część przedmiotu zamówienia. Szczegółowy opis zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do specyfikacji tj. opis przedmiotu zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w istotnych postanowieniach umowy stanowiących Załącznik nr 4 do specyfikacji

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 71320000-7
Dodatkowe kody CPV: 71248000-8, 71244000-0, 71246000-4

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

Termin realizacji. Szacowany okres realizacji całości zamówienia do 48 miesięcy od dnia zawarcia umowy. Prace objęte niniejszym zamówieniem należy rozpocząć niezwłocznie po zawarciu umowy, przy czym: - etapy I i II należy zrealizować łącznie w terminie do 45 dni od daty otrzymania decyzji ULICP, z zastrzeżeniem iż wykonawca powinien odpowiednio wcześniej przedstawić Zamawiającemu dokumentację studialną tak aby mógł zachować termin przewidziany dla tych etapów.. Zamawiający przewiduje, że uprawomocniona decyzja ULICP zostanie wydana pod koniec listopada 2016 r. Wniosek o wydanie decyzji ULICP został skutecznie złożony 30 września 2016 r. - etap III po wykonaniu i odbiorze przez Zamawiającego prac objętych etapem I i II w terminie do 120 dni, licząc od dnia odebrania etapu I i II przez Zamawiającego. - etap IV- planowany proces wyłonienia wykonawcy robót budowlanych, obejmuje drugie półrocze 2017 r. - etap V: sprawowanie nadzoru autorskiego nad realizacją robót budowlanych i wyposażenia - ok. 18 miesięcy w okresie - 2018-2019 r. Terminy realizacji wskazane powyżej obejmują również: - konieczne uzgodnienia z Zamawiającym, - uwzględnienie w dokumentacji wnoszonych przez Zamawiającego uwag, - przewidziane w istotnych postanowieniach umowy terminy na odbiór poszczególnych partii dokumentacji. Szczegółowe terminy realizacji Etapów IV i V mogą ulec zmianie stosownie do terminów uzyskania dofinansowania na wykonanie robót budowlanych objętych projektem, o które będzie ubiegał się Zamawiający

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14/11/2016
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT520000
Walutapln


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert4
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Marcin Furtak Pracownia Projektowa F11 ,  biuro@f-11.pl,  ul. Grochowska 6b ,  31-521,  Kraków,  kraj/woj. małopolskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 388451,22
Oferta z najniższą ceną/kosztem 388451,22
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 654360
Waluta: pln


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.