eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KołobrzegDostawa i montaż mebli do obiektów Uzdrowisko Kołobrzeg S.A.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-12-01

Kołobrzeg: Dostawa i montaż mebli do obiektów Uzdrowisko Kołobrzeg S.A.
Numer ogłoszenia: 342583 - 2008; data zamieszczenia: 01.12.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uzdrowisko Kołobrzeg Spółka Akcyjna , ks. Piotra Ściegiennego 1, 78-100 Kołobrzeg, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3548802, faks 0-94 35 225 16.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.uzdrowisko.kolobrzeg.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i montaż mebli do obiektów Uzdrowisko Kołobrzeg S.A..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia meblowego do obiektów Uzdrowisko Kołobrzeg S.A. według poniższego zestawienia: I. Sanatorium KOMBATANT: 1. Komplet mebli hotelowych do 34 pokoi na IV i IX piętrze: 65 łóżek, 31 toaletek, 65 szafek nocnych, 65 foteli, 31 krzeseł, 31 szaf przedpokojowych, 31 stolików pokojowych, 65 lampek nocnych, 31 lamp stojących. Uwaga! Pokój wzorcowy w Sanatorium Uzdrowiskowym KOMBATANT przy ul. Sikorskiego 3 w Kołobrzegu zostanie przygotowany w terminie od 1 grudnia 2008 r. 2. Meble do Punktu Żywienia i Administracji: 100 stołów, 400 krzeseł, 14 pomocników kelnerskich, 1 regał, 3 fotele gabinetowe. II. Dziecięcy Szpital Uzdrowiskowy SŁONECZKO: 14 biurek, 2 ławy, 7 foteli, 15 krzeseł, 2 szafy ubraniowe, 16 regałów różnych. III. Szpital Uzdrowiskowy MUSZELKA: 15 szafek nocnych, 10 szaf ubraniowych, 10 szafek 2 - drzwiowych stojących, 40 materacy. IV. Budynek Zarządu: 4 stoły konferencyjne, 35 krzeseł, 3 regały, 3 szafy ubraniowe, 2 szafki, 1 fotel biurowy, 1 biurko komputerowe. Szczegółowy wykaz mebli, rysunki, wymiary, kolorystyka i opis zawiera załącznik nr 1 do specyfikacji. 2. Z dostawą łączy się usługa dowozu zamawianego wyposażenia oraz jego montaż i ustawienie w miejscu przeznaczenia..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.10.00.00 - Meble .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 3 000 zł

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy złożą ofertę oraz złożą oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy-Pzp, a także inne wymienione w dalszej części specyfikacji dokumenty. 2. Oferentem może być osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej oraz podmioty te występujące wspólnie. Oferenci występujący wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia. 3. Wykonawca powinien być uprawniony do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymogami ustawowymi, prowadzić działalność o charakterze zbieżnym z niniejszym zamówieniem oraz powinien posiadać doświadczenie w branży meblarskiej. 4. Wykonawca powinien posiadać doświadczenie w realizacji zamówień, miarą którego jest wykonanie z należytą starannością w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres działalności jest krótszy to w okresie działalności, co najmniej trzech dostaw o wartości nie mniejszej niż 50 000 zł każda. 5. Ustalenia i decyzje dotyczące wykonania zamówienia uzgadniane będą przez zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem wykonawcy. 6. Wymagane jest określenie przez wykonawcę telefonów kontaktowych i numerów faksu oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia. 7. Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o zamówienie publiczne. 8. Koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty ponosi wykonawca (oferent). Ocena warunków wymaganych od oferentów zostanie dokonana według formuły spełnia, nie spełnia. Niespełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem oferenta..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu złożone na druku stanowiącym załącznik nr 3 do siwz. 3. Wykaz zrealizowanych w ciągu ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres działalności wykonawcy jest krótszy tom w okresie działalności, dostaw odpowiadających swym charakterem zamówieniu, z podaniem: nazwy, adresu siedziby i telefonu odbiorcy dostaw, rodzaju dostarczanego sprzętu, wartości umownej dostawy, terminów realizacji zamówienia, Wymagane jest załączenie poświadczenia odbiorcy, że dostawy wykonane zostały z należytą starannością. 4. Zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzające, że dostarczane produkty (materiały zastosowane do produkcji) spełniają normy bezpieczeństwa i higieny. 5. Pełnomocnictwo dla osoby reprezentującej w postępowaniu interesy podmiotów występujących wspólnie (konsorcjum, spółka cywilna). 6. Dokument potwierdzający wniesienie wadium przetargowego..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:


  • 1 - Cena - 60
  • 2 - jakość dostarczanych mebli - 30
  • 3 - okres gwarancji - 10

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uzdrowisko.kolobrzeg.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Uzdrowisko Kołobrzeg S.A. ul. Ściegiennego 1 78-100 Kołobrzeg.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.12.2008 godzina 10:00, miejsce: Uzdrowisko Kołobrzeg S.A. ul. Ściegiennego 1 78-100 Kołobrzeg.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.