To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-12-22
Wieleń: Wykonywanie usług transportowych dla Nadleśnictwa Potrzebowice w 2012r
Numer ogłoszenia: 342597 - 2011; data zamieszczenia: 22.12.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 313397 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Nadleśnictwo Potrzebowice, Potrzebowice 1, 64-730 Wieleń, woj. wielkopolskie, tel. 67 2562526, faks 67 2562492.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowści prawnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonywanie usług transportowych dla Nadleśnictwa Potrzebowice w 2012r.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Wykonywanie usług transportowych w 2012r, wymagających przejechania średnio 1850 km w ciągu miesiąca, o następującym zakresie przewozów: - codzienny (od poniedziałku do soboty włącznie) oraz okresowy przewóz przesyłek i osób na terenie administrowanym przez RDLP w Pile.- wyjazdy w celu przewozu osób (we wszystkie dni tygodnia - również w niedziele) poza teren administrowany przez RDLP w Pile (nie wykraczające poza teren RDLP sąsiadujących z RDLP w Pile), w ilości średnio nie więcej niż dwa razy w miesiącu. - wyjazdy w celu przewozu osób (we wszystkie dni tygodnia - również w niedziele) poza teren administrowany przez RDLP sąsiadujące z RDLP w Pile, w ilości dwa razy w ciągu roku..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.17.10.00 - Wynajem samochodów osobowych wraz z kierowcą .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.12.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Zakład Usługowo-Handlowy Piotr Stefaniak, ul. Mężykowska 2/6, 64-735 Miały, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 55800,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 63504,00
Oferta z najniższą ceną: 63504,00 / Oferta z najwyższą ceną: 63504,00
Waluta: PLN.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.