To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2015-12-15
Kraków: Dostawa urządzeń medycznych dla Oddziału Urologicznego
Numer ogłoszenia: 342600 - 2015; data zamieszczenia: 15.12.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 165517 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Specjalistyczny im. Stefana Żeromskiego Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Krakowie, os. Na Skarpie 66, 31-913 Kraków, woj. małopolskie, tel. (012) 6441956, faks (012) 6444756.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa urządzeń medycznych dla Oddziału Urologicznego.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzeń medycznych: 1 zestaw Litotryptor z oprzyrządowaniem; 1 zestaw do zabiegów PCNL z oprzyrządowaniem; 1 zestaw URS jednokanałowy; 1 zestaw URS dwukanałowy ich montaż i uruchomienie wraz ze szkoleniem personelu Szpitala Specjalistycznego im. Stefana Żeromskiego SP ZOZ w Krakowie, os. Na Skarpie 66, 31-913 Kraków, o parametrach opisanych w załączniku o nazwie Zestawienie parametrów technicznych, stanowiącym załączniki 1.1. do niniejszej SIWZ. 2. Przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy (rok produkcji 2015), nierekondycjonowany, kompletny i po uruchomieniu gotowy do pracy zgodnie z przeznaczeniem bez żadnych dodatkowych zakupów i inwestycji, gwarantujący bezpieczeństwo pacjentów oraz personelu medycznego. 3. Przedmiot zamówienia (za wyjątkiem kompresor do Litotryptora pneumatycznego) musi spełniać wymagania ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. Nr 107 poz. 679 ze zm.) tj. posiadać wpisy i świadectwa wydane przez uprawnione organy: deklarację zgodności CE producenta (dotyczy wszystkich klas wyrobu medycznego), certyfikat jednostki notyfikującej (dotyczy klasy wyrobu medycznego: I sterylna, I z funkcją pomiarową, IIa, IIb, III), zgłoszenie/powiadomienie/wniosek do Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych. 4. Dostawa, montaż i uruchomienie przedmiotu zamówienia nastąpi w miejscu wskazanym przez Zamawiającego na koszt i ryzyko Wykonawcy w terminie max. do 11.12.2015 r. 5. W ramach zamówienia Wykonawca przeszkoli w siedzibie Zamawiającego ok. 8 osób w zakresie obsługi przedmiotu zamówienia oraz 2 techników w zakresie obsługi i wstępnego serwisowania przedmiotu zamówienia. Cykl szkoleń rozpocznie się w dniu dostawy przedmiotu zamówienia i zakończy po przeszkoleniu wszystkich wskazanych powyżej osób. 6. Wykonawca udzieli gwarancji na dostarczony przedmiot zamówienia na okres min. 24 miesięcy od daty dostawy i uruchomienia przedmiotu zamówienia potwierdzonego protokołem odbioru. 7. W okresie gwarancji Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przeglądów okresowych, min. po jednym przeglądzie na każde 12 miesięcy (min. 2 przeglądy gwarancyjne). Po każdym przeglądzie Wykonawca zobowiązany będzie do wydania świadectwa sprawności i dokonania odpowiedniego wpisu w paszporcie 7. technicznym urządzenia (o ile taki posiada). Wykonawca zobowiązany jest również do wykonania min. 1 przeglądu pogwarancyjnego w ciągu roku po zakończonym okresie gwarancji, wliczonego w cenę oferty. 8. Warunki dodatkowe dotyczące przedmiotu zamówienia: a) wymagania dotyczące serwisu: Wykonawca zapewni autoryzowany serwis gwarancyjny i pogwarancyjny na terenie Polski; Wykonawca zapewni serwis gwarancyjny i pogwarancyjny zgodnie z art. 90 ust. 4 i 5 ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. Nr 107 poz. 679 ze zm. ). Ponadto na każde żądanie Zamawiającego w nieprzekraczalnym 5 dniowym terminie Wykonawca przedłoży dokumenty potwierdzające kwalifikacje pracowników wykonujących prace serwisowe; możliwość zgłoszeń pon - pt 8:00-15:00 czas podjęcia naprawy: nie dłużej niż 72 h od momentu zgłoszenia; maksymalny czas usunięcia zgłoszonych usterek i wykonania napraw nie może przekroczyć: 5 dni od chwili przyjęcia zgłoszenia w przypadku napraw nie wymagających sprowadzenia części z zagranicy oraz 14 dni w przypadku napraw, które wymagają importu części zamiennych lub podzespołów; naprawa przedłuża gwarancję o czas naprawy; Wykonawca dostarczy na żądanie Zamawiającego urządzenie zastępcze o nie gorszych parametrach, gdy przewidywany lub faktyczny czas naprawy przekroczy 5 dni od chwili przyjęcia zgłoszenia awarii, dostawa urządzenia zastępczego nastąpi najpóźniej w piątym dniu od przyjęcia zgłoszenia b) Wykonawca dostarczy Zamawiającemu instrukcję obsługi przedmiotu zamówienia w języku polskim w wersji papierowej oraz paszport techniczny w dniu dostawy.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00 - Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.11.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Medim Sp. z o. o., ul. Puławska 45B, 05-500 Piaseczno, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 166666,66 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 174022,68
Oferta z najniższą ceną: 174022,68 / Oferta z najwyższą ceną: 224050,66
Waluta: PLN .
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Roztwór stosowany w dostępach naczyniowych lub cewnikach naczyniowych
- Odtworzenie wiernej repliki istniejących żaluzji w hali kupieckiej Sukiennic w Krakowie.
- 40.2025 wyłonienie Wykonawcy w zakresie sukcesywnej dostawy specjalistycznej paszy hodowlanej dla myszy i szczurów laboratoryjnych na potrzeby Wydziału Biochemii, Biofizyki i Biotechnologii UJ
- DOSTARCZANIE LEKÓW WG 9 PAKIETÓW
- Opracowanie i wykonywanie multimedialnych materiałów dydaktycznych w postaci 20 filmów dydaktyczno-naukowych o tematyce związanej z treściami dydaktycznymi dla WIMiR DE-dzp.272-35/25
- Dostawa fabrycznie nowych części zamiennych do systemu oczyszczania spalin na potrzeby Zakładu Termicznego Przekształcania Odpadów w Krakowie
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa i montaż wyposażenia bloku operacyjnego
- Sukcesywne dostawy asortymentu na potrzeby badań Zakładu Patomorfologii
- Dostawa leków - produktów leczniczych i receptury aptecznej (powtórzenie)
- Sukcesywne dostawy odczynników, kalibratorów, materiałów kontrolnych oraz innych mat. zużyw. do badań z zakresu immunochemii wraz z dzierżawą analizatora z UPS i drukarką na okres 36 miesięcy 2.
- Produkty lecznicze.
- Dostawy jednorazowego sprzetu medycznego
więcej: Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.