eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Świętochłowicedostawa i montaż oddawczych skrzynek pocztowych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-10-22

Świętochłowice: dostawa i montaż oddawczych skrzynek pocztowych
Numer ogłoszenia: 342670 - 2010; data zamieszczenia: 22.10.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych , ul. Tunelowa 2, 41-600 Świętochłowice, woj. śląskie, faks (032) 245 48 44.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: mzbm.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa i montaż oddawczych skrzynek pocztowych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż 5 048 szt. oddawczych skrzynek pocztowych spełniających następujące warunki : -skrzynki muszą spełniać wymogi określone w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 24.09.2003 r. w sprawie oddawczych skrzynek pocztowych (Dz.U. Nr 177 poz.1730/1731) oraz Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 15.04.2004 r. zmieniającym rozporządzenie w sprawie oddawczych skrzynek pocztowych (Dz.U. Nr 83poz. 770) -skrzynki płaskie otwierane na bok -kolor: beżowy, szary -komplet dwóch kluczy do każdej skrzynki (z możliwością dorobienia kluczyka bez konieczności wymiany całego zamka), -perforacja umożliwiająca podgląd zawartości, -zestawy skrzynek 1,2,3,4,5,6 lub 7 modułowe - zgodnie z Załącznikiem nr 5 do SIWZ. 2. Istniejące skrzynki pocztowe należy zdemontować w porozumieniu z właściwym oddziałem Poczty Polskiej w celu zabezpieczenia korespondencji. Montaż nowych skrzynek należy przeprowadzić w tym samym dniu co demontaż istniejących. 3. Instalowane skrzynki należy oznaczyć cyframi arabskimi odpowiadającymi numerom samodzielnych lokali mieszkalnych. 4. Oznakowanie numerami lokali nowych skrzynek pocztowych po wcześniejszym uzgodnieniu wykazu adresowego z przedstawicielem Zamawiającego. 5. Wykonawca dokona reperacji tynku i malowania fragmentu powierzchni ściany, z której zdemontowano starą skrzynkę. 6. Montaż skrzynek odbywał się będzie w budynkach zarządzanych lub administrowanych przez MZBM - zgodnie z Załącznikiem nr 5 do SIWZ. 7. Zamówienie zostało podzielone na dwa etapy: -I etap obejmuje dostawę i montaż 2 116 szt. skrzynek pocztowych w lokalach mieszkalnych i 44 szt. skrzynek pocztowych w lokalach użytkowych. Termin wykonania I etapu: do 28.02.2011 r. -II etap obejmuje dostawę i montaż 2 888 szt. skrzynek pocztowych w lokalach mieszkalnych. Termin wykonania drugiego etapu: do 31.07.2011 r. 7. Na dostarczone i zamontowane skrzynki ustala się okres gwarancji jakości wynoszący 36 miesiące. Bieg gwarancji rozpoczyna się w dniu następnym, licząc od daty odbioru końcowego poszczególnych etapów..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.42.20.00 - Skrzynki na listy .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.07.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi wykazać, że wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 dostawy oddawczych skrzynek pocztowych, z których każda obejmowała dostawę i montaż oddawczych skrzynek pocztowych w ilości co najmniej 1 000 sztuk. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania w/w warunków udziału w postępowaniu: -Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie dokumentów i oświadczeń złożonych przez wykonawcę wraz z ofertą. -Oświadczenia i dokumenty będą oceniane pod względem formalno-prawnym, pod względem ich aktualności i treści, a także, czy informacje w nich zawarte potwierdzają spełnienie warunków udziału w postępowaniu, -Sposób oceny spełniania warunków wymaganych od wykonawców będzie zgodny z formułą spełnia/ nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy tylko w zakresie: a) zmniejszenia ilości skrzynek w budynkach określonych w załączniku nr 5 do SIWZ, w przypadku zawiązania się Wspólnoty Mieszkaniowej lub przekazania nieruchomości b) zmiany wynagrodzenia brutto w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług VAT. Zmiana taka obejmować będzie wynagrodzenie za tą część dostaw, która wykonana zostanie po dniu wejścia w życie stosownej zmiany wysokości podatku.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzbm.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych- Świętochłowice, ul. Tunelowa 2 - Dział Eksploatacji lub pocztą za zaliczeniem pocztowym, po wcześniejszym złożeniu wniosku. Cena SIWZ 10,00 zł.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.11.2010 godzina 09:00, miejsce: Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych- Świętochłowice, ul. Tunelowa 2 -Kancelaria , pokój nr 7.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.