eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pruszkówa/ konserwacje studni, zdrojów ulicznych, czyszczenie wpustów i studzienek b/ konserwację przepompowni kanalizacji sanitarnej i deszczowej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-12-01

Pruszków: a/ konserwacje studni, zdrojów ulicznych, czyszczenie wpustów i studzienek b/ konserwację przepompowni kanalizacji sanitarnej i deszczowej
Numer ogłoszenia: 342785 - 2008; data zamieszczenia: 01.12.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Pruszków , ul. Kraszewskiego 14/16, 05-800 Pruszków, woj. mazowieckie, tel. 022 7587244.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pruszkow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: a/ konserwacje studni, zdrojów ulicznych, czyszczenie wpustów i studzienek b/ konserwację przepompowni kanalizacji sanitarnej i deszczowej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: A. konserwacja studni, zdrojów ulicznych, czyszczenia wpustów i studzienek kanalizacji deszczowej Dokonywanie przeglądu stanu studni i zdrojów ulicznych (nie mniej niż 2 razy w miesiącu) oraz utrzymanie ich w ciągłej sprawności, 1. Usuwanie śniegu i lodu wokół studni i zdrojów ulicznych. 2. Przygotowanie studni i zdrojów ulicznych do sezonu zimowego przez odpowiednie ocieplenie i zabezpieczenie przed zamarzaniem. 3. Dokonywanie napraw studni i zdrojów w zakresie: wymiany uszczelek i uszkodzeń mechanicznych oraz wymiana 1 kompletnego zdroju niezwłocznie po stwierdzeniu uszkodzenia (wliczone w kwotę wynagrodzenia nin. umowy). 4. Prowadzenie stałych przeglądów stanu separatorów zgodnie z instrukcją eksploatacji, wpustów ulicznych, studni chłonnych i studni rewizyjnych połączonych z wpustami, osadników kanalizacji deszczowej ,utrzymania ich w stałej drożności. 5. Dokonywanie napraw w zakresie wymiany pokryw i kratek niezwłocznie po stwierdzeniu uszkodzenia (do 15 szt. włazów ulicznych typu ciężkiego wliczone w kwotę wynagrodzenia nin. umowy) 6. Systematyczne usuwanie zanieczyszczeń gromadzących się w separatorach, osadnikach i studniach kanalizacji deszczowej (nie mniej niż 1 raz w miesiącu) 7. Systematyczne oczyszczanie i udrażnianie wpustów, studni 8. Usuwanie śniegu i oblodzenia zalegającego na wpustach i studniach w sezonie zimowym, 9. Utrzymanie ciągłej drożności kanału deszczowego na terenie Przedszkola Nr 8 ul. 3-go Maja 68, 10.Wywóz zanieczyszczeń i utylizacja wydobytych odpadów zgodnie z przepisami Ustawy o Ochronie Środowiska oraz Ustawy o odpadach powstałych w wyniku realizacji umowy. B. konserwacja przepompowni kanalizacji sanitarnej i deszczowej 1. Dokonywanie przeglądu stanu przepompowni oraz elementów (nie mniej niż 1 raz w tygodniu) oraz utrzymanie ich w ciągłej sprawności, 2. Usuwanie śniegu i lodu wokół przepompowni w okresie zimowym, 3. Prowadzenie stałych przeglądów stanu przepompowni zgodnie z instrukcją eksploatacji, oraz urządzeń , utrzymania ich w stałej drożności oraz dokonywanie napraw niezwłocznie po stwierdzeniu uszkodzenia w zakresie: a/wymiany pływaków b/ wymiany pokryw c/ czyszczenia kanałów tłocznych oraz studni rozprężnych d/ wymiany zaworów zwrotnych i odcinających e/ wymiany kolan sprzęgających f/ wymiany łańcuchów do montażu i demontażu pomp (wliczone w kwotę wynagrodzenia nin. umowy) 4. Systematyczne usuwanie zanieczyszczeń gromadzących się w pompowniach, komorach zasuw, rozprężnych i innych. 5. Kontrola szaf sterowniczych pod kątem poprawnego działania pomp i wszystkich elementów elektrycznych, automatyki i ich zasilania oraz dokonywanie napraw wraz z wymianą niezwłocznie po stwierdzeniu uszkodzeń bezpieczników stycznikowych oraz innych elementów elektryki i automatyki 6. Wywóz zanieczyszczeń i utylizacja wydobytych odpadów zgodnie z przepisami Ustawy o Ochronie Środowiska oraz Ustawy o odpadach powstałych w wyniku realizacji umowy..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.80.00.00 - Różne usługi w zakresie napraw i konserwacji .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie wymagane

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1/ Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2/ Posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym (środki transportu) i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, a/ wykażą się realizacją z należytą starannością z okresu 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, minimum po 1 zamówieniu na część a i b (rozpoczęte i zakończone) odpowiadającemu swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia. b/ dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w tym minimum: - 1 osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci wodociągowych i kanalizacyjnych, wpisaną na listę członków właściwej Regionalnej Izby Samorządu Zawodowego. 3/ Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4/ Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24, ust.1, pkt. 1 - 10, ust. 2, pkt. 1 - 4. Zamawiający będzie dokonywał oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych dokumentów zgodnie z regułą spełnia/nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1/ Upoważnienie/pełnomocnictwo do występowania w imieniu Wykonawcy UWAGA: dołączone wtedy o ile nie wynika z załączonych dokumentów 2/ Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawione nie wcześniej niż sześć miesięcy przed upływem terminu składania ofert), , 3/ Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 oraz że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne na podstawie art. 24, ust.1, pkt. 1 - 10, ust. 2, pkt. 1 - 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku prawo zamówień publicznych 4/ Wykaz wykonywanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie /minimum po 1 na część a i b/ zamówień, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania 5/ Dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie 6/ Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca 6a/ Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt. 6 Wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował /załącznik nr 4a/, 7/ Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności /załącznik nr 5/ 7a/ Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt. 7 Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował 8/ Wykaz prac, które Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pruszkow.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Pruszkowie, pok. 113.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.12.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Pruszkowie, pok. 25.

IV.3.5) Termin związania ofertą: do 07.01.2009.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.