To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-11-15
Ogłoszenie nr 342864 - 2016 z dnia 2016-11-15 r.
Gdańsk: dostosowanie zabytkowego budynku Ratusza Głównego Miasta Gdańska do standardu umożliwiającego zwiedzanie muzeum przez osoby niepełnosprawne - Etap II - Przełożenie sieci kablowych do pomieszczenia dozoru Muzeum wraz z przeniesieniem urządzeń niskoprądowych.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 316843
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Muzeum Historyczne Miasta Gdańska, krajowy numer identyfikacyjny
28339200000, ul.
ul. Długa
,
80831
Gdańsk, państwo
Polska, woj.
pomorskie, tel.
058 76 79 100, faks
058 76 79 102, e-mail
zam.publiczne@mhmg.gda.pl
Adres strony internetowej (URL): www.mhmg.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Intytucja kultury
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
dostosowanie zabytkowego budynku Ratusza Głównego Miasta Gdańska do standardu umożliwiającego zwiedzanie muzeum przez osoby niepełnosprawne - Etap II - Przełożenie sieci kablowych do pomieszczenia dozoru Muzeum wraz z przeniesieniem urządzeń niskoprądowych.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Realizacja przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie instalacji niskoprądowych. 2. Zakres prac: 1) Przebudowa sieci instalacji niskoprądowych w zakresie przeniesienia systemów dozoru wraz z urządzeniami do nowej portierni obejmująca przeniesienie urządzeń i sieci : - teleinformatycznej - LAN - systemu ostrzegawczego - DSO - systemu sygnalizacji pożaru - SSP - systemu sterowania oddymianiem - systemu sygnalizacji włamania i napadu - SSWiN - systemu kontroli dostępu - KD - systemu telewizji dozorowej - CCTV - systemu automatyki i telemetrii dla systemów zabezpieczenia technicznego, - wykonanie zmian oprogramowania dla wizualizacji i integracji systemów, - dostarczenie monitorów, - wykonanie pomiarów i testów instalacji, 2) wykonanie dokumentacji powykonawczej (osobno dla każdego systemu). Dokumentacja winna zawierać: - aktualną dokumentację strukturalną i instrukcję eksploatacji dla standardowego oprogramowania, - oprogramowanie standardowe, które wymaga modyfikacji, aby spełnić wymagania Zamawiającego. Dostarczone oprogramowanie powinno być sprawdzone i zatwierdzone przez Zamawiającego. Dokumentacja standardowa i dokumentacja zmian powinny być przedstawione przez Wykonawcę przed wdrożeniem wraz z zaznaczonymi wszystkim zmianami standardowego oprogramowania. Opis zainstalowanego i uruchomionego systemu zawierającego: - spis wszystkich dostarczonych programów i modułów, - spis rysunków zawartych w opracowaniu, - przewodnik po dokumentacjach oprogramowania użytkowego, systemowego, serwisowego, - opis przeglądu funkcjonalnego, który na bazie podsystemów opisuje oprogramowanie użytkowe, systemowe, serwisowe, - krótki opis interfejsów urządzeń, który przedstawia zależności pomiędzy oprogramowaniem, bazą danych i urządzeniami, - aktualną dokumentację konstrukcyjną oprogramowania użytkowego, systemowego i serwisowego, - szczegółową instrukcję eksploatacji dostarczonego oprogramowania systemów i urządzeń. 3. Szczegółowy zakres robót opisuje dokumentacja: "Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót", sierpień 2016 - Załącznik nr 1 do SIWZ Zamawiający udostępnia jako materiał pomocniczy przedmiar robót będących przedmiotem zamówienia - załącznik nr 2 do SIWZ 4. Ze względu na zainstalowany u Zamawiającego System Ochrony Technicznej wymaga się aby Wykonawca posiadał: - Autoryzację firmy UTC (GE) w zakresie systemów sygnalizacji włamania i napadu oraz systemów CCTV - Autoryzację firmy UTC (GE) w zakresie systemów sygnalizacji pożaru FP1200/FP2000 - Potwierdzone szkolenie z zakresu systemu sygnalizacji pożarowej Polon 4000 - Umiejętności programowania baz danych SQL. W celu wykonania zmian oprogramowania do wizualizacji odczytu parametrów klimatycznych, wykonawca musi posiadać znajomość programowania sterowników Xenta, w tym Xenta 731, oraz posiadać programy narzędziowe do tego celu.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
45310000-3
Dodatkowe kody CPV:
32323500-8,
45311000-0,
45314200-3,
45313420-0
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28/10/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT168630.70 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy 204180.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Dostawa odczynników, kalibratorów, kontroli i materiałów zużywalnych dla Pracowni Koagulologii CLK UCK.
- Usługa flagowania miasta
- Przebudowa sanitariatów bloku sportowego w Szkole Podstawowej Nr 42 (ZSP Nr 2) w Gdańsku przy ul. Czajkowskiego 1
- Dostawa zestawu do syntezy nanocząstek lipidowych dla Wydziału Chemii Uniwersytetu Gdańskiego.
- Wykonanie remontu odświeżającego w budynku biurowym Pomorskiej Wojewódzkiej Komendy Ochotniczych Hufców Pracy w Gdańsku przy Al. Grunwaldzkiej nr 311 - nr postępowania PWK.ZP.2710.01.2025.
- Dostawa sprzętu laboratoryjnego w ramach wyposażenia laboratoriów w Centrum Ekoinnowacji Politechniki Gdańskiej.
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.