eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lublin › Utrzymanie ruchu instalacji i urządzeń elektrycznych w obiektach SPSK Nr 1 w Lublinie - Nr sprawyTE-2730/31 /08.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-12-01

Lublin: Utrzymanie ruchu instalacji i urządzeń elektrycznych w obiektach SPSK Nr 1 w Lublinie - Nr sprawy: TE-2730/31 /08.
Numer ogłoszenia: 342883 - 2008; data zamieszczenia: 01.12.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny nr 1 w Lublinie , ul. Stanisława Staszica 16, 20-081 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 5323935, 5325043, 5328330, faks 081 5329486.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spsk1.lublin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Utrzymanie ruchu instalacji i urządzeń elektrycznych w obiektach SPSK Nr 1 w Lublinie - Nr sprawy: TE-2730/31 /08..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Usługa polegająca na ciągłym, kompleksowym i kompletnym utrzymaniu ruchu instalacji i urządzeń elektrycznych w obiektach Samodzielnego Publicznego Szpitala Klinicznego Nr 1 w Lublinie z pełnieniem całodobowych dyżurów..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 65.32.00.00 - Eksploatacja instalacji elektrycznych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Wykonawca musi spełniać warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy PZP: a) Posiadanie uprawnień do wykonywania działalności będącej przedmiotem niniejszego postępowania. b) Posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowanie potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Wykonawcy, którzy nie dysponują potencjałem technicznym i osobami przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonywania niniejszego zamówienia. Warunki stawiane przez Zamawiającego: - Osoba wyznaczona do kierowania robotami elektrycznymi wyznaczona przez Wykonawcę winna posiadać: a) odbytą, co najmniej 2-letnią praktykę zawodową na budowie przy zabytkach nieruchomych w zakresie sieci i instalacji elektrycznych. b) przynależność do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa c) świadectwo kwalifikacyjne SEP D (dozoru). d) odpowiednie uprawnienia budowlane - Osoby realizujące przedmiot zamówienia (pełniące całodobowe dyżury) winny posiadać świadectwo kwalifikacyjne SEP E (eksploatacji). - Zrealizowanie z należytą starannością, co najmniej jednej usługi podobnej do przedmiotu zamówienia polegającej na utrzymaniu ruchu instalacji i urządzeń elektroenergetycznych w tym słaboprądowych z prowadzeniem całodobowych dyżurów i wykonywanie drobnych prac konserwatorskich, w okresie trzech lat licząc od dnia wszczęcia postępowania o wartości, co najmniej 150.000,00 zł brutto. W przypadku usług będących w trakcie realizacji, Zamawiający uzna spełnienie warunku, jeżeli usługa była wykonywana należycie przez co najmniej jeden rok. c) Znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia; d) Niepodleganie wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 oraz spełnia warunki ubiegania się o udzielenie zamówienia określone w art. 22 ust. 1 pkt 1 - 3 ustawy, na formularzu oświadczenia stanowiącym Załącznik Nr 3 do SIWZ. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Wykaz wszystkich osób, które będą realizowały zamówienie z podaniem nazwiska i imienia oraz numeru i daty ważności zaświadczenia kwalifikacyjnego SEP - Załącznik Nr 4 do SIWZ. Wymagane jest również dołączenie kserokopii w/w kwalifikacji. 4. Świadectwo kwalifikacyjne SEP E (dotyczy wszystkich osób wymienionych w wykazie osób w pkt. 3). 5. Dokument stwierdzający o przygotowaniu zawodowym do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie. 6. Dokument potwierdzający odbytą, co najmniej 2-letnią praktykę zawodową na budowie przy kierowaniu robotami w zakresie sieci i instalacji elektrycznych przy zabytkach nieruchomych (dotyczy osoby kierującej). 7. Zaświadczenie o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa (dotyczy osoby kierującej) 8. Świadectwo kwalifikacyjne SEP D (dotyczy osoby kierującej) 9. Wykaz usług podobnych do przedmiotu zamówienia polegający na utrzymaniu ruchu instalacji i urządzeń elektroenergetycznych w tym słaboprądowych z prowadzeniem całodobowych dyżurów i wykonywanie drobnych prac konserwatorskich. Wartość usługi winna wynosić min 150.000,00 zł brutto. Wykaz powinien zawierać przedmiot umowy, wartości, datę realizacji i nazwa wykonawcy. 10. Dokument potwierdzający wykonanie z należytą starannością usług wymienionych w wykazie, o którym mowa, w pkt. 9..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spsk1.lublin.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny Nr 1 w Lublinie, ul. St. Staszica 16, 20-081 Lublin, Dział Eksploatacji pokój Kierownika Działu Eksploatacji - Budynek K-16Cena SIWZ: 10 zł + vat.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.12.2008 godzina 11:00, miejsce: Kancelaria Szpitala, pokój nr 5. Ul. Staszica 16, 20-081 Lublin.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.