Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-10-15
Szczecin: Dostaw mebli medycznych
Numer ogłoszenia: 342888 - 2014; data zamieszczenia: 15.10.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny nr 2 PUM w Szczecinie , Al. Powstańców Wielkopolskich 72, 70-111 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 91 4661086, faks 91 4661113.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.spsk2-szczecin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostaw mebli medycznych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia obejmuje: - Zadanie nr 1: Meble i wyposażenie medyczne ze stali kwasoodpornej - Zadanie nr 2: Meble medyczne zwane dalej meblami 2. Opis mebli stanowiących przedmiot zamówienia oraz wymagane parametry mebli zawiera załącznik nr 4 (załącznik cen jednostkowych) i 5 do formularza oferty (opis przedmiotu zamówienia). 3. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć zamówione meble będące przedmiotem zamówienia do siedziby Zamawiającego w terminie do 6 tygodni od dnia złożenia zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest poinformować Zamawiającego faxem z co najmniej 3 dniowym wyprzedzeniem o dokładnym terminie dostarczenia i ewentualnym (o ile występuje) montażu. 4. Zamawiający w ciągu 2 dni roboczych od podpisania umowy przekaże faxem Wykonawcy uzgodnione kolory płyt i tapicerek według dostarczonych w dniu podpisania umowy wzorników. 5. Zamawiający wymaga, by oferowane meble z zadania nr 1 poz. I. 1 - 9 stanowiły wyrób medyczny i były wprowadzone do obrotu i używania na terenie RP zgodnie z Ustawą z dnia 20.05.2010r. o wyrobach medycznych (Dz. U. nr 107 poz. 679). 6. Meble muszą być fabrycznie nowe, rok produkcji - 2014 r. 7. Zamawiający wymaga, aby Wykonawcy udzielili gwarancji na meble stanowiące przedmiot zamówienia na okres 24 miesięcy od momentu dostarczenia do siedziby Zamawiającego i dokonania ich odbioru po zmontowaniu na następujących warunkach: a) Naprawy gwarancyjne realizowane będą w miejscu użytkowania mebli, z zastrzeżeniem lit. b) b) Na wniosek Wykonawcy Zamawiający może wyrazić zgodę na usunięcie wad mebli poza siedzibą Zamawiającego, z tym, że koszty transportu mebli do miejsca wskazanego przez Wykonawcę i dostarczenia ich po naprawie do siedziby Zamawiającego, ponosi Wykonawca. c) Wykonawca zobowiązany jest zapewnić bezpośredni kontakt z serwisem w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:30 do 15:30. d) Wykonawca zobowiązany jest przystąpić do naprawy w miejscu eksploatacji mebli w ciągu 7 dni kalendarzowych od zgłoszenia wady faxem. 8. Wykonawca zobowiązany jest do dokonania wymiany mebli na nowe po trzeciej naprawie. 9. Wykonawca zobowiązany jest potwierdzić Zamawiającemu faxem otrzymanie zgłoszenia wady (reklamacji)..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.23.40-7.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 6.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wykonawcy powinni wnieść wadium w kwocie: a) w przypadku złożenia ofert na wszystkie zadania: 2 960,00 zł. b) w przypadku złożenia oferty na poszczególne zadania: zadanie 1 2 300,00 zł zadanie 2 660,00 zł
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu spełniania tego warunku
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu spełniania tego warunku
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu spełniania tego warunku
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu spełniania tego warunku
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu spełniania tego warunku
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. W celu potwierdzenia, że przedmiot zamówienia jest zgodny z wymaganiami Zamawiającego, Zamawiający żąda złożenia: 1.1. dokumentów potwierdzających dopuszczenie do obrotu i używania na terytorium RP oferowanego wyrobu medycznego zgodnie z Ustawą z dnia 20.05.2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. nr 107 z 2010 r., poz. 679) , tj. (DOTYCZY ZADANIA NR 1 PKT. I. 1 - 9): a) deklaracji zgodności, b) certyfikatu wystawionego przez jednostkę notyfikowaną, c) kopii zgłoszenia (powiadomienia) do Rejestru wyrobów medycznych i podmiotów odpowiedzialnych za ich wprowadzenie do obrotu i używania. Dokumenty wymienione w pkt 1 lit. b) i c) należy załączyć, jeżeli jest to wymagane przepisami Ustawy z dnia 20.05.2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. nr 107, z 2010 r., poz. 679). 1.2. W celu potwierdzenia, że oferowane meble posiadają wszystkie parametry i właściwości określone w załączniku nr 4 i 5 do Formularza oferty Zamawiający wymaga złożenia: a) (DOTYCZY ZADANIA NR 1 POZ. I i ZADANIA NR 2 POZ. III) ilustrowanych ulotek, folderów, instrukcji obsługi, bądź innych dokumentów, określanych dalej jako materiały informacyjne producenta, zawierających potwierdzenie wymaganych parametrów i właściwości oraz z wyraźnym zaznaczeniem numeru katalogowego oraz zadania i pozycji, której ten numer katalogowy dotyczy. Materiały informacyjne winny być wystawione przez producenta oferowanego sprzętu. W przypadku, gdy producent oferowanego sprzętu ma siedzibę poza granicami RP materiały informacyjne winny być załączone w języku obcym wraz z tłumaczeniem na język polski. UWAGA: Materiały informacyjne mogą być wystawione przez autoryzowanego przedstawiciela bądź dystrybutora oferowanego sprzętu wyłącznie w przypadku jeżeli autoryzowany przedstawiciel bądź dystrybutor nie jest jednocześnie wykonawcą składającym ofertę !!!!!!!!. Na folderach, ulotkach, instrukcjach winien znajdować się np. znak firmowy (logo) producenta względnie inna informacja świadcząca o tym, że w/w materiały zawierają dane opracowane przez producenta. Natomiast inne materiały informacyjne, które zostały wystawione przez producenta na potrzeby prowadzonego postępowania przetargowego winny być podpisane przez producenta i opatrzone pieczęcią firmową producenta oraz pieczęcią imienną osoby składającej podpis. b) (DOTYCZY ZADANIA NR 1 POZ. II i ZADANIA NR 2 POZ. I i II) W celu potwierdzenia, że oferowane meble posiadają wszystkie parametry i właściwości określone w załączniku nr 4 i 5 do Formularza oferty Zamawiający wymaga złożenia ilustrowanych (POGLĄDOWO) ulotek, folderów, instrukcji obsługi, bądź innych dokumentów, określanych dalej jako materiały informacyjne producenta, zawierających potwierdzenie wymaganych parametrów i właściwości. Materiały informacyjne winny być wystawione przez producenta oferowanego sprzętu. W przypadku, gdy producent oferowanego sprzętu ma siedzibę poza granicami RP materiały informacyjne winny być załączone w języku obcym wraz z tłumaczeniem na język polski. UWAGA: Materiały informacyjne mogą być wystawione przez autoryzowanego przedstawiciela bądź dystrybutora oferowanego sprzętu wyłącznie w przypadku jeżeli autoryzowany przedstawiciel bądź dystrybutor nie jest jednocześnie wykonawcą składającym ofertę !!!!!!!!. Na folderach, ulotkach, instrukcjach winien znajdować się np. znak firmowy (logo) producenta względnie inna informacja świadcząca o tym, że w/w materiały zawierają dane opracowane przez producenta. Natomiast inne materiały informacyjne, które zostały wystawione przez producenta na potrzeby prowadzonego postępowania przetargowego winny być podpisane przez producenta i opatrzone pieczęcią firmową producenta oraz pieczęcią imienną osoby składającej podpis. c) (DOTYCZY ZADANIA NR 1 POZ. I.10 - 20) Atesty PZH lub wystawione przez inny uprawniony podmiot; d) (DOTYCZY ZADANIA NR 1 POZ. II oraz ZADANIA NR 2 POZ. I i II) Atesty higieniczne na wyroby gotowe, potwierdzające, iż oferowane meble mogą być stosowane w warunkach szpitalnych;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spsk2-szczecin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny nr 2 PUM w Szczecinie
70-111 Szczecin, Al. Powstańców Wielkopolskich nr 72
Dział Zamówień Publicznych.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.10.2014 godzina 09:30, miejsce: Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego w pokoju nr 13 (Sekretariat), budynek C (Budynek Administracyjny).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Oferta pod rygorem nieważności powinna być złożona w formie pisemnej. Zalecane jest sporządzenie oferty z wykorzystaniem wzoru oferty oraz wzorów załączników do oferty. W przypadku gdy Wykonawca nie będzie korzystał z wzorów przygotowanych przez Zamawiającego i zawartych w SIWZ, zobowiązany jest w załączniku przygotowanym we własnym zakresie bezwzględnie zamieścić wszystkie informacje wymagane przez Zamawiającego. Formularz cen jednostkowych (załącznik nr 4 do oferty) stanowi integralną część oferty. 2. Oferta powinna być podpisana zgodnie z zasadami reprezentacji wskazanymi we właściwym rejestrze lub centralnej ewidencji działalności gospodarczej. 3. Do Formularza oferty należy dołączyć następujące dokumenty i oświadczenia : a) pełnomocnictwo - w przypadku jeżeli osoba podpisująca ofertę działa na podstawie pełnomocnictwa. Pełnomocnictwo załączone do oferty winno być złożone w oryginale lub notarialnie poświadczonej kopii a z treści pełnomocnictwa musi jednoznacznie wynikać uprawnienie do podpisania oferty b) oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania określone w pkt. VI SIWZ c) listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16.02.2007 r o ochronie konkurencji i konsumentów albo informację o tym, że Wykonawca nie należy do grupy kapitałowej wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ d) oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu określone w pkt VIII SIWZ; e) dokumenty i oświadczenia potwierdzające, że oferowane wyroby odpowiadają wymaganiom określonym w SIWZ przez Zamawiającego określone w pkt IX ppkt 1 SIWZ f) wypełniony przez Wykonawcę opis przedmiotu zamówienia stanowiący załącznik nr 5 do formularza oferty; g) wypełniony przez Wykonawcę formularz cen jednostkowych stanowiący załącznik nr 4 do formularza oferty; h) dowód wpłacenia/wniesienia wadium. W przypadku wnoszenia wadium w formie: - pieniędzy - kopia przelewu - gwarancji lub poręczeń - kopia tych dokumentów. Oryginał należy złożyć w Kasie Zamawiającego. 4. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych przez Zamawiającego w SIWZ oświadczeń i dokumentów, o których mowa w pkt. VI , pkt. VIII i pkt. IX ppkt. 1 SIWZ lub którzy nie złożyli pełnomocnictw albo którzy złożyli dokumenty, o których mowa w pkt. VI , pkt. VIII i pkt. IX ppkt. 1 SIWZ zawierające błędy lub, którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba, że mimo ich złożenia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie Zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, przynależność do grupy kapitałowej bądź nie wchodzenie w skład grupy kapitałowej i spełnianie przez oferowane usługi wymagań określonych przez Zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert. 5. Oferta oraz wszystkie dokumenty i oświadczenia załączone do oferty muszą być napisane w języku polskim, na maszynie do pisania, komputerze lub inną trwałą czytelną techniką (ręcznie długopisem albo nieścieralnym atramentem). 6. W przypadku oferty składanej przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia (konsorcjum) oferta winna spełniać następujące wymagania: a) do oferty powinno być załączone pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu (pełnomocnictwo może także obejmować uprawnienie do zawarcia umowy w postępowaniu). Pełnomocnictwo powinno być załączone w oryginale lub notarialnie poświadczonej kopii i zawierać wyszczególnienie wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, szczegółowo określać zamówienie do którego się odnosi, wskazywać pełnomocnika oraz precyzować zakres jego umocowania b) oferta wspólna winna być sporządzona zgodnie z SIWZ c) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu w imieniu wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia podpisuje pełnomocnik. W sytuacji, gdy każdy z wykonawców samodzielnie spełnia wszystkie warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust 1 pkt 1-4 PZP Zamawiający dopuszcza złożenie odrębnych oświadczeń o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu przez każdego z wykonawców. d) dokumenty wymienione w pkt VI ppkt 2 (2.1, 2.2) każdy wykonawca składa oddzielnie e) listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16.02.2007 r o ochronie konkurencji i konsumentów albo informację o tym, że Wykonawca nie należy do grupy kapitałowej każdy Wykonawca składa oddzielnie f) pozostałe dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu należy złożyć tak, aby wspólnie udokumentować spełnianie warunków. g) wymagane oświadczenia należy złożyć w sposób wyraźnie wskazujący kto składa oświadczenie tj. czy oświadczenie składane jest przez członka konsorcjum czy też przez pełnomocnika w imieniu konsorcjum h) wspólnicy spółki cywilnej traktowani będą tak jak wykonawcy składający ofertę wspólną..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1: Meble i wyposażenie medyczne ze stali kwasoodpornej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 1: Meble i wyposażenie medyczne ze stali kwasoodpornej.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.23.40-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 6.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr 2: Meble medyczne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 2: Meble medyczne.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.23.40-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 6.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- Program modernizacji ulic ul. Filaretów - sięgacz"
- Doposażenie bazy ZCEMiP w projekcie pn. "Ścieżka ku ekologicznej wiedzy: program edukacyjny w dążeniu do zrównoważonego rozwoju wspierający dzieci i młodzież, lokalnych mieszkańców oraz przeds. GMS"
- Przebudowa kanalizacji deszczowej w ul. Siewnej w Szczecinie
- Dostawa nici chirurgicznych i innych wyrobów chirurgicznych.
- Obsługa administracyjna oraz eksploatacyjna infrastruktury serwerowej i sieci strukturalnej, telefonii cyfrowej VOIP, sieci bezprzewodowej WiFi.
- ZAKUP I DOSTAWA FABRYCZNIE NOWEGO SAMOCHODU OSOBOWEGO TYPU MIKROBUS 9 - OSOBOWY PRZYSTOSOWANY DO PRZEWOZU OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH, W TYM 2 OSOBY PORUSZAJĄCE SIĘ NA WÓZKU INWALIDZKIM
więcej: przetargi w Szczecinie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.