To jest wynik przetargu. Zobacz tak¿e tre¶æ przetargu, którego dotyczy to og³oszenie
Og³oszenie z dnia 2012-09-12
¦wiecie: Na przeprowadzenie szkolenia zawodowego
Numer og³oszenia: 342926 - 2012; data zamieszczenia: 12.09.2012
OG£OSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Us³ugi
Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.
Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie by³o przedmiotem og³oszenia w Biuletynie Zamówieñ Publicznych: tak, numer og³oszenia w BZP: 304762 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówieñ Publicznych zosta³o zamieszczone og³oszenie o zmianie og³oszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat ¦wiecki - Powiatowy Urz±d Pracy w ¦wieciu, ul. Wojska Polskiego 195a, 86-100 ¦wiecie, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 52 33 32 210, faks 52 33 32 253.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Administracja samorz±dowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Na przeprowadzenie szkolenia zawodowego.
II.2) Rodzaj zamówienia: Us³ugi.
II.3) Okre¶lenie przedmiotu zamówienia: 1. Program szkolenia Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia dla 40 osób bezrobotnych w dwóch grupach trzynastoosobowych i jednej grupie czternastoosobowej. Szkolenie ka¿dej z grup ma byæ przeprowadzone tylko dla uczestników szkolenia skierowanych przez Zamawiaj±cego. a. Nazwa szkolenia: Szkolenie komputerowe b. Zakres szkolenia Program szkolenia dla ka¿dej z grup musi obejmowaæ nastêpuj±ce modu³y a) Podstawy obs³ugi komputera i urz±dzeñ peryferyjnych: - wprowadzenie do informatyki (pamiêæ zewnêtrzna i wewnêtrzna, elementy zestawu komputerowego) - 1 godzina edukacyjna teorii, - wprowadzenie do systemu WINDOWS (pulpit, okna dialogowe i komunikatów, prze³±czanie i zamykanie okien, zamykanie systemu) - 1 godzina edukacyjna teorii, 1 godzina edukacyjna praktyki, - MS WORD edytor tekstu (litery ma³e i wielkie, wpisywanie tekstu, zmiana rozmiaru i orientacji strony, ustawianie marginesów, numerowanie stron, definiowanie kolumn tekstu, edycja tekstu, akapity, ustawianie odstêpów miêdzy wierszami, punktowanie, numerowanie) - 2 godziny edukacyjne teorii, 6 godzin edukacyjnych praktyki, - MS WORD tworzenie tabel (rysowanie tabeli, wpisywanie i usuwanie danych do tabeli, ustawianie kolumn i wierszy, sumowanie danych, scalanie komórek) - 1 godzina edukacyjna teorii, 2 godziny edukacyjne praktyki, - obs³uga klawiatury, monitora, myszy, drukarki oraz skanera, 3 godziny edukacyjne praktyki, -drukowanie (przygotowanie dokumentu do druku, ustawienia drukarki, drukowanie) - 1 godzina edukacyjna teorii, 2 godziny edukacyjne praktyki b) Podstawy korzystania z Internetu: -wyszukiwanie stron www, zak³adanie konta pocztowego) - 1 godzina edukacyjna teorii, 3 godziny edukacyjne praktyki, c. Czas trwania i sposób organizacji szkolenia Liczba godzin szkolenia: 24 godziny zajêæ edukacyjnych dla ka¿dej z grup. W za³o¿eniach programowych przyjêto dla zajêæ teoretycznych i praktycznych godzinê edukacyjn± wynosz±c± 45 minut. Zgodnie z projektem realizacja szkoleñ mo¿e odbywaæ siê wy³±cznie w miesi±cach wrzesieñ i pa¼dziernik 2012 r. z zastrze¿eniem poni¿szych wymagañ. Wykonawca rozpocznie zajêcia ka¿dej z grup w terminie do 3 dni od poinformowania telefonicznego lub e-mailem lub faxem przez Zamawiaj±cego o mo¿liwo¶ci rozpoczêcia szkolenia. W dniu powiadomienia Wykonawcy, Zamawiaj±cy zobowi±zuje siê przes³aæ listê uczestników szkolenia. Szkolenie musi byæ prowadzone zgodnie z przed³o¿onym przez Wykonawcê Planem nauczania zawieraj±cym: tematy zajêæ edukacyjnych oraz tre¶ci szkolenia w zakresie poszczególnych zajêæ edukacyjnych. Plan nauczania Wykonawca dostarczy do Zamawiaj±cego faxem w terminie 1 dnia przed rozpoczêciem zajêæ ka¿dej kolejnej grupy uczestników. (Za³±cznik nr 1 do SIWZ punkt II podpunkt 5) Szkolenie ma odbywaæ siê w kolejno nastêpuj±cych po sobie dniach roboczych od poniedzia³ku do pi±tku (z wy³±czeniem sobót, niedziel i ¶wi±t). Liczba godzin szkolenia w ci±gu jednego dnia nie mo¿e przekraczaæ 6 godzin edukacyjnych. Ka¿dego dnia szkolenie ma odbywaæ siê zgodnie z nastêpuj±cym harmonogramem: 8.00 - 9.30 zajêcia edukacyjne, 9.30 - 9.45 przerwa, 9.45 - 11.15 zajêcia edukacyjne, 11.15 - 11.30 przerwa, 11.30 - 13.00 zajêcia edukacyjne. Zamawiaj±cy skieruje kolejnego uczestnika szkolenia z listy rezerwowej w miejsce osoby, która przerwa³a szkolenie w przypadku gdy pozosta³a ilo¶æ godzin szkolenia umo¿liwi ukoñczenie go i uzyskanie za¶wiadczenia. d. Wyposa¿enie dydaktyczne (wykaz ¶rodków i materia³ów dydaktycznych), które bêd± wykorzystane do przeprowadzenia szkolenia Ka¿dy uczestnik szkolenia, musi otrzymaæ na w³asno¶æ materia³y szkoleniowe (dydaktyczne i pi¶miennicze) tj. skrypt obejmuj±cy zagadnienia merytoryczne programu szkolenia, zeszyt formatu A4 60 kartkowy i d³ugopis. (Za³±cznik nr 1 do SIWZ punkt II podpunkt 7a) Ka¿dy uczestnik w pierwszym dniu szkolenia musi otrzymaæ powy¿sze materia³y szkoleniowe oraz pisemnie potwierdziæ ich odbiór na sporz±dzonej przez Wykonawcê li¶cie. Powy¿sze materia³y szkoleniowe maj± zostaæ opatrzone logami zgodnie z Ksiêg± Identyfikacji Wizualnych Funduszy Europejskich na lata 2007/2013 (Logotypy zostan± przekazane Wykonawcy przez Zamawiaj±cego najpó¼niej w dniu podpisania umowy). Wykonawca bêdzie dysponowaæ urz±dzeniami do wizualizacji prezentowanych zagadnieñ szkolenia minimum rzutnikiem multimedialnym i ekranem. (Za³±cznik nr 1 do SIWZ punkt II podpunkt 7b) Wykonawca bêdzie dysponowaæ na czas realizacji zajêæ praktycznych szkolenia sprzêtem minimum 14 stanowiskami komputerowymi w jednym pomieszczeniu (komputery wraz z jednolitym oprogramowaniem niezbêdnym do przeprowadzenia szkolenia dla wszystkich uczestników szkolenia). (Za³±cznik nr 1 do SIWZ punkt II podpunkt 7b) Wykonawca jest zobowi±zany dostosowaæ wyposa¿enie dydaktyczne i pomieszczenia do potrzeb szkolenia z uwzglêdnieniem bezpiecznych i higienicznych warunków realizacji szkolenia. Pomieszczenia, w których realizowane bêdzie szkolenie musz± byæ opatrzone logami zgodnie z Ksiêg± Identyfikacji Wizualnych Funduszy Europejskich na lata 2007/2013. (Logotypy zostan± przekazane Wykonawcy przez Zamawiaj±cego najpó¼niej w dniu podpisania umowy). e. Przewidziane sprawdziany i egzaminy Zamawiaj±cy nie przewiduje sprawdzianów i egzaminów. 2. Kwalifikacje i do¶wiadczenie kadry dydaktycznej dostosowane do zakresu szkolenia Wykonawca bêdzie dysponowa³ wykwalifikowan± kadr± dydaktyczn±. Ka¿dy z wyk³adowców bêdzie posiadaæ wykszta³cenie minimum ¶rednie informatyczne oraz do¶wiadczenie w prowadzeniu co najmniej 1 szkolenia grupowego zbie¿nego z zakresem szkolenia wskazanym w pkt III 1 b. (Za³±cznik nr 1 do SIWZ punkt III) 3. Posiadanie wiedzy i do¶wiadczenia przez Wykonawcê Wykonawca bêdzie posiadaæ do¶wiadczenie w realizacji minimum dwóch szkolenia grupowego zbie¿nego z zakresem szkolenia wskazanym w pkt III 1 b w latach 2009 - 2012 roku. (Za³±cznik nr 1 do SIWZ punkt IV). 4. Dokumenty potwierdzaj±ce ukoñczenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji Koniecznym jest, aby uczestnicy szkolenia otrzymali za¶wiadczenia zgodne z § 75 ust 3 Rozporz±dzenia Ministra Pracy i Polityki Spo³ecznej z dnia 14 wrze¶nia 2010 r. w sprawie standardów i warunków prowadzenia us³ug rynku pracy (Dz.U.10.177.1193 z pó¼n. zm.) opatrzone logami zgodnie z Ksiêg± Identyfikacji Wizualnych Funduszy Europejskich na lata 2007/2013. (Logotypy zostan± przekazane Wykonawcy przez Zamawiaj±cego najpó¼niej w dniu podpisania umowy). (Za³±cznik nr 1 do SIWZ punkt V) 5. Miejsce szkolenia ¦wiecie. (Za³±cznik nr 1 do SIWZ punkt VI) 6. Koszty szkolenia Wykonawca dostarczy fakturê lub rachunek za poniesione koszty za zorganizowanie szkolenia po przeprowadzeniu szkolenia dla ostatniej z grup uczestników. Wszystkim uczestnikom szkolenia Wykonawca zapewni przerwê kawow±, podczas której musi podaæ kawê, herbatê, cukier, wodê, sok. Zap³ata nale¿no¶ci za zorganizowanie szkolenia obejmuje koszty ubezpieczenia od nastêpstw nieszczê¶liwych wypadków uczestnika(-ów) szkolenia, powsta³ych w zwi±zku z odbywaniem szkolenia oraz w drodze do miejsca szkolenia i z powrotem, tylko w przypadku, gdy wydatek z tego tytu³u zosta³ poniesiony na wniosek Zamawiaj±cego i udokumentowany przez Wykonawcê. Ubezpieczenie musi nast±piæ w nastêpuj±cych sytuacjach: - Wykonawca jest zobowi±zany do ubezpieczenia od nastêpstw nieszczê¶liwych wypadków uczestników szkolenia, bêd±cych osobami bezrobotnymi od dnia podjêcia przez nich zatrudnienia, innej pracy zarobkowej lub podjêcia dzia³alno¶ci gospodarczej w trakcie szkolenia (art. 41 ust. 3b ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy Dz. U.08.69.415 z pó¼n. zm.), - Wykonawca jest zobowi±zany do ubezpieczenia od nastêpstw nieszczê¶liwych wypadków uczestników szkolenia, bêd±cych poszukuj±cymi pracy, o których mowa w art. 43 ust. 1 ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy od dnia rozpoczêcia przez nich szkolenia, - Wykonawca jest zobowi±zany do ubezpieczenia od nastêpstw nieszczê¶liwych wypadków uczestników szkolenia, którym nie przys³uguje prawo do stypendium, zgodnie z art. 41 ust. 7 i 8 ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy od dnia rozpoczêcia przez nich szkolenia. Informacja o faktycznej konieczno¶ci ubezpieczenia uczestnika(-ów) szkolenia zostanie przekazana Wykonawcy przez Zamawiaj±cego. Koszt ubezpieczenia ujêty w Kosztach szkolenia jest kosztem warunkowym. W przypadku nie poniesienia ww. kosztów, kwotê nale¿n± za zorganizowanie szkolenia na fakturze lub rachunku nale¿y pomniejszyæ o koszt ubezpieczenia uczestników szkolenia. (Za³±cznik nr 1 do SIWZ punkt VIII) 7. Badanie ankietowe W ostatnim dniu szkolenia ka¿dej z grupy Wykonawca jest zobowi±zany przeprowadziæ badanie ankietowe uczestnikom szkolenia s³u¿±ce ocenie szkolenia. Wzór anonimowej ankiety stanowi za³±cznik do umowy w sprawie zorganizowania i sfinansowania szkolenia i jest to druk Zamawiaj±cego. (Za³±cznik nr 4a do SIWZ).
II.4) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 80.53.00.00 - Us³ugi szkolenia zawodowego 55.30.00.00 - Us³ugi restauracyjne i dotycz±ce podawania posi³ków .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Dojrza³o¶æ gór± - aktywizacja osób w wieku 50-64 lata (Poddzia³anie 6.1.1) Programu Operacyjnego Kapita³ Ludzki Poprawa zdolno¶ci do zatrudnienia oraz wspieranie aktywno¶ci zawodowej w regionie, wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Spo³ecznego..
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.09.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Marek Starczewski O¦RODEK KSZTA£CENIA ZAWODOWEGO KURSAL
jakie przetargi wygra³a firma
Marek Starczewski O¦RODEK KSZTA£CENIA ZAWODOWEGO KURSAL
- O¶rodek Kszta³cenia Zawodowego KURSAL, Nak³o, 86-100 Nak³o, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
IV.5) Szacunkowa warto¶æ zamówienia (bez VAT): 12260,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNI¯SZ¡ I NAJWY¯SZ¡ CEN¡
Cena wybranej oferty: 12600,00
Oferta z najni¿sz± cen±: 12600,00 / Oferta z najwy¿sz± cen±: 12900,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z ¦WIECIA
- Modernizacja placu zabaw przy ul. Cukrowników
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1041C B³±dzim - ¦wiekatowo
- Dostawa Domków
wiêcej: przetargi w ¦wieciu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Organizacja wycieczek dla uczniów szkó³ podstawowych w ramach projektu "W³±czamy kszta³cenie w Gminie Wyryki" etap III
- Us³ugi hotelarsko-gastronomiczne oraz us³ugi dodatkowe w ramach konferencji wyjazdowej pracowników Kolegium Nauk o Przedsiêbiorstwie w dniach 16-17 wrze¶nia 2025 r.
- Us³ugê kompleksowej organizacji sze¶ciu uroczystych wydarzeñ ¶wi±tecznych dla WCRS we Wroc³awiu
- Wy¿ywienie uczestników (lunch), us³uga cateringowa (przygotowania i dostarczenia gotowych posi³ków) dla uczestników projektu "Dzi¶ Uczeñ - Jutro Student".
- Organizacja konferencji dla M¦P
- ¦wiadczenie us³ug zwi±zanych z zapewnieniem sal, noclegów i us³ug gastronomicznych na potrzeby organizacji szkoleñ, konferencji, seminariów oraz innych wydarzeñ edukacyjnych
wiêcej: Us³ugi restauracyjne i dotycz±ce podawania posi³ków »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.