Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-10-15
Oleśnica: Budowa drogi z chodnikiem i ścieżką rowerową, kanalizacji deszczowej, kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej i tłocznej, sieci wodociągowej i oświetlenia drogowego w ul. Kusocińskiego w Oleśnicy na odcinku od skrzyżowania ul. Kusocińskiego - Łasaka do ul. Wojska Polskiego wraz z przebudową i rozbudową odcinka ul. Wojska Polskiego, poprzez budowę skrzyżowania w formie ronda
Numer ogłoszenia: 342942 - 2014; data zamieszczenia: 15.10.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Oleśnica , Rynek-Ratusz, 56-400 Oleśnica, woj. dolnośląskie, tel. 71 7982100, faks 71 7982117.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.olesnica.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa drogi z chodnikiem i ścieżką rowerową, kanalizacji deszczowej, kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej i tłocznej, sieci wodociągowej i oświetlenia drogowego w ul. Kusocińskiego w Oleśnicy na odcinku od skrzyżowania ul. Kusocińskiego - Łasaka do ul. Wojska Polskiego wraz z przebudową i rozbudową odcinka ul. Wojska Polskiego, poprzez budowę skrzyżowania w formie ronda.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn. Budowa drogi z chodnikiem i ścieżką rowerową, kanalizacji deszczowej, kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej i tłocznej, sieci wodociągowej i oświetlenia drogowego w ul. Kusocińskiego w Oleśnicy na odcinku od skrzyżowania ul. Kusocińskiego - Łasaka do ul. Wojska Polskiego wraz z przebudową i rozbudową odcinka ul. Wojska Polskiego, poprzez budowę skrzyżowania w formie ronda. Budowana drogi w ul. Kusocińskiego w przeważającej części przebiegać będzie przez tereny prywatne, działki gminne i drogowe, ujęte pod zabudowę drogową w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego. Obecnie na przedmiotowym terenie znajdują się m. in. pola uprawne, łąki, nieużytki, niewielkie drzewa i krzewy (samosiejki) oraz przy ul. Wojska Polskiego - komis samochodowy. Zgodnie z wydaną decyzją nr 1/2014 z dniem 12 sierpnia 2014 r. wszystkie działki wydzielone dla potrzeb budowy drogi a stanowiące dotychczas własność osób trzecich stały się własnością Miasta Oleśnica. W ramach umowy na roboty budowlane należy wykonać m.in.: 1) drogę o nawierzchni asfaltowej o szerokości 6,0 m (z poszerzeniami na łukach poziomych) ograniczoną krawężnikami betonowymi, dł. ok. 458mb 2) ciąg rowerowy wzdłuż drogi o szerokości 2,0 m, ograniczony obrzeżem betonowym, wykonany z kostki betonowej koloru czerwonego, oddzielony od nawierzchni jezdni pasem zieleni, 3) ciąg pieszy wzdłuż drogi o szerokości 1,5 m, ograniczony obrzeżem betonowym, bezpośrednio przylegający do ścieżki rowerowej, wykonany z kostki betonowej koloru szarego, 4) zjazdy o szerokości ok. 3,0 m, wykonane z kostki betonowej koloru ciemnoszarego, 5) oświetlenie drogowe w projektowanej ul. Kusocińskiego zasilane z punktu pomiarowego w ul. Deyny, 14 szt. słupów oświetleniowych 6) przebudowę oświetlenia drogowego w ul. Wojska Polskiego dla potrzeb ronda poprzez przestawienie 3 istniejących słupów oświetleniowych oraz dobudowę 2 szt. nowych słupów, 7) kanalizację deszczową wraz z przykanalikami oraz podejścia pod drenaże drogowe z rur polipropylenowych litych PP f 0,40 m SN10 i SN16 oraz f 0,30 m, f 0,15 m SN16 i SN10 łączonych na mufy - nasuwki i uszczelki elastomerowe, łączna długość około 767,0 m, drenaż f 126/113 mm około 324,0 m, 8) remont istniejącego kanału deszczowego wzdłuż ulicy Wojska Polskiego, poprzez wymianę starych rur fi 0,40 m na nowe f 0,50 m o długości około 134,0 m, 9) sieć wodociągową z rur i kształtek PE 100 fi 160x9,5 SDR 17 wraz z przyłączami do granic działek z rur PE 100 fi 110x6,6 SDR 11, fi 63x5,8 SDR 11, fi 32x3 SDR 11 oraz przełożenie odcinka sieci wodociągowej o długości ok. 38,0 m z rur PE 100 fi 315x18,7 SDR 17 w rejonie ronda w ul. Wojska Polskiego, łączna długość około 650,0 m, 10) kanalizację sanitarną grawitacyjną z rur kamionkowych fi 0,25 i fi 0,20 (40 kN/m) glazurowanych łączonych kielichowo na uszczelki wraz z przykanalikami z rur kamionkowych fi 0,15 (34 kN/m), łączna długość około 600,0 m, 11) kanalizację sanitarną tłoczną z rur PEHD fi 110 mm i długości około 125 m, 12) skrzyżowanie ulic Wojska Polskiego i Kusocińskiego w formie ronda - wykonanie krawężników łukowych z granitu, 13) tymczasową organizację ruchu, montując odpowiednie znaki drogowe celem skierowania ruchu samochodów ciężarowych powyżej 3,5 t na obwodnicę miasta Oleśnicy, 14) docelową organizację ruchu, montując odpowiednie znaki drogowe, 15) przygotować własnym kosztem i staraniem teren do rozpoczęcia robót, usuwając wszelkie krzewy, drzewa, ewentualne ogrodzenia itp., 16) po zakończeniu robót uporządkować teren budowy oraz teren przyległych działek, wraz z wyrównaniem pobocza, wysypaniem warstwy humusu grubości 10 cm, obsianiem trawą po obu stronach drogi. W 2014 roku, Wykonawca zobowiązany jest wykonać sieć wodociągową, kanalizację sanitarną i deszczową w ul. Kusocińskiego. Roboty drogowe w ul. Kusocińskiego oraz w obrębie ronda i na samym rondzie w ul. Wojska Polskiego, należy rozpocząć wiosną 2015 roku, tak aby jak najkrócej był zamknięty odcinek przebudowywanej drogi głównej. Zamawiający przewidział całkowite zamknięcie ul. Wojska Polskiego na czas budowy ronda w ul. Wojska Polskiego na okres 3 miesięcy. Wszystkie roboty budowlane należy wykonać zgodnie z projektem budowlanym oraz projektami wykonawczymi wszystkich branż będących w posiadaniu Zamawiającego. Załączone do dokumentacji przetargowej przedmiary robót pełnią jedynie funkcję pomocniczą dla Wykonawcy celem sporządzenia jak najlepszej oferty cenowej. Uwaga. W cenie ofertowej należy ująć koszt wykonania krawężników łukowych z granitu na rondzie w ul. Wojska Polskiego. CPV: 45.23.31.20-6; 45.33.23.00-6, 34.92.85.10-6.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20-6, 45.33.23.00-6, 34.92.85.10-6.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.07.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wymagane, w kwocie: 100 000,00 PLN (sto tysięcy zł)
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia - załącznik nr 3 do SIWZ
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek, jeżeli wykaże że wykonał w ciągu ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, przynajmniej: a) 2 zadania w zakresie budowy dróg o nawierzchni utwardzonej o łącznej powierzchni min. 10 000m2 b) 2 zadania w zakresie budowy kanalizacji grawitacyjnej o średnicy min. 250 mm o łącznej długości co najmniej 3 500,00 mb c) 2 zadania w zakresie budowy oświetlenia drogowego/parkowego zawierające w swym zakresie wykonanie łącznie: co najmniej 30 szt. słupów oświetleniowych wraz z linią kablową d) 2 zadania w zakresie wykonania sieci wodociągowej i/lub kanalizacji tłocznej - o łącznej długości min. 2 000 mb
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia - załącznik nr 3 do SIWZ
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek, jeżeli wykaże że dysponuje lub będzie dysponował przynajmniej jedną osobą z uprawnieniami do kierowania pracami w branży sanitarnej w zakresie sieci oraz przynajmniej jedną osobą z uprawnieniami do kierowania pracami w branży drogowej i przynajmniej jedną osobą w zakresie kierowania pracami w branży elektrycznej.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia - załącznik nr 3 do SIWZ
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie
1.1. wykaz wykonanych robót budowlanych - w zakresie potwierdzenia wykonania przynajmniej: a) 2 zadań w zakresie budowy dróg o nawierzchni utwardzonej o łącznej powierzchni min. 10 000m2 b) 2 zadań w zakresie budowy kanalizacji grawitacyjnej o średnicy min. 250 mm o łącznej długości co najmniej 3 500,00 mb c) 2 zadań w zakresie budowy oświetlenia drogowego/parkowego zawierające w swym zakresie wykonanie łącznie: co najmniej 30 szt. słupów oświetleniowych wraz z linią kablową d) 2 zadań w zakresie wykonania sieci wodociągowej i/lub kanalizacji tłocznej - o łącznej długości min. 2 000 mb w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dowodów określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Wzór wykazu stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. Dowodami dotyczącymi wykonanych robót budowlanych są: poświadczenia odpowiednich podmiotów lub inne dokumenty - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczeń. W przypadku wpisania do wykazu robót budowlanych, wykonanych na rzecz Zamawiającego - Miasta Oleśnica, wykonawca nie jest zobowiązany do przedkładania poświadczeń ani innych dokumentów.; - wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Dopuszcza się możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia, co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, w zakresie: 1) Zmiany terminu realizacji zadania: a) konieczność zlecenia zamówień dodatkowych, w trybie zgodnym z przepisami ustawy - Prawo zamówień publicznych, b) zmiany przepisów powodujących konieczność innych rozwiązań niż zakładano w opisie przedmiotu zamówienia, c) zmiany przepisów powodujących konieczność uzyskania dokumentów, które te przepisy narzucają, d) gdy zachodzi potrzeba uzyskania dodatkowych uzgodnień, opinii, badań, pozwoleń (np.: pozwoleń konserwatorskich), itp. e) gdy organy i instytucje uzgadniające nie wydały uzgodnień w ustawowym terminie, a w przypadku zarządzających mediami w terminie 2 miesięcy, f) warunki atmosferyczne uniemożliwiające prowadzenie robót budowlanych, przeprowadzanie prób i sprawdzeń, dokonywanie odbiorów, w szczególności: niedopuszczalne temperatury powietrza, wiatr uniemożliwiający pracę maszyn budowlanych, gwałtowne opady deszczu (oberwanie chmury), gradobicie, burze z wyładowaniami atmosferycznymi, obfite opady śniegu, zalegający śnieg itd., g) w przypadku natrafienia przez Wykonawcę na urządzenia podziemne uprzednio niezinwentaryzowane uniemożliwiające planowe wykonanie robót, h) inne przyczyny zewnętrzne niezależne od Wykonawcy skutkujące niemożliwością prowadzenia prac. 2) Zmian osobowych: a) zmiany osób realizujących zamówienie pod warunkiem, że osoby te będą spełniały wymagania określone w SIWZ, b) rozszerzenie zakresu podwykonawstwa w porównaniu do wskazanego w ofercie Wykonawcy, o ile posłużenie się podwykonawcą doprowadzi do skrócenia terminu wykonania przedmiotu umowy, zmniejszenia należnego Wykonawcy wynagrodzenia lub zastosowania przy wykonaniu przedmiotu umowy bardziej zaawansowanych rozwiązań technologicznych w porównaniu do wskazanych w SIWZ. Zmiana ta nie może dotyczyć części zamówienia, które zgodnie z SIWZ muszą być wykonane przez Wykonawcę osobiście. 3) Pozostałych zmian: a) uzasadnionej zmiany harmonogramu rzeczowo - finansowego, b) w każdym przypadku, gdy zmiana jest korzystna dla Zamawiającego (np.: powoduje skrócenie terminu realizacji umowy, zmniejszenie wartości zamówienia, zwiększenie użyteczności przedmiotu umowy), c) w przypadku urzędowej zmiany wysokości stawki podatku VAT, d) zmiany sposobu rozliczania umowy lub dokonywania płatności na rzecz Wykonawcy, w tym wprowadzenia faktury częściowej lub zmiany procentowej wysokości płatności faktury częściowej w przypadkach nie wynikających z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, e) zmiany wysokości środków finansowych przeznaczonych na realizację umowy w kolejnych latach budżetowych, f) przypadki losowe (np. kataklizmy, awarie urządzeń wywołane przez wyładowania atmosferyczne lub inne czynniki zewnętrzne, zgony i niemożliwe do przewidzenia wydarzenia), które będą miały wpływ na treść zawartej umowy i termin realizacji, g) obniżenie wynagrodzenia Wykonawcy, spowodowane rezygnacją przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy. W takim przypadku wynagrodzenie przysługujące wykonawcy zostanie pomniejszone, przy czym Zamawiający zapłaci za wszystkie spełnione świadczenia i udokumentowane koszty, które Wykonawca poniósł w związku z wynikającymi z umowy planowanymi świadczeniami.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.um.olesnica.pl/article/archive/50
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: na w/w stronie internetowej oraz w siedzibie Zamawiajacego - po zgłoszeniu wniosku - za zaliczeniem pocztowym lub osobiście (koszt 70,00 PLN + koszt wysyłki).
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.10.2014 godzina 11:00, miejsce: Kancelaria Ogólna - pok. 11 w siedzibie Zamawiającego, Rynek-Ratusz, 56-400 Oleśnica.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z OLEŚNICY
- "DOSTAWA I MONTAŻ WINDY W BUDYNKU STAROSTWA POWIATOWEGO W OLEŚNICY"
- Zagospodarowanie terenu przy ul. Okrężna - Matejki - Kościelna na działce nr. ew. 42/11 AM-51 obręb Oleśnica
- Zakup paliw płynnych na potrzeby Nadleśnictwa Oleśnica Śląska.
- Dostawa kruszyw łamanych dla Nadleśnictwa Oleśnica Ślaska
- Zakup i dostawa centrali i kardiomonitorów dla Powiatowego Zespołu Szpitali
- Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi na terenie Miasta Oleśnicy w roku 2025
więcej: przetargi w Oleśnicy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa zbiornika retencyjnego w miejscowości Sienno
- Powierzchniowe utrwalenie dróg gminnych z wykorzystaniem emulsji asfaltowej
- Przebudowa drogi wraz z budową sieci kanalizacji deszczowej w ul. Okólnej w m. Nowe Skalmierzyce.
- Budowa przydomowych oczyszczalni ścieków wraz z budową hydroforni i rozbudową sieci wodociągowej w Gminie Miączyn
- Przebudowa drogi wewnętrznej dz. nr ew. 306/1 oś. Klemensów
- "Przebudowa drogi gminnej nr 119021 N pomiędzy miejscowościami Czyprki i Woryny w gminie Górowo Iławeckie"
więcej: Uliczne słupy oświetleniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.