eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SiedlceDstawa i montażmikroskopu badawczego; kolorowej kamery cyfrowej z komputerem i monitorem oraz oprogramowaniem do mikroskopu; wirówki laboratoryjnej 96-cio stanowiskowej; precyzyjnej piły sekcyjnej niskoobrotowej z funkcją automatycznego wyłączania; inkubatora na 4 mikropłytki wraz z wytrząsarką; czytnika Elisa - czytnik gęstości optycznej mikropłytek Elisa; automatycznej płuczki mikropłytek; stacji uzdatniania wody; zestawu do wzorcowania automatycznych pipet tłokowych; myjki ultradźwiękowej z pokrywą i koszem na narzędzia;zestawu z mieszaniem w 3 płaszczyznach do wykonywania badań w kieru

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-10-22

Siedlce: Dstawa i montaż: mikroskopu badawczego; kolorowej kamery cyfrowej z komputerem i monitorem oraz oprogramowaniem do mikroskopu; wirówki laboratoryjnej 96-cio stanowiskowej; precyzyjnej piły sekcyjnej niskoobrotowej z funkcją automatycznego wyłączania; inkubatora na 4 mikropłytki wraz z wytrząsarką; czytnika Elisa - czytnik gęstości optycznej mikropłytek Elisa; automatycznej płuczki mikropłytek; stacji uzdatniania wody; zestawu do wzorcowania automatycznych pipet tłokowych; myjki ultradźwiękowej z pokrywą i koszem na narzędzia;zestawu z mieszaniem w 3 płaszczyznach do wykonywania badań w kieru
Numer ogłoszenia: 342964 - 2010; data zamieszczenia: 22.10.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Inspektorat Weterynarii z siedzibą w Siedlcach , ul. Kazimierzowska 29, 08-110 Siedlce, woj. mazowieckie, tel. 025 6326459, faks 025 6325584.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wiw.siedlce.com

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dstawa i montaż: mikroskopu badawczego; kolorowej kamery cyfrowej z komputerem i monitorem oraz oprogramowaniem do mikroskopu; wirówki laboratoryjnej 96-cio stanowiskowej; precyzyjnej piły sekcyjnej niskoobrotowej z funkcją automatycznego wyłączania; inkubatora na 4 mikropłytki wraz z wytrząsarką; czytnika Elisa - czytnik gęstości optycznej mikropłytek Elisa; automatycznej płuczki mikropłytek; stacji uzdatniania wody; zestawu do wzorcowania automatycznych pipet tłokowych; myjki ultradźwiękowej z pokrywą i koszem na narzędzia;zestawu z mieszaniem w 3 płaszczyznach do wykonywania badań w kieru.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa i montaż: mikroskopu badawczego, odwróconego, biologicznego, fluorescencyjnego; kolorowej kamery cyfrowej z komputerem i monitorem oraz oprogramowaniem do mikroskopu; wirówki laboratoryjnej 96-cio stanowiskowej; precyzyjnej piły sekcyjnej niskoobrotowej z funkcją automatycznego wyłączania; inkubatora na 4 mikropłytki wraz z wytrząsarką; czytnika Elisa - czytnik gęstości optycznej mikropłytek Elisa; automatycznej płuczki mikropłytek; stacji uzdatniania wody; zestawu do wzorcowania automatycznych pipet tłokowych od 10 ?l do 10 ml o stałej objętości, zmiennej objętości - mikrowaga; myjki ultradźwiękowej z pokrywą i koszem na narzędzia ze stali nierdzewnej; zestawu z mieszaniem w 3 płaszczyznach do wykonywania badań w kierunku brucelozy bydła metodą OKAP (odczyn kwaśnej aglutynacji płytowej) wtym: Pakiet 1 - dostawa i montaż mikroskopu badawczego, odwróconego, biologicznego, fluorescencyjnego; Pakiet 2 - dostawa i montaż kolorowej kamery cyfrowej z komputerem i monitorem oraz oprogramowaniem do mikroskopu; Pakiet 3 - dostawa i montaż wirówki laboratoryjnej 96-cio stanowiskowej; Pakiet 4 - dostawa i montaż precyzyjnej piły sekcyjnej niskoobrotowej z funkcją automatycznego wyłączania; Pakiet 5 - dostawa i montaż inkubatora na 4 mikropłytki wraz z wytrząsarką; Pakiet 6 - dostawa i montaż czytnika Elisa - czytnik gęstości optycznej mikropłytek Elisa; Pakiet 7 - dostawa i montaż automatycznej płuczki mikropłytek; Pakiet 8 - dostawa i montaż stacji uzdatniania wody; Pakiet 9 - dostawa i montaż zestawu do wzorcowania automatycznych pipet tłokowych od 10?l do 10 ml o stałej objętości zmiennej objętości - mikrowaga; Pakiet 10 - dostawa i montaż myjki ultradźwiękowej z pokrywą i koszem na narzędzia ze stali nierdzewnej; Pakiet 11 - dostawa i montaż zestawu z mieszaniem w 3 płaszczyznach do wykonywania badań w kierunku brucelozy bydła metodą OKAP (odczyn kwaśnej aglutynacji płytowej).

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.51.00.00-3, 38.65.16.00-9, 42.93.11.00-2, 43.81.20.00-8, 33.15.20.00-0, 30.21.60.00-6, 42.91.23.30-4, 42.92.31.10-6, 33.19.10.00-5, 42.99.64.00-8, 38.00.00.00-5.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 11.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu w poszczególnych pakietach żąda wniesienia wadium jak niżej: Pakiet 1.: 2 300,00 zł. (słownie: dwa tysiące trzysta złotych), Pakiet 2: 700,00 zł. (słownie: siedemset złotych), Pakiet 3: 3 500,00 zł. (słownie: trzy tysiące pięćset złotych), Pakiet 4: 1 300,00 zł. (słownie: jeden tysiąc trzysta złotych), Pakiet 5: 500,00 zł. (słownie: pięćset złotych), Pakiet 6: 1 900,00 zł. (słownie: jeden tysiąc dziewięćset złotych), Pakiet 7: 1 200,00 zł. (słownie: jeden tysiąc dwieście złotych), Pakiet 8: 400,00 zł. (słownie: czterysta złotych), Pakiet 9: 1 000,00 zł. (słownie: jeden tysiąc złotych), Pakiet 10: 200,00 zł. (słownie: dwieście złotych), Pakiet 11: 400,00 zł. (słownie: czterysta złotych)

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia tego warunku nastapi na podstawie oswiadczenia dołaczonego do oferty. Ocena spełnienia warunków w postepowaniu bedzie dokonana na zasadzie formuły spełnia - nie spełnia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia tego warunku nastapi na podstawie oswiadczenia dołaczonego do oferty. Ocena spełnienia warunków w postepowaniu bedzie dokonana na zasadzie formuły spełnia - nie spełnia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia tego warunku nastapi na podstawie oswiadczenia dołaczonego do oferty. Ocena spełnienia warunków w postepowaniu bedzie dokonana na zasadzie formuły spełnia - nie spełnia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia tego warunku nastapi na podstawie oswiadczenia dołaczonego do oferty. Ocena spełnienia warunków w postepowaniu bedzie dokonana na zasadzie formuły spełnia - nie spełnia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia tego warunku nastapi na podstawie oswiadczenia dołaczonego do oferty. Ocena spełnienia warunków w postepowaniu bedzie dokonana na zasadzie formuły spełnia - nie spełnia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    1). Specyfikację oferowanego przedmiotu zamówienia sporzadzoną na formularzu zgodnym z treścią: (dla Pakietu 1 - Załącznik nr 5 do SIWZ, dla Pakietu 2 - Załącznik nr 6 do SIWZ, dla Pakietu 3 - Załącznik Nr 7 do SIWZ, dla Pakietu 4 - Załącznik Nr 8 do SIWZ, dla Pakietu 5 - Załącznik nr 9 do SIWZ, dla Pakietu 6 - załącznik nr 10 do SIWZ, dla Pakietu 7 - załącznik nr 11 do SIWZ, dla Pakietu 8 - załącznik nr 12 do SIWZ, dla Pakietu 9 - załącznik nr 13 do SIWZ, dla Pakietu 10 - załącznik nr 14 do SIWZ, dla Pakietu 11 - załącznik nr 15 do SIWZ. 2)Folder umożliwiający zapoznanie się z produktem

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wiw.mazowsze.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Inspektorat Weterynarii z siedzibą w Siedlcach ul. Kazimierzowska 29..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.11.2010 godzina 10:30, miejsce: Wojewódzki Inspektorat Weterynarii z siedzibą w Siedlcach ul. Kazimierzowska 29; 08-110 Siedlce w zespole ds. administracyjnych..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa i montaż mikroskopu badawczego, odwróconego, biologicznego, fluorescencyjnego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa i montaż mikroskopu badawczego, odwróconego, biologicznego, fluorescencyjnego.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.51.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa i montaż kolorowej kamery cyfrowej z komputerem i monitorem oraz oprogramowaniem do mikroskopu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa i montaż kolorowej kamery cyfrowej z komputerem i monitorem oraz oprogramowaniem do mikroskopu.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.65.16.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa i montaż wirówki laboratoryjnej 96-cio stanowiskowej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa i montaż wirówki laboratoryjnej 96-cio stanowiskowej.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.93.11.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa i montaż precyzyjnej piły sekcyjnej niskoobrotowej z funkcją automatycznego wyłączania.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa i montaż precyzyjnej piły sekcyjnej niskoobrotowej z funkcją automatycznego wyłączania.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 43.81.20.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Dostawa i montaż inkubatora na 4 mikropłytki wraz z wytrząsarką.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa i montaż inkubatora na 4 mikropłytki wraz z wytrząsarką.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.20.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Dostawa i montaż czytnika Elisa - czytnik gęstości optycznej mikropłytek Elisa.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa i montaż czytnika Elisa - czytnik gęstości optycznej mikropłytek Elisa.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.60.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Dostawa i montaż automatycznej płuczki mikropłytek.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa i montaż automatycznej płuczki mikropłytek.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Dostawa i montaż stacji uzdatniania wody.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa i montaż stacji uzdatniania wody.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.91.23.30-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Dostawa i montaż zestawu do wzorcowania automatycznych pipet tłokowych od 10?l do 10 ml o stałej objętości zmiennej objętości - mikrowaga.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa i montaż zestawu do wzorcowania automatycznych pipet tłokowych od 10?l do 10 ml o stałej objętości zmiennej objętości - mikrowaga.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.92.31.10-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Dostawa i montaż myjki ultradźwiękowej z pokrywą i koszem na narzędzia ze stali nierdzewnej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa i montaż myjki ultradźwiękowej z pokrywą i koszem na narzędzia ze stali nierdzewnej.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.10.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Dostawa i montaż zestawu z mieszaniem w 3 płaszczyznach do wykonywania badań w kierunku brucelozy bydła metodą OKAP (odczyn kwaśnej aglutynacji płytowej).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa i montaż zestawu z mieszaniem w 3 płaszczyznach do wykonywania badań w kierunku brucelozy bydła metodą OKAP (odczyn kwaśnej aglutynacji płytowej).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.99.64.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.