eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Iwonicz-ZdrójWymiana stolarki okiennej i drzwiowej zewnętrznej oraz poprawa systemu wentylacji grawitacyjnej w budynkach szkół w Iwoniczu, Iwoniczu-Zdroju i Lubatówce

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-11-30

Iwonicz-Zdrój: Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej zewnętrznej oraz poprawa systemu wentylacji grawitacyjnej w budynkach szkół w Iwoniczu, Iwoniczu-Zdroju i Lubatówce
Numer ogłoszenia: 342971 - 2010; data zamieszczenia: 30.11.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 297845 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Iwonicz Zdrój, Aleja Słoneczna 28, 38-440 Iwonicz-Zdrój, woj. podkarpackie, tel. 013 435-02-12, 435-03-28, faks.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej zewnętrznej oraz poprawa systemu wentylacji grawitacyjnej w budynkach szkół w Iwoniczu, Iwoniczu-Zdroju i Lubatówce.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: : Przedmiotem zamówienia jest: /Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej zewnętrznej oraz poprawa systemu wentylacji grawitacyjnej w budynkach szkół w Iwoniczu, Iwoniczu-Zdroju i Lubatówce/ 3.1. Przedmiot zamówienia obejmuje: - skucie tynków wewnętrznych ościeży, - demontaż okien i drzwi, - osadzenie okien i drzwi podlegających wymianie, - uzupełnienie tynków ościeży wraz z przemalowaniem, - osadzenie zewnętrznych podokienników blaszanych z wykorzystaniem istniejących (nowe podokienniki montowane będą podczas docieplenia ścian zewnętrznych), - wywóz materiałów z rozbiórki, - dostawę okien i drzwi. Osadzenie okien i drzwi podlegających wymianie: Iwonicz-Zdrój Okna PCV - 27,829m2 drzwi aluminiowe - 7,170m2 Iwonicz Okna PCV -34,474m2 drzwi aluminiowe - 8,897m2 Lubatówka Okna PCV - 266,121m2 drzwi aluminiowe - 7,602m2 montaż nawiewników higrosterowaych 50szt. 3.2. Wykonawca będzie zobowiązany w szczególności do: 1) realizacji przedmiotu zamówienia zgodnie z wymogami prawa budowlanego, wiedzą i sztuką techniczną, zaleceniami jednostek uzgadniających, obowiązującymi normami technicznymi, 2) wykonania wszystkich prac budowlanych wraz z oznakowaniem i zabezpieczeniem terenu budowy zgodnie z przepisami BHP, 3) uporządkowania terenu budowy i otoczenia po zakończeniu robót, 4) wykonania robót budowlanych i montażowych w sposób nie kolidujący z działalnością szkoły, 5) usunięcia na własny koszt awarii i ich skutków jeżeli zostały spowodowane Jego działalnością, 6) złożenia w jednym egzemplarzu dokumentacji powykonawczej zawierającej: oświadczenie kierownika budowy, protokół wprowadzenia na budowę i odbiorów technicznych wszystkich robót, aprobaty techniczne, wyniki pomiarów, badań, atesty techniczne, certyfikaty badań, , dokumentację techniczną powykonawczą itp., 7) zapewnienia nadzoru nad wykonywanymi robotami przez osobę posiadającą odpowiednie uprawnienia. UWAGA! Prace będą prowadzone w obiektach czynnych, dlatego może zachodzić potrzeba uzgodnienia prac z dyrektorami szkół. 3.2. Szczegółowy zakres prac obejmujący przedmiot zamówienia został określony w załączniku nr 9 - (kosztorysy ślepe, specyfikacje techniczne, dokumentacja techniczna) do pobrania ze strony internetowej Zamawiającego. UWAGA! W załączniku nr 9 została zamieszczona między innymi dokumentacja techniczna termomodernizacji. Wykonawca podczas przygotowywania oferty powinien zapoznać się z zakresem robót dotyczącym wymiany stolarki okiennej i drzwiowej. Uwaga!: Wykonawca nie może użyć do realizacji zamówienia wyrobów budowlanych o gorszych parametrach technicznych i jakościowych niż, te wskazane w Specyfikacji technicznej warunków wykonania i odbioru robót oraz dokumentacji technicznej. Nazwy, symbole i znaki firmowe producentów, dane techniczne i opisy technologii zostały podane jedynie w celu jak najdokładniejszego określenia elementów, urządzeń i materiałów, które mogą być użyte do realizacji przedmiotu zamówienia. Oznacza to, że Wykonawca nie będzie zobowiązany do zastosowania konkretnych wyrobów i że może on stosować inne, pod warunkiem ich zgodności z wyrobami podanymi w dokumentacji pod względem: a) gabarytów i konstrukcji (wielkość, rodzaj i liczba elementów składowych); b) charakteru użytkowego (tożsamość funkcji); c) charakterystyki materiałowej (rodzaj i jakość tworzywa); d) parametrów technicznych (np.: wytrzymałość, trwałość, konstrukcja, natężenie światła itp.); e) wyglądu (struktura, faktura, barwa); 3.3. Zaleca się aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej placu budowy, zapoznał się z przedmiotem zamówienia. 3.4. Okres gwarancji udzielonej przez Wykonawcę musi wynosić co najmniej: a) na roboty 36 miesięcy, b) na wyroby i urządzenia - zgodnie z okresem oferowanym przez producenta, jednak nie krótszym niż 60 miesięcy od daty odbioru końcowego..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej 45.42.11.32 - Instalowanie okien 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt współfinansowany w ramach działania 2.2 Infrastruktura energetyczna Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2007-2013. W ramach projektu Termomodernizacja budynków szkół w miejscowościach Iwonicz, Iwonicz-Zdrój, Lubatówka w Gminie Iwonicz-Zdrój...

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.11.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • REM II Sp. z o.o., Ul. Nestora 1, 37-700 Przemyśl, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 203954,14 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 140654,37

  • Oferta z najniższą ceną: 140654,37 / Oferta z najwyższą ceną: 175112,97

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.