eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaŚwiadczenie specjalistycznych usług opiekuńczo-readaptacyjnych na rzecz osób powyżej 60 roku życia, które ze względu na szczególny stan zdrowia wymagają opieki i pielęgnacji w miejscu zamieszkania, mieszkańców Dzielnicy Wola m. st. Warszawy

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-04-04

Warszawa: Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczo-readaptacyjnych na rzecz osób powyżej 60 roku życia, które ze względu na szczególny stan zdrowia wymagają opieki i pielęgnacji w miejscu zamieszkania, mieszkańców Dzielnicy Wola m. st. Warszawy
Numer ogłoszenia: 34299 - 2016; data zamieszczenia: 04.04.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Ośrodek Pomocy Społecznej Dzielnicy Wola m.st. Warszawy , ul. Gen. J. Bema 91, 01-233 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 571 50 30, faks 22 571 50 50.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ops-wola.waw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczo-readaptacyjnych na rzecz osób powyżej 60 roku życia, które ze względu na szczególny stan zdrowia wymagają opieki i pielęgnacji w miejscu zamieszkania, mieszkańców Dzielnicy Wola m. st. Warszawy.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczo-readaptacyjnych na rzecz osób powyżej 60 roku życia, które ze względu na szczególny stan zdrowia wymagają opieki i pielęgnacji w miejscu zamieszkania i których trudności w codziennym funkcjonowaniu spowodowane zostały demencją, zaburzeniami otępiennymi, chorobą Alzheimera, zmianami organicznymi, psychozą starczą, objawami negatywnymi choroby psychicznej. Istotą usługi jest podtrzymywanie istniejących sprawności, pomoc w bieżącym funkcjonowaniu, ewentualne zastępstwo świadczeniobiorcy w czynnościach życia codziennego, których wykonywanie przerasta jego możliwości. Prawo osób, zwanych dalej świadczeniobiorcami, do korzystania z usług, wynika z art. 50 ustawy z dnia 12 marca 2004 r. - o pomocy społecznej (Dz. U. z 2015 r. poz. 163 tekst jednolity ze zmianami) i każdorazowo wymaga wydania decyzji administracyjnej przyznającej świadczenie. Zakres czynności specjalistycznych usług opiekuńczo-readaptacyjnych, zwanych dalej usługami, został opisany w Załączniku do Opisu przedmiotu zamówienia na podstawie Rozporządzenia Ministra Polityki Społecznej z dnia 22 września 2005r. w sprawie specjalistycznych usług opiekuńczych (Dz. U. Nr 189 poz. 1598 z późniejszymi zmianami). Koordynator Zamawiającego będzie opracowywał dla każdego świadczeniobiorcy indywidualny zakres niezbędnych czynności do wykonania. Każda jego zmiana lub modyfikacja będzie wymagała zgody koordynatora. Świadczeniobiorcami są mieszkańcy Dzielnicy Wola m. st. Warszawy. Usługi będą świadczone we wszystkie dni tygodnia, w godzinach od 7:00 - 20:00. Ogólna liczba godzin usług, które Wykonawca będzie zobowiązany wykonać w trakcie realizacji zamówienia wyniesie maksymalnie 8 505 godzin. W ramach zamówienia usługami objętych będzie średnio w miesiącu 45 świadczeniobiorców, średnia liczba godzin na rzecz jednego świadczeniobiorcy w miesiącu wyniesie 27 godzin. Liczba osób korzystających z usług będzie mniejsza w soboty, niedziele i święta. Szacuje się, że będzie to liczba nie większa niż 20% osób korzystających z usług w dni powszednie. Zamówienie będzie realizowane w okresie od 01.05 - 30.11.2016r., z tym, że jeżeli umowa nie zostanie podpisana przed tym terminem, rozpoczęcie realizacji nastąpi w terminie próżniejszym, uzgodnionym między stronami..

II.1.5)

V przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówienia uzupełniającego, stanowiącego nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego, zgodnie z art. 67 ust 1 pkt 6 ustawy - Prawo zamówień publicznych. Zamówienie uzupełniające zostanie udzielone na podstawie odrębnej umowy lub umów zawartych z Wykonawcą w trybie zamówienia z wolnej ręki. Zamówienie uzupełniające będzie polegało na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia tj. na świadczeniu specjalistycznych usług opiekuńczo-readaptacyjnych na rzecz osób powyżej 60 roku życia, które ze względu na szczególny stan zdrowia wymagają opieki i pielęgnacji w miejscu zamieszkania i których trudności w codziennym funkcjonowaniu spowodowane zostały demencją, zaburzeniami otępiennymi, chorobą Alzheimera, zmianami organicznymi, psychozą starczą, objawami negatywnymi choroby psychicznej. Zamówienie może być udzielone w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego dotychczasowemu wykonawcy, również w trakcie realizacji zamówienia podstawowego jeśli wystąpi taka konieczność.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.31.24.00 - Usługi opieki społecznej nieświadczone przez ośrodki pobytowe .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Potwierdzenia spełniania tego warunku Zamawiający dokona na podstawie oświadczenia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) wykonał (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje) należycie nie mniej niż 2 zamówienia polegające na świadczeniu specjalistycznych usług opiekuńczo-readaptacyjnych na rzecz osób powyżej 60 roku życia, które ze względu na szczególny stan zdrowia wymagają opieki i pielęgnacji w miejscu zamieszkania i których trudności w codziennym funkcjonowaniu spowodowane zostały demencją, zaburzeniami otępiennymi, chorobą Alzheimera, zmianami organicznymi, psychozą starczą, objawami negatywnymi choroby psychicznej. Każde z wykazanych zamówień musi być świadczone na podstawie odrębnych umów nieprzerwanie przez okres nie krótszy niż 6 m-cy, dla nie mniej niż 30 osób średnio miesięcznie, a liczba zrealizowanych godzin usług każdego zamówienia nie może być mniejsza niż 5.000 godzin.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Potwierdzenia spełniania tego warunku Zamawiający dokona na podstawie oświadczenia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia: 1. w liczbie co najmniej 16 osób, posiadającymi następujące kwalifikacje zawodowe i doświadczenie: a) kwalifikacje do wykonywania zawodu określone w Rozporządzeniu Ministra Polityki Społecznej z dnia 22 września 2005r. w sprawie specjalistycznych usług opiekuńczych (Dz. U. Nr 189 poz. 1598 z późniejszymi zmianami) tj.: pracownika socjalnego, psychologa, pedagoga, terapeuty zajęciowego, pielęgniarki, asystentki osoby niepełnosprawnej, opiekunki środowiskowej, specjalisty w zakresie rehabilitacji medycznej, fizjoterapeuty lub innego zawodu dającego wiedzę i umiejętności pozwalające świadczyć określone specjalistyczne usługi b) co najmniej półroczny staż w jednej z następujących jednostek: szpitalu psychiatrycznym, jednostce organizacyjnej pomocy społecznej dla osób z zaburzeniami psychicznymi lub osób starszych, zakładzie rehabilitacji, innej jednostce niż wymienione wyżej, świadczącej specjalistyczne usługi opiekuńcze dla osób z zaburzeniami psychicznymi i/lub otępiennymi, c) co najmniej 7 osób musi posiadać kwalifikacje do wykonywania zawodu pielęgniarki, d) co najmniej 6 osób musi posiadać półroczne doświadczenie w świadczeniu specjalistycznych usług opiekuńczo-readaptacyjnych na rzecz osób powyżej 60 roku życia, które ze względu na szczególny stan zdrowia wymagają opieki i pielęgnacji w miejscu zamieszkania i których trudności w codziennym funkcjonowaniu spowodowane zostały demencją, zaburzeniami otępiennymi, chorobą Alzheimera, zmianami organicznymi, psychozą starczą, objawami negatywnymi choroby psychicznej. 2. Oprócz wyżej wymienionych osób Wykonawca winien dysponować minimum jedną osobą, która będzie koordynować świadczenie usług, posiadającą co najmniej średnie wykształcenie o kierunku społecznym lub medycznym oraz półroczne doświadczenie w bezpośrednim świadczeniu usług opiekuńczych lub specjalistycznych usług opiekuńczych lub jako koordynator tych usług.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Potwierdzenia spełniania tego warunku Zamawiający dokona na podstawie oświadczenia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    Za główne usługi uznaje się usługi niezbędne do wykazania spełniania warunku określonego w Rozdziale 2 ust I pkt 2 tj. zamówienia polegające na świadczeniu specjalistycznych usług opiekuńczo-readaptacyjnych na rzecz osób powyżej 60 roku życia, które ze względu na szczególny stan zdrowia wymagają opieki i pielęgnacji w miejscu zamieszkania i których trudności w codziennym funkcjonowaniu spowodowane zostały demencją, zaburzeniami otępiennymi, chorobą Alzheimera, zmianami organicznymi, psychozą starczą, objawami negatywnymi choroby psychicznej. Każde z wykazanych zamówień musi być świadczone nieprzerwanie przez okres nie krótszy niż 6 m-cy, dla nie mniej niż 30 osób średnio miesięcznie, a liczba zrealizowanych godzin usług każdego zamówienia nie może być mniejsza niż 5.000 godzin;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Pełnomocnictwo, jeżeli osoba (osoby) podpisująca ofertę (reprezentująca Wykonawcę lub Wykonawców występujących wspólnie) działa na podstawie pełnomocnictwa, które musi w swej treści jednoznacznie wskazywać uprawnienie do podpisania oferty, w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. 2. Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu polega na zasobach innych podmiotów - składa w szczególności pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. 3. Jeżeli Wykonawca powierza wykonanie części zamówienia podwykonawcom, informację o tym składa na Formularzu oferty - str. 2 ust. 5. 4. Wypełniony Formularz cenowy - o treści zgodnej ze wzorem stanowiącym Załącznik Nr 2 do SIWZ. 5. Informacje do oceny w kryteriach: aspekty społeczne; kwalifikacje i doświadczenie osób uczestniczących w wykonywaniu zamówienia - o treści zgodnej ze wzorem stanowiącym Załącznik Nr 6 do SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 60
  • 2 - doświadczenie wykonawcy - 20
  • 3 - aspekty społeczne; kwalifikacje i doświadczenie osób uczestniczących w wykonywaniu zamówienia - 20

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ops-wola.waw.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Ośrodek Pomocy Społecznej Dzielnicy Wola Miasta Stołecznego Warszawy, ul. Gen. J. Bema 91, 01-233 Warszawa.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.04.2016 godzina 11:00, miejsce: Ośrodek Pomocy Społecznej Dzielnicy Wola Miasta Stołecznego Warszawy, ul. Gen. J. Bema 91, 01-233 Warszawa - sekretariat I piętro..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Dodatkowe wymagania związane z realizacją zamówienia - klauzule społeczne. 1). Zamawiający określa wymagania związane z realizacją zamówienia stosownie do postanowień art. 29 ust 4 pkt 4 i art. 36 ust 2 pkt 9 ustawy - Prawo zamówień publicznych, dotyczących klauzul społecznych. 2). Wykonawca przyjmując do realizacji zamówienie zobowiązany będzie zatrudnić osobę koordynującą świadczenie usług na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 roku - Kodeks Pracy (Dz. U. z 2014r., poz. 1502 tekst jednolity ze zmianami), w wymiarze min. 1/4 etatu. 3). Wykonawca przed przystąpieniem do realizacji zamówienia zobowiązany będzie przedłożyć Zamawiającemu do wglądu kopie umowy o pracę zawartą przez Wykonawcę z osobą, o której mowa w ust. 2. W tym celu Wykonawca zobowiązany będzie do uzyskania od pracownika zgody na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z przepisami o ochronie danych osobowych. 4). Zatrudnienie osoby, o której mowa w ust. 2, winno trwać przez cały okres realizacji zamówienia z zastrzeżeniem ust. 5 i 9. Wykonawca zobowiązany będzie prowadzić ewidencję czasu pracy tej osoby dokumentującą świadczenie pracy w celu realizacji przedmiotu zamówienia, ze wskazaniem liczby godzin przepracowanych każdego dnia danego miesiąca i wykonywanych czynności. 5). W przypadku rozwiązania stosunku pracy przez osobę zatrudnioną lub przez pracodawcę przed zakończeniem tego okresu, Wykonawca będzie zobowiązany do zatrudnienia na to miejsce innej osoby spełniającej kryteria, o których mowa w ust. 2 oraz dostarczenia dokumentów wymienionych w ust. 3. 6). Zamawiający ma prawo na każdym etapie realizacji zamówienia zwrócić się do Wykonawcy o przedstawienie dokumentacji świadczącej o zatrudnieniu osoby, o której mowa w ust 2, wraz z dowodami potwierdzającymi odprowadzanie składek na ubezpieczenie społeczne oraz ewidencją czasu pracy, natomiast Wykonawca ma obowiązek przedstawić je niezwłocznie Zamawiającemu. 7). W przypadku niezatrudniania przy realizacji zamówienia osoby, o której mowa w ust. 2, Wykonawca zobowiązany będzie do zapłacenia kary umownej w wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę, o którym mowa w art. 2 ust. 1 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (Dz. U. z 2015r., poz. 2008 tekst jednolity z późniejszymi zmianami), obowiązującego na dzień dokonania naruszenia. Kara umowna będzie naliczana za każdy miesiąc, w którym ta osoba nie była zatrudniona, chyba że okoliczność, o której mowa wystąpiła z przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy i na zwolnionym stanowisku została niezwłocznie zatrudniona inna osoba spełniająca warunki, o których mowa w ust. 2. 8). Obowiązek wykazania okoliczności, o których mowa w ust. 7, usprawiedliwiających niezatrudnienie osoby, o której mowa w ust. 2, będzie spoczywał na Wykonawcy. 9). W przypadku gdy Zamawiający udzieli Wykonawcy zamówienia uzupełniającego, o którym mowa w Rozdziale 19 SIWZ, po zakończeniu realizacji zamówienia podstawowego, do realizacji zamówienia uzupełniającego będą miały zastosowanie zasady dotyczące zatrudnienia osób, o których mowa w ust. 2. 10). Zamawiający ma prawo w każdym momencie realizacji zamówienia do kontroli sposobu wykonywania zamówienia. Kontrola odbywać się będzie w miejscach realizacji zamówienia i ma na celu weryfikację rzeczywistych warunków jego wykonywania, w szczególności weryfikację udziału wskazanych przez Wykonawcę osób przy wykonywaniu zamówienia. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 12.04.2016r. o godz. 11:30 w siedzibie zamawiającego pod adresem: Ośrodek Pomocy Społecznej Dzielnicy Wola Miasta Stołecznego Warszawy, ul. Gen. J. Bema 91, 01-233 Warszawa - w sali konferencyjnej.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.