eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bia³ystokDostawa nowego monitora interaktywnego oraz nowych drukarek i czytników kodów kreskowych na potrzeby Urzêdu Kontroli Skarbowej w Bia³ymstoku

To jest wynik przetargu. Zobacz tak¿e tre¶æ przetargu, którego dotyczy to og³oszenie



Og³oszenie z dnia 2017-01-05

Og³oszenie nr 3429 - 2017 z dnia 2017-01-05 r.

Bia³ystok: Dostawa nowego monitora interaktywnego oraz nowych drukarek i czytników kodów kreskowych na potrzeby Urzêdu Kontroli Skarbowej w Bia³ymstoku
OG£OSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.

Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie by³o przedmiotem og³oszenia w Biuletynie Zamówieñ Publicznych: tak
Numer og³oszenia: 351044-2016


Og³oszenie o zmianie og³oszenia zosta³o zamieszczone w Biuletynie Zamówieñ Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

Postêpowanie zosta³o przeprowadzone przez centralnego zamawiaj±cego

nie

Postêpowanie zosta³o przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowania

nie

Postêpowanie zosta³o przeprowadzone wspólnie przez zamawiaj±cych

nie

Postêpowanie zosta³o przeprowadzone wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postêpowania wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej - maj±ce zastosowanie krajowe prawo zamówieñ publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Urz±d Kontroli Skarbowej w Bia³ymstoku, krajowy numer identyfikacyjny 5050484200000, ul. Al. 1000-lecia Pañstwa Polskiego  8, 15111   Bia³ystok, pañstwo Polska, woj. podlaskie, tel. 856 754 323, faks 856 754 365, e-mail tomasz.pogorzelski@pd.mofnet.gov.pl
Adres strony internetowej (URL): www.bialystok.kskarbowa.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO:

Administracja rz±dowa terenowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):

Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (je¿eli zamówienie zosta³o udzielone przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez ka¿dego z zamawiaj±cych, je¿eli zamówienie zosta³o udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych w sekcji I nale¿y wskazaæ który z zamawiaj±cych zawar³ umowê):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego:

Dostawa nowego monitora interaktywnego oraz nowych drukarek i czytników kodów kreskowych na potrzeby Urzêdu Kontroli Skarbowej w Bia³ymstoku

Numer referencyjny (je¿eli dotyczy):

UKS20DO.261.44.2016

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa fabrycznie nowego monitora interaktywnego oraz nowych drukarek i czytników kodów kreskowych, w podziale na czê¶ci: 1) Czê¶æ nr I kompletny, gotowy do u¿ycia, nowy monitor interaktywny wraz z wyposa¿eniem, spe³niaj±cy wymagania Zamawiaj±cego okre¶lone w Za³±cznik nr 1a do niniejszej SIWZ - Tabela równowa¿no¶ci, tj.: Monitor multimedialny - zestaw 1 szt. 2) Czê¶æ nr II kompletne, gotowe do u¿ycia, nowe drukarki oraz czytniki kodów kreskowych, spe³niaj±ce wymagania Zamawiaj±cego okre¶lone w Za³±cznik nr 1b do niniejszej SIWZ - Tabela równowa¿no¶ci, tj.: Drukarka kodów kreskowych 4 szt. Czytnik kodów kreskowych 7 szt. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia okre¶laj± Za³±cznik nr 1a i Za³±cznik nr 1b do niniejszej SIWZ. 2. Zamawiaj±cy wymaga dostawy przedmiotu zamówienia, spe³niaj±cego wymagania ilo¶ciowe i jako¶ciowe okre¶lone przez Zamawiaj±cego, tj. stanowi±ce sprzêt i akcesoria: a) fabrycznie nowe, do produkcji których u¿yto wy³±cznie nowych komponentów, b) wcze¶niej nie eksploatowane, c) wolne od wad technicznych i prawnych, d) dopuszczone do u¿ytkowania na terenie Rzeczpospolitej Polskiej.

II.4) Informacja o czê¶ciach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na czê¶ci:

Tak


II.5) G³ówny Kod CPV: 30231320-6
Dodatkowe kody CPV: 30232100-5, 30216130-6

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Og³oszenie dotyczy zakoñczenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZÊ¦Æ NR: 1   NAZWA: Dostawa nowego monitora interaktywnego na potrzeby Urzêdu Kontroli Skarbowej w Bia³ymstoku
Postêpowanie/czê¶æ zosta³o uniewa¿nione nie
Nale¿y podaæ podstawê i przyczynê uniewa¿nienia postêpowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14/12/2016
IV.2 Ca³kowita warto¶æ zamówienia

Warto¶æ bez VAT32522.44
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert2
w tym
Liczba otrzymanych ofert od ma³ych i ¶rednich przedsiêbiorstw: 2
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z pañstw niebêd±cych cz³onkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drog± elektroniczn±: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie:
nie
MENTOR MEDIA Mariusz Dziemieñczuk,  ,  ul.42 Pu³ku Piechoty 74,  15-181,  Bia³ystok,  kraj/woj. podlaskie
Wykonawca jest ma³ym/¶rednim przedsiêbiorc±: tak
Wykonawca pochodzi z innego pañstwa cz³onkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy pañstwa:
Wykonawca pochodzi z innego pañstwa nie bêd±cego cz³onkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy pañstwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTO¦CI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNI¯SZ¡ I NAJWY¯SZ¡ CEN¡/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/warto¶æ umowy 29600
Oferta z najni¿sz± cen±/kosztem 28980
> Oferta z najwy¿sz± cen±/kosztem 29600
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Warto¶æ lub procentowa czê¶æ zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZÊ¦Æ NR: 2   NAZWA: Dostawa nowych drukarek i czytników kodów kreskowych na potrzeby Urzêdu Kontroli Skarbowej w Bia³ymstoku
Postêpowanie/czê¶æ zosta³o uniewa¿nione nie
Nale¿y podaæ podstawê i przyczynê uniewa¿nienia postêpowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15/12/2016
IV.2 Ca³kowita warto¶æ zamówienia

Warto¶æ bez VAT13819.02
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od ma³ych i ¶rednich przedsiêbiorstw: 1
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z pañstw niebêd±cych cz³onkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drog± elektroniczn±: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie:
nie
Cetrum Informatyki ZETO S.A. ,  ,  ul. Skorupska 9,  15-048,  Bia³ystok,  kraj/woj. podlaskie
Wykonawca jest ma³ym/¶rednim przedsiêbiorc±: tak
Wykonawca pochodzi z innego pañstwa cz³onkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy pañstwa:
Wykonawca pochodzi z innego pañstwa nie bêd±cego cz³onkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy pañstwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTO¦CI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNI¯SZ¡ I NAJWY¯SZ¡ CEN¡/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/warto¶æ umowy 13475
Oferta z najni¿sz± cen±/kosztem 13475
> Oferta z najwy¿sz± cen±/kosztem 13475
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Warto¶æ lub procentowa czê¶æ zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OG£OSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RÊKI ALBO ZAPYTANIA O CENÊ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postêpowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Nale¿y podaæ uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyja¶niæ, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.